"Lottokierroksella numero 3 ei löytynyt yhtään täysosumaa. Tästä seuraa, että ensi viikon arvonnassa on luvassa historian suurin lottopotti eli noin 7 miljoonaa euroa".
http://www.hs.fi/artikkeli/1135252355142?ref=rss
Se ei pelaa, joka pelkää !
Ens viikolla lotossa 7 millin
43
2310
Vastaukset
- 10+11
Italiassa on kunnon rahapotteja, koska samaa Suomessa..???
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/08/931401- 12
johtuiskohan siitä että siel on muutama miljoona pastanpurijaa enemmän ku tääl.
- Myllynparas
12 kirjoitti:
johtuiskohan siitä että siel on muutama miljoona pastanpurijaa enemmän ku tääl.
Kyllä suomessakin makaroonia napostellaan, mut tosiaan makaroonin syöjiä täällä on vähemmän.
- 786786
Myllynparas kirjoitti:
Kyllä suomessakin makaroonia napostellaan, mut tosiaan makaroonin syöjiä täällä on vähemmän.
Ihanko tosi? :O
- Kotimaisetkasvikset
786786 kirjoitti:
Paljonkohan Italian mammanpoika, lottoajat syövät pottua ?
- koodit.
786786 kirjoitti:
O=IKEAT NUMEROT EU666 US 666. LUE!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8762830
- ulkomaille heti
on lottovoitto syntyä Suomeen. Sanoisin, että täällä tarvitsee lottovoiton, jotta täällä voi elää.
- rahaaaa
Minä ostin porukkaloton 1/10 ja voitin 3 1 oikein, eli sain 10 senttiä. Olenpa rikas.
- PAVELSKI
rahaaaa kirjoitti:
Minä ostin porukkaloton 1/10 ja voitin 3 1 oikein, eli sain 10 senttiä. Olenpa rikas.
PAAVO!
- minipili
toivottavasti voitan sen yksin. En antas kellee tai minnee mitään.
- vulppes vulppes
jos mä voitan sen yksin,niin otan kaiken seteleinä ja pistän takkaan palamaan.näin hillitään inflaatiota.
- apus apus
tehdään siitä nuotio,ja hillitään inflaatiota.
- kermaperse69
voittaisin sen, ostaisin koko rahalla kermaa ja pursottaisin sen perseeseeni.
- Hylakermaa
kermaperse69 kirjoitti:
Toivottavasti et ole laktoosille allerginen :((
- Y
kermaperse69 kirjoitti:
EIKS MATTIKI VOITTANUT KUN HOMMAT LOPETTAA,MITES SE MUUTEN PÄRJÄIS.....................
- Josko nyt
Täytyy käydä laittamassa auto lämpiämään.
- yh isä 38v
Jäisin heti "eläkkeelle" jos voittaisin.
- Vähällä pärjäävä
yh isä 38v kirjoitti:
Jäisin heti "eläkkeelle" jos voittaisin.
Ostaisin lapselleni asunnon ja itselleni talon missä olis iso puutarha :)) Loput vois laittaa korkoa kasvamaan ja jättää perinnöksi lapselle.
Voisin tietysti osalla auttaa jotain joka olisi avun tarpeessa .Eiköhän tuosta summasta riittäisi muillekin jos sen yksin saisi . - Y
HYVÄ SIJOITUSVINKKI
- Ihanata.
7 miljoonaa, sit nostais sen, tekis notskin ja polttais ne kaikki kerralla heehhee. Menisköhän sit järki jossain vaiheessa? Pakkoha se ois koklata.
- Jussuf
koko potin lyhentämättömänä suomen somaleille.
- ejejee
Jussuf kirjoitti:
Juurinäin! niille mulateille mitää anneta! suksisvat suoho
- Jussuf
ejejee kirjoitti:
Juurinäin! niille mulateille mitää anneta! suksisvat suoho
kaipaavat kipeästi rahaa sopetuakseen täällä kylmässä pohjolassa idioottien rasistien keskellä, he ovat paras avustuskohde tässä maassa mitä tiedän. Kiitätte vielä heitä tulevaisuudessa kun pääsette yli naurettavista ennakkoluuloistanne.
- onnetar!
Jussuf kirjoitti:
saat palkkioksi voittorivin 3, 7, 16, 23, 24, 30, viimeisen numeron saat itse arvata,
- Eikka747
Ryyppäisin, pelaisin ja ostaisin joka päivä pari huoraa viihdyttämään, loput tuhlaisin.
- minipili
johan tuo 2 huoraa olis tuhlausta kun ei susta olis hoitamaan niitä molempia.
ps, pätkä iskee tiheemmin.
- money99999
EN OTTAISI VASTAAN.
- KÄTEENVETÄJÄ
KOKO RAHALLA!
- Sukujatkuu..
Kait veisit spermasi spermapankiin ?
Kusiaivokin tajuaa/näkee että lottorumpu on SÄHKÖMAGNEETTISTAkusetusta ekaksi kierros taaksepäin ja sitten vasta aletaan noukkia palloja...HEI HALOO LAHOPÄÄT HERÄTKÄÄ JA TYÖNTÄKÄÄ SE HALMEEN TAPPI PERSEESEEN JA LUOVUTTAKAA MUNANNE VALTIOLLE!!!
- Pupilli
Ei kiinnosta kerätä kenellekään omaisuuksia.
Elelen omillani. Mitä ihmettä itse tekisin 7 miljoonalla?- Ministeri X
Lahjoittaisit sen minulle, köyhä kun oon.
- rrynderi
Ministeri X kirjoitti:
Lahjoittaisit sen minulle, köyhä kun oon.
Ostaisin kymmenen kerrostaloa Lapista.
- Pupilli
rrynderi kirjoitti:
Ostaisin kymmenen kerrostaloa Lapista.
Tosin ostaisin Lappia niin monta hehtaaria kuin noilla miljoonilla saisi. Ilman mitään taloja.
- maailma on auki
Kyllä se potti pistäis ison hyrrän pyörimään !
http://www.youtube.com/watch?v=2dr-hrGUZho&feature=related - väliin jää
jätä tämäkierros väliin.. koska yrittäjiä/lottoajia on kolminkertainen määrä. et voi tälläkierroksella voittaa..
- onko tulevaisuutta k
Sijoittaisin koko potin korkoa kasvamaan jotta se riittäisi mun eläkkeeseeni joka on tonttujen toimesta varastettu. Varhais eläkkeelle vasta 38 vuotiaana mutta koitan kestää siihen asti. Ehkä naamioidun pakolaiseksi tai peräti pyrin naimaan sellaisen jos saan purettua sen alapään naimakuntoon surkeista ompeleista. Haisee kuin viemäri mutta käytän pyykkipoikaa ja suitsukkeita niin ei haitanne.
- lottoaja x
voittaa tälläkin kierroksella, mutta useampien täysosumien todennäköisyys kasvaa ja siten joutuisit jakamaan potin todennäköisemmin muiden kanssa.
Miten tämä nyt muka suurin lottopotti on? Eikös vähän aikaa sitten ollut yli 7 miljoonaa tarjolla? - roskapostiropotti
lottoaja x kirjoitti:
voittaa tälläkin kierroksella, mutta useampien täysosumien todennäköisyys kasvaa ja siten joutuisit jakamaan potin todennäköisemmin muiden kanssa.
Miten tämä nyt muka suurin lottopotti on? Eikös vähän aikaa sitten ollut yli 7 miljoonaa tarjolla?..saari vois olla kiva. Haitin saattas saada halvallakin nyt? Tummia orpoja teinityttöjäkin riittäisi jopa yli oman tarpeen. Megabordelli pystyyn ja ameriikanpedofiileilta rahat pois. Hyvä sijoitus...
- peacemaker
Ostaisin Astrid Thorsin naapurustosta asuntoja/taloja, mahdollisimman läheltä ja vuokraisin ne esim. kurdi- suurperheelle (viiksekäs äiti ja 5-6 aikuisikäistä poikaa), muutaman kämpän vois vuokrata Bosnian serbeille, kroaateille ja muslimeille, se voisi taata naapurustoon 'vilkasta' toimintaa. Tottakai muutama hutu ja tutsi saisi asunnon vuokralle sieltä. Tietenkään en voisi syrjiä Somalejakaan ja mustalaisia Suomesta ja vähän muualtakin. Siinäpä olisi iloinen kirjo monesta kansasta ja Astrid voisi opettaa naapureilleen ymmärtämystä ja ystävyyttä.
- ttkk
Jos on Taivaan Herran tahto!
Luulisin, että riittää, jos pelaa neljä viisi riviä!
Jos siis voitto on tullakseen, niin tulee se yhdellä rivilläkin! - Minä..
olen jo varannut sen..
- oikea rivi 1234567
se milliki ens alkuu, tosin 7 miljoonal vois vetää semmoset perseet et väliks ja ei penniäkä hyväntekeväisyytee, ku siin on tarpeeks hyväntekeväisyyt et tämmöne köyhä opiskelija joskus voittais, vittu vanhat eläkeläiset enää rahaa tarvii!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067