Mitenkäs nää jokka keskeyttää palveluksen het alkunsa, nii aloottaakone sitte sivarin? Vaikka ne saiski 2-3 vuotta lykkäystä sentakia että on äitiä ikävä, niin kuinka suuri osa niistä suorittaa sivarin loppupeleissä?
En minä millään tavalla näitä maitopoikia moiti, on vain hyvä, että ne eivät ole pilaamassa ryhmähenkeä, sillä kun tämmönen mitäänosaamaton asennevammainen on mukana ryhmässä, muut saavat tehdä hänenkin työnsä, ja senlisäksi passata vielä tätä äidin kultapoikaa...
Maitojuna puksuttaa
2
372
Vastaukset
- ,..,
keskeyttäjistä saa vapautuksen. Tarkempaa faktatietoa saat tuolta:
http://hikipedia.info/wiki/Asevelvollisuus
Vain muutama asevelvollinen puglataan armeijasta sivariin suorittamaan maanpuolustusvelvollisuuttaan pitemmän kaavan mukaan. Nämä sotahullut isänmaalliset ovat kuitenkin poikkeustapauksia, jokka on käyneet molemmat palvelukset, eli intin ja sivarin, kuten palstan NATO-asiantuntija SivariEversti, joka on sotilasarvoltaan miehistön korpraali ja siviiliarvoltaan ensimmäisen luokan perseenpyyhkijä. Molemmat ammattitutkinnot suorittanut on niin kova sana työmarkkinoilla, että monet velliperseet käyvät ensin intin peruskoulutuskauden ja sitten siirtyvät sivariin opiskelemaan perse-expertiksi.
Aseellisen palveluksen keskeyttäneethän arvioidaan uudestaan, mutta välttyäkseen vapautukselta, monet hakeutuvat sivariin.
Tajusitko?Niin notta E paperit vaihtuu C tai jopa D papereiksi.
Jaajoo, sinäpäs taas yks pelle olet, ku hikipediaan linkität :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617760- 1334474
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323727- 213078
- 232632
- 272573
- 502246
- 252150
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922113- 322049