TÄMÄ EI VOI OLLA TOTTA?!?

IHMEISSÄÄN???

Onko tässä enää mitään järkeä? Siskoni, joka on lääkeriippuvainen. Kävi tänään toistamiseen lääkärissä ja hän kertonut olevansa lääkeriippuvainen ja haluavansa vieroittua... Lääkäri määräsi hänelle viimeksi seuraavat lääkkeet: Tramal 50mg x1, ceroquel 25mg x 8, diapam 5mg x 9, trivatrill 2mg x 4, tenox 10mg 4 x vko. Ja nyt hän oli nostanut määriä??!!!!?? Ja siskoni sanoi vielä yhden lääkkeen sopimattomuudesta ja lääkäri käski silti syödä sitä???!?
Siskoni ei ole siis syönyt näitä hänelle määrättyjä lääkkeitä.... EN tiedä olisiko hengissä edes jos olisi. Mutta miten voi lääkäri määrätä ihmiselle ketä kertoo olevansa riippuvainen lääkkeistä näin paljon pillereitä ja vielä lisätä annosta?? Eihän se ole vierottumista?? Ja näin maallikon silmiin tuo määrä jo tappaa...? En tiedä mihin pitäisi ottaa yhteyttä tai tehdä hoitovirhe ilmoitus tms. mutta ei tämä normaalia ole!!! AUTTAKAA!!!!

4

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exx-kofeinisti

Miksi siskosi syö niitä, siis, mikä on diagnoosi?

• Ihmeissään???

Alunperin oli masentunut ja sitä mukaan lääkeriippuvaiseksi, mutta nämä lääkkeet hänelle määrättiin sen jälkeen kun kertoi olevansa riippuvainen. Eli nämä olivat "vieroitus" lääkkeitä eika hän syönyt näitä ennen tätä. Ennen söi muistaakseni vain diapamia....

• !!!!!!!!!!!
        Ihmeissään??? kirjoitti:

Alunperin oli masentunut ja sitä mukaan lääkeriippuvaiseksi, mutta nämä lääkkeet hänelle määrättiin sen jälkeen kun kertoi olevansa riippuvainen. Eli nämä olivat "vieroitus" lääkkeitä eika hän syönyt näitä ennen tätä. Ennen söi muistaakseni vain diapamia....

pitäisi varmaan mennä toiselle lääkärille !!!

• exx-kofeinisti
        Ihmeissään??? kirjoitti:

Jos sisko käyttää kofeiinia, se on todennäköisin aiheuttaja oireilulle.

Hoito on hyvin yksinkertainen, kofeiini kokonaan pois. Ei kahvia, energiajuomia, teetä, kolajuomia, suklaata, ei mitään, missä on kofeiinia. VETTÄ 2-3 litraa ja merisuolaa puolisen teelusikallista päivässä. Blogissani on lisää ohjeita.

http://qmies.blogit.fi/ajatuksia-hoidosta/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2300
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1256
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      741
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe