Tule Adventti kirkkoon Jumalan lasten yhteyteen!

(&&(&&)&&)

Jätä sellaiset yhteisöt, jotka opettavat Jumalasta väärin, siis iankaikkisena kidutuksen sallijana!

Kaikkivaltias Jumala, meidän Taivaallinen Isämme EI SALLI SELLAISTA tehtävän ihmislapselle, omalle luomukselleen, joka on vajavainen kaikessa.

Raamattu opettaa, kuin myöskin Adventti kirkko, että Jumalan oikeudenmukainen rangaistus on kullekkin hänen omien TEKOJENSA MUKAAN.

Mutta uskovia, syntinsä anteeksi pyytäneitä, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat, ei rangaista, vaan he siirtyvät kuolemasta elämään.

http://www.adventtikirkko.fi/etusivu.html

6

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskossa Kristukseen

kristinuskon seurakunnista. Kun olen täällä seurannut Uskova 1,den ja A V Kantolan kieroilua ja toisen silmästä roskan kaivamista, suoranaista kieroutta ja asioiden toiseksi muutamista, olen tullut siihen tulokseen, että alan tossissani tutustumaan adventtikirkkoon ja adventisteihin. Pakko ottaa selvää, että mikä on totta ja mikä valhetta? Olen jo muutaman kerran käynyt adventtikirkossa ja täytyy sanoa että niin puhdashenkistä Kristuksen ylistystä saa hakea. Kiitos adventisteille ystävällisyydestä ja avusta, jota olen teiltä saanut. Olette todella uskossa eläviä ihmisiä.

• arvokas lunastettu

eikä Jeesus vie yhtäkään kadotukseen, vaan antaa voiman tulla Jumalan lapseksi ja Hänen perhekuntansa jäseneksi. Me olemme Jeesuksen verellä lunastettuja.

• Rytkönen

silloin tällöin enkä ole oikein saanut "makua". Tosin Suomen adventistien yhteisö on siksi pieni ja sisäänlämpiävä, että adventistit ilmeisesti tuntevat likipitäen kaikki toisensa mikä muodostaa heidän keskuudessaan jonkinlaisen tuttuuden ilmapiirin ja ilmeisesti jonkinlaisen perheyhteyden tunnun, josta tietenkin ulkopuolinen on ulkopuolinen. Tämä saattaa vedota houkuttelevana kävijään. Ilmiö lienee yleisinhimillinen ja toteutunee enemmän tai vähemmän kaikissa homegeenisssä ryhmissä.
        Mitä jumalanpalvelukseen tulee, pidän kyllä vanhojen kirkkojen, ortodoksien, roomalaiskatolisten ja luterilaisten kirkkojen "ohjelmia" antoisampina kuin näiden ns. vapaiden suuntien, joihin adventtikirkkokin kuuluu. Adventtikirkostakin npuuttu liturginen rikkaus tyystin ja jo kirkon nuoresta iästä johtuva historiallisen patinan puuttuminen aiheuttanee sen ettei jualanpalveluksessa ole vanhan viinin hienostunutta aromia vaan se muistuttaa pikemminkin vastapuristettua tuoremehua, jossa hedelmälihanpalat uiskentelevat.

• >> Adventtikirkon opetus on raamattullisin kaikista kristinuskon seurakunnista. >>

Ottamatta kantaa väitteesi oikeellisuuteen, ihmettelen vain kuinka monet kristilliset kirkkokunnat ja niiden opetukset olet mahtanut koluta juurta jaksain voidaksesi tietää väitteesi paikkansapitävyyden. Kristillisiä kirkkoja erilaisine opinpainotuksineen kun löytyy maalmasta melkoinen määrä.

• Tulkaa totuuden äärelle suhteessa adventtikirkkoon ja adventismiin.
      "kyti":llä omakohtaista jäsenyyttä kyseisestä liikkeestä.

http://koti.mbnet.fi/kyti/index.htm

Tutkikaa..

• auta Jeesus meitä

"Kun kerran minä olen sanoutunut tästä kirkosta, tai eroitettu vlpillisyyden takia, niin sehän on pakko saada vängättyä vääräksi," vai kuis on?

On siinä adventtikirkossa ainakin se hyvä puoli, että adventistit uskovat oikeamieliseen Jumalaan, joka rankaisee oikeudenmukaisesti, eli tekojensa mukaan ja senjälkeen hän tekee lopun synnistä ja jumalattomista. Raamattu sanoo, että synnin palkka on KUOLEMA, niin se on.

Lisäksi helvetistä sanotaan, että se on TOINEN KUOLEMA,niin se on sitä, eikä siitä enää ole ylösnousemusta, joten he pysyvät iäti kuolleina. On siis asetettu vastakkain elämä ja kuolema, niin valitse siis ELÄMÄ. Elämä on mahdollista ainoastaan Jeesuksen kautta, eikä Jeesus vie yhtäkään kadotukseen, vaan antaa VOIMAN tulla Jumalan lapseksi. "Ne jotka Kristuksessa ovat, eivät joudu tuomittavaksi, vaan siirtyvät kuolemasta elämään."

Kun taas Suureen Babylooniaan kuuluvien "antikristus kristittyjen"(kuten sinun) jumala kohentelee luomiaan vajavaisia ihmislapsia elävänä helvetin tulessa iankaikkisesta iankaikkiseen, loputtomasti, kun entinen liha on päältä syöty, tai palanut, kasvattaa uuden tilalle, niin ettei sillä tuskalla ja kärsimyksellä ole mitään rajaa, eikä määrää. Eikä se lopu koskaan! Noin saatana haluaa peloitella Jumalalla ihmisiä!

Saatana on monien näkyjen ja ilmestyksien taituri. Se saa jopa ihmiset uskomaan jonkun kuolleeksi, herättää sitten jsenvale kuolleen ja kas kummaa, tämähän kertoo käyneensä helvetissä, ja miten siellä syötiin elävänä ja liha kasvoi samantien ikuisesti, niin että raatelu ja palaminen saattoi jatkua.!!!Voi, voi tätä eksytystä!!!

Raamatussa sanotaan myöskin, että "tapahtukoon sinulle uskosi mukaan! "Noinko sinäkin todella haluat uskoa???

Ei todellakaan voi sanoa uskoviksi ihmisiä, jotka ovat alentaneet raamattua vääristellen Oikeamielisen KAIKKIVALTIAAN Jumalan tuohon halveksittavaan asemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe