suomalaisten naisten ääretöntä, suorastaan puumamaista,notkeutta. Jos sitä verrataan perussuomalaisen äijänkäppänään jäykkään olemukseen.
Siitä vaan tehään kolmoissalkov kolmella kierteellä suorin vartaloin ja loppuun kunnon piruetit ja ikäänkuin
kaupanpäälle valtavan upea spagaatti.
En lähe edes yrittämään.
H.I.J.
Prkl-Ei voi kun ihmetellä ja ihailla
7
240
Vastaukset
- MuisQuuuuu
Eli..Nainen on elastinen olento..;o)...
Minäkin taivun vaikkast minkälaisille solmuille, jos joku vain osaa aukaista..ne...;o)...- Yx Pässi
ihan merimies- vai tai peräti umpisolmuun. Mä yritin kerran tehdä spagaatia, en päässyt omin avuin ylös, kaverit jeesas. Eli se siitä elastisuudesta.
kuinka ne aina kaartoivat mieskatsojien edestä toinen luistin korvissa ja esittelivät haarojaan, etteipä tursua ylimääräistä haarakiilasta esille. Joten sheivaus kunniaan kaunoluistelijoilla.
Mä pistin aikoinaan toisen jalan niskan taakse ja sinnehän se jymähti. Oli aika veemäinen liikkua tuossa asennossa Tk:n lääkärin puheille. Autolla ajaminen oli tosi hankalaa ja siksipä en suosittele kenellekkään kokeiltavaksi kyseistä notkeus testiä :)))Ooksä kattonu taitoluistelua vai nähny jonkun tekevän kaikki mahdolliset kevätjuhlaliikkeet ennen lankeamistaan huonosti hiekoitetulla alustalla? Se ei nimittäin välttämättä selvinny tosta sun ihailua osoittavasta kommentistasi. Jompaakumpaa varmaan.
No siis kyllä, puumia..;)
H.I.J.S.- Yx Pässi
prkl
- Yx Pässi
a-v kirjoitti:
ei ilman syytä banaaneja jaella;)
Häivyn tästä, H.P.J.S.yritin illalla tänne kirjoitella jotain tyhmää tai tuhmaa niin ruutuun limestyi teksti: "You was blocked by admin jne...." ja nyt aamulla ei mitään. Eli oliko kyseessä varoitus vai näinkö pahaa unta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242