Pikavipit Boikottiin

Ei pikavipeille

Laittakaa kaikki pikavippi puljut boikottiin vaikka 6 kuukaudeks ja kattokaa rupeeks korot tulemaan yhtään järkevämmälle tasolle. Järkevin vaihtoehto olis, että eduskunta kieltäis kokonaan koko pikavippibisneksen.

9

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+3

      Ootko ikinä miettiny miksi raha maksaa noissa niin paljon? Oiskos siksi kun kaikki palstan luuserit jättää maksamatta?

      • Nuorisoa ajtellen..

        ..Ja silti liikevoittoprosentit huitelee lähellä 50% ?

        Koronkiskonta on laitonta ja lainsäätäjän pitää paikata porsaanreikä!


      • toivoa on?
        Nuorisoa ajtellen.. kirjoitti:

        ..Ja silti liikevoittoprosentit huitelee lähellä 50% ?

        Koronkiskonta on laitonta ja lainsäätäjän pitää paikata porsaanreikä!

        Aivan varmasti boikotoin jokaikistä pikavippifirmaa kun tästä kierteestä vaan nousen. Tyhmä kun on joskus niihin turvautunut ja sitten on pitänyt vipata että on saanut vipit hoidettua jne jne niin suossa ollaan. Mutta muutaman kuukauden päästä ei enää, eikä enää ikinä!


      • 7+5
        toivoa on? kirjoitti:

        Aivan varmasti boikotoin jokaikistä pikavippifirmaa kun tästä kierteestä vaan nousen. Tyhmä kun on joskus niihin turvautunut ja sitten on pitänyt vipata että on saanut vipit hoidettua jne jne niin suossa ollaan. Mutta muutaman kuukauden päästä ei enää, eikä enää ikinä!

        Vannomatta paras


    • 6666666666666666666666

      Tää oli hauska. Meinaatko että ihmiset ottavat vippejä ihan vaan ottamisen ilosta? Ajattelevat että asiat on perseellään mutta nyt en ota vippiä vaan boikotoin firmoja. Jos pystyisi sen 6kk olemaan ottamatta vippejä ja korot tulis alas niin sittenkö ruvettais taas oikeen porukalla vippailemaan?

    • jeees!

      Tätähän täällä on tolkutettu vippaajille jo vuosikaudet; säästäkää.

      Vaikka edes sen 6 kk ajan.

      Puolen vuoden päästä voi kirkastua ajatus että: "Hei, mullahan on tilillä ylimääräistä, enhän mä edes tarvitse vippiä!"

      • sanompahan vain

        Kun on hidas sytytys jossain, niin sen voi olettaa olevan kaikkialla. Mutta jospa täällä joku edes puolen vuoden viiveellä alkaisi ymmrätää tuollaisia.

        Kaikkein eniten toivon, että jotkut, jotka ovat vasta harkinneet ensimmäisen vippinsä ottamista (tai eivät vielä ole edes niin pitkällä) lukisivat minun ja sinun viestejä. Nää vippaajat nyt eivät vaan opi, kun ei ole sytytystä. Ainoa, mihin kykenevät, on vaatia vippiFIRMOJEN kieltämistä. Mutta, jospa joku ulkopuolinen tajuaisi, että se oikea sana on tuo säästäminen.

        En vain voi ymmärtää ihmistä, joka ei viitsi pitää edes pientä hätävaraa tallessa. Nyt etenkin nuoret huom: kun nyt vielä asutte kotonanne, teillä ei ole kerrassaan mitään vaikeutta säästää hiljalleen vaikkapa se tonni sinne tilinpohjalle. Pidätte sitä tonnin rajaa ikään kuin nollarajana. Kaikki, mikä menee sen alle on lainaa ja se on hetimiten maksettava takaisin. Kyllä on elämä heti paljon helpompaa sitten omilleen muuttaessa!


      • paska-pessimisti
        sanompahan vain kirjoitti:

        Kun on hidas sytytys jossain, niin sen voi olettaa olevan kaikkialla. Mutta jospa täällä joku edes puolen vuoden viiveellä alkaisi ymmrätää tuollaisia.

        Kaikkein eniten toivon, että jotkut, jotka ovat vasta harkinneet ensimmäisen vippinsä ottamista (tai eivät vielä ole edes niin pitkällä) lukisivat minun ja sinun viestejä. Nää vippaajat nyt eivät vaan opi, kun ei ole sytytystä. Ainoa, mihin kykenevät, on vaatia vippiFIRMOJEN kieltämistä. Mutta, jospa joku ulkopuolinen tajuaisi, että se oikea sana on tuo säästäminen.

        En vain voi ymmärtää ihmistä, joka ei viitsi pitää edes pientä hätävaraa tallessa. Nyt etenkin nuoret huom: kun nyt vielä asutte kotonanne, teillä ei ole kerrassaan mitään vaikeutta säästää hiljalleen vaikkapa se tonni sinne tilinpohjalle. Pidätte sitä tonnin rajaa ikään kuin nollarajana. Kaikki, mikä menee sen alle on lainaa ja se on hetimiten maksettava takaisin. Kyllä on elämä heti paljon helpompaa sitten omilleen muuttaessa!

        Jos tällä porukalla on vippifirmat 6 kk boikotissa niin se tarkoittaa sitä että nyt on käytettävä kaikki rahat mitä tililtä löytyy kun vipata ei voi.

        Jos niille sattuu jäämään kymppikin ylimääräistä ennen seuraavaa tiliä niin sillähän vois kerrankin hemmotella itseään ja hakea vaikka pizzan.


      • kokeiltu on
        paska-pessimisti kirjoitti:

        Jos tällä porukalla on vippifirmat 6 kk boikotissa niin se tarkoittaa sitä että nyt on käytettävä kaikki rahat mitä tililtä löytyy kun vipata ei voi.

        Jos niille sattuu jäämään kymppikin ylimääräistä ennen seuraavaa tiliä niin sillähän vois kerrankin hemmotella itseään ja hakea vaikka pizzan.

        ite oon ny "boikotoinu" 4 kk noit pyydyksii, en siks etten sais, vaan koska tähän paskaan oli tehtävä stoppi.. Eipä rahaa kyl mitää miljoonii oo, mut en tier on tää mukavaa ku ei mee miljoonii puhelinlaskuihi eikä tarvii metsästää näit firmoi ja arvuutel et onks kusetust vai ei... Velka ei kyl mihinkä karkaa mut ei väliks oo, on se kumminki joskus kuitattu... Et suosittelen ehdottomast pient breikkii :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe