onkos muilla sama ongelma kun mulla?. Yritän siirtää rahaa pelitilille sampopankista. Kokeilin Unibetille ja Veikkaukselle mutta jostain syystä rahaa ei saa siirrettyä. Tarvii sitten kävellä kioskille.
Rahansiirto pelitilille.
7
448
Vastaukset
- Pankkiiri333
pankkia.
- jamo69
voi vittu ei vieläkään pysty siirtämään
- jamo69
hei minulla on ollut sama ongelma ei onnistu siirtäminen sampo pankista vieläkään kun yritin siirtää expekt ja nordicbetin tilille
- dhfghsfsdf
unibetil sama homma eikä kyllä aina pysty bookkerillakaan tai muilla vaihtoehdoil
- sgdsfgds
dhfghsfsdf kirjoitti:
unibetil sama homma eikä kyllä aina pysty bookkerillakaan tai muilla vaihtoehdoil
on perseestä. Eivät näköjään vieläkään ole saaneet uutta ja suuren mahtavaa järjestelmää toimimaan. Tanskalaista laatua on tuo järjestelmä.
- fsafasd
sgdsfgds kirjoitti:
on perseestä. Eivät näköjään vieläkään ole saaneet uutta ja suuren mahtavaa järjestelmää toimimaan. Tanskalaista laatua on tuo järjestelmä.
Sampon sivut ei toimi mozillalla. Voitte siirtää rahaa pelitileille ainoastaan explorerin kautta.
- jamo69
fsafasd kirjoitti:
Sampon sivut ei toimi mozillalla. Voitte siirtää rahaa pelitileille ainoastaan explorerin kautta.
onnistui kun käyttää exploreria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638