#.. Minä olen Mies.. #

oOOOo

Minä olen Mies, Vuh Vuh !

Annan tassua pyydettäessä
istun kun käsketään

Minä olen Mies

Olen paikalla kun tarvitaan
poissa kun ei tarvita

Minä olen Mies

Minua saa töniä
minulle saa sanoa

Koppiisi siitä !

Minä olen Mies, Vuh Vuh !

oOOOo

http://www.youtube.com/watch?v=K8-Xv6T5lWU

13

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen.

      se on sun kohtalo :O

      • on mut jo tyystin unohtanut :(
        Mut ei sit ollutkaa :D

        Juu.. on se joskus hankalaa kun on sama pää kesät ja talvet... :O

        Kiitos sinulle ! Yritän olla Mies... lol...
        Vaikka eihän täällä palstoilla muutenkaan ole kuin yksi MIES,
        vai mitä Pojat ! ;D

        Kivaa iltaa sinulle !

        Terkuin (*J*)


    • Oisko - Koira - haudattuna runoosi että näin minä
      runosi otin mutta sopii miehillekin,jos on korttelipoliisi
      hääräämässä kattilan ja kauhan kanssa...eikä
      mielenlaatukaan ole oikein balanssissa.

      Eiku lähdetään jolkutteleen Vuh Vuh ulos mutta
      päästäänkö sitten enään sisään.

      Mies tai Koira ... niin taas meitä sorretaan tasa-arvon
      yhteiskunnassa...veikee oli runosi,saa hyvälle tuulelle,
      ellei poliisi seuraa lähietäisyydellä.

      • eihän täällä "hellan ja nyrkin välissä" aina niin helppoa ole ! ;D

        Auvoista päivää sinulle Dolan ! :))

        Terkut (*J*)


    • Jääsydän >

      Nauratti kovin ! Otakoppi - otettu ! Näinkö se menee... ! No... ei vaiskaan ! Ei me me naiset nyt ihan... ! Kiva oli.Kiitos. Wuh.. Wuh..

      • Niin kyllhän Naiset on ihan ihania... kantapäästä maahan asti
        ja nukkuessaan... :O

        Kivaa päivää sinulle Iceheart ! ;)

        Terkuin (*J*)


    • Armiliini

      mitä ..koirathan on tunnetusti uskollisia,ja aina hyväntuulisia..
      hauska runo :))

      • Kyllähän "koirat on tunnetusti uskollisia,ja aina hyväntuulisia.."
        jos niitä vaan muistaa välillä rapsuttaa tietyistä paikoista ! :D
        Ja jos koirat käyttäytyy huonosti ja häiriköi, niin yleensä syy on
        siellä hihnan toisessa päässä... ;D

        Kivaa päivää Armiliini ! :))

        terkuin (*J*)


    • Laudi

      Kiva runo :D saa hyvälle tuulelle.
      Mutta..tarkoititkohan miestä vai..koiraa :)))
      Onko mies mikään Mies,
      jos ei ole omaa päätä :///////////..
      vaan tekee ja toimii toisen päällä :(((((

      • Laudi

        Luin kirjoittamani uudelleen..
        siitä vois saada sen käsityksen, että
        Sulla ei ole omaa päätä :(((
        Olen pahoillani en tarkoittanut sitä
        missään nimessä !! Sorry!


      • Laudi kirjoitti:

        Luin kirjoittamani uudelleen..
        siitä vois saada sen käsityksen, että
        Sulla ei ole omaa päätä :(((
        Olen pahoillani en tarkoittanut sitä
        missään nimessä !! Sorry!

        Mutta ihminen on hyväuskoisuudessaan välillä sokea näkemään tosiasioita... :(
        Minäkin aina loppuun asti uskon ihmisistä hyvää.. niinkauan kuin näen,että
        minua huijataan ja hyväuskoissuuttani käytetään vain hyväksi... :(

        Noh ... nyt olen vapaa...ja ehkä siitä kannattaa kuitenkin iloita...

        Kiitos palautteestasi Laudi ! :))

        Terkuin (*J*)


      • huurre..
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Mutta ihminen on hyväuskoisuudessaan välillä sokea näkemään tosiasioita... :(
        Minäkin aina loppuun asti uskon ihmisistä hyvää.. niinkauan kuin näen,että
        minua huijataan ja hyväuskoissuuttani käytetään vain hyväksi... :(

        Noh ... nyt olen vapaa...ja ehkä siitä kannattaa kuitenkin iloita...

        Kiitos palautteestasi Laudi ! :))

        Terkuin (*J*)

        niissä koirissakin vikoja, on aika itsekäs ihminen jos ei näe omia vikoja, ja luulee olevansa aina oikeassa.


      • huurre.. kirjoitti:

        niissä koirissakin vikoja, on aika itsekäs ihminen jos ei näe omia vikoja, ja luulee olevansa aina oikeassa.

        semmoiset ihmiset on todella vaikeita, mutta minuun ei
        tuommoiset "kalseat kalikat" kolahda...

        Kivaa ja antoisaa päivää sinulle !

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      574
    5. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    6. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      32
      498
    7. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    8. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      82
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe