Ens viikolla lotossa 7 millin

jättipotti..

"Lottokierroksella numero 3 ei löytynyt yhtään täysosumaa. Tästä seuraa, että ensi viikon arvonnassa on luvassa historian suurin lottopotti eli noin 7 miljoonaa euroa".

http://www.hs.fi/artikkeli/1135252355142?ref=rss

Se ei pelaa, joka pelkää !

43

2310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+11
      • 12

johtuiskohan siitä että siel on muutama miljoona pastanpurijaa enemmän ku tääl.

• Myllynparas
        12 kirjoitti:

johtuiskohan siitä että siel on muutama miljoona pastanpurijaa enemmän ku tääl.

Kyllä suomessakin makaroonia napostellaan, mut tosiaan makaroonin syöjiä täällä on vähemmän.

• 786786
        Myllynparas kirjoitti:

Kyllä suomessakin makaroonia napostellaan, mut tosiaan makaroonin syöjiä täällä on vähemmän.

Ihanko tosi? :O

• Kotimaisetkasvikset
        786786 kirjoitti:

Ihanko tosi? :O

Paljonkohan Italian mammanpoika, lottoajat syövät pottua ?

• koodit.

• ulkomaille heti

on lottovoitto syntyä Suomeen. Sanoisin, että täällä tarvitsee lottovoiton, jotta täällä voi elää.

• rahaaaa

Minä ostin porukkaloton 1/10 ja voitin 3 1 oikein, eli sain 10 senttiä. Olenpa rikas.

• PAVELSKI
        rahaaaa kirjoitti:

Minä ostin porukkaloton 1/10 ja voitin 3 1 oikein, eli sain 10 senttiä. Olenpa rikas.

PAAVO!

• minipili

toivottavasti voitan sen yksin. En antas kellee tai minnee mitään.

• vulppes vulppes

jos mä voitan sen yksin,niin otan kaiken seteleinä ja pistän takkaan palamaan.näin hillitään inflaatiota.

• apus apus

tehdään siitä nuotio,ja hillitään inflaatiota.

• kermaperse69

voittaisin sen, ostaisin koko rahalla kermaa ja pursottaisin sen perseeseeni.

• Hylakermaa
        kermaperse69 kirjoitti:

Toivottavasti et ole laktoosille allerginen :((

• Y
        kermaperse69 kirjoitti:

EIKS MATTIKI VOITTANUT KUN HOMMAT LOPETTAA,MITES SE MUUTEN PÄRJÄIS.....................

• Josko nyt

Täytyy käydä laittamassa auto lämpiämään.

• yh isä 38v

Jäisin heti "eläkkeelle" jos voittaisin.

• Vähällä pärjäävä
        yh isä 38v kirjoitti:

Jäisin heti "eläkkeelle" jos voittaisin.

Ostaisin lapselleni asunnon ja itselleni talon missä olis iso puutarha :)) Loput vois laittaa korkoa kasvamaan ja jättää perinnöksi lapselle.

Voisin tietysti osalla auttaa jotain joka olisi avun tarpeessa .Eiköhän tuosta summasta riittäisi muillekin jos sen yksin saisi .

• Y

HYVÄ SIJOITUSVINKKI

• Ihanata.

7 miljoonaa, sit nostais sen, tekis notskin ja polttais ne kaikki kerralla heehhee. Menisköhän sit järki jossain vaiheessa? Pakkoha se ois koklata.

• Jussuf

koko potin lyhentämättömänä suomen somaleille.

• ejejee
        Jussuf kirjoitti:

Juurinäin! niille mulateille mitää anneta! suksisvat suoho

• Jussuf
        ejejee kirjoitti:

Juurinäin! niille mulateille mitää anneta! suksisvat suoho

kaipaavat kipeästi rahaa sopetuakseen täällä kylmässä pohjolassa idioottien rasistien keskellä, he ovat paras avustuskohde tässä maassa mitä tiedän. Kiitätte vielä heitä tulevaisuudessa kun pääsette yli naurettavista ennakkoluuloistanne.

• onnetar!
        Jussuf kirjoitti:

saat palkkioksi voittorivin 3, 7, 16, 23, 24, 30, viimeisen numeron saat itse arvata,

• Eikka747

Ryyppäisin, pelaisin ja ostaisin joka päivä pari huoraa viihdyttämään, loput tuhlaisin.

• minipili

johan tuo 2 huoraa olis tuhlausta kun ei susta olis hoitamaan niitä molempia.
        ps, pätkä iskee tiheemmin.

• money99999

EN OTTAISI VASTAAN.

• KÄTEENVETÄJÄ

KOKO RAHALLA!

• Sukujatkuu..

Kait veisit spermasi spermapankiin ?

• Kusiaivokin tajuaa/näkee että lottorumpu on SÄHKÖMAGNEETTISTAkusetusta ekaksi kierros taaksepäin ja sitten vasta aletaan noukkia palloja...HEI HALOO LAHOPÄÄT HERÄTKÄÄ JA TYÖNTÄKÄÄ SE HALMEEN TAPPI PERSEESEEN JA LUOVUTTAKAA MUNANNE VALTIOLLE!!!

• Pupilli

Ei kiinnosta kerätä kenellekään omaisuuksia.

Elelen omillani. Mitä ihmettä itse tekisin 7 miljoonalla?

• Ministeri X

Lahjoittaisit sen minulle, köyhä kun oon.

• rrynderi
        Ministeri X kirjoitti:

Lahjoittaisit sen minulle, köyhä kun oon.

Ostaisin kymmenen kerrostaloa Lapista.

• Pupilli
        rrynderi kirjoitti:

Ostaisin kymmenen kerrostaloa Lapista.

Tosin ostaisin Lappia niin monta hehtaaria kuin noilla miljoonilla saisi. Ilman mitään taloja.

• maailma on auki
    • väliin jää

jätä tämäkierros väliin.. koska yrittäjiä/lottoajia on kolminkertainen määrä. et voi tälläkierroksella voittaa..

• onko tulevaisuutta k

Sijoittaisin koko potin korkoa kasvamaan jotta se riittäisi mun eläkkeeseeni joka on tonttujen toimesta varastettu. Varhais eläkkeelle vasta 38 vuotiaana mutta koitan kestää siihen asti. Ehkä naamioidun pakolaiseksi tai peräti pyrin naimaan sellaisen jos saan purettua sen alapään naimakuntoon surkeista ompeleista. Haisee kuin viemäri mutta käytän pyykkipoikaa ja suitsukkeita niin ei haitanne.

• lottoaja x

voittaa tälläkin kierroksella, mutta useampien täysosumien todennäköisyys kasvaa ja siten joutuisit jakamaan potin todennäköisemmin muiden kanssa.

Miten tämä nyt muka suurin lottopotti on? Eikös vähän aikaa sitten ollut yli 7 miljoonaa tarjolla?

• roskapostiropotti
        lottoaja x kirjoitti:

voittaa tälläkin kierroksella, mutta useampien täysosumien todennäköisyys kasvaa ja siten joutuisit jakamaan potin todennäköisemmin muiden kanssa.

Miten tämä nyt muka suurin lottopotti on? Eikös vähän aikaa sitten ollut yli 7 miljoonaa tarjolla?

..saari vois olla kiva. Haitin saattas saada halvallakin nyt? Tummia orpoja teinityttöjäkin riittäisi jopa yli oman tarpeen. Megabordelli pystyyn ja ameriikanpedofiileilta rahat pois. Hyvä sijoitus...

• peacemaker

Ostaisin Astrid Thorsin naapurustosta asuntoja/taloja, mahdollisimman läheltä ja vuokraisin ne esim. kurdi- suurperheelle (viiksekäs äiti ja 5-6 aikuisikäistä poikaa), muutaman kämpän vois vuokrata Bosnian serbeille, kroaateille ja muslimeille, se voisi taata naapurustoon 'vilkasta' toimintaa. Tottakai muutama hutu ja tutsi saisi asunnon vuokralle sieltä. Tietenkään en voisi syrjiä Somalejakaan ja mustalaisia Suomesta ja vähän muualtakin. Siinäpä olisi iloinen kirjo monesta kansasta ja Astrid voisi opettaa naapureilleen ymmärtämystä ja ystävyyttä.

• ttkk

Jos on Taivaan Herran tahto!
      Luulisin, että riittää, jos pelaa neljä viisi riviä!
      Jos siis voitto on tullakseen, niin tulee se yhdellä rivilläkin!

• Minä..

olen jo varannut sen..

• oikea rivi 1234567

se milliki ens alkuu, tosin 7 miljoonal vois vetää semmoset perseet et väliks ja ei penniäkä hyväntekeväisyytee, ku siin on tarpeeks hyväntekeväisyyt et tämmöne köyhä opiskelija joskus voittais, vittu vanhat eläkeläiset enää rahaa tarvii!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      465
      3998
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1516
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1464
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1306
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1229
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1067
    Aihe