Ikuinen itku spermasta

Lastaaja

Monista naisista on jotenkin nöyryyttävää kun mies laukeaa suuhuun tai naamalle. Laukeavathan naisetkin kun mies antaa suuta ja sottaista touhuahan se on. Siinä on naisen alapää limainen eikä miehet pillitä mitään ja ala kyökkiin tai kauhistele sitä.

8

2549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentoija.

mies ei ole nirppanokka, joka tekee joka tikusta asiaa ja koettaa tehdä itsestään marttyyriä.

• tipu_83

toisista kiihottavaa. Itse tykkäisin tuosta, niinku suuseksistä yleensäkin. Ironista kyllä, mieheni ei ole erityisen innostunut siitä. Joskus ollaan kyllä harrasteltu, mutta kiihottavampaa on jos se miehen mielestä on aivan upeaa, eikä vain "ihan kivaa"..

• päiväuni

En halua tulla sotkemaan onneanne, mutta sinun lailla tuntevan kanssa voisi kokea huikeita elämän huippuja. Sulakaa iloksenne toistenne syliin!

• pössö

Et taida tietää naisen anatomiasta kauheasti? Harva nainen saa lauetessaan ejakulaation, eli erittää kirkasta nestettä niin, että miehen kasvot tai huulet kastuvat. Mielestäni jokainen kokenut mies tietää kyllä, että naisen alapää on normaalistikin aina hieman kostea. Sen kuuluu olla kostea, koska toisekseen kosteus pitää limalavot kunnossa ja estää pöpöjen pääsyn sisäelimiin.

Itse nautin sperman nielemisestä, mutta naamallieni en sitä ota. Mieskin pystyy antaessaan naiselle suuseksiä estämään sen, ettei nainen mahdollisesti pääse laukeamaan naamalle. Oletko kuullut kasvojen kääntämisestä pois päin? Sinulla on nivelet ja lihakset, käytä niitä!

• ni

Eihän naisen tarvitse ejakuloida että limaa lentää. Kaikkihan sen tietää etä juuri kun nainen saa orgasmin emätin erittää enemmän kosteutta kun normaalisti.

• Outo jutta. makuja on monia. Itse pidän miellyttäväni vaimoni kasvojen nuolmista kun vieraat ovat lauenneet hänen kasvoille.

• l......

Minä naisena rakastan sitä että mies laukeaa suuhuni ja useimmat kumppanini ovat kokeneet sen itsekin kiihottavana saadessaan laueta suuhuni. Mitä nöyryyttävää suuhun/kasvoille laukeamisessa voi naisten mielestä olla? Ehkä se on se maku joka useimpia hirvittää..?!

• Kielellä koreasti

Jos et tosissasi koe sitä nöyryyttävänä, niin nauti siitä. Miehenä minäkin nauttisin naiseni suuhun laukeamisesta vain siinä tapauksessa, että olen varma hänen nautinnostaan. Minäkin nautin siitä, että kielelläni saan naisen kiemurtelemaan mielihyvästä. Molemmin puolin suuhyvä on parasta, mitä toisilleen voi antaa!Tämä ei vain ole tänään minun arkipäivää. Tuntuisi huikealta kokea sinunlaisesi kanssa nuo hetket.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe