Law of attraction??

northern star

Googlettamalla otsikon, löytää asian ellei ennestään tiedä.
Mitä mieltä siis olette lauseesta "varo mitä ajattelet, se saattaa toteutua"?

Itse nimittäin vedin paniikit viikonloppuna kun tajusin että:
- Exäni erosi: olin ajatellut että tuo nyt ei kestä, vaikka ko tyttöä en koskaan tavannutkaan, nainen ei osannut selittää mitä tapahtui..
- Tuttavani epäili että naisensa pettää häntä: minä olin epäillyt sitä jo pidemmän aikaa..
- Olin jonkin aikaa sitten toivottoman ihastunut mieheen jolla oli lapsi, uusioperhe oli suunnilleen mielessä..No, homma meni puihin ja hän palasi entisen heilansa tykö. Mies kuitenkin soitti tässä hiljan ja kertoi että ehkä etsimässä asuntoa itselleen ja tytölleen..
- Eräs mies jota näen melkein päivittäin jäi mieleeni pyörimään..viikonloppuna hän bongasi minut baarista, kuulin että mies kyllä seurustelee, mutta että ei kuulema hyvin mene..
- Katselin talvella vuokra-asuntoja ja silmiini sattui sovelias kämppä, koskaan kuitenkaan sitä käynyt katsomassa koska tilanne tavallaan meni "ohi". Nyt hiljattain kävin katsomassa myytävää asuntoa samoilta kulmilta ja asunto olikin sama jonka vuokrailmoituksen olin aikaisemmin bongannut.. Vielä kun töissä eräs työkaverini kysyi asuinko kyseisessä osoitteessa olin aivan valmis sekoamaan..oli pakko käydä katsomassa kyseinen rappu, kyllä, samalla sukunimellä siellä joku jo asuu, mutta kerrosta ylempänä..
- Eilen, päähäni jäi pyörimään "pohjolan valo" sivuilta kalojen symboli, muuttuva risti. Samalla ajattelin päivän mittaan rahaa ja lottokupongin tarkistamista. Kaupassa kassaneiti jäi ihmettelemään vaihtorahoja että oho, tulipas sulle erikoisen näköinen euron kolikko: slovakian euro, jossa ikäänkuin "muuttuva risti"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Slovakia

Jotta näin..

1

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On mielenkiintoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      93
      4079
    2. 61
      3359
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      163
      3060
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      70
      3012
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2499
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2316
    7. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      184
      2027
    8. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2024
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      65
      1982
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      95
      1403
    Aihe