Isä Jumala synnytti elävän seurakunnan

Intialaiseen

Heimokylään. "Vuorten tuolla puolen" niminen elokuva kertoi:

"Tositarinan intialaisen heimokylän muutoksesta" http://vod.tv7.fi/ohjelmatiedot/

Intia oli tuolloin Englannin alusmaa ja sinne tuli Kanadasta lähetystyöntekijä, joka eksyi syvälle viidakkoon ja sitten vielä kauaksi vuorten takaisille Intialaisillekin vihamielisen heimon asuinalueelle. Muutaman vuoden kuluttua sotilaspartio hänet viimein löysi. Mutta ihmisiä vaan alkoi tulla uskolle kuuliaisiksi ja lähetyssaarnaajan lähdettyä uskoon tulleet jatkoivat rukousta ja kokoontumisiaan. Mutta heillä ei ollut omakielistä raamattua ja lähetyssaarnaaja oli vienyt omankin raamattunsa mukanaan. Britit karkottivat eksyneen lähetyssaarnaajan Intiasta koska hän oli saarnannut villeille evankeliumia ilman kirkollisia tunnuksia. Saarnaajana toiminut uskova mies Koulutti poikaansa päämääränä omakielisen raamatun kääntäminen omalle heimokielelle. Tuota miestä ruoskimalla yritettiin pakottaa hyväksymään anglikaanisen kirkon jäsenyyteen, mutta mies ei luopunut elävästä uskosta. Lopulta He saivat kuin saivatkin oma kielisen Raamatun. Todella koskettava Filmi.

2

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosikko lukija

Otsikon, Isä Jumala loi elävän seurakunnan.

• muotoon:

Taivaallinen Isämme ennallisti Seurakunnan alkuperäiseen muotoon.

Jeesus tuli Jumalan kirkkaudesta perustamaan maapallolle Seurakunnan, jota eivät edes tuonelan portitkaan voita. Mutta keisari konstanttiinus junaili seurakunnasta kansankirkon ja seurakunnasta jäi vain muisto.

Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika".

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.

Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6779
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1198
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      46
      1061
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1027
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe