Törmäsin netissä sellaiseen firmaan kuin Virtual Team Finland'iin. Mietin, onko tuollainen mahdollisuus laillista. Onko muilla kokemuksia asiasta?
Onko tämä bisnestä ???????????
3
716
Vastaukset
- vtf-yrittäjä
Jep,
olen myös törmännyt moiseen firmaan
ja olen jopa hoitanut laskujani heidän kauttaan!
mitään ongelmia ei ole ollut ja, jos tarvitset henkilökohtaista¨
palvelua ==> se on todellakin asiantutevaa.
verrattuna osuuskuntapohjaisiin "viritelmiin"
yritys on aina yritys... eikä mikään kommarippohjainen osuuskunta....- Virkamies T:re
Ohitetaan nyt se, että mainostat yritystäsi tökeröllä tavalla täällä ilmaisella keskustelupalstalla, luulisi että "yritykselläsi" olisi ihan mainosbudjettiakin? Olen itse toimeni puolesta ollut tekemisissä useiden osuuskuntien perustamisen kanssa, joten koen asiakseni korjata nämä "kommari" syytteet. Osuuskunnilla ei todellakaan ole mitään tekemistä politiikan eikä siis kommunisminkaan kanssa, vaan ne toimivat jäsentensä apuna heidän työnteossaan ja sen laskuttamisessa.
Toki voit harjoittaa tällaista toimintaa osakeyhtiön muodossakin, mutta myös työsuhdeasioihin perehtyneenä arvioisin, että ongelmia tulee syntymään ainakin työsuhteiden kanssa. Yrityksesi sivuilla lukee, että tekijä on määräaikaisessa työsuhteessa aina työtehtävän ajan. Osakeyhtiö ei kuitenkaan voi laillisesti ketjuttaa määräikaisia työsuhteita ilman todella pätevää syytä. Osuuskunnissa asia on toinen, toistuvat määräaikaiset työsuhteet kuuluvat osuuskuntatoiminnan luonteeseen, ja menettely on työvoimaviranomaisten, ammattiliittojen ja työttömyyskassojen hyväksymä.
Kehotankin ainakin sellaisia tekijöitä, jotka ovat työttömyyskorvauksella, suhtautumaan varovaisuudella yrityksesi käyttämiseen. Työttömyysturvan suhteen saattaa olla ongelmia odotettavissa esim. karenssien muodossa. - RaxaTapsa
Virkamies T:re kirjoitti:
Ohitetaan nyt se, että mainostat yritystäsi tökeröllä tavalla täällä ilmaisella keskustelupalstalla, luulisi että "yritykselläsi" olisi ihan mainosbudjettiakin? Olen itse toimeni puolesta ollut tekemisissä useiden osuuskuntien perustamisen kanssa, joten koen asiakseni korjata nämä "kommari" syytteet. Osuuskunnilla ei todellakaan ole mitään tekemistä politiikan eikä siis kommunisminkaan kanssa, vaan ne toimivat jäsentensä apuna heidän työnteossaan ja sen laskuttamisessa.
Toki voit harjoittaa tällaista toimintaa osakeyhtiön muodossakin, mutta myös työsuhdeasioihin perehtyneenä arvioisin, että ongelmia tulee syntymään ainakin työsuhteiden kanssa. Yrityksesi sivuilla lukee, että tekijä on määräaikaisessa työsuhteessa aina työtehtävän ajan. Osakeyhtiö ei kuitenkaan voi laillisesti ketjuttaa määräikaisia työsuhteita ilman todella pätevää syytä. Osuuskunnissa asia on toinen, toistuvat määräaikaiset työsuhteet kuuluvat osuuskuntatoiminnan luonteeseen, ja menettely on työvoimaviranomaisten, ammattiliittojen ja työttömyyskassojen hyväksymä.
Kehotankin ainakin sellaisia tekijöitä, jotka ovat työttömyyskorvauksella, suhtautumaan varovaisuudella yrityksesi käyttämiseen. Työttömyysturvan suhteen saattaa olla ongelmia odotettavissa esim. karenssien muodossa.Ylläolevaan liittyen tässä lainaus firman kotisivuilta:
Suomessa on vahva ay-liike, jolla on paljon yhteiskunnallista valtaa. Toki on hyvä, että palkansaajien asioista on huolehdittu, mutta tästä on seurannut se, että yrittäjän asema on jäänyt vähemmälle huomiolle.
Siis firman mielestä olisi parempi, etteivät palkansaajat ajaisi omia etujaan, niin yrittäjillä menisi sitten vastaavasti paremmin? Tältä firmalta aika rohkea veto yhdistää bisnes ja politiikka, saattaa kuitenkin aiheuttaa asiakaskunnan valikoitumista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758