www.helppolaina.fi kokeillaan onnistuuko? :D
UUSIPAIKKA KOKEILUSSA
13
1579
Vastaukset
- kun
ette tiedä paljonko joudutte maksamaan takaisin kun siitä ei lue missään. Ja kun luin ehtoja, niin siellä oli maininta vipster OY stä. eli pitäisi olla turvallinen, mut ken tietää?
- HELPPOHEIKKILÄ
Aivan varmaan maailman huonoimmat sivut, noilla ei kehtaisi sanoa tehneensä apukoulussakaan. Onko nyt niin, että 12 vuotiaatkin saa tehdä pikavippiyrityksen ilman yhteystietoja, lainakuluja tai muuta sellaista epäolennaista. Joka tapauksessa onnittelut maailan rumimmista sivuista, nyt helppoillaan, HAHAAHAAAA
- fakkevippi
HELPPOHEIKKILÄ kirjoitti:
Aivan varmaan maailman huonoimmat sivut, noilla ei kehtaisi sanoa tehneensä apukoulussakaan. Onko nyt niin, että 12 vuotiaatkin saa tehdä pikavippiyrityksen ilman yhteystietoja, lainakuluja tai muuta sellaista epäolennaista. Joka tapauksessa onnittelut maailan rumimmista sivuista, nyt helppoillaan, HAHAAHAAAA
Pulju on avattu 20.01.2010 voi olla että sivut on vieälä kesken koska verkko/tunnistaumis palvelu ei toimi ja yhteystietoja ei näy vaikka ne löytyvätkin muualta sivulta.
- Olivia
fakkevippi kirjoitti:
Pulju on avattu 20.01.2010 voi olla että sivut on vieälä kesken koska verkko/tunnistaumis palvelu ei toimi ja yhteystietoja ei näy vaikka ne löytyvätkin muualta sivulta.
Onko joku saanut tuolta lainaa?
- fakkevippi
Olivia kirjoitti:
Onko joku saanut tuolta lainaa?
Piti vahvistaa ok:lla jonka jälkeen tuli viesti että saat viestin kun on hyväksytty.. menny 20min.. ei lue sivulla mitään aukiolo ajoista... ja soittaa koitin ei ollu auki kun tietyn ajan päivästä eikä ollu mainintaa millon... outo paikka
- outo juttu
fakkevippi kirjoitti:
Pulju on avattu 20.01.2010 voi olla että sivut on vieälä kesken koska verkko/tunnistaumis palvelu ei toimi ja yhteystietoja ei näy vaikka ne löytyvätkin muualta sivulta.
Lainaehdotkin on "päivätty" 1.2.2010 joten ilmeisesti kalastelee tekstarirahoja keskeneräisillä sivuilla..
- kiufkitfkf
outo juttu kirjoitti:
Lainaehdotkin on "päivätty" 1.2.2010 joten ilmeisesti kalastelee tekstarirahoja keskeneräisillä sivuilla..
Ja kukahan laittoi vielä ensimmäisen "kokeilllaan onnistuuko?"-viestin...
- PP
fakkevippi kirjoitti:
Piti vahvistaa ok:lla jonka jälkeen tuli viesti että saat viestin kun on hyväksytty.. menny 20min.. ei lue sivulla mitään aukiolo ajoista... ja soittaa koitin ei ollu auki kun tietyn ajan päivästä eikä ollu mainintaa millon... outo paikka
En kyllä ihan usko sun juttujas..Nettihakemus ei toimi ja kun pistää ohjeiden mukaan tekstiviestin sinne niin vastaukseksi tulee vaan joku virhe viesti mis se väittää että virheellinen hakuviesti vaikka tein sen juuri ohjeiden mukaan..Eli turha tekstarikalastus paikka on..
- yrittää...
yhteystietoja, ei rekisteriä joten pimee on. Joku yrittää kerätä epätoivoisilta lakupääomaa...???
- harharharrrr
Botnia Finance Oy
Asiakaspalvelu
Onkilahdenkatu 4
65200 Vaasa
Puh 0600-13060
Fax 06-3129 996
info(at)botniafinance.fi
Suomen kaupparekisteri
Y-tunnus 2296248-9 - TT
harharharrrr kirjoitti:
Botnia Finance Oy
Asiakaspalvelu
Onkilahdenkatu 4
65200 Vaasa
Puh 0600-13060
Fax 06-3129 996
info(at)botniafinance.fi
Suomen kaupparekisteri
Y-tunnus 2296248-9Tälläinen viesti tuli helppolainalta:
Arvoisa asiakkaamme,
Helppolaina.fi -palvelu julkaistiin odottamatta ennenaikaisesti
palvelimella tapahtuneen virheen vuoksi. Palvelumme avataan helmikuun
alussa, jolloin lainahakemuksenne käsitellään.
Jos haluatte perua hakemuksenne ilmoittakaa siitä osoitteeseen
[email protected]. Perumme lainahakemuksenne ja
palautamme aiheutuneet kustannukset.
Pahoittelemme tapahtunutta. - MirvaX
TT kirjoitti:
Tälläinen viesti tuli helppolainalta:
Arvoisa asiakkaamme,
Helppolaina.fi -palvelu julkaistiin odottamatta ennenaikaisesti
palvelimella tapahtuneen virheen vuoksi. Palvelumme avataan helmikuun
alussa, jolloin lainahakemuksenne käsitellään.
Jos haluatte perua hakemuksenne ilmoittakaa siitä osoitteeseen
[email protected]. Perumme lainahakemuksenne ja
palautamme aiheutuneet kustannukset.
Pahoittelemme tapahtunutta.Sain myös tuon viestin ja asiakaspalvelu vastasi heti kysymykseeni. Ei taida olla feikki. Perukaa ihmeessä mopobensalainanne. Joillakin on vain selainen tapa haukkua kaikkea liikkuvaa ja laittaa se heti tänne.
Kai tekin saitte tuollaisen viestin? - masamalinen
MirvaX kirjoitti:
Sain myös tuon viestin ja asiakaspalvelu vastasi heti kysymykseeni. Ei taida olla feikki. Perukaa ihmeessä mopobensalainanne. Joillakin on vain selainen tapa haukkua kaikkea liikkuvaa ja laittaa se heti tänne.
Kai tekin saitte tuollaisen viestin?Älkää nyt hyvät ihmiset laittako rahojanne tollaseen. Ottakaa selvää mistä saa lainaa ja hakekaa sieltä. Itse otin esim Nanolainasta ja homma toimi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466