Niin?
Miksi taksit valitsevat Volvo S80:nen ajokikseen?
9
1034
Vastaukset
- Anselmi Nenonen
Miksipä eivät valitsisi ! Taksiluokan auto.
- 68
koska ne kestävät todella hyvin ja toiseksi on ajo-ominaisuudet jotka eivät kuskia syö.
ihme kun et epäile miksi taksit vw ;kin valitsee, aivan samat syyt.
mutta miksi eivät aina valitse volvoa, meilläkin on ollut peräkkäin 8 volvoa, (on 2 lupaa)
välillä kokeilee jotain muutakin, mutta aina on volvoon palattu.- dsfgdfgds
olet keksinyt niille aivan oikean osoitteen
- hipshei
dsfgdfgds kirjoitti:
olet keksinyt niille aivan oikean osoitteen
Paaliin Volvo menee 25 vuotiaana...muut 10-13v iässä. Mulla 700 000km ajettu 20v Volvo ja vielä on kilometrejä paljon edessä.
- fdgergre
hipshei kirjoitti:
Paaliin Volvo menee 25 vuotiaana...muut 10-13v iässä. Mulla 700 000km ajettu 20v Volvo ja vielä on kilometrejä paljon edessä.
volvoa ei ole suomenteillä vielä vastaan tullut, joten älähän poju liioittele. Oikeat autot kestää sen 25-35 vuotta öljynvaihdoilla.
- sinun, poju
fdgergre kirjoitti:
volvoa ei ole suomenteillä vielä vastaan tullut, joten älähän poju liioittele. Oikeat autot kestää sen 25-35 vuotta öljynvaihdoilla.
vähän miettiä, mitä kirjoittelet. Kokemattomuutesi paistaa läpi uhoamisestasi.
- Näitä
sinun, poju kirjoitti:
vähän miettiä, mitä kirjoittelet. Kokemattomuutesi paistaa läpi uhoamisestasi.
Suoli 24 hörhöjä liikkeellä.
- m-wich
fdgergre kirjoitti:
kestää 25-35 vuootta ILMAN öljynvaihtoja
- w70 daisel
m-wich kirjoitti:
kestää 25-35 vuootta ILMAN öljynvaihtoja
on polokupyörä iliman ketjuja mutta silti kun sillä polokoo niin maisemat vaihtuu aika outo peli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673