Kumpi ompi pahempi, Renne vai Jone? Rennen kootut sutkaukset ekajaksossa..
– Kyl mä diggaan, aikuinen vanhan koulun teddyboy-look, mut sit kun sä rupesit vetää, se muuttui Gay Elvis -esitykseksi. Ja oli se muutenkin aikamoista sekoilua. Se oli aikamoista hässäkkää.
– Väitätteks te ihan pokkana, et te ihan oikeesti ajattelitte että nyt me tullaan ja vedetään ittemme jatkoon tolla, tolla?
– Mä olen mykistynyt tän sun laulun edessä. Sanoitsä että olet tehnyt keikkoja ja tämmöstä paljon? Mitä ihmiset on tykänny sun esiintymisistä? Mitä ihmiset on sanonu sulle?
– Nurkkatansseissa tykättiin? Tää mun mykistyminen ei johtunut siitä, että olisit laulanut hirveän hyvin. Vaan pikemminkin päinvastaisesta syystä. Vaikka sua jännitti, sanon että ei.
– Musta ongelma oli se, että sä sanot että sä haluat olla popikoni, mutta susta näkee että sä niin kuvittelet olevasi popikoni jo nyt. Sun kannatta muistaa, että sä et vielä oo, jos susta edes tulee popikonia. Aika harvoista tulee
(Lähde http://www.mtv3.fi/ohjelmat/xfactor/uutiset.shtml?1041292 )
Oliko Renne kuin Jone?
9
556
Vastaukset 9
- jonen ylin fani
renne on halpiskopio jonesta, samoin kuin koko ohjelma halpiskopio idolsista. jonella vittuilu kumpuaa selkeästä ajattelusta ja purkautuu hienoja kielikuvia pursuavana ja virheettömänä suomen kielellä, kun taas rennen ajatuksen juoksu on sekavaa ja ulosanti paitsi sekavaa niin myös mielikuvituksetonta ja kielellisesti köyhää.
- hahahha
Renne = Jonne, Linda = se yks muija, Se vanhempi tyyppi = Asko.
- järkkyjä laulajia
monet laulajat paljon nopeammin; jos niille maksetaan siitä, että ne ehtii kuunnella täyttä soopaa, niin kylläpä maksetaan tyhjästä; aikamoista ammatilaisten aliarvostamista
ei voi kuin hämmästellä, että eikö Suomen kansalla ole mitään itsekritiikkiä, ketkä itsensä sinne työntävät laulamaan- hththth
Eiköhän siellä suurin osa ole ihan tavallisia tallaajia, muutama hyvä ja muutama kylähullu/mielenterveysongelmainen, ja formaatti nostaa ääripäät esiin.
En oikein ymmärrä tätä heikoilla eväillä matkassa olevien esiinnostamista ja heille naureskelua, jotenkin raukkamaista. Haluaako joku oikeasti nähdä tällaista "viihdettä" ja miksi? - Realismin kannattaja
hththth kirjoitti:
Eiköhän siellä suurin osa ole ihan tavallisia tallaajia, muutama hyvä ja muutama kylähullu/mielenterveysongelmainen, ja formaatti nostaa ääripäät esiin.
En oikein ymmärrä tätä heikoilla eväillä matkassa olevien esiinnostamista ja heille naureskelua, jotenkin raukkamaista. Haluaako joku oikeasti nähdä tällaista "viihdettä" ja miksi?Tietysti ekan jakson perusteella ei pitäisi liikaa mollata, mutta paremmin Renne sopii radioon kuin telkkuun. Ehkä nuo helvetinmoiset tatuoinnit tekee vähän "pelottavan" näköiseksi, mutta aika aneemista ja jäykkää se oli, ei ollenkaan Jonen tasoa.
- Tavallinen ihminen
hththth kirjoitti:
En oikein ymmärrä tätä heikoilla eväillä matkassa olevien esiinnostamista ja heille naureskelua, jotenkin raukkamaista. Haluaako joku oikeasti nähdä tällaista "viihdettä" ja miksi?Että minusta ne huonotkin on hauskoja, mutta en niille silti ivallisesti naura, jotenkin hellyyttäviä ovat osa. Samanlaista on kuin tässä matkaopas-sarjassa, että aitoa suomalaista menoa , junttia mutta niin ihanaa!!! Onko ne haukkujat/ivaajat sitten itse niin hyviä ihmisiä, empä usko. Taitavat olla vielä juntimpia kuin nämä eri sarjoissa esiintyvät juntit!!! Suomalaisuus kunniaan, aito ja rehellinen!!!
- M
Rene ei saavuta läheskään Jonen tasoa. Sälli on vaan yksinkertainen ja lapsellinen wannabeejulkkis jota on erittäin vaikea katsoa. Ei ymmärrä musiikista yhtään mitään. Sen voisi laittaa johonkin baariin arvostelemaan märkä T-paita-kisoihin. Siihen sen kapasiteetti riittäisi - ei mihinkään muuhun.
- kädet esillä
Kyllä oli rumia yrittäjiä.
Mutta noille rennen käsivarsille haluaisin laskeutua hellään syleilyyn, kun niin ihanasti ovat esillä. Joku naispuolinenkin voi kyllä tykätä.
- on perseestä
revitty ääliö. Just sellainen väkivaltaisen olonen, naista esineellistävä, äo:ltaan hiukan normaalia tyhmempi juntti. Pilaa koko ohjelman olemalla asiaton ja itseään kokoajan esille tuova. En taida katsoa enää seuraavalla kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471492Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59900Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87637
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605- 43583
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56574- 7552
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24531- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520- 61515
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37506
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14491Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132449- 42428
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45409Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26399