Mitenkäs nää jokka keskeyttää palveluksen het alkunsa, nii aloottaakone sitte sivarin? Vaikka ne saiski 2-3 vuotta lykkäystä sentakia että on äitiä ikävä, niin kuinka suuri osa niistä suorittaa sivarin loppupeleissä?
En minä millään tavalla näitä maitopoikia moiti, on vain hyvä, että ne eivät ole pilaamassa ryhmähenkeä, sillä kun tämmönen mitäänosaamaton asennevammainen on mukana ryhmässä, muut saavat tehdä hänenkin työnsä, ja senlisäksi passata vielä tätä äidin kultapoikaa...
Maitojuna puksuttaa
2
373
Vastaukset
- ,..,
keskeyttäjistä saa vapautuksen. Tarkempaa faktatietoa saat tuolta:
http://hikipedia.info/wiki/Asevelvollisuus
Vain muutama asevelvollinen puglataan armeijasta sivariin suorittamaan maanpuolustusvelvollisuuttaan pitemmän kaavan mukaan. Nämä sotahullut isänmaalliset ovat kuitenkin poikkeustapauksia, jokka on käyneet molemmat palvelukset, eli intin ja sivarin, kuten palstan NATO-asiantuntija SivariEversti, joka on sotilasarvoltaan miehistön korpraali ja siviiliarvoltaan ensimmäisen luokan perseenpyyhkijä. Molemmat ammattitutkinnot suorittanut on niin kova sana työmarkkinoilla, että monet velliperseet käyvät ensin intin peruskoulutuskauden ja sitten siirtyvät sivariin opiskelemaan perse-expertiksi.
Aseellisen palveluksen keskeyttäneethän arvioidaan uudestaan, mutta välttyäkseen vapautukselta, monet hakeutuvat sivariin.
Tajusitko?Niin notta E paperit vaihtuu C tai jopa D papereiksi.
Jaajoo, sinäpäs taas yks pelle olet, ku hikipediaan linkität :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566712Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414695- 672474
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401920Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81472- 181458
- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107