jos joku vaihtaa rekkaamattoman nikkinsä toiseen ja tekee aloituksia. Mitä väliä sillä on? Jos joku niin haluaa tehdä, niin se suotakoon hälle, mutta ei pidä mennä vainoharhaisuuksiin siinäkään asiassa, että kuka mahtaa olla kyseessä.
Rauhaa ihmiset..rauhaa...
No voi kauheaa
125
978
Vastaukset
- 5+2
Entä kun rekatun nicin " melkein " vierestä kirjoittaa, antaen erheellisesti vaikutelman nicin käyttäjästä ?
On huomattu tapahtuvan tälläkin ikäpalstalla, ja myös muilla.
Miten voit todistaa ettei se ja tuo kirjoitus ole minun....et mitenkään, joko valehtelijaksi tai neuvolla laita pullonkorkki kiinni - on vastaukset, nekin täällä luettavissa.
Tuo oletus/luulotauti on myös joillakin kirjoittajilla usein heittona, jos on pilkut ja pisteet samoin tai jotain... Kun jokainen niitä käyttelee, ihmekö jos on samoinkin? En ainakaan arvuuttelemaan jopa kirjoituksella syyttelemään alkaisi ketään, näinkin tapahtuu.
Samaa rekkautumatonta nikkiä on joku voinut käyttää vuosikausia, sitten yllättäen huomaatkin samalla ( toisen) kirjoittajan on pilkku tai muu merkki vain jatkeena. Eipä ole mukavaa sekään.
Joku näistä ilonsa saa, kuten huomattu on.- puurolusikka
Eikä nyt ollut mitään vaikeuksia. Ihmettelinkin miksi kone väitti, että nimimerkki oli varattu, kun sitä pystyi rekkautumattomana käyttämään.
Ihmisen mielikuvitus on rajallinen. Ei nicciä niin helppo ole keksiä. - puu,pää
puurolusikka kirjoitti:
Eikä nyt ollut mitään vaikeuksia. Ihmettelinkin miksi kone väitti, että nimimerkki oli varattu, kun sitä pystyi rekkautumattomana käyttämään.
Ihmisen mielikuvitus on rajallinen. Ei nicciä niin helppo ole keksiä.jos nikki on rekattu, ei sitä voi muut käyttää rekkaamattomana.
- puurolusikka
puu,pää kirjoitti:
jos nikki on rekattu, ei sitä voi muut käyttää rekkaamattomana.
mikään valopää, mutta jos koittaisi niitä ledejä korviin. Sanomalehti Kaleva kertoi tästä masennuksen hoitomuodosta (en jaksa googlettaa linkkiä tähän). Jos ledivalot korvissa auttaisivat myös tyhmyyteen, vois kokeilla.
- puu,pää
puurolusikka kirjoitti:
mikään valopää, mutta jos koittaisi niitä ledejä korviin. Sanomalehti Kaleva kertoi tästä masennuksen hoitomuodosta (en jaksa googlettaa linkkiä tähän). Jos ledivalot korvissa auttaisivat myös tyhmyyteen, vois kokeilla.
mulle ainakaan. Käyn hakeen Kalevan postilaatikosta. Ledejä on talo täynä, kun isi on ostanut.
- puurolusikka
puu,pää kirjoitti:
mulle ainakaan. Käyn hakeen Kalevan postilaatikosta. Ledejä on talo täynä, kun isi on ostanut.
Sullon heti ledit korviin. Sitten välkkyy!
- en keksi nikkiä
puurolusikka kirjoitti:
Ihmisen mielikuvitus on rajallinen. Ei nicciä niin helppo ole keksiä.nikkiä ei tahdo keksiä ei sitten millään ja kun mielestään on keksinyt hyvän, sen joku jo omistaa.
Jatkan etsimistä ja keksimistä edelleen. Onkohan soppakauha jo varattu ;))) puu,pää kirjoitti:
ole montaakaan päivää kun joku nikitön käytti minun nikkiä kirjoittajana. Oli tuosta tehty koekkin jokunen kuukausi sitten ja kyllä pysty. No onneksi täällä kaikkien vakkareitten pitäisi tietää, että en kirjoita puskista nikilläni, en lyhennettynä taikka muutenkaan.
- Tarkkailija
Nittaminax kirjoitti:
ole montaakaan päivää kun joku nikitön käytti minun nikkiä kirjoittajana. Oli tuosta tehty koekkin jokunen kuukausi sitten ja kyllä pysty. No onneksi täällä kaikkien vakkareitten pitäisi tietää, että en kirjoita puskista nikilläni, en lyhennettynä taikka muutenkaan.
olet yx suurimmista puskailijoista palkstalla.
Luulekko ettei kukaan tunnista tyylistä?
Älä pidä ihmisii idiootteina. - Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
pysty Meriläistä laittamaan puskista vaikka olen Meriläinen, aina pitää jotain tähtiä lisätä tai muuta että läpi tulee :(
- Asijantuntija
Nittaminax kirjoitti:
käyttää kuin itse vain.
Ei anna käyttää suomi24 kenenkään muun, ei anna käyttää sanojakaan perusmuodossa. - puu----pää
Meriläinen kirjoitti:
pysty Meriläistä laittamaan puskista vaikka olen Meriläinen, aina pitää jotain tähtiä lisätä tai muuta että läpi tulee :(
kyllä tälle syönnille uskon.
Meriläinen kirjoitti:
miten se saatiin toimimaan, mutta täällähän se testattiin siinä oli Taikis ainakin mukana ja oliko paapuuri,en muista edes ketä siinä sitä testiä teki. Taitaa se aloitus olla vieläkin täällä jossain vai tuliko se johonkin ketjuun.
- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
miten se saatiin toimimaan, mutta täällähän se testattiin siinä oli Taikis ainakin mukana ja oliko paapuuri,en muista edes ketä siinä sitä testiä teki. Taitaa se aloitus olla vieläkin täällä jossain vai tuliko se johonkin ketjuun.
Voihan se tietty joskus onnistua koneitahan nää vaan on mutta mulla ei ole onnistunut kertaakaan ja omalla nikillä vielä.
Jos niissä on ollut jotain pikkuvirheitä kenties kirjaimen puuttumista tai jotain? - Nittaminax
Nittaminax kirjoitti:
Tämän viestin ei pitäisi toimia nimimerkillä Nittaminax, jos virheellinen toiminto on jo korjattu. En ole Nittaminax. Olen nyt rekisteröityneenä, mutta valitsen (kirjoittessani tämän viestin) vaihtoehdon "käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäni"
Nyt lähtee.....*painaa entriä* Nittaminax kirjoitti:
Tämän viestin ei pitäisi toimia nimimerkillä Nittaminax, jos virheellinen toiminto on jo korjattu. En ole Nittaminax. Olen nyt rekisteröityneenä, mutta valitsen (kirjoittessani tämän viestin) vaihtoehdon "käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäni"
Nyt lähtee.....*painaa entriä*eikö onnistunutkin....ja minua syytetään valehtelijaksi.
- Nittaminax
Nittaminax kirjoitti:
Nyt lähtee.....*painaa entriä*väärinkäytöksen mahdollisuus on olemassa, rekatuilla. !
En edelleenkään ole Nittaminax, mutta voin käyttää hänen nimimerkkiään joka näkyy rekisteröimättömänä. Ompa tosi syvältä tämä touhu. - Seriffi
Nittaminax kirjoitti:
väärinkäytöksen mahdollisuus on olemassa, rekatuilla. !
En edelleenkään ole Nittaminax, mutta voin käyttää hänen nimimerkkiään joka näkyy rekisteröimättömänä. Ompa tosi syvältä tämä touhu.sinä itse Nittaminax, kukaan muu ei voi käyttää nimimerkkiäsi, sen estää suomi24
- kokeiltu on joskus
Meriläinen kirjoitti:
Voihan se tietty joskus onnistua koneitahan nää vaan on mutta mulla ei ole onnistunut kertaakaan ja omalla nikillä vielä.
Jos niissä on ollut jotain pikkuvirheitä kenties kirjaimen puuttumista tai jotain?viestin laittamaan, klikkaat sitten sitä "käytä muuta kuin rekattua" ja laitat kirjoittajaksi vaikka kenet rekatun, viesti lähtee, kirjoittajan nimi vain näkyy mustalla eikä sinisellä.
- Nittaminax
Nittaminax kirjoitti:
eikö onnistunutkin....ja minua syytetään valehtelijaksi.
vaikka ei kyllä saisi toimia näin :((
- silloinen rekattu
Nittaminax kirjoitti:
vaikka ei kyllä saisi toimia näin :((
jo silloin syksyllä ylläpidolle monta palautetta, mikään ei vaan ole muuttunut eikä asiaa ole korjattu.
- Nittaminax
Seriffi kirjoitti:
sinä itse Nittaminax, kukaan muu ei voi käyttää nimimerkkiäsi, sen estää suomi24
suomi24:ssä on tällainen vika.
- viivatiina
Nittaminax kirjoitti:
väärinkäytöksen mahdollisuus on olemassa, rekatuilla. !
En edelleenkään ole Nittaminax, mutta voin käyttää hänen nimimerkkiään joka näkyy rekisteröimättömänä. Ompa tosi syvältä tämä touhu.siitä väärinkäytetystä nikistä ei pysty klikkautuun galleriaan ja jos joku kuvittelee että huvikseen omaa nikkiään väärinkäytää niin on sillä kuvittelijalla paljon pielessä.
- entinen rekattu
Seriffi kirjoitti:
sinä itse Nittaminax, kukaan muu ei voi käyttää nimimerkkiäsi, sen estää suomi24
rekattu voi sen tehdä, yllä kuinka se tapahtuu.
kokeiltu on joskus kirjoitti:
viestin laittamaan, klikkaat sitten sitä "käytä muuta kuin rekattua" ja laitat kirjoittajaksi vaikka kenet rekatun, viesti lähtee, kirjoittajan nimi vain näkyy mustalla eikä sinisellä.
se ei onnistu jos on puskassa??Tavallaan sekin on hyvä jos nikki näkyy silloin mustalla niin se kielii siitä että oikea nikki ei ole asialla, mutta missä on sitten se turva ettei kukaan voi käyttää rekattua nikkiäsi.
- pettynyt kokeilia
silloinen rekattu kirjoitti:
jo silloin syksyllä ylläpidolle monta palautetta, mikään ei vaan ole muuttunut eikä asiaa ole korjattu.
Lienevätkö edes lukeneet palautteitamme :((
- kokeiltu on...
Nittaminax kirjoitti:
se ei onnistu jos on puskassa??Tavallaan sekin on hyvä jos nikki näkyy silloin mustalla niin se kielii siitä että oikea nikki ei ole asialla, mutta missä on sitten se turva ettei kukaan voi käyttää rekattua nikkiäsi.
voi tätä konstia käyttää, ei puskalainen.
Ylläpidolle pitäisi taas laittaa palautetta vaikka ei se mitään auta. - viivatiina
viivatiina kirjoitti:
siitä väärinkäytetystä nikistä ei pysty klikkautuun galleriaan ja jos joku kuvittelee että huvikseen omaa nikkiään väärinkäytää niin on sillä kuvittelijalla paljon pielessä.
käyttämään laisinkaan toisen rekattua nikkiä, edes näin. En ole viivatiinakaan mutta pystyn käyttämään nikkiä tällä somi24:n mahdollistamalla mokalla.
- silloinen rekattu
pettynyt kokeilia kirjoitti:
Lienevätkö edes lukeneet palautteitamme :((
vastauksen, että asiaa tutkitaan, mutta eipä ole mitään edeistystä tapahtunut.
kokeiltu on... kirjoitti:
voi tätä konstia käyttää, ei puskalainen.
Ylläpidolle pitäisi taas laittaa palautetta vaikka ei se mitään auta.eli se jokunen päivä sitten minun nikillä kirjoittanut oli joku jolla oli omakin nikki. Voi helevata, kyllä pitää olla vihtumainen tyyppi.
- Ed sama kokeilija
sain myös sähköpostin että asiaa tutkitaan. Luulinkin että vika on korjattu, mutta tämä tämänpäiväinen näyttää ettei mitään ole tehty :(((
- pii,,,,,,,,,,,piä
jos ketjussa haluan katsoa jonkun muun, kuin aloittajan, rekatun, käyttäjän viestejä, se antaa avaajan viestit luettaviksi.
Jos avaaja ei olen rekattu, se ei näytä mitään. - kokeiltu on...
Nittaminax kirjoitti:
eli se jokunen päivä sitten minun nikillä kirjoittanut oli joku jolla oli omakin nikki. Voi helevata, kyllä pitää olla vihtumainen tyyppi.
kiusaamisen myös rekatulle, ikävällä tavalla, en taida enää viitsiä rekattua ottaakaan.
Kysely ylläpidolle ja valitus toisen nikin käytöstä, no tuskin sekään auttaa tässä puljussa on kaikki
päin.... - .........
kiusaamisen myös rekatulle, ikävällä tavalla, en taida enää viitsiä rekattua ottaakaan.
Kysely ylläpidolle ja valitus toisen nikin käytöstä, no tuskin sekään auttaa tässä puljussa on kaikki
päin....että on kerrankin joku asia, josta meitä puskiksia ei voi syyttää. Eli rekatutkaan kaikki eivät ole pyhymyksiä.
- kokeiltu on..
......... kirjoitti:
että on kerrankin joku asia, josta meitä puskiksia ei voi syyttää. Eli rekatutkaan kaikki eivät ole pyhymyksiä.
että rekatuissa ja puskissa ei pohjimmiltaan ole mitään eroa. Jos ihminen haluaa kiusata toista on ihan sama
millä tavalla ja mitä kautta hän sen tekee.
Olen nyt ollut puskissa kuukauden eikä minua ole kukaan kiusannut siten kuin rekattuna ollessa.
Kuitenkin kirjoitan ihan samalla tavalla, henkilökohtaiset jutut pois jättäen.
Kyllä puskassa on parempi ilman muuta. - ...............
kokeiltu on.. kirjoitti:
että rekatuissa ja puskissa ei pohjimmiltaan ole mitään eroa. Jos ihminen haluaa kiusata toista on ihan sama
millä tavalla ja mitä kautta hän sen tekee.
Olen nyt ollut puskissa kuukauden eikä minua ole kukaan kiusannut siten kuin rekattuna ollessa.
Kuitenkin kirjoitan ihan samalla tavalla, henkilökohtaiset jutut pois jättäen.
Kyllä puskassa on parempi ilman muuta.lausuntosi jokaiselta kirjaimelta! Ihan kuin minun kynästäni.
- kokeiltu on...
............... kirjoitti:
lausuntosi jokaiselta kirjaimelta! Ihan kuin minun kynästäni.
laittaa tähän nikki jolla puskasta kirjoitan, mutta en voi, koska silloin ne alkavat taas kiusaamaan.
laittaa tähän nikki jolla puskasta kirjoitan, mutta en voi, koska silloin ne alkavat taas kiusaamaan.
älä missään vaiheessa tee sellaista virhettä. :))
- kokeiltu on....
Nittaminax kirjoitti:
älä missään vaiheessa tee sellaista virhettä. :))
tee sellaista virhettä, sanoo nimimerkki "monessa liemessä keitetty" ;))
- jsutja joos
viivatiina kirjoitti:
käyttämään laisinkaan toisen rekattua nikkiä, edes näin. En ole viivatiinakaan mutta pystyn käyttämään nikkiä tällä somi24:n mahdollistamalla mokalla.
se ei tule kuin mustana.
Kyse olikin ihmiset ketä laitto saman avaukse ensin puskasta ja sit nimimerkill-
Nimimerkill se avaus vaa oli vähemmä ärsytävä. - Meriläinen
kokeiltu on joskus kirjoitti:
viestin laittamaan, klikkaat sitten sitä "käytä muuta kuin rekattua" ja laitat kirjoittajaksi vaikka kenet rekatun, viesti lähtee, kirjoittajan nimi vain näkyy mustalla eikä sinisellä.
jos mä oon jo rekattu niin ei mun tarvi mennä millään muulla nikillä.
Ja jos mä oon puskassa ja yritän omaa rec.nicciä niin se ei lähe.
Mitä järkee, muuta kun jos haluaa sotkeä palstaa ja sitä halus mulla ei ole. - ........
jsutja joos kirjoitti:
se ei tule kuin mustana.
Kyse olikin ihmiset ketä laitto saman avaukse ensin puskasta ja sit nimimerkill-
Nimimerkill se avaus vaa oli vähemmä ärsytävä.Eihän kirjoittamasi viesti poista tätä suomi24:n suurta mokaa että rekattu voi kirjoittaa toisen rekatun nimmarilla niin halutessaan." Sie puhut aidasta, mie aidan seipäästä."
- hellin.
puu,pää kirjoitti:
mulla on rekattu nimimerkki ja joskus laitan näin...kyllä voi
- näky-mätön
taistoa käydään? Saisiko täydellisen tilannetiedotuksen.
- ....................
alottajanimimerkki ko tykkää ilkeillä puskista.
Ny se itkee ko kukaan ei ymmärrä.
- N-imimerkki
Palstan säälittävin arvonimi nimimerkillä on myönnetty sinulle, Nittaminax!
- surkea oot
häirikkö ;(
kaikella sitä ihmiset viitsivät sitten päätänsä vaivata...:)
- myöhäne update
että toisen samanlaisen viestin lähetit rekisteröidyllä, toisen puskasta nimimerkill dr.phiil.
Sama otsikko.Ei ollu vaikeeta arvata.Tais kone viivästyttää updatea,Ku et nähny alotusta teit toisen samanlaise, lievemmä vaan, nimimerkillä
Turha selitellä.
Näi tuli toteennäytetyx että puskailet.Tjn
olet puskaprovo.
Sillä nimimerkittömällä laitoit aika paskaa alotusta.
Pitää ottaa lapset pois?- minttupuu******
ainakaan puheenaiheet oo muuttuneet, kun on hetken pois ollut.
- *minttupuu*
minttupuu****** kirjoitti:
ainakaan puheenaiheet oo muuttuneet, kun on hetken pois ollut.
lähtenyt "minttupuuna" ilman tähtiä.
No nythän alko potaskaa sataa niskaan. Saat olla ihan rauhassa luuloinesi :))) kyllä naurattaa....:D
- nNittaminax
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- Nittaminax
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- testasin taas
viestiä lukiessa millään tavalla tuossa sinisellä pohjalla. Voi luulla rekatuksi ihan hyvin. No ei siinä ole mainintaa 'Käyttäjän viestit'. Sekin toiminto antaa virheellisen tuloksen tuolla ykköspuukuviolla.
Enpä ole aikoihin kirjoittanut rekattuna, syistä että... testasin taas kirjoitti:
viestiä lukiessa millään tavalla tuossa sinisellä pohjalla. Voi luulla rekatuksi ihan hyvin. No ei siinä ole mainintaa 'Käyttäjän viestit'. Sekin toiminto antaa virheellisen tuloksen tuolla ykköspuukuviolla.
Enpä ole aikoihin kirjoittanut rekattuna, syistä että...Ei tuollaisiin yksityiskohtiin kiinitetä huomiota,toi sininen väri on hyvä muistaa jokaisen.
- 12+
koti-kiusattu kirjoitti:
Ei tuollaisiin yksityiskohtiin kiinitetä huomiota,toi sininen väri on hyvä muistaa jokaisen.
palstalla kun koko ketju auki, mutta ei näin viestiä lukiessa ja vastatessa erotu. Testasin monella mallilla ja epäkohta on olemassa. Siitähän tämä ketju on.
- kokeilija
onnituuhan se kun vaan laittaa.
- .........
Rekatuilla
Nittaminax kirjoitti:
puskastakin vai......
Mitä tahansa sontaa toisen nikillä,selitä siinä sitten että en minä mutta pojat,paska homma.
- ???????
Nittaminax kirjoitti:
puskastakin vai......
puska voi olla kirjautuneena, ja vaihtaa nikkiä?
koti-kiusattu kirjoitti:
Mitä tahansa sontaa toisen nikillä,selitä siinä sitten että en minä mutta pojat,paska homma.
vain ilmoittaa ettei koskaan kirjoita niin että se näyttää puskan tekemältä. Joko uskovat taikka ei, mutta sen ei pitäisi olla sitten meidän päänvaiva. Onneksi se ns. mun aloitus poistettiin vaikka en sitä itse pyytänyt, mutta joku äkkäsi varmaan sen, ettei se voinut olla minun tekemä.
- harmin paikka
??????? kirjoitti:
puska voi olla kirjautuneena, ja vaihtaa nikkiä?
se onnistuu vain rekatuille kirjautuneena.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8776167/42084738 - ????
harmin paikka kirjoitti:
se onnistuu vain rekatuille kirjautuneena.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8776167/42084738ei kyllä harmita pätkääkään. :))
- vittivallkke
Nittaminax kirjoitti:
vain ilmoittaa ettei koskaan kirjoita niin että se näyttää puskan tekemältä. Joko uskovat taikka ei, mutta sen ei pitäisi olla sitten meidän päänvaiva. Onneksi se ns. mun aloitus poistettiin vaikka en sitä itse pyytänyt, mutta joku äkkäsi varmaan sen, ettei se voinut olla minun tekemä.
itte teit.
Ei siinä selitykset auta.
Dr.phiil
E muutenkka ymmärrä ihmist ketä selittää känniset tekons vitivalkeiks seuraavvana päivän. - harmin paikka
???? kirjoitti:
ei kyllä harmita pätkääkään. :))
että se harmittaa rekattuja, kun ei tiedä kuka on oikeasti kaveri ja kuka ei.
- ????
harmin paikka kirjoitti:
että se harmittaa rekattuja, kun ei tiedä kuka on oikeasti kaveri ja kuka ei.
mutten nytkään oikein tajua tätä myrskyä vesilasissa. Jos joku käyttää toisen rekattua nikkiä, näkeehän siitä kaikki, ettei sitä ole kirjoitettu rekattuna?
Vai menikö multa taas jotain ohi? - 17+12
???? kirjoitti:
mutten nytkään oikein tajua tätä myrskyä vesilasissa. Jos joku käyttää toisen rekattua nikkiä, näkeehän siitä kaikki, ettei sitä ole kirjoitettu rekattuna?
Vai menikö multa taas jotain ohi?Kuinka moni pysähtyy miettimään onko rekattu vai ei? Kuinka tätä ei käsitetä nyt alkuunkaan.
Ei kenestäkään tunnu miellyttävältä jos joutuu matkinnan kohteeksi, miettikää nyt sitä. vittivallkke kirjoitti:
itte teit.
Dr.phiil
E muutenkka ymmärrä ihmist ketä selittää känniset tekons vitivalkeiks seuraavvana päivän.en tiedä mistä puhut, mutta jankkumojoja maailmaan mahtuu. :D
- ????
17+12 kirjoitti:
Kuinka moni pysähtyy miettimään onko rekattu vai ei? Kuinka tätä ei käsitetä nyt alkuunkaan.
Ei kenestäkään tunnu miellyttävältä jos joutuu matkinnan kohteeksi, miettikää nyt sitä.Mitäpä me käyttäjät asialle voimme, muuta kuin otella, vääntää kättä, ja ihmetellä?
Muutenkaan ei kiinnosta koko juttu, ei tulisi mielen viereenkään puhua muitten suilla, Omassakin on ihan tarpeeksi aineistoa. :))
Kumma vain, ettei asiaa korjata. - 16+
vittivallkke kirjoitti:
itte teit.
Dr.phiil
E muutenkka ymmärrä ihmist ketä selittää känniset tekons vitivalkeiks seuraavvana päivän.Ymmärsitkö ketjun tarkoituksen?
- 9+3
tuohon ylipainoisen naiskeskusteluun, sulla kun on kokemusta mitä on olla lihava
eiku paranee. Loppuko sanat kun pitää henkilökohtasuuksiin mennä. Soriii... mua ei loukkaa tollaset asiat yhtään vaikka niin toivoisit. Etkä pysty saamaan kuvaani pois kalleriasta taikka lopettamaan nikin käyttöäni :D
- arlen
Nittaminax kirjoitti:
eiku paranee. Loppuko sanat kun pitää henkilökohtasuuksiin mennä. Soriii... mua ei loukkaa tollaset asiat yhtään vaikka niin toivoisit. Etkä pysty saamaan kuvaani pois kalleriasta taikka lopettamaan nikin käyttöäni :D
On vielä eräs asia,minkä huomasin,nimittäin sinisessä "nikissä"lukee Käyttäjän viestit.Olen itse kirjautunut treffipalstalle,joten täällä ei vakinikkiä ole minulla.Enkä ota keskusteluihinkaan osaa,joskus tekee vaan mieli kurkkailla päivän puheenaiheista.
- sypriona
minäkin että varmasti tajuan systeemin.
- 10+
uskon tyystin nyt. Rekattuna voi vaihtaa toisen nikin siihen tilalle. Uskokaa jo että moniin teknisiin korjauksiin palstalla olisi todella tarvetta.
- minttupuu
kans, tajusin vasta jujun ku luin ketjun kokonaan!
minttupuu kirjoitti:
kans, tajusin vasta jujun ku luin ketjun kokonaan!
jumalauta, näin on näppylät! Dorka systeemi.
- ,,
ovat oppineeet asian, miten voi kirjoittaa rekattu toisen rekatun nikillä.:/
lukeneet myöskin osaavat erottaa kuka on aito ja kuka ei. Ongelmat eivät poistu sillä että niistä vaietaan.
- ,,
Nittaminax kirjoitti:
lukeneet myöskin osaavat erottaa kuka on aito ja kuka ei. Ongelmat eivät poistu sillä että niistä vaietaan.
rekattu kirjoittaa rekkaamattomana omalla rekatullaan?
- ,,
,, kirjoitti:
kysyin tyhmän kyssärin. ;//
- 11+
,, kirjoitti:
ei just sillä samalla muuta kuin hiukan muuttamalla, luulen. Jos useampi nikki niin sitten ehkä sillä toisella, vai?
Testatkaapa joku :) - imimimi
,, kirjoitti:
ja moni tekee niin,luodakseen kuvamn että joku imitoi.
Sillai voi heittääpoaskaa muka tuntemattomana - ,,
11+ kirjoitti:
ei just sillä samalla muuta kuin hiukan muuttamalla, luulen. Jos useampi nikki niin sitten ehkä sillä toisella, vai?
Testatkaapa joku :)monella kuuluu olevan monta rekattua. Toiselle kirjautuneena pystynee siis kirjoittamaan omalla toisellaan rekkautumattomana nikkinä.
- Anjaniina
,, kirjoitti:
monella kuuluu olevan monta rekattua. Toiselle kirjautuneena pystynee siis kirjoittamaan omalla toisellaan rekkautumattomana nikkinä.
hankalaksi ymmärtää?
Toiselle kirjautuneena, pystyy kirjoittamaan omalla toisellaan rekkautumattomana?
Häh? - kuustoist
Anjaniina kirjoitti:
hankalaksi ymmärtää?
Toiselle kirjautuneena, pystyy kirjoittamaan omalla toisellaan rekkautumattomana?
Häh?mikä kohta siinä on vaikea? Kokeile. Tottakai se onnistuu. Kysyy oikein haluatko kirjoittaa jollain toisella :)))
- Hämmästyttää, kum...
tuli mieleeni, minä suomalainen, handek, Friidu ja Pirre-tyttö. Mahtaako olla kyseessä sama kirjoittaja. Teksti on monissa kohtaa niin samanlaista.
Ihmeellistä asiaa,ei saa ottaa kaikkea vakavissaan, ainoo mikä on totta on se et tääl on lahjakkaita kirjottajia.
Olen vaan ajatellut et kannattaako lahjoja kaikkeen tuhlata.- daapadiipadii
Nittaminax kirjoitti:
on nämä kaikki?
ilmiselvä Pirre-tyttö.
Hande on aina Hande, kukaan ei kehtais sen nickiä käyttää........ - Hämmästyttää kum...
Nittaminax kirjoitti:
on nämä kaikki?
yksi ja sama.
- Monta näkökulmaa
MINÄ olen vain FRIIDU;) yksi ja ainoa. Asun Stadissa. Pirre-tyttö ei käytä koskaan slangia. Minä käytän. Ja Hande joskus, on kirjoitellut huviksensa kanssani slangia. Syistä jotka hän tietää..ja minä...;)) HANDE on aina ollut mies. Minä olen nainen. En ole PIRRE-TYTTÖ;))) Ne jotka ovat pitkään olleet palstalla, kyllä erottavat minut.
tsau:Friidu - Tyrrö-pippe
Monta näkökulmaa kirjoitti:
MINÄ olen vain FRIIDU;) yksi ja ainoa. Asun Stadissa. Pirre-tyttö ei käytä koskaan slangia. Minä käytän. Ja Hande joskus, on kirjoitellut huviksensa kanssani slangia. Syistä jotka hän tietää..ja minä...;)) HANDE on aina ollut mies. Minä olen nainen. En ole PIRRE-TYTTÖ;))) Ne jotka ovat pitkään olleet palstalla, kyllä erottavat minut.
tsau:FriiduPirre-tytön tunnistaa:))) Nyt se on nikillä minä suomalainen ja olen suomalainen. E kai se mikään salaisuus ole?;D
- Monta näkökulmaa
Tyrrö-pippe kirjoitti:
Pirre-tytön tunnistaa:))) Nyt se on nikillä minä suomalainen ja olen suomalainen. E kai se mikään salaisuus ole?;D
huomasin minäkin asioit aivan samoja joskus, vastaillut olen minäkin hänelle ihan asiallisesti aikaisemmin en tarkkaa muista tuota asiansisältöä mutta, halusin auttaa. Aika paljon kun käytönnästä tiedän näistä avokuntoutusasioista sun muista... mutta, kun yritin asiana kirjoittaa huomasin ettei lue kuitenkaan. Enää en vastaile siis turhaa hänelle enää.....;)) Mutta minä olen vain MINÄ...:)) en Pirre-tyttö. Ei tämä ensimmäinen eikä toinen kerta kun joku näin väittää... Huvittaa tämä Handen ja minunkin sotkeminen:))) Vitsi Hande on todella OIKEESTI MIES...eikä nainen...;)) Joku vaan nyt yhdistelee kun ihmiset kirjoittavat samantapaisesti;)))
tsau:Friidu - 20+17
Monta näkökulmaa kirjoitti:
huomasin minäkin asioit aivan samoja joskus, vastaillut olen minäkin hänelle ihan asiallisesti aikaisemmin en tarkkaa muista tuota asiansisältöä mutta, halusin auttaa. Aika paljon kun käytönnästä tiedän näistä avokuntoutusasioista sun muista... mutta, kun yritin asiana kirjoittaa huomasin ettei lue kuitenkaan. Enää en vastaile siis turhaa hänelle enää.....;)) Mutta minä olen vain MINÄ...:)) en Pirre-tyttö. Ei tämä ensimmäinen eikä toinen kerta kun joku näin väittää... Huvittaa tämä Handen ja minunkin sotkeminen:))) Vitsi Hande on todella OIKEESTI MIES...eikä nainen...;)) Joku vaan nyt yhdistelee kun ihmiset kirjoittavat samantapaisesti;)))
tsau:FriiduSain jokin aika sitten turhaan mukavalta kirjoittajalta kuraa päälleni, hän kun väitti minun kirjoittaneen ns. puskasta solvaavasti hänelle. Päätteli että oli käyttänyt samoja merkkejä kuin minäkin.
Kuinka moni täällä kirjoittaa samantapaisesti, en ole oikaissut luulemaansa koen sen hänen häviökseen.
En vastaile hänen kirjoituksiinsa, ja nyt jos nicilläni kirjoitan hän näykkii jokaiseen vastaukseeni!
Olen kun en huomaisikaan, joku ottaa todella liian mahtavan asenteen sanomisilleen. Jos luulosairaus noin alkaa viedä , olisiko pieni paussi kirjoitteluissa paikallaan? Mitenkä luulet?
Puhun, kirjoitan suomea, ja suoraan se ei miellytä. On todellakin tarkistettava asenteitaan ettei ala uskomaan omien ja vain omien ajatusten olevan oikeat.
Täällä on moni kirjoittaja ihan aiheetta saanut korvamakeaa, kateusko lienee syynä, jos asuu palstalla tuotakin tapahtuu.
ViivaTiinan matkimen nyt viimeksi, se meni alle riman. Paha on monella ihmisellä olo, ei voi muuhun päätyä.
- Korvenkukka
Suomi24-ylläpito tutkii esitetyt väärinkäytökset. Tavoitteemme on asiallinen keskustelu ja jokaisen oikeudet pyrimme varmistamaan.
- ?+?
käyttämään Korvenkukan nikkiä väärin.
- hairioilmoitus
koti-kiusattu kirjoitti:
Hättänen vois vaik uskoo.
Olin varma että kaikki olisi tuon uskonut :))
- hairioilmoitus
?+? kirjoitti:
käyttämään Korvenkukan nikkiä väärin.
Se riippuu siitä paljonko on munan pituus. Mulla sitä riittää vaikka kaippa nyt kohta bannataan :))
- ?+?
hairioilmoitus kirjoitti:
Se riippuu siitä paljonko on munan pituus. Mulla sitä riittää vaikka kaippa nyt kohta bannataan :))
Etköhän jo kohta joudu taikaisin hoitoonkin.
- 25
Onhan se selvä, että ainoa tunnistettava niminerkki on sinisen värinen. Kaikki muut voi olla kuka vaan.
Niin se on säännöissäkin.
Jos haluaa, että kirjoittaja tunnistetaan on käytettävä rek. nimimerkkiä, niin minä ainakin teen.
Olisi ehkä parempi, jos kaikkien olisi rekisteröidyttävä. Keskustelut olisivat asiallisempia. Ei olisi tätäkään aloitusta.- ''''''''''''
ei ylläpito tee rekisteröinnistä pakollista, koska mainokset tarvivat lukijoita.
- 9+5
ylipainonen nainen ois ny unohtunu.........
- **
9+5 kirjoitti:
ylipainonen nainen ois ny unohtunu.........
mutta missä mies? Onko jo sanonut sanat, vaiko ei?
- ......
'''''''''''' kirjoitti:
ei ylläpito tee rekisteröinnistä pakollista, koska mainokset tarvivat lukijoita.
rekisteröimättömänäkin :)
- ''''''--
...... kirjoitti:
rekisteröimättömänäkin :)
supistuisivat minimiin, jos pakkorekisteröinti tulisi. Eikö täällä joskus ole ollutkin, vai olenko ihan väärässä.
- ....
''''''-- kirjoitti:
supistuisivat minimiin, jos pakkorekisteröinti tulisi. Eikö täällä joskus ole ollutkin, vai olenko ihan väärässä.
että kirjoitukset siistiytyisivät niin paljon ettei enää suurta yleisöä kiinnostaisi :)) Ei ole ollut pakkorekisteröintiä Suomi24:llä milloinkaan, keskusteluihin se kuitenkin toisi enemmän vastuuta.
- Tarkastaja2
tästä oli kyse:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8769341
Aloitus tehty Nittaminaxinrekisteröidyllä nimimerkillä 14.1.2010 17:51
Ja toinen
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8769403 14.1.2010 klo 18.18
kun ensimmäine miedompi versio e onnannu, tehtiin toinen 20 min myöhemmin ja siinä ol riitelyn maku.
Tässä näkyy mite rekattu painuu puskaan ja nopeesti- hairioilmoitus
Nyt ei mennyt juttusi kaaliini. Mikä oli pointtisi? Nitta pisti kaksi aloitusta. Sen ymmärsin. Mutta mikä oli sinun vastauksesi tarkoitus. Väännä se minulle rautalangasta :/
- Tarkastaja3
Millä ihmeellä päättelet että avaustentekijä olisi sama henkilö? Täällä näyttää useinkin tapahtuvan niin, että joku älypää saa päähänsä tehdä uuden avauksen samasta aiheesta josta jo keskustellaan. Mikään ei viittaa siihen että kyseessä olisi sama tekijä molemmissa aloituksissa, ennemminkin kyseessä näyttäisi olevan kiusanteko ja tarkoituksellinen Nittaminaxin mustamaalausyritys. Mitä sinulla on häntä vastaan kun tuollaiseen viitsit ryhtyä?
- hullun hommaa
Toisessa yksi i enemmän.
- Kökköilijä
on kaksi saman tapaista REKATTUA nickiä. Toinen on Nittaminax ja toinen Nittamiinax eli -minax- ja -miinax- jos ei joku ole sattunut huomaamaan.
- Kökköilijä
Kökköilijä kirjoitti:
on kaksi saman tapaista REKATTUA nickiä. Toinen on Nittaminax ja toinen Nittamiinax eli -minax- ja -miinax- jos ei joku ole sattunut huomaamaan.
Siis sen ketjun aloitushan on tuon miinan tekemä.
- 4+19
Kökköilijä kirjoitti:
Täällä on tyhmempiä kuin ikäihmisten kerhossa, jankutetaan vaan ..vaikka selvyyttä ei tiedettäisikään.
Onko sama ihminen, sitä ei voi tietää mut on yhdellä i:llä ja kahdella i:llä avatut galleriatkin.
Toinenhan on vuosia pyörinyt eripalstoilla, ja tämä kahdella i:llä vain jokusen ajan.
Joku joka inhoo kovasti alkuperäistä on voinut tuon recin tehdä ilkeyksissään.
Olkaa tarkkoina kun jatkossa luette, onko kirjoitus todellakin se mitä luulette?
Jos kenen tahansa nicillä alkaa toinen kirjoittelemaan pahuuttaan, katsokaa aina pääsettekö galleriaan, jos ette se on feikki. Kökköilijä kirjoitti:
nikit ovat minun, senkin olen moneen kertaan näillä palstoilla sanonut ja selittänyt miksi niin on käynyt tai miksi niin on.
- viivatiina
4+19 kirjoitti:
Täällä on tyhmempiä kuin ikäihmisten kerhossa, jankutetaan vaan ..vaikka selvyyttä ei tiedettäisikään.
Onko sama ihminen, sitä ei voi tietää mut on yhdellä i:llä ja kahdella i:llä avatut galleriatkin.
Toinenhan on vuosia pyörinyt eripalstoilla, ja tämä kahdella i:llä vain jokusen ajan.
Joku joka inhoo kovasti alkuperäistä on voinut tuon recin tehdä ilkeyksissään.
Olkaa tarkkoina kun jatkossa luette, onko kirjoitus todellakin se mitä luulette?
Jos kenen tahansa nicillä alkaa toinen kirjoittelemaan pahuuttaan, katsokaa aina pääsettekö galleriaan, jos ette se on feikki.roikkua päivä ja yökaudet arvostelemassa toisia jos täällä on niin tyhmiä kirjoittajia ja kummallista kirjoitusta päivästä toiseen toi inhoominen millä perusteella sitä voi inhota ihmistä vaikkei tunne edes koko ihmistä ja millä voi muistaa kaikkien kirjoitukset kuukausi ja vuosi tolkulla jos on ihan normaali työssäkäyvä ihminen niin ihmettelen mää en ainakaan pysyty sanoon kenestäkään onko joku kirjoittaja sama kun joku toinen ja vaikka joku kirjoitteliskin sadalla nikillä ei se mun elämää hetkauta mutta poissaolevien kirjoittajien arvosteleminen on ala arvoista.
- 2+5
Sinä kirjoitat suht´koht kivasti nikilläsi, tiedän kyllä et kirjoittelet puskasta. Mielestäni ihminen ei ole silloin aito jos tarvitsee muita nikkejä saadakseen vastauksia.
Kysymys, kirjoittelet monille palstoille eri rekkautumattomalla nikillä, luuletko ettei sinua tunnisteta?
OSAAT OLLA KIVA, USEIMMIN VEEMAINEN,. Lakkasin ajat sitten sinulle vastaamasta, sä valitat ja rutiset aina!- 6+9
tekee ihmisestä kamalan. Voin hyvin kuvitella sinun olevan livessä aivan samanlainen jäkättäjä ;(
- 6+9
6+9 kirjoitti:
tekee ihmisestä kamalan. Voin hyvin kuvitella sinun olevan livessä aivan samanlainen jäkättäjä ;(
edellisellä viestillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683