Missä iässä nainen on

kauneimmillaan?

Sanokaas te? Minä ainaskin tunnen olevani koko ajan hehkeä ja ikuisesti nuori, vaikka ikääkin on tietääkseni kaikilla = hassu sanonta).

16

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauva.

      eiköhän se riipu katsojan iästä.

    • Kädet ristissä.

      Ja jalat. Puettuna.

    • katsojan silmässä,

      iällä ei ole merkitystä.

    • Sovinisti

      varmaa tietoa.

      • Kelpaa vain kauneus

        Kaikki muut naiset ovat rupu-almoja vaikka ne muokattaisiin leikkuupuimurilla Nörtsröömin klinikalla.


    • Anonyymi

      kaunis. Ei sille asialle mitään.

      Rippikouluiässä sillä piti olla minihame ja jumpperin alla jotain kumman kohoumia. Vanhemmiten ei nyt oikein minihame riittäisi suonikohjuille missikisoissa.

      Mutta saa sillä olla ryppyjäkin. Onhan nainen kuin auto: Linjat paljastavat vuosimallin ja maali peittää ulkokuoren.

      Oikeasti: Mukava luonne ja iloinen hymy. Ne tekevät naisesta naisen. Itselläni on käynyt hieman oudosti. Taidan olla aika hurmaava herrasmies. Nuo naiset eivät pahemmin hymyile, mutta kylläkin naureskelevat. Elä siinä sitten siveästi.

    • Poliitiikko

      Ei sovi unohtaa, että nainen näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita.

      • unelmoiva

        35-45


    • sanoisin siinä vähän alle 5-kympin.
      On elämänkokemusta jo melkoisesti takana
      ja piirteet pehmeät =)

      • mietintämyssy*

        haiskahtaa nyt pahasti? ,-)


      • mietintämyssy* kirjoitti:

        haiskahtaa nyt pahasti? ,-)

        puhuin kyllä ihan yleisellä tasolla,
        mutta jokaisella on vapaus sanoa mielipiteensä =(


      • R3portteri
        lindalinda kirjoitti:

        puhuin kyllä ihan yleisellä tasolla,
        mutta jokaisella on vapaus sanoa mielipiteensä =(

        -Kukas kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?
        -Ei oo häpee, olla nop,, siis kaunis.. (-,0)


      • R3portteri kirjoitti:

        -Kukas kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?
        -Ei oo häpee, olla nop,, siis kaunis.. (-,0)

        jäi aiemmassa kommentissani sanomatta.
        Se, että itse lähentelen jo 6-kymmentä,
        joten olen ohittanut sen parasta ennen =)

        Kiitti Sulle kuitenkin.


    • että tää kuuskybää on naiselle aika passeli ikä. Eläkeikään on enää vajaat viisvuotta (tai mistä sitäkään tietää..) eikä edes suonikohjut vaivaa.. mikäs on ollessa;) Sitä mieltä mä kyllä oon et Kelan pitäis korvata noi kosmeettiset leikkaukset, ne on pirun kalliita. Varsinkin viidentoista kersan yksinhuoltajalle.

    • MeSelf

      ikä-vaihdevuosissa on kauneimmillaan..

    • annikoo..

      NO jos itse ajattelen kauneushistoriaani niin siinä kolmekymppisenä parhaimmillani. Toimin usein mannekiinina aivan nuorena ja olin langanlaiha. Mutta sitten juuri kolmen - neljänkympin tietämillä olin naisen ihannemitoissa ja hehkeimmilläni.-oi niitä aikoja-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe