Kun on pakko nyt käyttää tätä Internjet Exploderia joka tuntuu taas olevan kuin virusten piñata..
Jos kokeilis tuota Chromea nyt vaihteeksi ,.,.
Uskaltaako täällä olla?
11
155
Vastaukset
jotta kun ne Microsoftilla noita juttuja koodaavat suurella asiantuntemuksella ja kokemuksella, niin mikä siinä on, että aina on haavoittuvuuksia? Onko käytettävä kieli niin huono vai mistä kiikastaa?
- valk.susi-09.
HugaZaga kirjoitti:
Jos ne kilpailijat kaivavat niitä heikkouksia esiin koska selainmarkkinat ovat kuumat .,...
kotikoneella meinas tonin kanssa käydä niin oli pakko kiskoo piuhat irti ei muuta ehtinyt;))))
avasin tonin viestin ja siitäkös se tuli;)))) HugaZaga kirjoitti:
Jos ne kilpailijat kaivavat niitä heikkouksia esiin koska selainmarkkinat ovat kuumat .,...
tarkoittaako tuo sitä, että käytettävät ohjelmointitekniikat ovat niin perseestä, että niillä ei pysty tekemään haavoittumatonta koodia?
LaardiBee kirjoitti:
tarkoittaako tuo sitä, että käytettävät ohjelmointitekniikat ovat niin perseestä, että niillä ei pysty tekemään haavoittumatonta koodia?
ehkä kova kilpailutahti ja uutuuksien varustelu selaimiin saa heidät julkaisemaan kunnolla testaamattomia tuotteita ,.,. mene ja tiedä.
Eihän murtovarmaa kassakaappiakaan ole keksitty vaikka aikaa on ollut satoja vuosia ,.,.
- Vii-iirus-torjunta.
on viruksia enemmän kuin Exploressa joten varo huuhaavirus tartuntaa. Tämähän on viruspäiden temmellyskenttä kun heidän omasta elämästä puuttuu kaikki, paitsi ei tyhjyys.
- muiskis.
hattulan väki kyllä puhut kakkia;))
meillä on mielikuvitusta yhellä enemmän kuin tasan niillä jotka ei oo täällä käyneetkään.
kun toimii macro maailmassa, niin kaikki haluaa keksiä siihen viruksia, varsinkin kun se on nin helppoa työn hutiloinnin takia, pääasiassa.
minä kun kuljen Apple maailmassa niin on ainakin yks murhe jota ei tarvii miettii koko ajan, eikä pelätä niitä viiruksia....tuollainen, mutta niin se kai on. Itse kun työkseni koodaan ja käännän ohjelmia, niin ei niihin kyllä pääse millään debuggerilla kiinni. Ovat enempi kompaktia kamaa.
LaardiBee kirjoitti:
tuollainen, mutta niin se kai on. Itse kun työkseni koodaan ja käännän ohjelmia, niin ei niihin kyllä pääse millään debuggerilla kiinni. Ovat enempi kompaktia kamaa.
operaattori tarjos ensin virusohjelmaa, mutta kun kerroin koneen niin vastaava henkilö sano, ettei tarvita, hällä itellä ja monella muullakin sama laite omassa käytösä.
Lisäks mulla on vahingossa kaks palomuuria, koneen oma ja uuden modeemin mukana tuli toinen, tosin kun en ymmärrä muutenkaan niitten toimintaa, niin oletus niiden toimivuudesta perustuu vain ammattilaisten sanaan.
Mozilla...tai siis molemmat.
Tää pelaa ihan jees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924657
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843882Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1443534Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152625Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292554- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881699