Siinä Tiana on oikees et...

...et kyl meis kristityiskin on välil varsin omituista sortin sakkia..:O

11

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :::::::::::+

      ...:O)))))))))))))?

      • /..\
         ▼


    • Diana-ad-rem

      kohteliaisuudeksi tarkoitettu, niin kiitosta vaan.

    • halpasukuinen

      1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
      1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
      1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
      1:29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
      1:30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
      1:31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra."

      • Diana-ad-rem

        Kuka on kenenkin Herra, josta kerskataan ?

        Miksi Jumala valitsisi maailmalle hulluutta, pois se.

        Hulluus/ hullutus/ pahennukseksi maailmalle on Paavalin keksintö. Jeesuksen mielestä taas hullussa oli riivaajahenki, tosin se oli myös mykässä ja kuurossa, sekä kaatumatautisessa.

        Järjetöntä yhtä kaikki.


      • gentile-
        Diana-ad-rem kirjoitti:

        Kuka on kenenkin Herra, josta kerskataan ?

        Miksi Jumala valitsisi maailmalle hulluutta, pois se.

        Hulluus/ hullutus/ pahennukseksi maailmalle on Paavalin keksintö. Jeesuksen mielestä taas hullussa oli riivaajahenki, tosin se oli myös mykässä ja kuurossa, sekä kaatumatautisessa.

        Järjetöntä yhtä kaikki.

        puhutaan riivaajahengistä jne.


      • kaikista viisaimmalt
        Diana-ad-rem kirjoitti:

        Kuka on kenenkin Herra, josta kerskataan ?

        Miksi Jumala valitsisi maailmalle hulluutta, pois se.

        Hulluus/ hullutus/ pahennukseksi maailmalle on Paavalin keksintö. Jeesuksen mielestä taas hullussa oli riivaajahenki, tosin se oli myös mykässä ja kuurossa, sekä kaatumatautisessa.

        Järjetöntä yhtä kaikki.

        Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teidän joukossanne luulee olevansa viisas tässä maailmassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas.
        Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on:
        > Hän vangitsee viisaat heidän viekkauttensa; Job 5:13
        ja vielä:
        >Herra tuntee viisasten ajatukset,
        hän tietää ne turhiksi>. Ps. 94:11

        Tästä voimme päätellä:
        Kaikkivaltiasta emme saata käsittää,
        häntä, joka on suuri voimassa,
        joka ei oikeutta ja täydellistä vanhurskautta polje.
        Sentähden peljätkööt häntä ihmiset;
        hän ei katso kehenkään,
        joka on omasta mielestä viisas. Job 37:23-24


      • Diana-ad-rem
        gentile- kirjoitti:

        puhutaan riivaajahengistä jne.

        koska en tunne Talmudia.

        Itse en usko riivaajahenkiin, eivät ainakaan minua ole hätyytelleet.


      • Diana-ad-rem
        kaikista viisaimmalt kirjoitti:

        Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teidän joukossanne luulee olevansa viisas tässä maailmassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas.
        Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on:
        > Hän vangitsee viisaat heidän viekkauttensa; Job 5:13
        ja vielä:
        >Herra tuntee viisasten ajatukset,
        hän tietää ne turhiksi>. Ps. 94:11

        Tästä voimme päätellä:
        Kaikkivaltiasta emme saata käsittää,
        häntä, joka on suuri voimassa,
        joka ei oikeutta ja täydellistä vanhurskautta polje.
        Sentähden peljätkööt häntä ihmiset;
        hän ei katso kehenkään,
        joka on omasta mielestä viisas. Job 37:23-24

        Sananlasku:


      • ainoalle valtiaalle
        Diana-ad-rem kirjoitti:

        Sananlasku:

        Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristansa.
        Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki,
        viisauden ja ymmärryksen henki
        neuvon ja voiman henki,
        tiedon ja Herran pelon henki.
        Hän halajaa Herran pelkoa,
        ei hän tuomitse silmän näöltä
        eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,
        vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti
        ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille;
        suunsa sauvalla hän lyö maata,
        surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.
        Vanhurskaus on hänen kupeittensa vyö
        ja totuus hänen lanteittensa side.

        Hänellä on kaikki viisauden ominaisuudet, hän olkoon meille esimerkkinä viisaudesta.


      • jari ässä
        ainoalle valtiaalle kirjoitti:

        Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristansa.
        Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki,
        viisauden ja ymmärryksen henki
        neuvon ja voiman henki,
        tiedon ja Herran pelon henki.
        Hän halajaa Herran pelkoa,
        ei hän tuomitse silmän näöltä
        eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,
        vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti
        ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille;
        suunsa sauvalla hän lyö maata,
        surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.
        Vanhurskaus on hänen kupeittensa vyö
        ja totuus hänen lanteittensa side.

        Hänellä on kaikki viisauden ominaisuudet, hän olkoon meille esimerkkinä viisaudesta.

        ---


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe