Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suojelusenkeleitten ulkomuoto?

..............

Voiko jotkut suojelusenkeleillä olla erilaisia ulkomuotoja, varsinkin jos ihminen kuvittelee hänen omaa enkeliinsä? Esim. minä kuvittelen, että suojelusenkelin nimi on Griever (joka tarkoittaa surua). Se on ihmismuotoinen lentävä leijona, joka säälii minua ja haluaa Jumalan lisäksi ajatella parasta minulle. He molemmat suojelevat minua parhain välttyen ikäviä tilanteita, myös vaaratkin. Kommenttini voi olla sekava, mutta toivon että ymmärtäisitte viestini.

6

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tetrahedron

      ...auennut mitä tällä viestillä tarkalleen haettiin. Siis haluatko tietää millä tavalla ihmiset näkevät suojelijansa? Jotkut näkevät suojelijansa (tai enkelit) valoina tai väreinä, jotkut jopa ihmismäisinä hahmoina. On myös niitä, jotka eivät varsinaisesti näe, mutta "näkevät" tunteen kautta.

      Kieltämättä hieman kummastuttaa tuo kuvaus omasta suojelijastasi, sillä ensinnäkin käytät ilmaisua "kuvittelen", eli herää heti kysymys, että tunnetko lainkaan vai tosiaan kuvitteletko vain. Toiseksi toki joku voi nähdä oman suojelijansa vaikka kärpäsenä, mutta liittyykö tähän näkemiseen minkäänlaista tunnetta? Ja miksi hän säälii sinua?

      Enkelit/suojelusenkelit/suojelijat ovat hieman väärinymmärrettyjä tehtävänsä suhteen. Moni kuvittelee, että ne tosiaan vain suojelevat pahalta ja ikäviltä tilanteilta, kun todellisuudessa heidän suurin tehtävänsä on ohjata suojattiaan ja auttaa tätä henkisessä kasvussa. Ikävät kokemuksetkin ovat kasvulle vältämättömiä, ikävä kyllä. :)

      • .................

        Siksi yritän selittää, että elämässäni on ollut väärinymmärrystä. Sydämeni ei ole koskaan pahantahtoinen, mutta siihen liittyy enemmän haavoittunut viha ja epätoivo. Lapsiin kohdistuva väkivalta (plus kaltoinkohtelu), kiusaaminen uhrina ym. Leijona kuvastaa rohkeutta ja viisautta. Jos minulla olisi myös itämainen lohikäärme suojelijana, sitä symbolisoidaan vahvuutta. Haluaisin että "suojelusenkelin" muoto olisi se, mitä ajattelen juuri äsken.


      • Tetrahedron
        ................. kirjoitti:

        Siksi yritän selittää, että elämässäni on ollut väärinymmärrystä. Sydämeni ei ole koskaan pahantahtoinen, mutta siihen liittyy enemmän haavoittunut viha ja epätoivo. Lapsiin kohdistuva väkivalta (plus kaltoinkohtelu), kiusaaminen uhrina ym. Leijona kuvastaa rohkeutta ja viisautta. Jos minulla olisi myös itämainen lohikäärme suojelijana, sitä symbolisoidaan vahvuutta. Haluaisin että "suojelusenkelin" muoto olisi se, mitä ajattelen juuri äsken.

        ...tulkita suojelijan hohkaavaa energiaa, mutta se ei kuitenkaan muovaa suojelijaa minkäänlaiseksi ulkomuodoltaan. En jäisi jumittamaan leijoniin ja lohikäärmeisiin vain sen takia, että joissain kulttuureissa ne symboloivat tiettyjä ominaisuuksia. Suojelijan ulkomuoto ei ole haluamisesta kiinni; suojelija vain on ja meidän on otettava se vastaan sellaisenaan. Ja ehkä löydettävä se leijona ja lohikäärme sitten itsestämme. :D


    • ateisti112

      Ei kannata miettiä tommosta asiaa koska Enkeleitä ei ole olemassa tyhmä

      • vphegtrvopdf

    • Leijonatkin lentää

      Ne ottaa sellaisen muodon kuin on kulloinkin tarpeen. Lentävä leijona?...ihan käypä symbolihahmo enkelille. Esim. kultainen lentävä lejona valkoisella pohjalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe