Law of attraction??

northern star

Googlettamalla otsikon, löytää asian ellei ennestään tiedä.
Mitä mieltä siis olette lauseesta "varo mitä ajattelet, se saattaa toteutua"?

Itse nimittäin vedin paniikit viikonloppuna kun tajusin että:
- Exäni erosi: olin ajatellut että tuo nyt ei kestä, vaikka ko tyttöä en koskaan tavannutkaan, nainen ei osannut selittää mitä tapahtui..
- Tuttavani epäili että naisensa pettää häntä: minä olin epäillyt sitä jo pidemmän aikaa..
- Olin jonkin aikaa sitten toivottoman ihastunut mieheen jolla oli lapsi, uusioperhe oli suunnilleen mielessä..No, homma meni puihin ja hän palasi entisen heilansa tykö. Mies kuitenkin soitti tässä hiljan ja kertoi että ehkä etsimässä asuntoa itselleen ja tytölleen..
- Eräs mies jota näen melkein päivittäin jäi mieleeni pyörimään..viikonloppuna hän bongasi minut baarista, kuulin että mies kyllä seurustelee, mutta että ei kuulema hyvin mene..
- Katselin talvella vuokra-asuntoja ja silmiini sattui sovelias kämppä, koskaan kuitenkaan sitä käynyt katsomassa koska tilanne tavallaan meni "ohi". Nyt hiljattain kävin katsomassa myytävää asuntoa samoilta kulmilta ja asunto olikin sama jonka vuokrailmoituksen olin aikaisemmin bongannut.. Vielä kun töissä eräs työkaverini kysyi asuinko kyseisessä osoitteessa olin aivan valmis sekoamaan..oli pakko käydä katsomassa kyseinen rappu, kyllä, samalla sukunimellä siellä joku jo asuu, mutta kerrosta ylempänä..
- Eilen, päähäni jäi pyörimään "pohjolan valo" sivuilta kalojen symboli, muuttuva risti. Samalla ajattelin päivän mittaan rahaa ja lottokupongin tarkistamista. Kaupassa kassaneiti jäi ihmettelemään vaihtorahoja että oho, tulipas sulle erikoisen näköinen euron kolikko: slovakian euro, jossa ikäänkuin "muuttuva risti"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Slovakia

Jotta näin..

1

284

Äänestä

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On mielenkiintoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1021
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      738
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      522
    Aihe