Provoilevan Bemaristin mukaan

qwertyghgf

22

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksdjafosdkfajsof

      Mulla oli joskus vanha räyskä paljon ajettu gti primera ja kyykytin vaivatta 325 e36 bemun. Vieläkin naurattaa kun muistelen vanhoja kisojani näiden 200hv bemujen kanssa.

    • e90 325i

      oikea bemaristi. Joku hemmetin pentu se vaan on. Aika noloa tekstiä se on suoltanut.

    • BMW 320d

      Pitää olla aika helvetin tyhmä jos ei ymmärrä mitä eroa on kilpa-autolla ja vakioautolla. Vaikka moottori ja voimansiirto on vakiota, niin se ei tee koko autosta vakio peliä. Kilpa-auto se on. Tämä "bemaristi" on nolannut itsensä aika pahasti. Vieläkin naurattaa!

      • BMW 320d

        Monestiko aiot itsellesi vastata??


      • BMW 320d

        Jenkkiautoilla?????


      • houdini gt

        sinua vietiin taas 10-0


      • ,,,,,,,,
        houdini gt kirjoitti:

        sinua vietiin taas 10-0

        pommitat samaa viestiä? Olet aika sairas.


      • ....................
        ,,,,,,,, kirjoitti:

        pommitat samaa viestiä? Olet aika sairas.

        Koskas päivystys alkoi, klo 7.00 ehkä?? Tiesitkös muuten että noi omistamasi jenkit on täysii paskoi, 7 litraa ja 130 heppaa buahahahahahahah


      • ????????????????
        ,,,,,,,, kirjoitti:

        pommitat samaa viestiä? Olet aika sairas.

        Tuli mieleen toi saman viestin pommitus, missä on kaksi samaa viestiä???? Olet todella sairas..


      • ????????????
        ???????????????? kirjoitti:

        Tuli mieleen toi saman viestin pommitus, missä on kaksi samaa viestiä???? Olet todella sairas..

        Sinä pommitat vastauksia samaan viestiin. Taas olet kaksi kertaa vastannut samaan viestiin. Etkö todellakaan osaa kirjoittaa vain yhtä viestiä josta löytyy samat jutut?


      • voi herran jeee
        ???????????? kirjoitti:

        Sinä pommitat vastauksia samaan viestiin. Taas olet kaksi kertaa vastannut samaan viestiin. Etkö todellakaan osaa kirjoittaa vain yhtä viestiä josta löytyy samat jutut?

        jauhat tuota samaa paskaa kuukaudesta toiseen , tuhansia viestejä.


    • tytskä_85

      Tyhmiä ne on todellakin ja tiedän, että niillä on myös pienet vehkeet.

    • Perzza X

      on kyllä nolo sälli wannabe bemaristi. ei taida kaverilta aivoja löytyä?

      • ouououououo

        Puhukaa vaan ittestänne. Olette yhtä tyhmiä ehkäpä vielä vähän vajaampia.


    • ekir

      En löytänyt tolast tekstii mis se mainitsis et Bemarit olis yhtä nopeit. Sehä kirjoitti et vanha xtreme Bimmeri on yht nopee ku Audin R8.

      • ekir

        Et ole todellinen ekir, joten lopeta paskan jauhanta.


      • ekir
        ekir kirjoitti:

        Et ole todellinen ekir, joten lopeta paskan jauhanta.

        Kuka on todellinen ekir???


    • 4 ovi toloppa

      ja paljo noppeempii ku laaduttomat jenkkihetekat, sama onks niis 300 vai 500 heppaa ni mihkään ei kule puskee vain

      • homohomohomo

        Mikä asiantuntija.... Hah hah hoh hoh hoo....


      • homohomohomo
        homohomohomo kirjoitti:

        Mikä asiantuntija.... Hah hah hoh hoh hoo....

        ei kule jenkit ei, puskee puskee, etupainoisia paskoi


    • drfghjklöä

      PAIKKAANSA. 316 ON NOISTA MOLEMMISTA NOPEAMPI.......................AINAKIN TALVELLA.

    • voihan(teini)viiksi

      koomista,että puhut tyhmyydestä,vaatii aikapaljon pokkaa kaverilta,joka ei edes ymmärrä lukemaansa.Eihän tuo jutun kirjoittaja mitään väitä,linkittää/kopioi vain tekniikan maailmassa ilmoitettuja aikoja.Eikä tuossa ole kerrottu miten sitä e36 on rakennettu,esim. tiedän yhden e36 325 turbon josta on penkitetty yli 600hv ja auto varustettu täysin säädettävällä alustalla.Epäilen senkin olevan taitavissa käsissä nopeampi kuin vakio m3 vaikka vanhempi onkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe