Heimokylään. "Vuorten tuolla puolen" niminen elokuva kertoi:
"Tositarinan intialaisen heimokylän muutoksesta" http://vod.tv7.fi/ohjelmatiedot/
Intia oli tuolloin Englannin alusmaa ja sinne tuli Kanadasta lähetystyöntekijä, joka eksyi syvälle viidakkoon ja sitten vielä kauaksi vuorten takaisille Intialaisillekin vihamielisen heimon asuinalueelle. Muutaman vuoden kuluttua sotilaspartio hänet viimein löysi. Mutta ihmisiä vaan alkoi tulla uskolle kuuliaisiksi ja lähetyssaarnaajan lähdettyä uskoon tulleet jatkoivat rukousta ja kokoontumisiaan. Mutta heillä ei ollut omakielistä raamattua ja lähetyssaarnaaja oli vienyt omankin raamattunsa mukanaan. Britit karkottivat eksyneen lähetyssaarnaajan Intiasta koska hän oli saarnannut villeille evankeliumia ilman kirkollisia tunnuksia. Saarnaajana toiminut uskova mies Koulutti poikaansa päämääränä omakielisen raamatun kääntäminen omalle heimokielelle. Tuota miestä ruoskimalla yritettiin pakottaa hyväksymään anglikaanisen kirkon jäsenyyteen, mutta mies ei luopunut elävästä uskosta. Lopulta He saivat kuin saivatkin oma kielisen Raamatun. Todella koskettava Filmi.
Isä Jumala synnytti elävän seurakunnan
2
588
Vastaukset
- Tosikko lukija
Otsikon, Isä Jumala loi elävän seurakunnan.
- muotoon:
Taivaallinen Isämme ennallisti Seurakunnan alkuperäiseen muotoon.
Jeesus tuli Jumalan kirkkaudesta perustamaan maapallolle Seurakunnan, jota eivät edes tuonelan portitkaan voita. Mutta keisari konstanttiinus junaili seurakunnasta kansankirkon ja seurakunnasta jäi vain muisto.
Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika".
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982