Olen lukenut tätä palstaa ja todennut että se vaikuttaa olevan muutaman harvan anti-adventistin terapia-kerho - jossa he saavat päivittäisen parjaustarpeensa tyydytetyksi vääristelemällä ja parjaamalla itselleen täysin vieraiden ihmisiten "nimimerkkejä" internetissä.
Kysymys johon ei kekenkään tarvitse vastata vaan vain miettiä itsekseen:
Miksi vääristellä muiden kirjoituksia?
Mikä on syy siihen että joidenkin tarvitsee vääristellä muiden kirjoituksia?
Mietihän sitä..
Adventisteja parjaavien temmellyskenttä..
51
275
Vastaukset
Käsi sydämelle, miksi niin teette? Eikö vääristelemätön totuus riitä?
kuinka ryhmä sokeita kuvaili elefanttia tunnustelemalla sitä kukin kerran yhdestä kohdasta?
- karara
Epiktetos kirjoitti:
kuinka ryhmä sokeita kuvaili elefanttia tunnustelemalla sitä kukin kerran yhdestä kohdasta?
Olisiko se syy muiden kirjoitusten vääristelyyn? Sokeus - ei tunneta asiaa ja luullaan että kirjoitusten sisältö on toinen kuin se on.
- 234234234
karara kirjoitti:
Olisiko se syy muiden kirjoitusten vääristelyyn? Sokeus - ei tunneta asiaa ja luullaan että kirjoitusten sisältö on toinen kuin se on.
porukaa antiadventistit sitten on, kun se menee suurin piirtein näin:
adventisti: uskon Jeesukseen.
antiadventisti: etkä usko.
adventisti: olen uudestisyntynyt.
antiadventisti: etkä ole.
adventisti: iloitsen Jeesuksen hankkimasta pelastuksesta
antiadventisti: et ole pelastettu, et tunne Jeesusta, etkä tiedä mitään ilosta.
jne jne jne - Hildur
234234234 kirjoitti:
jne jne jnesanottu! Tollaselta se välillä näyttää.
- Analyysi
Niin voishan sitä olla erimieltä ilman että vääristelyäkin.
Mutta jos kertoo muiden viestit uusiksi ja väittää niiden tarkoittavan ihan muuta kuin niiden kirjoittaja alkuaan tarkoitti niin on helpompi kumota omat vääristelynsä - :) karara kirjoitti:
niin!
- stone83
234234234 kirjoitti:
jne jne jneantiadventisti noin ajattele..en minä ainakaan.Kyllä uskon että uskotte Jeesukseen ja uskon myös että olette uudesti syntyneitä.
Toisaalta samaahan se on toistekkin päin..adventistit pitävät yleisesti itseään ainoana "oikeana".
Ja kyllä sitä sontaa lentää muutenkin meidänkin päälle,vaikka vain mielipiteensä ilmaisisi,joten eiköhän meillä kaikilla ole korjattavaa.
Minulla ei ole mitään muuta adventismia vastaan,kuin tämä EGW.. - 65+
ethän sinä tiedä mitään Raamatusta kun tuollaisia puhut.Kun sinulle karttuu hieman ikää niin eiköhän asiatkin siitä valkene.
- Muitakin on
Epiktetos kirjoitti:
Ryhmä sokeita Intiassa,oli matkalla temppeliin, he halusivat kuulla
Jumalan äänen puhuvan heille.
He odottivat rappusilla, että Jumala alkaisi puhumaan, odottivat
ja odottivat mutta Jumala ei puhunut mitään.
Sisällä temppelissä Jumalan ääni kuitenkin kuului ja se oli täynnä ihmisiä.
Sokeat vain odottivat, koska eivät ymmärtäneet, että ovi oli kiinni.
Ja miten kävi miehelle, joka tuli häihin, ilman häävaatteita?
Hänelle ei kelvannut se Kuninkaan pojan lahjoittama puku, vaan
tuli omissa vaatteissaan ja joutui oven ulkopuolelle.
Sitä jää niin helposti ulkopuolelle
- Anni12v
Miksi opetat muille vääriä tapojasi! Eihän ne ketään muita koske kuin adventisteja, jotka ovat vannoutuneet noudattamaan adventtikirkon tapoja. Muut eivät ole kirkkonne tunnustuksiin sidottuja!
Raamattu on kaikkien muiden opastaja paitsi adventistien opastaja on adventtikirkko!sitä sellaiseksi että yrittää ketään käännyttää tai opettaa, jos kirjoittelee tänne niinkuin uskoo, jotkut ottaa sen heti että nyt on käännytys käynnissä, kun te kirjoitatte tänne onko teillä adventistien käännyttäminen mielessä koko ajan?
EI asioista keskustelu tarkoita sitä, että sinun täytyy uskoa niinkuin minä, eikä se ole oikeinkaan että ilman tutkimatta Raamatun valossa hyväksyy kenen hyvänsä opin, ei sellainen kestä koetusta,
eikä se ole Jumalan tarkoituskaan Jeesuskin tutki kirjoituksia, Raamattussahan on tutkikaa kaikki ja pitäkää se mikä hyvää on- Ari K
sinunko tapojasi meidän tulisi noudattaa. Älä luule että niillä jotka parjaavat adventisteja olisi jotain muutakin yhteistä kuin se parjaaminen. Vai miksi luulet, että he eivät kerro mitään omasta uskostaan ..
>>>Raamattu on kaikkien muiden opastaja paitsi adventistien opastaja on adventtikirkko>>>
TULIPAS totuus ESIIN!- alex-kasi
Utulila kirjoitti:
>>>Raamattu on kaikkien muiden opastaja paitsi adventistien opastaja on adventtikirkko>>>
TULIPAS totuus ESIIN!niin lopettaisit valehtelusi muiden ihmisten uskosta.
Koeta nyt hyvä ihminen ymmärtää että kyse ei ole jonkun pikkumaisen riidan voittamisesta vaan siitä miten meidän tulee elää nyt ja mitä meille tapahtuu kuoleman jälkeen. Ei Raamattu lupaa kenellekään iankaikkista elämää joka valehtelee muista - ihan kenestä vain - et taida uskoa että asia on niin - koska puhut mitä sylki suuhusi tuo.
Minä en ole adventisti, mutta en ole myökään valehtelemassa adventisteista - miksi? Koska se on väärin ja valehtelijat EIVÄT PERI JUMALAN VALTAKUNTAA.
Tämä on viimeinen kehoitukseni sinulle, jos jatkat valheítasi et ainakaan koskaan voi väittää ettet tiennyt.
Vak´lehtelija pitää halpana Jumalan tahtoa (että ihmisen tulee tehdä kaikkensa pysyäkseen totuudessa) Jos on niin että katsot suunsoiton ja panettelun kalliimmaksi kuin iankaikkisen elämäsí - niin omahan on valintasi. Jokaisen meidän on tehtävä oma valintamme - "Jumalan tahto" tai "ei Jumalan tahto" - joka valitsee Jumalan tahdon jättää pois valheen elämästään.
alex alex-kasi kirjoitti:
niin lopettaisit valehtelusi muiden ihmisten uskosta.
Koeta nyt hyvä ihminen ymmärtää että kyse ei ole jonkun pikkumaisen riidan voittamisesta vaan siitä miten meidän tulee elää nyt ja mitä meille tapahtuu kuoleman jälkeen. Ei Raamattu lupaa kenellekään iankaikkista elämää joka valehtelee muista - ihan kenestä vain - et taida uskoa että asia on niin - koska puhut mitä sylki suuhusi tuo.
Minä en ole adventisti, mutta en ole myökään valehtelemassa adventisteista - miksi? Koska se on väärin ja valehtelijat EIVÄT PERI JUMALAN VALTAKUNTAA.
Tämä on viimeinen kehoitukseni sinulle, jos jatkat valheítasi et ainakaan koskaan voi väittää ettet tiennyt.
Vak´lehtelija pitää halpana Jumalan tahtoa (että ihmisen tulee tehdä kaikkensa pysyäkseen totuudessa) Jos on niin että katsot suunsoiton ja panettelun kalliimmaksi kuin iankaikkisen elämäsí - niin omahan on valintasi. Jokaisen meidän on tehtävä oma valintamme - "Jumalan tahto" tai "ei Jumalan tahto" - joka valitsee Jumalan tahdon jättää pois valheen elämästään.
alexEn ala kanssasi vänkään. Et edes tiedä, etkä tunne minua..
- niinkö?
Pieni tyttönen. Hienoa, että osaat jo kirjoittaa, mutta kirjoittaa on jo toinen asia.
Kaikesta huomaa, että tuot jonkun toisen ajatuksia esiin.
Ajattelet, että raamattu opastaa kaikkia muita ihmisiä paitsi ei adventistia. Näinkö on sinun isä tai äiti sinua opettanut. Vanhempia täytyy kunnioittaa, niin sinunkin. Jos vanhempasi käskevät sinun niin kirjoittaa, niin kirjoitat. Aikuiseksi tultuasi voi tutkia sitten mitä adventistit ajattelevat uskosta.
Mihin sidot tuon ajatuksen, että raamattu on kaikkien muiden opastaja paitsi adventistien? Ajatteletko, että raamattu ei pysty adventistia opettamaan, kun hän sitä lukee? Miten ei raamatun lukeminen opasta adventistia ja miten raamattu opastaa semmoista ihmistä, joka ei raamattua aukaise?
Maailma on varmaan sitten todella hyvä paikka olla ja asua, koska adventisteja on niin vähän, murto-osa ja jos raamattu opettaa kaikkia muita maailman ihmisiä se on hieno asia ja varmaan myös näkyy, vai mitä? - Anni12v
niinkö? kirjoitti:
Pieni tyttönen. Hienoa, että osaat jo kirjoittaa, mutta kirjoittaa on jo toinen asia.
Kaikesta huomaa, että tuot jonkun toisen ajatuksia esiin.
Ajattelet, että raamattu opastaa kaikkia muita ihmisiä paitsi ei adventistia. Näinkö on sinun isä tai äiti sinua opettanut. Vanhempia täytyy kunnioittaa, niin sinunkin. Jos vanhempasi käskevät sinun niin kirjoittaa, niin kirjoitat. Aikuiseksi tultuasi voi tutkia sitten mitä adventistit ajattelevat uskosta.
Mihin sidot tuon ajatuksen, että raamattu on kaikkien muiden opastaja paitsi adventistien? Ajatteletko, että raamattu ei pysty adventistia opettamaan, kun hän sitä lukee? Miten ei raamatun lukeminen opasta adventistia ja miten raamattu opastaa semmoista ihmistä, joka ei raamattua aukaise?
Maailma on varmaan sitten todella hyvä paikka olla ja asua, koska adventisteja on niin vähän, murto-osa ja jos raamattu opettaa kaikkia muita maailman ihmisiä se on hieno asia ja varmaan myös näkyy, vai mitä?Ei Raamattu ole niin kaksimielinen kuin adventisti!
Raamatun opetuksella on vain yksi merkitys,
eikä se merkitys suinkaan ole adventismin tulkintojen mukaista!
1:8 kaksimielinen adventistimies, epävakainen kaikilla teillään. - :)))..
Anni12v kirjoitti:
Ei Raamattu ole niin kaksimielinen kuin adventisti!
1:8 kaksimielinen adventistimies, epävakainen kaikilla teillään.vai mitä .. Antti?
- 324234234
Utulila kirjoitti:
En ala kanssasi vänkään. Et edes tiedä, etkä tunne minua..
meitä, joten se siitä.
- 23434234
Anni12v kirjoitti:
1:8 kaksimielinen adventistimies, epävakainen kaikilla teillään.vanha juoppo, joka tiuskii muille nimimerkin takaa... säälittävää suoraan sanottuna.
- no voi sinua
Anni12v kirjoitti:
1:8 kaksimielinen adventistimies, epävakainen kaikilla teillään.Eivät ne ole sinun sanojasi, ne ovat joko sinun vanhempien tai siten olet valehtelija ja väärentänyt ikäsi?
Väärentäjäksi sinun ei tarvitse ruveta, eikä valehtelijaksi vaikka vanehmpasi niin opettavat.
Oletko muuten Utulilan tytär tai AVK:n?
Job 6
25 Kuinka tehoaakaan oikea puhe! Mutta mitä merkitsee teidän nuhtelunne?
26 Aiotteko nuhdella sanoja? Tuultahan ovat epätoivoisen sanat.
27 Orvostakin te heittäisitte arpaa ja hieroisitte kauppaa ystävästänne.
28 Mutta suvaitkaa nyt kääntyä minuun; minä totisesti en valhettele vasten kasvojanne.
29 Palatkaa, älköön vääryyttä tapahtuko; palatkaa, vielä minä olen oikeassa siinä.
30 Olisiko minun kielelläni vääryys? Eikö suulakeni tuntisi, mikä turmioksi on?"
Katso tarkkaan miten tämä jae menee ja olet jo sen ikäinen, että pystyt sen raamatusta tarkistamaan. Vai kieltävätkö vanhempasi sinua lukemasta raamattua? Se minkä olet vanhemiltasi saanut ei ollut raamatusta.
Tämä on raamatusta
Jaak. 1:8
kaksimielinen mies, epävakainen kaikilla teillään
Se on tosi kurjaa, kun vanhempasi sinua opettaa väärentämällä raamatun Sanaa.
Jumalalta ei jää mikään näkemättä tai kuulematta. Uskon, että pystyt nuoresta iästäsi huolimatta rukoilemaan vanhempiesi puolesta, että tekisivät parannuksen.
Ei tulisi ainakaan antautua adventistien tapaan tulkita Raamattua. Raamattua voi lukea suoraa ilman adventismin omaisia tulkintoja ja kirkkokuntia. Mitäs tuollaisella kattojärjestöllä on virkaa?? Ei mitään!!
Kannattaako laittaa rahansa jenkkeihin organisaation rikkaitten pukumiesten liiveihin?? Kysympä vain?
Rahaa voi laittaa suoraa eri tahojen avustuskohteisiin.- anne-elina...
anna mihinkään rahaa kai sinä jossakin kirkossa käyt, milläs sitä viedään evankeliumia eteenpäin muihinkin maihin jos me pidämme kaikki rahamme kukkarossa, tänne ne jää kuitenkin ne meidän mammonat kun kuolemme, ei niitä kukaan kai ole mukaansa saanut.
Ja kaikki on Jumalan: Jumala sanoo minun on kulta ja minun on hopea, ja terveyskin jonka olemme saaneet että voisimme tienata rahaa, miksi emme antaisi siitä pienen osa Jumalan työhön? - Hildur
Antajan mieli täytyy olla iloinen!
Iloista antaja Jumala rakastaa!
Ei nurkujan. anne-elina... kirjoitti:
anna mihinkään rahaa kai sinä jossakin kirkossa käyt, milläs sitä viedään evankeliumia eteenpäin muihinkin maihin jos me pidämme kaikki rahamme kukkarossa, tänne ne jää kuitenkin ne meidän mammonat kun kuolemme, ei niitä kukaan kai ole mukaansa saanut.
Ja kaikki on Jumalan: Jumala sanoo minun on kulta ja minun on hopea, ja terveyskin jonka olemme saaneet että voisimme tienata rahaa, miksi emme antaisi siitä pienen osa Jumalan työhön?Toki annan sellaisille tahoille jotka välittävät evankeliumia. Mutta adventtikirkko on´amerikkalainen kattojärjestö jonne sinun rahasi menevät jo ennestään paksuihin lompakkoihin. ihan niinkuin tapauksena esim. Benny Hinnin sormuksiin, loistopalatseihin ja autoihin. Sekö on sinusta Jumalalle lahjoittamista, kysynpäs vaan???
Laita vaikka punaiselle ristille tai Suomen ulkomaanavulle.- 16
Utulila kirjoitti:
Toki annan sellaisille tahoille jotka välittävät evankeliumia. Mutta adventtikirkko on´amerikkalainen kattojärjestö jonne sinun rahasi menevät jo ennestään paksuihin lompakkoihin. ihan niinkuin tapauksena esim. Benny Hinnin sormuksiin, loistopalatseihin ja autoihin. Sekö on sinusta Jumalalle lahjoittamista, kysynpäs vaan???
Laita vaikka punaiselle ristille tai Suomen ulkomaanavulle.Eihän Benny Hinn edes kuulu adventtikirkkoon. Miksi vedät hänen sormuksensa, loistopalatsinsa ja autonsa esiin tässä yhteydessä?
- kielten armolahjat..
Utulila kirjoitti:
Toki annan sellaisille tahoille jotka välittävät evankeliumia. Mutta adventtikirkko on´amerikkalainen kattojärjestö jonne sinun rahasi menevät jo ennestään paksuihin lompakkoihin. ihan niinkuin tapauksena esim. Benny Hinnin sormuksiin, loistopalatseihin ja autoihin. Sekö on sinusta Jumalalle lahjoittamista, kysynpäs vaan???
Laita vaikka punaiselle ristille tai Suomen ulkomaanavulle.Tästä ajatuksesta, muttei adventtikirkosta. 10 000 euroa kk. jo pelkästään kiinteistön lainakuluihin / 10 vuotta ja päälle pastorien (monikko) palkka, lähetystyöhön jotakin, eli paikkakunnaltani.
Olen ymmärtänyt, että uhripudjetti olisi noin 400 000 euron vuositasoa. Eli yhden ja näitä on varmaan monia maassamme. Mitä lie adv.kirkolla. - totta..
Hildur kirjoitti:
Ei nurkujan.Näin sen pitää olla, sillä olkoon euro tai koko omaisuus, ilman rakkautta se on mitätön Isän edessä.
- Ristit..
Mitenkäs se Punainen Risti liiveissään evankeliumia kantaa?
- Kysyb vaan
Utulila kirjoitti:
Laita vaikka punaiselle ristille tai Suomen ulkomaanavulle.et näköjään vain Raamatusta - vaan myökin mitä Benny Hinn edustaa. Nimittäin sitä uskontoa mihin sinäkin uskot, aika röyhkeää valehtelua ja Jumalan pilkkaa tulle väittämään että adventisti pastorit eläisivät kuin rikkaat seurakunnan rahoilla. Suoranaista valehtelua ja sellaisen harrastajat EIVÄT peri Jumalan valtakuntaa - sellaiseen ei ainakaan Adventtikirkossa uskota. Jos sinä sellaiseen uskot - koska sellaista teet - niin omahan on asiasi. Minun mielestäni on sokea sokeain taluttaja.
Sinuntulisi joskun kuulla pastori Dough Bachelor'in tarina .. niin se ehkä herättäisi sinut tajuamaan jotakin. Hän on amerikkalaisen lentoyhtiön omistavan miehen poika jonka äoiti oli "julkkis" reportteri perheen omaisuus oli suuri mutta jonka elämä ei siitä huolimatta ollut mielekästä. Jos sinä väität että hän tuli uskóon tienatakseen rahaa - olet todella propagandan uhri.
Jokaisen ihmisen tarvitsee saada asunto, ruokaa ja vaatetta itselleen ja perheelleen ja adventtikirkon pastorin palkka on juuri ja juuri riittävä jos elää säästeliäästi.
Miksi vääristelet ja levität valhetta muista ihmisistä? - 65+
Ristit.. kirjoitti:
Mitenkäs se Punainen Risti liiveissään evankeliumia kantaa?
Jeesus sanoi:
"Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
Niin vaelsi sattumalta eräs pappi sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse. Samoin leeviläinenkin: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse.
Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä. Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä. Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.
Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?" Jos sanoti: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta".
Niin Jeesus sanoo sinullekin: "Mene ja tee sinä samoin". Kysyb vaan kirjoitti:
et näköjään vain Raamatusta - vaan myökin mitä Benny Hinn edustaa. Nimittäin sitä uskontoa mihin sinäkin uskot, aika röyhkeää valehtelua ja Jumalan pilkkaa tulle väittämään että adventisti pastorit eläisivät kuin rikkaat seurakunnan rahoilla. Suoranaista valehtelua ja sellaisen harrastajat EIVÄT peri Jumalan valtakuntaa - sellaiseen ei ainakaan Adventtikirkossa uskota. Jos sinä sellaiseen uskot - koska sellaista teet - niin omahan on asiasi. Minun mielestäni on sokea sokeain taluttaja.
Sinuntulisi joskun kuulla pastori Dough Bachelor'in tarina .. niin se ehkä herättäisi sinut tajuamaan jotakin. Hän on amerikkalaisen lentoyhtiön omistavan miehen poika jonka äoiti oli "julkkis" reportteri perheen omaisuus oli suuri mutta jonka elämä ei siitä huolimatta ollut mielekästä. Jos sinä väität että hän tuli uskóon tienatakseen rahaa - olet todella propagandan uhri.
Jokaisen ihmisen tarvitsee saada asunto, ruokaa ja vaatetta itselleen ja perheelleen ja adventtikirkon pastorin palkka on juuri ja juuri riittävä jos elää säästeliäästi.
Miksi vääristelet ja levität valhetta muista ihmisistä?En maksaisi amerikkailaiselle kattojärjestölle rahojani.
Raamattukaan ei sellaiseen kehoita. Lue Raamattua, äläkä usko kaikkia lahkoja, jotka käyttää jeesus nimeä.
Ei kaikki ole sitä miltä näyttää. Minulle adventismi on samaa kuin jehovien tai mormonien jutut. Näillä lahkoilla on samankaltaiset systemaattiset jäsenhoukutus taktiikat.
Jos maksat adventtikirkon kolehtiin. Kuinka paljon siitä menee amerikkalaisten hyväosaisten bisnes kuvioihin, osaatkos sanoa. 10 %tai 20% ?
Miksi adventtikirkot ovat jenkeissä loistopalatseja ja työntekijät hienoissa viroissa?? Suomessa olevat adventtikirkot ovat vararikossa ja työntekijöitten palkkoihin ei ole varaa? Kerro miksi näin on asiat?Hildur kirjoitti:
Ei nurkujan.Sillä on väliä mihin lahjansa antaa. Adventtikirkolle antaessa ajaa samaa asia jos heittäisi kaivoon.
- 65+
Utulila kirjoitti:
En maksaisi amerikkailaiselle kattojärjestölle rahojani.
Raamattukaan ei sellaiseen kehoita. Lue Raamattua, äläkä usko kaikkia lahkoja, jotka käyttää jeesus nimeä.
Ei kaikki ole sitä miltä näyttää. Minulle adventismi on samaa kuin jehovien tai mormonien jutut. Näillä lahkoilla on samankaltaiset systemaattiset jäsenhoukutus taktiikat.
Jos maksat adventtikirkon kolehtiin. Kuinka paljon siitä menee amerikkalaisten hyväosaisten bisnes kuvioihin, osaatkos sanoa. 10 %tai 20% ?
Miksi adventtikirkot ovat jenkeissä loistopalatseja ja työntekijät hienoissa viroissa?? Suomessa olevat adventtikirkot ovat vararikossa ja työntekijöitten palkkoihin ei ole varaa? Kerro miksi näin on asiat?kenellekään mitään - ei kukaan - ei ainakaan adventistit.
Olet valitettavasti valheen vanki ja kiemurtelet siinä kuin mikäkin liero.
Jokainen katsoo eteensä ja KUKA? alkaisi elämään sinun periaatteiden mukaan.
Panettelemaan ihmisiä? olla jatkuvasti selittämässä kuinka hyvä ja viisas itse olet ja kuinka huonoja ja tyhmiä muut ovat.
Sellaiseksiko sinä Jumalan lapset kuvittelet???? Ihanko totta! Ai että kuvittelet? No niin ..
Minä sanon sinulle:
Olet eksynyt väärään joukkoon ja he ovat tyhjentäneet sinut kaikesta rakkaudesta ja todelliosesta uskosta, jäljellä on vain itsekeskeinen saivarteleva epävarma ikuista piinaa pelkäävä ja valeheessa kiinni riippuva ihminen, joka ei uskalla muuta sanoa kuin pahaa ihmisistä - koskaa pelkää että joutuu antiadventistien hampaisiin.
Voin kokemuksesta sanoa että PAREMPI OLLA EROSSA SIITÄ POPPOOSTA - heidän argumentinsa eivät kestä edes lasten tukiskelua. Ne ovat sitä Benny Hinnin joukkoa, josta syytit adventisteja? Kuinka voit tehdä niin? Ensin lyöttäydyt YHTEEN sellaisten kanssa Benny Hinn on lähes profeetta ja sen jälkeen syytät adventisteja että HE OVAT KUIN Benny Hinn. Uskomatonta - ja ennen kaikkea VALHETTA..
Mutta sinä et ehkä paljon piittaa puhutko totta vai valhetta? 65+ kirjoitti:
kenellekään mitään - ei kukaan - ei ainakaan adventistit.
Olet valitettavasti valheen vanki ja kiemurtelet siinä kuin mikäkin liero.
Jokainen katsoo eteensä ja KUKA? alkaisi elämään sinun periaatteiden mukaan.
Panettelemaan ihmisiä? olla jatkuvasti selittämässä kuinka hyvä ja viisas itse olet ja kuinka huonoja ja tyhmiä muut ovat.
Sellaiseksiko sinä Jumalan lapset kuvittelet???? Ihanko totta! Ai että kuvittelet? No niin ..
Minä sanon sinulle:
Olet eksynyt väärään joukkoon ja he ovat tyhjentäneet sinut kaikesta rakkaudesta ja todelliosesta uskosta, jäljellä on vain itsekeskeinen saivarteleva epävarma ikuista piinaa pelkäävä ja valeheessa kiinni riippuva ihminen, joka ei uskalla muuta sanoa kuin pahaa ihmisistä - koskaa pelkää että joutuu antiadventistien hampaisiin.
Voin kokemuksesta sanoa että PAREMPI OLLA EROSSA SIITÄ POPPOOSTA - heidän argumentinsa eivät kestä edes lasten tukiskelua. Ne ovat sitä Benny Hinnin joukkoa, josta syytit adventisteja? Kuinka voit tehdä niin? Ensin lyöttäydyt YHTEEN sellaisten kanssa Benny Hinn on lähes profeetta ja sen jälkeen syytät adventisteja että HE OVAT KUIN Benny Hinn. Uskomatonta - ja ennen kaikkea VALHETTA..
Mutta sinä et ehkä paljon piittaa puhutko totta vai valhetta?Mistä sinä tiedät mitä kaikesta todella uskon. En uskoa sinua tuntematon taho, enkä muitakaan vääriä lahkoja.
Minulle riittää lahjaksi saatu elämä, terveys, työ, perhe, lähimmäisuhteet, ystävät, Raamattu ja usko Jumalaan. Muu on hölynpölyä. Lahkoihin ei pidä elämäänsä tuhlata.- Riikinkukko13
anne-elina... kirjoitti:
Ja kaikki on Jumalan: Jumala sanoo minun on kulta ja minun on hopea, ja terveyskin jonka olemme saaneet että voisimme tienata rahaa, miksi emme antaisi siitä pienen osa Jumalan työhön?Adventtikirkossa se ei kyllä mene todellakaan varsinaisesti jumalan työhön -valitettavasti. Se menee pääasiassa ahneiden kirkkojen höpöttäjien taskuun ja osa mikäli jää yli määräistä yritetään rakennella kirkkoja joissa jatketaan oman opin "mumimemisemista joutavista opinkappaleista, jolla ei ole mitään arvoa varsinaisen totuus-kysymyksen kanssa, tyhjänpäiväistä ihmisten petkuttamista.
- annu42
Utulila kirjoitti:
Miksi adventtikirkot ovat jenkeissä loistopalatseja ja työntekijät hienoissa viroissa?? Suomessa olevat adventtikirkot ovat vararikossa ja työntekijöitten palkkoihin ei ole varaa? Kerro miksi näin on asiat?olla muiden firmojen töissä. Pastorin työ, jos joku, on kutsumusammatti, sillä minä tiedän, ettei pastorien palkka päätä huimaa, rikkauksista puhumattakaan. Jos monen kymmenen vuoden työn jälkeen on jotakin saavuttanut, ei niistä varoista linnoja ja palatseja rakenneta.
Sinä kirjoitat vasten mitään tietoa rahavirroistamme. Toivottavasti joskus sinunkin silmäsi aukaistaan, sillä nyt olet mitä pahimmin metsässä luuloinesi ja olemattominen väitteinesi.
Tämä on minun kahdallani tietoa ja faktaa, sillä minä olen päättämässä noista rahoista, joita sinä jaat mielikuvissasi. Mutta sellainen voi arvostella, joka ei mitään tiedä.
Juuri tänään mietinkin johtajiemme ja pastoreittemme osaa; haukut ja kadehtimisen saavat palkakseen, kun tekevät työtänsä. Jumala heitä siunatkoon ja antakoon heille voimia kestää tämän kaltaisen ryöpytyksen.
Toisaalta se on helppoakin, onhan heidän kanssaan Jeesus, joka sanoo:
" Tulkaa minun luokseni te työtä tekeväiset ja raskautetut, minä annan teille levon.--- minun ikeeni on sovelias ja kuormani keveä." Voisiko parempaa rohkaisua antaakaan kuin tämä on. - annu42
Utulila kirjoitti:
Sillä on väliä mihin lahjansa antaa. Adventtikirkolle antaessa ajaa samaa asia jos heittäisi kaivoon.
Adventtikirkon Adra teki jo työtään, kun täällä vasta haikailtiin apujoukkojen lähettämisestä. Rikkoutuneen kirkon pihalla keitetiin ja tarjoiltiin soppaa kaikille halukkaille. "Naapuri" USA sai lentoluvan Kuuban yli, että apu tuli sieltä nopeasti perille.
Annoin mielelläni siihen työhön lahjani, koska näin, että he jo toimivat Haitin kamaralla, kun täällä vasta koottiin voimia. Ensimmäiset kolme päivää olivat tärkeimmät, sanoivat uutisetkin. Nyt tiedän, että oli ensimmäisten joukossa auttamassa ainakin rahallisesti. - huomio!
Utulila kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä kaikesta todella uskon. En uskoa sinua tuntematon taho, enkä muitakaan vääriä lahkoja.
Minulle riittää lahjaksi saatu elämä, terveys, työ, perhe, lähimmäisuhteet, ystävät, Raamattu ja usko Jumalaan. Muu on hölynpölyä. Lahkoihin ei pidä elämäänsä tuhlata.niin tyhmien ja hölmöjen palstalla ja tuhlaat kallista aikaasi, mene hyvä mies kiireen vilkkaan pois täältä ettei paha tartu, niitten hyvien ystäviesi pariin.
- Ana Lyysi
Utulila kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä kaikesta todella uskon. En uskoa sinua tuntematon taho, enkä muitakaan vääriä lahkoja.
Minulle riittää lahjaksi saatu elämä, terveys, työ, perhe, lähimmäisuhteet, ystävät, Raamattu ja usko Jumalaan. Muu on hölynpölyä. Lahkoihin ei pidä elämäänsä tuhlata.sinun täytyy olla palstalla puhumassa valhetta ihmisistä ja heidän uskostaan, se tuntuu jopa olevan tärkeä osa elämääsi koska et osaa siitä luopua. Miksi teet sen siitä sinulla ei ole aavistustakaan.
Ei sinun tarvitse ketään uskoa mutta koska sanoit että Raamattu riittää sinulle niin mikset usko että valehtelijat eivät peri Jumalan valtakuntaa? Jos et siedä lahkoja, niin miksi lyöttäyduýt yhteen kiihkolahkolaisten kanssa? Lue mitä AVK ystäväsi sanoo Benny Hinnistä, ja lakkaa esittämästä valheellisia syytöksiäsi adventisteista, sillä olethan ollut täällä niin kauan että tiedät oikein hyvin Adventtikirkon tavat ja pastoreiden palkat.
Kysymys onkin että, miksi valehtelet adventisteista ja adventismista? Ei kukaan ole sanonut että totuuden mukainen kritiikki ei olisi sallittua, mutta miksi valehdella? Onko adventismi todella niin oikeaa oppia että sitä ei voi kritisoida ilman että puhuu luikuria? Siltä se ainakin näyttää.. - sarvipää.
huomio! kirjoitti:
niin tyhmien ja hölmöjen palstalla ja tuhlaat kallista aikaasi, mene hyvä mies kiireen vilkkaan pois täältä ettei paha tartu, niitten hyvien ystäviesi pariin.
Miksi itse täällä olet?
Utulila kirjoitti:
Laita vaikka punaiselle ristille tai Suomen ulkomaanavulle.Kai A on tainnut useamman kerran selvittää a-kirkon raha-asioita, mutta ei vaan tunnu menevän jakeluun. Tuossa linkki omasta aloituksestasi viime kesältä. Voit lukea sieltä Kain vastauksia muistin virkistykseksi, ettei tarvitse höpöpuheita täällä levitellä. Ja adventtikirkon piirikunnasta voit kysyä vaikka sähköpostilla, miten ja minne piirikunnan varat käytetään.
Pakkasellakin on hyvä käydä edes pienellä happihyppelyllä, niin haihtuu päästä enimmät höyryt ja patoutumat :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8229541/flat- 234234234
Utulila kirjoitti:
Miksi adventtikirkot ovat jenkeissä loistopalatseja ja työntekijät hienoissa viroissa?? Suomessa olevat adventtikirkot ovat vararikossa ja työntekijöitten palkkoihin ei ole varaa? Kerro miksi näin on asiat?potaskaa. ei siellä amerikassa adventistipastori tienaa sen enempää kuin täällä suomessakaan.
eikä suomessa kerättävästä kolehdista amerikkaan mene kuin 0.1% eikä aina edes sitä. - 234234234234
Riikinkukko13 kirjoitti:
Adventtikirkossa se ei kyllä mene todellakaan varsinaisesti jumalan työhön -valitettavasti. Se menee pääasiassa ahneiden kirkkojen höpöttäjien taskuun ja osa mikäli jää yli määräistä yritetään rakennella kirkkoja joissa jatketaan oman opin "mumimemisemista joutavista opinkappaleista, jolla ei ole mitään arvoa varsinaisen totuus-kysymyksen kanssa, tyhjänpäiväistä ihmisten petkuttamista.
taas tyhjänäpäiväistä potaskaa, kun ei tunneta faktoja.
- 234234234
Utulila kirjoitti:
Sillä on väliä mihin lahjansa antaa. Adventtikirkolle antaessa ajaa samaa asia jos heittäisi kaivoon.
kiinnosta. Me annamme kirkollemme, koska niin haluamme ja tiedämme mihin se käytetään ja miten, vaikka sinä mitä urputat.
"Olen lukenut tätä palstaa ja todennut että se vaikuttaa olevan muutaman harvan anti-adventistin "
Jos adventistit ovat piskuinen jäännös todellakin, niin sillolinhan adventsitien täytyy olla harvassa
eikä anti-advarien, vai mitä? Minä en tosin ole anti-advari, minä olen anti-ellenisti. Tarkoittaa sitä etten
hyväksy vuonna 1844 syntynyttä uutta evankeliumia, jossa Ilm.14:6-12 muunnetaan lauantai / pyhäpäivä
suureksi taisteluksi.
Jokaisen kirjoittajan on syytä mennä itseensä ja miettiä seuraavaa - ihan parannusta tehden:
1. Miksi vääristellä muiden kirjoituksia?
2. Mikä on syy siihen että joidenkin tarvitsee vääristellä muiden kirjoituksia?
Mietihän sitä.. Viisas tunnustaa syntinsä ja parantaa tapansa; vilpitön rakkaus totuuteen on
pelastuksen sinetti.- 234234234
antiadventisti, ihan puhtaasti.
Oikein hyvin oivallettu. Monille kuumakallelle taitaisi sopia nyrkkeilyharrastus, saisivat päästellä agressioitaan ja liikoja höyryjä siellä pihalle.
Noihin retoriisiin kysymyksiisi voisi vastata, että ehkä kateus, katkeruus ja erilaisuuden pelko saavat tämän palstan uskonnolliset ihmiset vääristelemään adventtikirkon opetusta ja adventistien uskoa. Kun adventistit eivät kulje valtavirran mukana, heitä on oikeus silloin pilkata ja vääntää asioita kieroon ja mustamaalata. Voi vain ihmetellä, mitä Hengen hedelmää tällaiset "uskovat" tuottavat ja minkä Herran kunniaksi. Mutta pitää muistaa rukoilla näidenkin vääristelijöiden ja herjaajien puolesta, ehkäpä Pyhä Henki vielä pääsisi edes jonkun elämään tekemään työtänsä, vaikka inhimillisesti katsottuna, monet näyttävät jo täysin paatuneilta, eivät he varmaan edes ymmärrä pilkaamisiaan, vaan pitävät sitä täysin normaalina käytöksenä. Mutta kerran Jumala viheltää pelin poikki ja me kaikki joudumme tilille tekemisistämme, miten olemme armonaikamme käyttäneet.meidän tulee viedä Jumalan Pyhää Sanaa eteenpäin, kuulkoot tai olkoon kuulematta, onhan ainakin tuotu todistukseksi mutta kylläkin niin harvalle kääntymykseksi.
- sikalehmä on hyvää
anne-elina kirjoitti:
meidän tulee viedä Jumalan Pyhää Sanaa eteenpäin, kuulkoot tai olkoon kuulematta, onhan ainakin tuotu todistukseksi mutta kylläkin niin harvalle kääntymykseksi.
Jumalan Pyhään sanaan,mutta kun ujutatte sitä ellenin haamua joka paikkaan ja omia typeriä selityksiänne sapattisineteistä sun muusta aivosaastasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1411845- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681