Hyvinkö kökkii Fintoton sivut?

kopoti-kop

Ainakin tämmöisellä vanhalla jauhinkoneella saapi pelata aika paljon ennen pelin sulkeutumista, mikäli aikoo mukaan vetoihin.

Mites toisilla?

5

544

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottooja

surkeuksien surkeus koko uudistus

• totoveikko..

Kyllä mulla pelit pelaa ihan kuin ennenkin tosin pelasin ennakkoon siekun tarkoitat viimetinkan pelejä,tökkikö tosiaan,täytyy huomen lounasraveissa testata jotain kaksaripelii, mutta mistä löytyy pelihistoria osasto,kun pitäis tarkistaa mitä olet pelannut tai voittanu.Kyllä tää uudistus on hyvä monessa kohtaa esim V4 prosentit ja pienimmät troikka ja Duo kertoimet näkyy nyt samalla kun pelaat ilman ylim klikkausta.Tohon uuristukseen kun tottuupi niin parempihan siittä tullee ainakin pittäis.

• kopoti-kop

Samaa pelihistoria -osiota itsekin olen etsinyt. Ilmoitelkaa, kun joku löytää...

Juu. Minusta pelit eivät lähde yhtä sujuvasti kuin ennen. Varmaan on osansa tällä "jauhinkoneella", josta kuuluupi jauhin-jauhin, kun pitäisi vähänkin raskaampia hommia käsitellä. Uusi kone ostoon, niin josko alkaisi olla homma riittävän sujuvaista.

• kopoti-kop
        kopoti-kop kirjoitti:

Samaa pelihistoria -osiota itsekin olen etsinyt. Ilmoitelkaa, kun joku löytää...

Juu. Minusta pelit eivät lähde yhtä sujuvasti kuin ennen. Varmaan on osansa tällä "jauhinkoneella", josta kuuluupi jauhin-jauhin, kun pitäisi vähänkin raskaampia hommia käsitellä. Uusi kone ostoon, niin josko alkaisi olla homma riittävän sujuvaista.

Löytyi kuitenkin:

Ylhäältä "PELITILI" ja sieltä "TILITAPAHTUMAT". Suora klikki olisi kyllä parempi, joten ehdotan tuota Fintotolle.

• totoveikko
        kopoti-kop kirjoitti:

Löytyi kuitenkin:

Ylhäältä "PELITILI" ja sieltä "TILITAPAHTUMAT". Suora klikki olisi kyllä parempi, joten ehdotan tuota Fintotolle.

tattis ku löysit pelihistorian..kyllä mieki meinasin klikata tilitapahtumat mutta en sitten tehny sitä kun luulin että ne on jotain rahajuttuja,olis taas pitäny olla vaan utelias ja klikata kaikki paikat,suoraa linkkiä ootellessa ,,moro!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      142
      585
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      550
    Aihe