Onko tämä bisnestä ???????????

holdem2

Törmäsin netissä sellaiseen firmaan kuin Virtual Team Finland'iin. Mietin, onko tuollainen mahdollisuus laillista. Onko muilla kokemuksia asiasta?

3

804

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vtf-yrittäjä

Jep,
      olen myös törmännyt moiseen firmaan
      ja olen jopa hoitanut laskujani heidän kauttaan!
      mitään ongelmia ei ole ollut ja, jos tarvitset henkilökohtaista¨
      palvelua ==> se on todellakin asiantutevaa.
      verrattuna osuuskuntapohjaisiin "viritelmiin"
      yritys on aina yritys... eikä mikään kommarippohjainen osuuskunta....

• Virkamies T:re

Ohitetaan nyt se, että mainostat yritystäsi tökeröllä tavalla täällä ilmaisella keskustelupalstalla, luulisi että "yritykselläsi" olisi ihan mainosbudjettiakin? Olen itse toimeni puolesta ollut tekemisissä useiden osuuskuntien perustamisen kanssa, joten koen asiakseni korjata nämä "kommari" syytteet. Osuuskunnilla ei todellakaan ole mitään tekemistä politiikan eikä siis kommunisminkaan kanssa, vaan ne toimivat jäsentensä apuna heidän työnteossaan ja sen laskuttamisessa.

Toki voit harjoittaa tällaista toimintaa osakeyhtiön muodossakin, mutta myös työsuhdeasioihin perehtyneenä arvioisin, että ongelmia tulee syntymään ainakin työsuhteiden kanssa. Yrityksesi sivuilla lukee, että tekijä on määräaikaisessa työsuhteessa aina työtehtävän ajan. Osakeyhtiö ei kuitenkaan voi laillisesti ketjuttaa määräikaisia työsuhteita ilman todella pätevää syytä. Osuuskunnissa asia on toinen, toistuvat määräaikaiset työsuhteet kuuluvat osuuskuntatoiminnan luonteeseen, ja menettely on työvoimaviranomaisten, ammattiliittojen ja työttömyyskassojen hyväksymä.

Kehotankin ainakin sellaisia tekijöitä, jotka ovat työttömyyskorvauksella, suhtautumaan varovaisuudella yrityksesi käyttämiseen. Työttömyysturvan suhteen saattaa olla ongelmia odotettavissa esim. karenssien muodossa.

• RaxaTapsa
        Virkamies T:re kirjoitti:

Ohitetaan nyt se, että mainostat yritystäsi tökeröllä tavalla täällä ilmaisella keskustelupalstalla, luulisi että "yritykselläsi" olisi ihan mainosbudjettiakin? Olen itse toimeni puolesta ollut tekemisissä useiden osuuskuntien perustamisen kanssa, joten koen asiakseni korjata nämä "kommari" syytteet. Osuuskunnilla ei todellakaan ole mitään tekemistä politiikan eikä siis kommunisminkaan kanssa, vaan ne toimivat jäsentensä apuna heidän työnteossaan ja sen laskuttamisessa.

Toki voit harjoittaa tällaista toimintaa osakeyhtiön muodossakin, mutta myös työsuhdeasioihin perehtyneenä arvioisin, että ongelmia tulee syntymään ainakin työsuhteiden kanssa. Yrityksesi sivuilla lukee, että tekijä on määräaikaisessa työsuhteessa aina työtehtävän ajan. Osakeyhtiö ei kuitenkaan voi laillisesti ketjuttaa määräikaisia työsuhteita ilman todella pätevää syytä. Osuuskunnissa asia on toinen, toistuvat määräaikaiset työsuhteet kuuluvat osuuskuntatoiminnan luonteeseen, ja menettely on työvoimaviranomaisten, ammattiliittojen ja työttömyyskassojen hyväksymä.

Kehotankin ainakin sellaisia tekijöitä, jotka ovat työttömyyskorvauksella, suhtautumaan varovaisuudella yrityksesi käyttämiseen. Työttömyysturvan suhteen saattaa olla ongelmia odotettavissa esim. karenssien muodossa.

Ylläolevaan liittyen tässä lainaus firman kotisivuilta:
        Suomessa on vahva ay-liike, jolla on paljon yhteiskunnallista valtaa. Toki on hyvä, että palkansaajien asioista on huolehdittu, mutta tästä on seurannut se, että yrittäjän asema on jäänyt vähemmälle huomiolle.

Siis firman mielestä olisi parempi, etteivät palkansaajat ajaisi omia etujaan, niin yrittäjillä menisi sitten vastaavasti paremmin? Tältä firmalta aika rohkea veto yhdistää bisnes ja politiikka, saattaa kuitenkin aiheuttaa asiakaskunnan valikoitumista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1231
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      788
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      732
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      631
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe