Jesaja 52
52:7 Kuinka suloiset ovat vuorilla ilosanoman tuojan jalat, hänen, joka julistaa rauhaa, ilmoittaa hyvän sanoman, joka julistaa pelastusta, sanoo Siionille: "Sinun Jumalasi on kuningas!"
Jumala arvostaa erityisesti niitä Lapsiaan jotka julistavat Evankeliumia ja todistavat elämällään ja vaelluksellaan toisille ihmisille.
Siunausta
Evankeliumin Julistaminen
Arvokasta Työtä
1
610
Vastaukset
- myönteinen viesti
hienoa että joku näillä palstoilla arvostaa evankeliumin julistamista! Välillä kun tuntuu että täällä pyörivät uskovaiset arvostavat vain helvetillä pelottelua, millä ei minun mielestäni ole mitään tekemistä evankelioimisen kanssa.
Siunausta! Lippu korkealle, rakkaus voittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611