Googlettamalla otsikon, löytää asian ellei ennestään tiedä.
Mitä mieltä siis olette lauseesta "varo mitä ajattelet, se saattaa toteutua"?
Itse nimittäin vedin paniikit viikonloppuna kun tajusin että:
- Exäni erosi: olin ajatellut että tuo nyt ei kestä, vaikka ko tyttöä en koskaan tavannutkaan, nainen ei osannut selittää mitä tapahtui..
- Tuttavani epäili että naisensa pettää häntä: minä olin epäillyt sitä jo pidemmän aikaa..
- Olin jonkin aikaa sitten toivottoman ihastunut mieheen jolla oli lapsi, uusioperhe oli suunnilleen mielessä..No, homma meni puihin ja hän palasi entisen heilansa tykö. Mies kuitenkin soitti tässä hiljan ja kertoi että ehkä etsimässä asuntoa itselleen ja tytölleen..
- Eräs mies jota näen melkein päivittäin jäi mieleeni pyörimään..viikonloppuna hän bongasi minut baarista, kuulin että mies kyllä seurustelee, mutta että ei kuulema hyvin mene..
- Katselin talvella vuokra-asuntoja ja silmiini sattui sovelias kämppä, koskaan kuitenkaan sitä käynyt katsomassa koska tilanne tavallaan meni "ohi". Nyt hiljattain kävin katsomassa myytävää asuntoa samoilta kulmilta ja asunto olikin sama jonka vuokrailmoituksen olin aikaisemmin bongannut.. Vielä kun töissä eräs työkaverini kysyi asuinko kyseisessä osoitteessa olin aivan valmis sekoamaan..oli pakko käydä katsomassa kyseinen rappu, kyllä, samalla sukunimellä siellä joku jo asuu, mutta kerrosta ylempänä..
- Eilen, päähäni jäi pyörimään "pohjolan valo" sivuilta kalojen symboli, muuttuva risti. Samalla ajattelin päivän mittaan rahaa ja lottokupongin tarkistamista. Kaupassa kassaneiti jäi ihmettelemään vaihtorahoja että oho, tulipas sulle erikoisen näköinen euron kolikko: slovakian euro, jossa ikäänkuin "muuttuva risti"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Slovakia
Jotta näin..
Law of attraction??
northern star
1
181
Vastaukset
- Anonyymi
On mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820