1.3 oli elämäni kauhein päivä,silloin rakas lapseni lähti tästä maailmasta,yks kaks yllättäen.
Aamu oli ihan tavallinen,syötiin,leikittiin ja syötiin ja menimme molemmat päivä unille,niinkuin melkein joka päivä tähänkin asti.
Heräsin ja ihmettelin miksei poika ollut minua herättänyt,katselin ympärilleni ja huomasin että poika nukkui edelleen vieressäni mutta oli jotenkin eri näköinen kuin yleensä.Tarkastelin hetken ja silloin tajusin että jotain on vialla,poika ei hengitä.
Aloin puhaltaan kuin raivotautinen ilmaa keuhkoihin samalla soittaen ambulanssia.
Ambulanssi tuli ja elvytys kotona kesti 1,5 tuntia jonka jälkeen lähtivät viemään sairaalaan,mutta pyysivät jos tulisin itse perässä.
Tiesin jo silloin että ei ne voi enää pelastaa Markusta mutta pieni toivon kipinä kyti kuitenkin sisälläni.
Sairaalaan saavuttuani näin ihmisten ilmeistä heti miten oli käynyt ja siinä vaiheessa tuli romahdus.
Lasten lääkäri kertoi ettei valitettavasti ollut mitään tehtävissä ja poika on julistettu kuolleeksi.sitä tuskan määrää ei voi sanoilla kuvata jonka sillä hetkellä koin.
Saatiin mennä katsomaan Markusta ja viipyä niin kauan kuin haluttiin,siellä hän oli niin levollisen näköinen,ihana mun poika.
Silitin tukkaa ja kerroin rakastavani ikuisesti.
Sairaalasta lähettyämme oli niin tyhjä olo,tuntui ettei ollut paikkaa mihin mennä.
Muutama päivä tapahtuneesta tuli poliisi kotiin kuvaamaan paikkoja ja tuntui kun he pitivät minua jotenkin syyllisenä tapahtuneeseen ja itsekkin syytin itseäni koska kuolinsyy selviäisi vasta avauksessa.
reilu viikko tapahtuneesta soittelimme sairaalaan ja kyseltiin tapahtuneen syitä ja syy oli isku vasten kasvoja:myöhäis iän kätkyt kuolema.
Tuntui niin väärältä,olin aina luullut että se tapahtuu ihan pienille vauvoille ja Markus oli sentään 14kk.
Hautajaiset oli todella raskaat,oli niin vaikeaa hyväksyä sitä että pieni poika laitetaan maan alle,hän on vasta lapsi,ei lasten kuulu kuolla ennen vanhempiaan.....
Markus valittiin pirkka napero sivuille kuukauden (maaliskuu) naperoksi ja muistan kun ilmoitin häntä sinne ja aiheena oli nukkumaan meno, kävin kyseisellä sivuilla kattomassa Markuksen kuvaa pyjama päällä ja ajattelin että nyt hän sitten nukkuu,nukkuu ihanaa ikuista unta
Kiitos Markus että sain pitää sinua edes näin kauan,olet elämäni rakkaus enkä unohda sua koskaan,oma enkeli poikani
pahinta.....
8
4618
Vastaukset
- Äiti myös
Otan osaa:*(
- Kolmas äiti
Itkin luettuani tarinasi. Voimia sinulle jaksaa!
- lapsirakas
Varmaan jokaisen äidin takaraivossa on pieni pelko lapsen menettämisestä, niin minullakin.
Se on pahinta mitä elämässä voi sattua.
Otan osaa... jaksamista Sinulle! - myös äiti
Järkyttävää... Tippa linssissä luin. On se niin väärin. Toivon sinulle jaksamista ja voimia sydämeni pohjasta.
- :´-(
Otan osaa suruusi.
Lähetän Sinulle koko sydämestäni Voimia! - Taina
Rakas poikani syntyi terveenä ja 2kk iässä hänellä todettiin synnynnäinen sydänvika.)9kk iässä hän kuoli sydämen rytmihäiriöön.
Raskasta aikaa,henkisesti ja tieto tulevasta kuolemasta pelotti kamalasti.
Vaikka poikani olisi nyt 15v.Siltikin ikävä on jäänyt ja kaipaus. - isä 35v
On raskasta lukea tällaisia tarinoita ja en voi muuta kuin esittää syvimmän osanottoni siihen että olet/olette menettäneet tuonikäisen pikkumiehen. Omaan perheeseeni kuuluu 3 ja 6 vuotiaat lapset ja muistelin heitä kun he olivat 14kk ikäisiä ja sitä kuinka loppujen lopuksi kauan
he olivat tuolloin olleet elämässämme mukana. Isoäitini on jo kohta 90v ja asuu huonomuistisena dementiakodissa ja vaikka jokainen elämä on arvokasta vanhanakin mutta kyllä oikeudenmukaisuutta ei tässä elämässä ainakaan ole.
Kun katson muita vanhuksia vanhainkodissa, heitä jotka ovat elämäntehtävänsä suorittaneet ja olisivat varmaan jo varmasti valmiita lähtemään pienten lasten asemasta tästä maailmasta.En voi toivottaa hyvää kesää, koska se ei tod. näköisesti
sitä nyt ole, mutta ehkä ensi kevät ja kesä on jo parempi. Voimia jaksamiseen ! - nofa
syvät osanottoni poikasi kuoleman johdosta.itku tuli kunluin juttuasi.multa kuoli lokakuun alussa 4 kuukauden ikäinen tyttö ja kätkyt kuolema se oli kanssa.isänsä kainaloon päikkäreillä kuollut.miksi kukaa ei infoo että kätkyt kuolema saattaa olla vaarana jopa kahteen ikävuoteen asti.mun suurin pelko oli juuri kätkyt kuolema ja neuvolan tantta lohdutti että yleensä pojilla ja hyvin harvinaista...outoa puhetta.mun kohdalla juuri ei mahdollista tapahtui.terveyskeskuslekuri sanoi että miten olisi uusi yritys ja ettei samaan perheeseen toista kertaa voi...kukaan ei voi luvata mahdottomia.yhtälailla uutta lasta varjostaa edellä aminitu kamaluus.sinulle haluan ja toivotan hurrrjan paljon voimia ja jaxamisia.tiedän tuskasi ihan varmalla.t.nina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868