Kun olen pohtinut adventtihenkisten suhtautumista kuolemaan ja tuonpuoleiseen, näin kauheaa unta.
Ja totesin että eräs taho on todellakin myöntänyt tili- ja vastuuvapauden hallitusmies Aadolfille sun muille.
(Uni) Vain silmänräpäys ja hän oli tuolla puolen ajan rajan, Luojan edessä. Ei ehtinyt maailma häntä tuomita, ei rangaista. Kas, sieltä tulee ihmissuvun
jalostaja, (etninen) puhdistaja. Mitä odotat palkaksesi?
Vanha Aatu hieman nolona toteaa, että taitaa pienet nuhteet olla tarjolla. Kun tuli se lutterilainen
pappi, puhdistusta vastustava Bonhoefferkin teloitettua. Ja niin isot polttouunitkin ahkerassa käytössä.
Kuulen uhrilampaitten huudot vieläkin korvissani. Ei kai tästä mitään hyvää seuraa minulle.
En ikinä pääse niiden tuskanhuudoista. Ihan hampaita kiristää ja kieli polttaa kuivana suussa.
Se Bonhoeffer saarnasi jostain Lasaruksesta jonka piti vähän vettä tuoda sieltä paremmalta puolelta.
Jospa lähettäisit hänet luokseni?
Nooh. Eiköhän tästä selvitä VÄHEMMÄLLÄKIN. Ensinnäkään en ole lutterilaisten tai Israelin Jumala.
Vaan olen atventistien jumala. Ja minulla on lakikirjassani sellainen pieni lausahdus, joka sopii tähän
tilanteeseenkin vallan mainiosti: synnin palkka on kuolema. Miltäs kuullostaa?
Aatu hieman piristyy: tuntuu ihan tuomion ilosanomalta tuollainen lausahdus.
No sitten ... hyvää yötä, poikani! 0.
Vastuuvapaus myönnetty Heil Hitlerille
24
225
Vastaukset
Isää koroittaen. Hänen tuomionsa väärämielisiä kohtaan ovat oikeat.
Job 36:16
Sinutkin houkutteli ahdingosta pois avara tila, jossa ei ahtautta ollut, ja lihavuudesta notkuvan ruokapöydän rauha.
17 Ja niin kohtasi sinua kukkuramäärin jumalattoman tuomio; tuomio ja oikeus on käynyt sinuun kiinni.
Matt. 25:41 :
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville:
'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut,
siihen iankaikkiseen tuleen, joka ON
valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Sananl. 1:26 :
Niinpä minä nauran, kun teidän käy huonosti, pilkkaan, kun tulee aika jota kauhistutte.
Ps.2:4 Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.
Dan.12:2 Monet maan tomussa nukkuvista heräävät,
toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.
Luuk. 16:24
Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua!
Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni.
Näissä liekeissä on kauhea olla.'
- -
28 Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä,
etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'
- -
25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon.
Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa.
- -
28 Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä,
etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'
29 Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.' [Jes. 8:20]
30 'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.'
31 Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Matt. 10:28
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Dan. 12:2
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään,
toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
KOLMAS ENKELI
Ns. kolmannen enkelin sanoma:
Ilm. 14:10 :
joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä KIDUTETAAN tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä.
Tätä lukiessanne voitte huomata, kuinka hyvin minä olen perillä Kristuksen salaisuudesta.
Sitä ei menneiden sukupolvien aikana annettu ihmisten tietoon,
mutta nyt Henki on ilmoittanut sen Kristuksen pyhille apostoleille ja profeetoille (Ef.3:4-5)
Antti- Jumala kostaa
Näinä päivinä on paljon puhuttu kunnia väkivallasta, kun sitä enenevästi ilmenee Suomessakin.
Mutta vain Jumala saa kostaa kunniaansa loukanneille!
5. Moos. 32:41
minä teroitan salamoivan miekkani, käyn toteuttamaan tuomiota,
minä kostan vihollisilleni, rankaisen vihamiehiäni.
Jes. 1:24
Sen tähden sanoo Jumala, Herra Sebaot, Israelin Väkevä:
-- Kuulkaa, minä hankin hyvityksen vastustajiltani ja kostan vihamiehilleni.
Ei Herra tiedottomuuden tilaan heitä noidu vaan pikemminkin herättää tunnonvaivoihin! - -
Hes. 25:17 Minä kostan heille kovalla kädellä, ankarasti minä rankaisen heitä, ja silloin, kostoni kohdatessa heidät, he tietävät, että minä olen Herra."
Hepr. 10:30
Mehän tunnemme hänet, joka on sanonut: -- Minun on kosto, minä olen maksava,
sekä myös: -- Herra on tuomitseva kansansa.
Room. 12:19
Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle,
sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra". - 789
Jumala kostaa kirjoitti:
Näinä päivinä on paljon puhuttu kunnia väkivallasta, kun sitä enenevästi ilmenee Suomessakin.
Mutta vain Jumala saa kostaa kunniaansa loukanneille!
5. Moos. 32:41
minä teroitan salamoivan miekkani, käyn toteuttamaan tuomiota,
minä kostan vihollisilleni, rankaisen vihamiehiäni.
Jes. 1:24
Sen tähden sanoo Jumala, Herra Sebaot, Israelin Väkevä:
-- Kuulkaa, minä hankin hyvityksen vastustajiltani ja kostan vihamiehilleni.
Ei Herra tiedottomuuden tilaan heitä noidu vaan pikemminkin herättää tunnonvaivoihin! - -
Hes. 25:17 Minä kostan heille kovalla kädellä, ankarasti minä rankaisen heitä, ja silloin, kostoni kohdatessa heidät, he tietävät, että minä olen Herra."
Hepr. 10:30
Mehän tunnemme hänet, joka on sanonut: -- Minun on kosto, minä olen maksava,
sekä myös: -- Herra on tuomitseva kansansa.
Room. 12:19
Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle,
sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".ja ei sanaakaan ikuisesta piinasta. Kun luemme koko Raamatun kohoaa oikea kuva Jumalasta ja Hänen täydellisistä ominaisuuksistaan - kaiken yllä on Jumalan aina luotettava tahto ja Sana.
- Ei piinata
789 kirjoitti:
ja ei sanaakaan ikuisesta piinasta. Kun luemme koko Raamatun kohoaa oikea kuva Jumalasta ja Hänen täydellisistä ominaisuuksistaan - kaiken yllä on Jumalan aina luotettava tahto ja Sana.
'ei sanaakaan ikuisesta piinasta.'
Ilm. 14:10
joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä KIDUTETAAN tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä.
Ilm. 14:11
TULESTA, joka ihmisiä KIDUTTAA, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa -- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon NIMEN merkikseen.
Ilm. 20:10
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä KIDUTETAAN yötä päivää, AINA ja IKUISESTI.
Ei piinaa, ei. Sitä ei Jumalan kostoon sisälly, ei totta tosiaan. Ihanasti oikeessa olet, kuomaseni. - Etsikää ensin
Ei piinata kirjoitti:
'ei sanaakaan ikuisesta piinasta.'
Ilm. 14:10
Ilm. 14:11
TULESTA, joka ihmisiä KIDUTTAA, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa -- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon NIMEN merkikseen.
Ilm. 20:10
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä KIDUTETAAN yötä päivää, AINA ja IKUISESTI.
Ei piinaa, ei. Sitä ei Jumalan kostoon sisälly, ei totta tosiaan. Ihanasti oikeessa olet, kuomaseni.Syntinen kyllä piinaa itseään syntiensä seurauksena, mutta se lopuu hänen kuolemassaan. Sillä Jumalan Sana sanoo se. Ei tarvitse luottaa keneenkään ihmiseen, Jumalan Sana kertoo totuuden ja se riittää.
Room. 6:23
Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. hän ottaa veretauksetkin aivan todesta: Ilman vertausta Hän Jeesus ei puhunut heille yhtään mitään. Haluan vielä kysyä AVK suhdetta kaikkiin vertauksiin. Onhan Tämä Rikas mies ja Lazarus vain yksi vertaus vertausten joukossa!!!
Hermanni-itse kirjoitti:
hän ottaa veretauksetkin aivan todesta: Ilman vertausta Hän Jeesus ei puhunut heille yhtään mitään. Haluan vielä kysyä AVK suhdetta kaikkiin vertauksiin. Onhan Tämä Rikas mies ja Lazarus vain yksi vertaus vertausten joukossa!!!
Vertaushan puhuu enemmän kuin tuhat kuvaa. Ja kainioppineet eivät käsittäneet mitään uuden liiton
opetusta, eivät kylläkään
edes vertausten kautta.
Matt. 13:9-13
9 Jolla on korvat, se kuulkoon."
10 Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja sanoivat hänelle:
"Minkätähden sinä puhut heille vertauksilla?"
11 Hän vastasi ja sanoi:
"Sentähden, että teidän on annettu tuntea taivasten valtakunnan salaisuudet,
mutta heidän ei ole annettu.
12 Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin;
mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
13 Sentähden minä puhun heille vertauksilla, että he näkevin silmin eivät näe
ja kuulevin korvin eivät kuule, eivätkä ymmärrä.
Lakihenkiset eivät voi käsittää- Sanan miekka.
Jos olet eksyksissä jo paratiisin näköalassa, jonka Jumala lausui, olet harhassa lopussakin.
Eli harhaasi älä vannota Jumalan nimeen, joka on Pyhä Henki ja Jeesus.
Jos et ymmärrä, et ymmärrä, mutta älä näkäalaasi sitten sekota Jumalan antamaan iankaikkista elämää "mukamas armolahjana" murhaajallekin kadotuksen muodossa.
Sinulla ei ole lupaa luoda Jumalasta kuvaa, jolla maalailet krafiittitaidettasi ympäriämpäri todistuksenasi.
___
Kuolemasta:
1. Moos. 2:17
17. Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, *olet kuoleman oma." Huomaa Jumalan omana sanana kuolema!
Jumala on kuolematon ja ihmistä ei koskaan kuvata kuolemattomana. *
1. Kor. 15:22
*22. Sillä niin kuin kaikki ihmiset Aadamista osallisina kuolevat, * ( sitten lupaus),
niin myös kaikki *Kristuksesta osallisina tehdään eläviksi, *
23. jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus ja * sen jälkeen Kristuksen omat, kun hän tulee. *
23. Synnin palkka on kuolema, mutta * Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. *
1 Joh 3:15. Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei
*iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. *
Ilm 20:
6. Autuaita ja pyhiä ovat ne, jotka pääsevät osallisiksi *ensimmäisestä ylösnousemuksesta! *
*Heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, *
Ilm 2:
11. "Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Siihen, joka voittaa, ei *toinen kuolema kajoa.*
Joh 5:24. "Totisesti, totisesti: se, joka *kuulee* minun sanani ja *uskoo * minun lähettäjääni, *on saanut ikuisen elämän.* Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo *siirtynyt kuolemasta elämään. *
25. Totisesti, totisesti: tulee aika - ja se on jo nyt - jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen. *Ne, jotka sen kuulevat, saavat elää, * - vielä kerran
Eli ikuista kidutusta. Mutta Jumala ei ole ikuisesti kiduttava, koska Hän luo Uuden taivaan ja maan.
Kun se on tehty ja luomakunta asetettu sille paikalle, mihin se alkujaan on tarkoitettu kaikki entinen on mennyt.
Jokainen on osassaan ikuisesti.
Herran oma on paikallaan Jeesuksen tekemän sijan osoitteessa ja on saanut ikuisen elämän osansa armolahjana, Golgatan täytetyn työn saattamana.
Ensimmäinen ylösnousemus on ollut tähän autuuden ylösnousemus.
Tämän maailman ruhtinaan valtakunta on saanut osansa.
Helvetin tuli on sen saattanut osaansa.
Malakia 4:1. Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa. 2. Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat 3. ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
lm 20:13. Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.
14. Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. *Tämä on toinen kuolema: * tulinen järvi. **
15. Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.
Ilm21:8. Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle.** Tämä on toinen kuolema."**
ts. Jumala ei halunnut, että * ihminen s y n t i s e n ä .... eläisi iankaikkisesti.*
Eli palkka on syntiselle, ettei hän saa elämänpuusta hedelmää ja elä iankaikkisesti, NIINKUIN JUMALA SANOI.
Uskoto Jumalan näin sanoneen? 1 Moos 3:22. Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
Onko tämä totta, Antti vastaapa tuohon jakeeseen omana vastauksenasi!
Ettei hän nyt ota elämänpuusta hedelmää ja syö niin elä ikuisesti.!! Eli on ikuisen elämän mittapuusta kysymys.
Kun kuoleman osa julistetaan, se ei siellä Jumalan kirkkaudessa ole hymyn ja ilon paikka kenelekkään.
Eli ei pidä keventää näitä tuomionäköaloja puheessasi niin, että ikuisen elämän kadotuspuoli tulisi niihin mittoihin, millä puolustat alkuperäistä lähtökohtaa mistä asioita pitää tutkia ja nähdä.
Se on itkun ja hammastenkiristyspaikkoja, hirvittävän tuskanhetkiä, kun mittaa tunnoissaan tekoja ja tekemättömyyksiä ennekuin Helvetin tuli tekee tehtävänsä ja näin kuvataan tässä osassa olevia
OLJENKORSIKSI, eli kuinka se tulee palamaan loppuun asti.
Jumala ei ole mitattavissa tuomiossaan meidän lihakäsityksemme mukaan, jossa piinattaisiin ja piinattaisiin ja se tuntuisi meistä juuri sille oikealle tavalle.
Mutta nyt me emme käsitä iankaikkisuus mittoja. Jumalalle se on kauhistus, vertaapa Molokin jumalanpalvelusta, jossa lapsia heitettiin tuleen uhreina.
Ei Antti, ei tehdä Jumalasta jotain käsittämätöntä rankaisijaa ja toisaalta mitätöimme monta muuta ajatusta sillä näköalalla raamatusta.
Parempi Antti, ettet vannottele Jumalan nimissä, jos siinä et Jumalaa tunne, vilaisepa Ap.t. 19:13 . ettet vain olisikin kuin nämä henkienmanaajat.
Julistat omanäköisellä alttarillasi väärää tulta ja manailet vastoin sanaa herrasi nimeen. - alex-kasi
AnttiVKantola kirjoitti:
Vertaushan puhuu enemmän kuin tuhat kuvaa. Ja kainioppineet eivät käsittäneet mitään uuden liiton
opetusta, eivät kylläkään
edes vertausten kautta.
Matt. 13:9-13
9 Jolla on korvat, se kuulkoon."
10 Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja sanoivat hänelle:
"Minkätähden sinä puhut heille vertauksilla?"
11 Hän vastasi ja sanoi:
"Sentähden, että teidän on annettu tuntea taivasten valtakunnan salaisuudet,
mutta heidän ei ole annettu.
12 Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin;
mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
13 Sentähden minä puhun heille vertauksilla, että he näkevin silmin eivät näe
ja kuulevin korvin eivät kuule, eivätkä ymmärrä.
Lakihenkiset eivät voi käsittäävaikka vielä parempi olisi että myös ymmärtäisit niiden tarkoituksen..
- Totuus esiin
Vai miksi puhut omiasi. Ei adventismi opeta vapausvastuuta vaan sitä todellista syntisen kohtaloa minkä Raamattu sanoo olevan synnin seuraus - kuolemaa. Ei sinun unesi paljon vaikuta asiaan - ehkä sinulle itsellesi, mutta Raamatun Sanaa se ei luonnollisesti muuta miksikään.
Raamatun Sanelema "kuoleman tuomio" ei todellakaan ole mikään vapautusvastuu - kysy kuolemaan tuomituilta .. kysy miksi he ovat kuolemaan tuomittuja - Eikö siksi että he ovat tehneet jotain josta seuraa kuolemantuomio? Näin sanoo Raamattu myös syntisen kohtalosta - Jumalan Sana sanoo että synnin palkka on kuolema - Antin sana ja unet sanoo jotain muuta mutta ne eivät muuta mitään. Jumalan Sana pitää - se on varma - muuttumaton - ikuinen - tosi - se on rakkaudellisen ja oikeudenmukaisen ja sitä ei luonnollisesti kenenkään ihmisen unet tai puheet muuta - se pitäisi Antinkin ymmärtää - mutta hän ei ymmärrä - valitettavasti.- Armahdus
"Raamattu sanoo olevan synnin seuraus - kuolemaa."
Uskomatonta että Jumala olisi niin julmala että kristittyjä ja juutalaisia ja heikkoja lahtaavat jumalattomat
saisivat vieläpä haaveilemansa palkan ... vapaus kaikista seuraamuksista! Olemattomiksi silmänräpäyksessä.
Isot ja pienet pahat samaan syssyyn. Ei veikkoset. - Raamattu riittää
Armahdus kirjoitti:
"Raamattu sanoo olevan synnin seuraus - kuolemaa."
Uskomatonta että Jumala olisi niin julmala että kristittyjä ja juutalaisia ja heikkoja lahtaavat jumalattomat
saisivat vieläpä haaveilemansa palkan ... vapaus kaikista seuraamuksista! Olemattomiksi silmänräpäyksessä.
Isot ja pienet pahat samaan syssyyn. Ei veikkoset.että Jumalan Sana ei olisi tosi.
Ei kai nyt kukaan ala uskomaan Antin selityksiin ja epäilemään Jumalan Sanaa?
Synnin palkka on kuolema, sanoo Raamattu ja sitä ei muuta mikään. - stone83
on helppo tie ulos..miksi ihmeessä väärin tehnyt pitäisi päästää helpolla?Ei ne kuolemaan tuomitut kuolemaa pelkää,vaan sen odottelua.Eli toisin sanoen kuolema todellakin on vapausvastuu.
- 115987745
stone83 kirjoitti:
on helppo tie ulos..miksi ihmeessä väärin tehnyt pitäisi päästää helpolla?Ei ne kuolemaan tuomitut kuolemaa pelkää,vaan sen odottelua.Eli toisin sanoen kuolema todellakin on vapausvastuu.
niin se kertoo enemmän siitä minkälaista elämäsi on - Jumalan Sanasta se ei kerro mitään.
Kaikki elämä on LAHJA Jumalalta.
- Himolukija
Sirkka-Iitahan vetosi sanankohtaan "vain silmänräpäyksen kestää minun vihani". Jos olisin adventistien
jumala, sanoisin mainitsemallesi herra Hitlerille, että viisaasti teit kun käytit omankäden oikeutta ja niin
maailman vihasta, sinuun kohdistuvasta, pääsit silmänräpäyksessä. Koska olit niin nokkela ja rohkea, minä
palkitsen sinut toisella kuolemalla, mutta ymmärräthän, silmänräpäysten määrä on oleva noin 6 miljoonaa.
Sitten olet vapaa ainaisesti.- ai ai ei ei
joka ei luota Jumalaan. Jos jos jos..
Meille jotka olemme täydellisesti tietoisia Jumalan luotettavuudesta on Hänen Sanansa totuus. Ainoastaan Hänenllä on kuolemattomuus itsessään ja Hän sanoo "synnin palkka on kuolema". Hän ei sano "synnin palkka on ikuinen piina". Jokainen joka ei siihen usko on väärässä. - Luja luottamus
ai ai ei ei kirjoitti:
joka ei luota Jumalaan. Jos jos jos..
Meille jotka olemme täydellisesti tietoisia Jumalan luotettavuudesta on Hänen Sanansa totuus. Ainoastaan Hänenllä on kuolemattomuus itsessään ja Hän sanoo "synnin palkka on kuolema". Hän ei sano "synnin palkka on ikuinen piina". Jokainen joka ei siihen usko on väärässä.Muinainen irakilainen patriarkka Job luotti Jumalaan tuli sitä tai tätä. Olen ollut huomaavinani Antissa vähän
samaa vikaa. Mutta sinä et ole sitä huomannut?
Job 2:10
Mutta hän vastasi hänelle:
"Sinä puhut niinkuin mikäkin houkka nainen.
Otammehan vastaan Jumalalta hyvää, emmekö ottaisi vastaan pahaakin?"
Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä huulillansa.
(Ps. 30:2 minun Jumalani, sinua minä huusin, ja sinä paransit minut.)
Job 19:25 Minä tiedän, että lunastajani elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä.
Job 2:3
Herra kysyi:
"Oletko pannut merkille palvelijani Jobin?
Ei ole maan päällä toista hänen kaltaistaan, niin vilpitöntä ja nuhteetonta ja jumalaapelkäävää,
ei ketään, joka niin karttaisi kaikkea pahaa.
Yhä vain hän on pysynyt nuhteettomana, vaikka sinä olet yllyttänyt
minut syöksemään onnettomuuteen hänet, viattoman miehen."
Heikkokin usko on lujaa luottamusta Herraan - Herran Sana pitää
Luja luottamus kirjoitti:
Muinainen irakilainen patriarkka Job luotti Jumalaan tuli sitä tai tätä. Olen ollut huomaavinani Antissa vähän
samaa vikaa. Mutta sinä et ole sitä huomannut?
Job 2:10
Mutta hän vastasi hänelle:
"Sinä puhut niinkuin mikäkin houkka nainen.
Otammehan vastaan Jumalalta hyvää, emmekö ottaisi vastaan pahaakin?"
Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä huulillansa.
(Ps. 30:2 minun Jumalani, sinua minä huusin, ja sinä paransit minut.)
Job 19:25 Minä tiedän, että lunastajani elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä.
Job 2:3
Herra kysyi:
"Oletko pannut merkille palvelijani Jobin?
Ei ole maan päällä toista hänen kaltaistaan, niin vilpitöntä ja nuhteetonta ja jumalaapelkäävää,
ei ketään, joka niin karttaisi kaikkea pahaa.
Yhä vain hän on pysynyt nuhteettomana, vaikka sinä olet yllyttänyt
minut syöksemään onnettomuuteen hänet, viattoman miehen."
Heikkokin usko on lujaa luottamusta Herraankenelle on oma pelastus on tärkeämpi kuin Jumalan Sana?
Mutta oi kuinka suuri monen sokean pettymys tuleekaan olemaan..
Matt. 7:
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun SANANI ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
-----
Matt. 6:33
Vaan etsikää ENSIN JUMALAN valtakuntaa ja hänen VANHURSKAUTTAAN, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Jumala on kuolematon - syntinen ei - jos ei kuolematon Jumala häntä ota luokseen.
Herran Sana pitää. - Sielun pelastus
Herran Sana pitää kirjoitti:
kenelle on oma pelastus on tärkeämpi kuin Jumalan Sana?
Mutta oi kuinka suuri monen sokean pettymys tuleekaan olemaan..
Matt. 7:
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun SANANI ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
-----
Matt. 6:33
Vaan etsikää ENSIN JUMALAN valtakuntaa ja hänen VANHURSKAUTTAAN, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Jumala on kuolematon - syntinen ei - jos ei kuolematon Jumala häntä ota luokseen.
Herran Sana pitää.Daniel 3. luku
16 Sadrak, Mesak ja Abed-Nego sanoivat kuningas Nebukadnessarille:
"Tähän ei meidän tarvitse lainkaan vastata.
17 Jumala, jota me palvelemme, pystyy pelastamaan meidät tulisesta uunista, ja hän voi pelastaa meidät myös sinun käsistäsi, kuningas.
[Ps. 66:12, 68:21]
18 Ja vaikka niin ei kävisikään, kuningas, saat olla varma siitä, että sinun jumaliasi me emme palvele ja sitä kultaista patsasta, jonka olet pystyttänyt, me emme kumarra."
[2. Moos. 20:4,5, 23:24]
19 Silloin Nebukadnessar tuli täyteen vihaa Sadrakia, Mesakia ja Abed-Negoa kohtaan, ja hänen kasvonsa vääristyivät. Hän käski heti kuumentaa uunin seitsemän kertaa kuumemmaksi kuin tavallisesti,
20 ja hän käski muutamien vahvojen sotilaittensa sitoa Sadrakin, Mesakin ja Abed-Negon ja heittää heidät uuniin.
Matt. 10:28
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
tuomiotkin ovat VARMASTI oikeuden mukaiset.
Jumalan sana sanoo, että jokainen ihminen, joka on ilman Kristuksen armahdusta tulee kohtaamaan omat tekonsa.
Sillä Raamattu sanoo niin, että Jumala rankaisee TEKOJENSA mukaan.
Niimpä rangaistus helvetin tulessa kestää kunkin tuomitun kohdalla niin kauan kuin hänen tekonsa edellyttävät. Ja VOIT OLLA TÄYSIN VARMA JUMALAN OIKEUDENMUKAISUUDESTA! Mutta helvetistä ei kuitenkaan kukaan selviä hengissä, sillä se on TOINEN KUOLEMA.Jumala jättäisi rankaisematta jumalattomat? Minä ainakin olen raamatusta ymmärtänyt, että Jumala on oikeudenmukainen ja hänen rangaistuksetkin ovat oikeudenmukaiset, sillä meidän Taivaallinen Isämme rankaisee tekojensa mukaan.
Jumalan tuomiot ovat OIKEUDENMUKAISET. Siitähän on kysymys.
Ja mitä siihen rangaistuksen pituuteen tulee, niin sen päättää Jumala, ei kostonhimoiset ihmiset.
Ilman Kristusta ja Lunastajaa:
"Synnin palkka on kuolema."
Siis se, että menettää elämänsä lopullisesti, iankaikkisesti, sillä helvetti on: TOINEN KUOLEMA.- 3423423423
tiedät varsin hyvin, että advarit eivät usko noin.
- alex-kasi
Kun maailman pahuus jyrää ja murhamiehet heiluttaa murhaaseitaan on Antin unessa kaiken yllä lepää "Antti tietäjän uneksiva henki", joka tosin välillä puhuu omia uniaan toisten mielipiteinä kun myy heille ikuisen koston ideaansa jossa paistatellaan murhamiehiä tulijärvessä - jotta Antti saisi koston halunsa tyydytetyksi. ... Siellä Aatukin kieriskelee yhdessä niistä kuumimmista paikoissa - ei viikon tai vuoden päivät tai kymmenen tai sadan tai .... miljoonien tai miljaardien vuosien ajan .. ei, ei, Antin koston halu ei tule tyydytetyksi kuin IKUISELLA tulessa piinaamisella.
??? Ja katsohan kummaa virkkoi Antti ... eikös vain siellä Aatun vieressä olekin paistumassa niitäkin joita Aatu aikanaan murhasi ... jaa-a mitäs menivät kiroamaan Jumalaa - siitäs saivat .. kirosivat Jumalan ja sylkivät Jumalan Pojan opetuksien päälle joten palkkansa ovat ansainneet .... Ja Oi Oi Oi tuolla kieriskelee naapurin Kalle tuskissaan ja pureskelee huulensa rikki tuskissaan niin että hampaat kirskuu - kuuluu tänne asti (tuumii Antti kun hän käy uskova_1:den kanssa kerran kuussa katsomassa kuinka ikuisessa piinassa tuskissa piehtaroidaan... (ettei totuus unohtuisi kuten Antti sanoo)
Kyllä on ihan oikein, että saavat paistua ja katsohan kummaa tuolla syövät toistensa lihaa (hyvin paistunutta?) ja se kasvaa takaisin kun sitä syöty kilo niin hups jo kasvoi takaisin kilo..
JA SITTEN ANTTI HERÄSI ...(hikisenä ?) .. UNESTAAN ... vaikka ei taida vieläkään olla herännyt todellisuuteen..
Mutta Antti hyvä - ei adventisteille ole mitään tekemistä sinun uniesi kanssa .. ei sen enempää kuin uskova_1:den rikinkatkuisten näkyjen kanssa .. Adventistit vain uskovat.. että Jumala rankaisee jos rankaisee, mutta että Jumalan Sana sanoo että synnin palkka on kuolema.. ja silloin se on niin.
Kaikki tuollaiset puheet - joissa panet omia hourujasi muiden uskoksi - ovat YHÄ vain omia hourujasi - ja täysin ilman todellisuus pohjaa..
Ei se että palstan pilkkakirveet mahdollisesti saavat viihdytystä ihmisten panetteluistasi todista että synnin palkka ei olisi kuolema - tai että se olisi, kuten sen haluaisit olevan "IKUINEN PIINA" - Ainoa mistä nuo kirjoituksesi antavat kuvan .. on sinun sekavat pelon sekaiset ajatuksesi .. ja se ei aina anna kovinkaan mairittelevaa kuvaa sinusta - toden sanoakseni..
Antti - Jumala antaa anteeksi nuokin höpinäsi jos pyydät sitä - mutta älä vastedes rupea edes Aatun tuomariksi - edes unissasi - jätä se sen todellisen Tuomarin tehtäväksi, Hänen jolle se kuuluu. Katsos Antti kun Jumala näkee KOKO KUVAN - ja mikä parasta Jumala on oikeudenmukainen ja rakkaudellinen ... mitä tuskin voi sanoa sinusta. Joten jätä tuomitseminen oikealle Tuomarille..
alex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011571
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58981Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 61866
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t265754Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10750Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä339694Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74686Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58684