No, nythän olis aika, Ben, mennä parturiin ja vähennellä noita karvoituksia ennenkuin joku väittää sinua Talebaniksi... Sehän olisi kamalaa jos joku luulisi minua Talebaniksi, häh?
Enhän minä ole edes muslimi vaikka niin joku luulisi.
Menen tästä maanantaina parturiin. Kyllä, lupaan sen.
bngt
Katselin itseäni peilistä, kenkiä kiilloitellessani..
8
119
Vastaukset
onks sulla turbaani. Onks sulla?
Mä en mee, mä tykkään kun hiukset kutittelee.. poskia;)- Ben_Sjatkel
Tahdotko tavata Ben Sjatkelin turbaani pään päällä?
Vai Talebanin rätti?
Rättipäinen Taleban vois olla sinun mieleisesi vai intian Sikhin turbaani?
Ei, kuule, en ole taleban enkä rättipää, eikä minulla ole turbaania...
Mutta, jos tahdot niin kyllähän sen voisin järjestää...
Turbaanin, meinaan...
bngt Ben_Sjatkel kirjoitti:
Tahdotko tavata Ben Sjatkelin turbaani pään päällä?
Vai Talebanin rätti?
Rättipäinen Taleban vois olla sinun mieleisesi vai intian Sikhin turbaani?
Ei, kuule, en ole taleban enkä rättipää, eikä minulla ole turbaania...
Mutta, jos tahdot niin kyllähän sen voisin järjestää...
Turbaanin, meinaan...
bngton joskus ihan paikallaan..;)
Rättipää oliskin uusi tuttavuus. Ja niinku sanoit; loppujenlopuksi vaan järjestelykysymys;)- Ben_Sjatkel
a-v kirjoitti:
on joskus ihan paikallaan..;)
Rättipää oliskin uusi tuttavuus. Ja niinku sanoit; loppujenlopuksi vaan järjestelykysymys;)kuin aivan tavallinen suomalainen turkishattu ja pipo.
Niin, pipo. Mutta mun ulkonäköön voin soveltaa Talebanin rätinkin, jos tahdot.
Nyt lähden tassimaan ja ilman rättiä ja pipoa.
Hyvät yöt, a-v!
bngt Ben_Sjatkel kirjoitti:
kuin aivan tavallinen suomalainen turkishattu ja pipo.
Niin, pipo. Mutta mun ulkonäköön voin soveltaa Talebanin rätinkin, jos tahdot.
Nyt lähden tassimaan ja ilman rättiä ja pipoa.
Hyvät yöt, a-v!
bngtväsätä rätti vaikka astiapyyhkeestä. Mä visualisoin täällä..;)
Mene ja pidä hauskaa;) Hyvät yöt;)
tässä muutaman kuukauden katsellut kun parta kasvaa ja tukka vähenee.
Tiedä sitte onko niillä jotain yhteistä, vaikka kyllä sen huomaa siitäkin että kasvu tapahtuu muutenkin enempi sivusuunnassa.
Taitaa vaan toi maan vetovoima vaikuttaa nii mahdottomasti......- Ben_Sjatkel
Parta kasvaa eli turpajouhet lisääntyy. Mutta mukahan ei hiukset vähene vaan turpajouhet lisääntyy.
Sellaistahan se on tällaisina aikoina. Täytyy hyväksyä mitä luonto meille antaa...
Mutta mun on mentävä parturille joka osaa leikata mun naamani taas esiin...
bngt
astelen irakilaisen kasittelyyn naapurikortteliin heti ensi viikolla. siina ei mee kuin vartti kun se suhaisee kuontalon siiliksi. partaan en anna koskea, se saa sailya lyhyena ja teravana.
hauskaa tanssiiltaa :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924637
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843862Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433438Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689