tämäkin kysymys teille kaikille. mikä tekee teidät onnelliseksi?
Mikä tekee ihmiset onnelliseksi
23
378
Vastaukset
- Toimitusjohtaja1
Jaguaari pihassa, lapset parhaassa koulussa.
Vaimo saa olla kotona, edustuspuuhissa vain.
Itse teen bisnestä päivittäin.
Puhutaan satojen tuhansien diileistä.
Näin käy kun firma on saanu hyvää nimee.
Kauppa käy ja ihmiset ostaa.
LVI alalla ollaan- minä suomalainen
tuo on maallista.. saatko sen mukaasi kun siirryt ajasta ikuisuuteen?
Minä kysyinkin mikä tekee sinut onnelliseksi.. onko se hyvä ystävä, iloinen nauru.. kenties joku muu syy.. onko se lämmin halaus kiireisen päivän jälkeen.. vai joku muu syy.. mikä.. minä suomalainen kirjoitti:
Minä kysyinkin mikä tekee sinut onnelliseksi.. onko se hyvä ystävä, iloinen nauru.. kenties joku muu syy.. onko se lämmin halaus kiireisen päivän jälkeen.. vai joku muu syy.. mikä..Iltapäivää lakeurelta!
No joo, oliishan se halauskin jo jotaan, ei täs vaan oo kuka halaalis, eikä liioon ketä halaalis.
Pieni isooposkinen Tiitu ainakin teköö päivästä aina aurinkoosen. Sitten tämä oma kotikin.
Täs ny mistään pysyvääsestä onnesta tierä, sellaasia onnenkantamoosia kuitenkin aina välihin on ja ne riittää minulle. Kaikkia hyvää trenkää aina saarakaan.
terv. elämästä nauttivat, seppä ja pieni Tiitu kulta.- Toimitusjohtaja1
minä suomalainen kirjoitti:
Minä kysyinkin mikä tekee sinut onnelliseksi.. onko se hyvä ystävä, iloinen nauru.. kenties joku muu syy.. onko se lämmin halaus kiireisen päivän jälkeen.. vai joku muu syy.. mikä..maksa.Ei sellaisella ole arvoa joka ei mitään maksa!
iloiseksi minut tekee loistoauto.Sillä kelpaa ajella ja katsella kun köyhät raappaa ikkunoita.
Onnelliseksi tekee hyvä ruoka luxusravintolassa.Sinne ei köyhät pääse, ruokahalua pilaamaan.
Iloiseksi tekee nuori, kaunis vaimo ja kolmen miljoonan omakotitalo, parhaalla alueella tietysti.
Onnelliseksi tekee firman tase vuodenlopussa.Optiot napsuu tilille.
On ihana olla varakas. - niissä,
Toimitusjohtaja1 kirjoitti:
maksa.Ei sellaisella ole arvoa joka ei mitään maksa!
iloiseksi minut tekee loistoauto.Sillä kelpaa ajella ja katsella kun köyhät raappaa ikkunoita.
Onnelliseksi tekee hyvä ruoka luxusravintolassa.Sinne ei köyhät pääse, ruokahalua pilaamaan.
Iloiseksi tekee nuori, kaunis vaimo ja kolmen miljoonan omakotitalo, parhaalla alueella tietysti.
On ihana olla varakas.sinunkaan käärinliinoissasi ole taskuja, se kannattaa muistaa aina. Sinun kaunis vaimosi vanhenee ja rupsahtaa. Sinä vanhenet myös, saattaa tulla vakavia sairauksia, ei bisnekset menekkään toivotulla tavalla, ym. "Ystävät" häipyy kun kun bisnekset ei pyöri. Olet muutaman vuoden päästä kaksin sen "kauniin" vaimosi kanssa, kihtisi antaa elonmerkkejä. Kaikki on mahdollista, ei kannata painella takki auki ja leveillä. Kun tulet alas, niin tulet lujaa. .
- Toimitusjohtaja1
niissä, kirjoitti:
sinunkaan käärinliinoissasi ole taskuja, se kannattaa muistaa aina. Sinun kaunis vaimosi vanhenee ja rupsahtaa. Sinä vanhenet myös, saattaa tulla vakavia sairauksia, ei bisnekset menekkään toivotulla tavalla, ym. "Ystävät" häipyy kun kun bisnekset ei pyöri. Olet muutaman vuoden päästä kaksin sen "kauniin" vaimosi kanssa, kihtisi antaa elonmerkkejä. Kaikki on mahdollista, ei kannata painella takki auki ja leveillä. Kun tulet alas, niin tulet lujaa. .
Käärinliinoihin taskuja ommellakkaan.lapset perii isukin omaisuuden.
Se siirretään jo hyvissä ajoin.Päästään perintöveroista.Laitetaan säätiö.
Toiselle katkera hapannaama ihminen sanoo että toinen rupsahtaa.Huono itsetunto sellaisella.Pitää kauniimpaansa haukkua.
Ei rupsahda.On rahaa pitää muija tällingissä. Leikatkoon niin paljon kun tarvis on.
Enkä enää als tule.Ylöspäin lähtö.Taivaaseen.Niin paljon on kirkkoa voideltu.Pappi kulkee saunailloissa mukana ryyppäämässä. - Monta näkökulmaa
Toimitusjohtaja1 kirjoitti:
maksa.Ei sellaisella ole arvoa joka ei mitään maksa!
On ihana olla varakas.;))) niin onhan siinä huolta ja murhetta kun omaisuudesta pitää myös huolta...Hupenee muuten tuo 3 miljonaa herkästi...ja helposti. Rahalla saa ja hevosella pääsee..eikös se vanha perisuomailainen sananlasku jo tuota sanonut...
Yhtä ei vain rahalla saa ja se on se pahus vieköön terveys. Vakava sairaus mitä ei rahalla sitten korjatakkaan vaikka kuinka maksaisit vaikka mitä maailmaan parhaasta hoidosta....hitsi soikoon....:)))
tsau: Friidu Rahan ja omaisuuden puute voi olla tyytymättömyystekijä.
Tässä olotilassa sinä ilmeisesti, vouhotuksestasi päätellen, kieriskelet.
Mammona voi ainoastaan vähentää tai poistaa tuon tyytymättömyystekijän ja siten suhteessa lisätä tyytyväisyytekijöiden painoarvoa.
Tyytyväiseksi raha ei tee. Sen perusteet täytyy löytyä muualta.
Rahan kertyessä iskee moneen ahneus ja siten kertyvän mammonan vaikutus on päinvastainen.
Kun mikään ei riitä!
Aina jollain on enemmän!
Ei löydy mielenrauhaa!
tekemään onnelliseksi. Tällä hetkellä on sellainen olo että vain sydänlääkäri voi tehdä minut onnelliseksi.
Käsitteistössäni tyytyväisyys on onnellisuutta pysyvämpi olotila.
Onnen avaimet testissä sain vain
- onni 78p
- taito 79p
- olosuhteet 83p
Hirveän onnellinen en siis voi olla.
Mielikuvan tietystä tyytyväisyyden asteesta olen suonut itselleni.
Itsepetostako?
Onnen hetkiä lienevät tilanteet joissa jonkinlaisen ponnistelun tuloksena pääsen tavoitteeseeni.
Itse asiassa, onnesta en tiedä hittojakaan.
Minulle riittää tyytyväisyys!
Käsitteiden sisältö?!- Monta näkökulmaa
Aika paljon samoilla linjoilla;)) Yksin tuon onnen määrittely...sehän riippuu tilanteesta ja mielialasta..;)) Kyllä minullakin tuo kokonaisuus kuitenkin että, nyt on asiat kuitenkin suht..hyvin. Paljon, paljon.. huonomminkin voisi olla;)) Sen verran kaikkea kun elämässä on jo kokenut...niin...tämän huomanut että, vaikeinta kuin tämä oppia myös luopumaan...ja silti kun perusoptimistinen luonne minullakin ja eräänlaisella uteliaisuudella lapsenmielisyyden viattomuudella ja elämänmyönteisyydellä olen aina vaikeistakin asioista yli jotenkin sisulla mennyt että, tämän vielä oppisi jotenkin. Aina ei se sisu auta;)) ja paikalleenkin voi elämässä ja saa jäädä...vitsi...siis jotenkin kummallisesti seestyä;)) Ottakaa nyt selvä...hyvä jos, itse ymmärrän...
tsau: Friidu
- Pirre*
sain vielä herätä tähänkin aamuun..jes! Muunmuassa..:)
- viivatiina
perhe, ystävät, rakkaus työhön, uskolliset asiakkaat jotka mahdollistavat meidän työnteon samalla paikkakunnalla missä ollaan oltu jo jo kolmetoista vuotta.
- jassumarketta
väliin sinne ja väliin tänne. Onneakin on tuntunut olevan välillä niin paljon, että mihin sen kaiken kanssa oikein joutuu. Sitten on ollut näitä huonoja aikoja. Ehkä niitä on tarvittu ja sen verran realisti olen, etten usko kaiken olevan takana päin hyvässä kuin pahassakaan.
Huomaan kuitenkin sopeutuvani eri tilanteisiin ja etsivän niistä asioita joista voi iloita. Luulen sen olevan ihmisen perusluonteen kuitenkin.
Tällä hetkellä iloa ja onnea tuottavia asioita jos nimeäisin, ovat lapseni, asumme kaikki lähekkäin, terveys, yleensäkin tunne, että kykenen ja hallitsen elämääni jonka aina välillä on joutunut kasaamaan. Iloitsen myös kevään ja kesän tulosta ja lisääntyvästä valosta.
Materialismi ja raha ei ole koskaan onnea ja tyytyväisyyttä tuoneet, ennemminkin onnistumisen kokemukset, olivat ne pienempiä tai suurempia muljahduksia tuolla sydämen tienoilla. - viivatiina
jassumarketta kirjoitti:
väliin sinne ja väliin tänne. Onneakin on tuntunut olevan välillä niin paljon, että mihin sen kaiken kanssa oikein joutuu. Sitten on ollut näitä huonoja aikoja. Ehkä niitä on tarvittu ja sen verran realisti olen, etten usko kaiken olevan takana päin hyvässä kuin pahassakaan.
Huomaan kuitenkin sopeutuvani eri tilanteisiin ja etsivän niistä asioita joista voi iloita. Luulen sen olevan ihmisen perusluonteen kuitenkin.
Tällä hetkellä iloa ja onnea tuottavia asioita jos nimeäisin, ovat lapseni, asumme kaikki lähekkäin, terveys, yleensäkin tunne, että kykenen ja hallitsen elämääni jonka aina välillä on joutunut kasaamaan. Iloitsen myös kevään ja kesän tulosta ja lisääntyvästä valosta.
Materialismi ja raha ei ole koskaan onnea ja tyytyväisyyttä tuoneet, ennemminkin onnistumisen kokemukset, olivat ne pienempiä tai suurempia muljahduksia tuolla sydämen tienoilla.onnea ja tyytyväisyyttä materialismi ja raha kumpaakaan en oo koskaan keränny pääasia että toimeen tulee joskus paremmin ja joskus huonommin ja mitä kauemmin huonommin pärjää niin parantaminen antaa aina haastetta pääasia että terveys on ainakin kohtalaisessa ja ihmissuhteet hyvässä kunnossa.
- jassumarketta
viivatiina kirjoitti:
onnea ja tyytyväisyyttä materialismi ja raha kumpaakaan en oo koskaan keränny pääasia että toimeen tulee joskus paremmin ja joskus huonommin ja mitä kauemmin huonommin pärjää niin parantaminen antaa aina haastetta pääasia että terveys on ainakin kohtalaisessa ja ihmissuhteet hyvässä kunnossa.
ovat tärkeitä. Se onkin yksi elämän kivijaloista jonka avulla jaksaa niitten huonojenkin aikojen ylitse. Tosin niissäkin tulee entistä varovaisemmaksi. Tälläkin palstalla on ihmisiä jotka jostakin syystä saavat tyydytystä ilkeilyistä ja mollaamisista.
Niin makaa kuin petaa, jokainen on oman onnensa seppä ja mitä kaikkea vielä, kyllähän ne osittain pitävät paikkansa, ei kuitenkaan täysin. Elämä voi joskus yllättää, mutta onneksi se kuitenkin jatkuu.
- viivi-karoliina
Onnellisuuteni tulee varmaan jonkinlaisesta tyytyväisyydestä nykyiseen olotilaani.
Aina asiat ei ole olleet näin hyvin,olen kokenut kipeitä menetyksiä ja oppinut sisäistämään ne elämääni vähitellen ajan kanssa.
Olen jonkun mielestä varmaan lapsellinen kun yritän nähdä joka asiassa hyvää,ilman tätä kykyäni en varmaan olisi kestänyt kaikkia elämääni tulleita asioita ja huumori on myös voimavarani.
Lapset ja lapsenlapsi tietysti tuo onnellisuutta elämään,joskin tietysti huoltakin.
Nähdä iloa pienistä asioista,ei ne suuria tarvi olla,hymy tosiaan vieraan kasvoilla tuo hyvän mielen pitkäksi aikaa.
Ystävät jotka ovat pysyneet lähellä vaikka on välimatkaa ja asioita elämässäni muuttunut,tiedän että he ovat olemassa minulle ja minä heille.
Onnellisuus on minulla sisäinen hyvä olotila.- jassumarketta
Onni tulee ihmisen sisältä. Silloin voi nauttia niistäkin pienistä asioista, eikä ole mielestäni lapsellisuutta jos näkee asioissa hyvät puolet. Myös ulkoiset asiat saavat toiset mittasuhteet, ei tule välitettyä ihan pienistä ja jos joskus niinkin käy, että mieli hapantuu ja kaikki tuntuu tippuvan niskaan, elämän kykenee rakentamaan uudestaan.
Olen huomannut, että rehellisyys niin itselle kuin muitakin kohtaan on yksi onnellisuuden tekijä. Saattaa tuntua kummallisesta tässä yhteydessä, mutta jäytävä omatunto ei ainakaan minun onnellisuuttani lisää.
- Korppis
Enpäs kerro tulet katteelliseksi ; )))))))
- jassumarketta
Miikä lienetkin. Lintu vapaan taivaan. Sitä yritän itsekin olla. Kaikki on , en sano, korkeimman, vaan minun omassa kädess.
Hei Korpitytöölle!
Joutaasit Sä sanomahan, tuallaasta tietoa saa pantata. Sun riveistä tuloo aina sellaanen hyvä mieli.
Pirä vallasukaat jaloos, tuloo loppuviikoksi pakkaasia ja ei me Tiitun kans taharota notta Sä jääryt...Osa onnea ku oot. Hyvää ja levollisen rauhaasaa yötä Sinulle.
terv. seppä ja pieni Tiitu kultaseppäpohojanmaalta kirjoitti:
Hei Korpitytöölle!
Joutaasit Sä sanomahan, tuallaasta tietoa saa pantata. Sun riveistä tuloo aina sellaanen hyvä mieli.
Pirä vallasukaat jaloos, tuloo loppuviikoksi pakkaasia ja ei me Tiitun kans taharota notta Sä jääryt...Osa onnea ku oot. Hyvää ja levollisen rauhaasaa yötä Sinulle.
terv. seppä ja pieni Tiitu kultaTänä iltana onnen tunteen pukkasi, tuosta lähileipomosta iltapäivällä haetut somat pienet jugurttimunkit jotka huuhtelin alas lasillisella kylmää maitoa, olisi Tiitu-kultakin tykännyt. Se tuo onni pakkaa vaihtelemaan, milloin mikkiin saa suun ja mielen messingille ; )
- t.l.
...rauhallinen elämä, työ ja muut omaan elämään kuuluvat pienet asiat. Koti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34801Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad25528Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29516- 23476
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462