UUSIPAIKKA KOKEILUSSA

fakkevippi

www.helppolaina.fi kokeillaan onnistuuko? :D

13

1579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun

      ette tiedä paljonko joudutte maksamaan takaisin kun siitä ei lue missään. Ja kun luin ehtoja, niin siellä oli maininta vipster OY stä. eli pitäisi olla turvallinen, mut ken tietää?

      • HELPPOHEIKKILÄ

        Aivan varmaan maailman huonoimmat sivut, noilla ei kehtaisi sanoa tehneensä apukoulussakaan. Onko nyt niin, että 12 vuotiaatkin saa tehdä pikavippiyrityksen ilman yhteystietoja, lainakuluja tai muuta sellaista epäolennaista. Joka tapauksessa onnittelut maailan rumimmista sivuista, nyt helppoillaan, HAHAAHAAAA


      • fakkevippi
        HELPPOHEIKKILÄ kirjoitti:

        Aivan varmaan maailman huonoimmat sivut, noilla ei kehtaisi sanoa tehneensä apukoulussakaan. Onko nyt niin, että 12 vuotiaatkin saa tehdä pikavippiyrityksen ilman yhteystietoja, lainakuluja tai muuta sellaista epäolennaista. Joka tapauksessa onnittelut maailan rumimmista sivuista, nyt helppoillaan, HAHAAHAAAA

        Pulju on avattu 20.01.2010 voi olla että sivut on vieälä kesken koska verkko/tunnistaumis palvelu ei toimi ja yhteystietoja ei näy vaikka ne löytyvätkin muualta sivulta.


      • Olivia
        fakkevippi kirjoitti:

        Pulju on avattu 20.01.2010 voi olla että sivut on vieälä kesken koska verkko/tunnistaumis palvelu ei toimi ja yhteystietoja ei näy vaikka ne löytyvätkin muualta sivulta.

        Onko joku saanut tuolta lainaa?


      • fakkevippi
        Olivia kirjoitti:

        Onko joku saanut tuolta lainaa?

        Piti vahvistaa ok:lla jonka jälkeen tuli viesti että saat viestin kun on hyväksytty.. menny 20min.. ei lue sivulla mitään aukiolo ajoista... ja soittaa koitin ei ollu auki kun tietyn ajan päivästä eikä ollu mainintaa millon... outo paikka


      • outo juttu
        fakkevippi kirjoitti:

        Pulju on avattu 20.01.2010 voi olla että sivut on vieälä kesken koska verkko/tunnistaumis palvelu ei toimi ja yhteystietoja ei näy vaikka ne löytyvätkin muualta sivulta.

        Lainaehdotkin on "päivätty" 1.2.2010 joten ilmeisesti kalastelee tekstarirahoja keskeneräisillä sivuilla..


      • kiufkitfkf
        outo juttu kirjoitti:

        Lainaehdotkin on "päivätty" 1.2.2010 joten ilmeisesti kalastelee tekstarirahoja keskeneräisillä sivuilla..

        Ja kukahan laittoi vielä ensimmäisen "kokeilllaan onnistuuko?"-viestin...


      • PP
        fakkevippi kirjoitti:

        Piti vahvistaa ok:lla jonka jälkeen tuli viesti että saat viestin kun on hyväksytty.. menny 20min.. ei lue sivulla mitään aukiolo ajoista... ja soittaa koitin ei ollu auki kun tietyn ajan päivästä eikä ollu mainintaa millon... outo paikka

        En kyllä ihan usko sun juttujas..Nettihakemus ei toimi ja kun pistää ohjeiden mukaan tekstiviestin sinne niin vastaukseksi tulee vaan joku virhe viesti mis se väittää että virheellinen hakuviesti vaikka tein sen juuri ohjeiden mukaan..Eli turha tekstarikalastus paikka on..


    • yrittää...

      yhteystietoja, ei rekisteriä joten pimee on. Joku yrittää kerätä epätoivoisilta lakupääomaa...???

      • harharharrrr

        Botnia Finance Oy

        Asiakaspalvelu

        Onkilahdenkatu 4

        65200 Vaasa



        Puh 0600-13060





        Fax 06-3129 996

        info(at)botniafinance.fi

        Suomen kaupparekisteri

        Y-tunnus 2296248-9


      • TT
        harharharrrr kirjoitti:

        Botnia Finance Oy

        Asiakaspalvelu

        Onkilahdenkatu 4

        65200 Vaasa



        Puh 0600-13060





        Fax 06-3129 996

        info(at)botniafinance.fi

        Suomen kaupparekisteri

        Y-tunnus 2296248-9

        Tälläinen viesti tuli helppolainalta:

        Arvoisa asiakkaamme,

        Helppolaina.fi -palvelu julkaistiin odottamatta ennenaikaisesti
        palvelimella tapahtuneen virheen vuoksi. Palvelumme avataan helmikuun
        alussa, jolloin lainahakemuksenne käsitellään.

        Jos haluatte perua hakemuksenne ilmoittakaa siitä osoitteeseen
        [email protected]. Perumme lainahakemuksenne ja
        palautamme aiheutuneet kustannukset.

        Pahoittelemme tapahtunutta.


      • MirvaX
        TT kirjoitti:

        Tälläinen viesti tuli helppolainalta:

        Arvoisa asiakkaamme,

        Helppolaina.fi -palvelu julkaistiin odottamatta ennenaikaisesti
        palvelimella tapahtuneen virheen vuoksi. Palvelumme avataan helmikuun
        alussa, jolloin lainahakemuksenne käsitellään.

        Jos haluatte perua hakemuksenne ilmoittakaa siitä osoitteeseen
        [email protected]. Perumme lainahakemuksenne ja
        palautamme aiheutuneet kustannukset.

        Pahoittelemme tapahtunutta.

        Sain myös tuon viestin ja asiakaspalvelu vastasi heti kysymykseeni. Ei taida olla feikki. Perukaa ihmeessä mopobensalainanne. Joillakin on vain selainen tapa haukkua kaikkea liikkuvaa ja laittaa se heti tänne.

        Kai tekin saitte tuollaisen viestin?


      • masamalinen
        MirvaX kirjoitti:

        Sain myös tuon viestin ja asiakaspalvelu vastasi heti kysymykseeni. Ei taida olla feikki. Perukaa ihmeessä mopobensalainanne. Joillakin on vain selainen tapa haukkua kaikkea liikkuvaa ja laittaa se heti tänne.

        Kai tekin saitte tuollaisen viestin?

        Älkää nyt hyvät ihmiset laittako rahojanne tollaseen. Ottakaa selvää mistä saa lainaa ja hakekaa sieltä. Itse otin esim Nanolainasta ja homma toimi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe