Millä joukkueella on köyhimmät fanit ja millä rikkaimmat? Laittakaa hyvät perustelut.
Mä oon tätä nyt vähän miettinyt ja tänään tuli mieleen, että ehkä KalPalla ois rikkaimmat. KalPan yleisömäärää verottaa pakkanen enemmän kuin muiden, joten KalPan peruskannattaja ei tule julkisella vaan omalla uudella autolla, jotka tunnetusti ovat pakkaselle herkkiä.
SM-liigan köyhimmät ja rikkaimmat fanit?
6
676
Vastaukset
- luulenpa
Ei KalPan yleisömäärä pakkasissa ole mihkään pudonnut. Ja vaikka oliskin, niin ei johdu fanien uusista autoista.
Olen melko varma, että kärki rikkaimmissa faneissa on
1.Jokerit
2.Kärpät
3.Blues
Köyhimmät
1.HIFK
2.Ässät
3.JYP - LukkoFAN.
Rikkaimmat:
1. LUKKO
2. Kärpät
3. Tappara
Köyhimmät:
3. Jokerit
2. HPK
1. Ässät - niiii
rik.
1 Jokerit
2 Blues
3 HIFK
köyh.
1 Saipa
2 Ässät
3 HPK - Pikku-A
Jos se menisi näin...:
Rikkaimmat fanit:
1.Blues-Espoo on varakkaitten(Helsingissä työssä käyvien) kaupunki
2.Jokerit-Espoossa asuvien työläisten pomot on aina jokereiden kannattajia...(jostain syystä..)
3.Kärpät-Oulu on muutenkin teknologian keskittymä pohjois-Suomessa, joten siellä lienee rahaakin..
Köyhimmät:
1.Ässät...Porissa ei taida olla muuta nousevaa, kuin jääkiekko ja työttömyys-luvut?
2.Saipa...täällä ei taida nousta se jääkiekko-puoli...työttömyys kyllä...
3.Ilves...taitaa varakkaimmat fanitkin kohta kääntää selkänsä..?? - pitkään miettinyt
Rikkaat
1.Jokerit (Pintaliitäjät ja johtoväki kannattaa jokereita)
2.TPS (Perinteisesti porvariseura)
3.Blues (Nousukkaiden kastia)
Köyhät
1.SaiPa (Liigan köyhintä seutua ja saattaa vetää samankaltaisia faneja ympäri maata)
2.Ässät (Toinen köyhä seutu)
3.HIFK (Helsingin köyhät kannattaa varmasti hifkiä)- no jo on
huonosti turussa. seura on edelleenkin taloudellisesti todella ahtaalla ja jos pleijarit jää haaveeksi niin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978