Miksei se ole lainsäädännöllinen vapaus, kuten nimestä kuuluukin. Löysin tämän päivän rukoustekstistä aiheen: Koko uskonnon joukolla on yhteinen sydän ja sielu. Mielestäni juridisesti ajateltuna tämä Apostolien teoista löytyvä Raamatun lause luo todellakin upeat mahdollisuudet mm. Amnestyn toiminnalle. Käsittääksemme vankiloistamme löytyy pappi, samoin sairaaloista. Uskonnonvapauden takia on tärkeää harjoittaa ajantasaista toimintaa, johon ei kuulu rikollisuutena ajatus kaikista Jumalan ihmiskättä käyttäen luotuihin ihmeistä. (sanamuoto) Se on osa Jumaluutta ja Jumalan maailmaa, jossa tästä syystä on uskonnonvapaus. Miksi emme pyrkisi Jumalan maailmaan? Miksi emme pyrkisi ihmetekoihin?
Tukeehan Ekumenia uskonnonvapautta?
Jumalan kedolla
3
386
Vastaukset
- Minervä
nimissä niin vajaamielistä kuin huvittaa... Sitä on Jumalan kämmenellä eläminen. Jumalan ihmeet taas ovat aivan eriasioita, niitä ovat mm. asianajaja. Nämä voidaan yhdistää, se on valitettava tosiasia, mutta kuitenkin vain platonilainen pressi, kuten pedofilia syyte, erityisesti pedofilia-syyte....
- Sikermän Idiopää
Mitä se siis on OIKEASTI, esteettisesti steriilin luomista. Mutta muistathan mikä on Fairy Tale.
- joskus, menneen
Sikermän Idiopää kirjoitti:
Mitä se siis on OIKEASTI, esteettisesti steriilin luomista. Mutta muistathan mikä on Fairy Tale.
syyllisty, se on tärkeää mm. vakuutusten takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308