Nauhotus loppui just ikävästi kesken siinä kohtaa kun Carrie heräsi hotellissa Kihon vierestä ja tuskaili kun ei tullut sänkypuuhista kirjan takia mitään..ja sitten naps..eli voisiko joku ihana kertoa, mitä sitten vielä tapahtui? Menikö ne kuitenkin sänkyyn yhdessä ja oliko siinä lopussa vielä muuta? Kiitos kovasti jos joku viitsisi kertoa!!
Viime jakso..
2
741
Vastaukset
- katsoja
...on kans käyny joskus nauhotuksen kans häikkää ja sen on tosi rasittavaa...
Siis Carrie oli nousemassa sängystä kun Kiho tarttui käsivarresta kiinni ja olikin innokas heti aamutuimaan, Kiho totesi että "tarvitset materiaalia jatko-osaa varten".
Sit C oli toisessa kirjanesittely tilaisuudessa missä olikin oikea kohdeyleisö (naisia) ja aplodeja herui.
Hitto kun en muista missä järjestyksessä ne asiat meni.
Näitkö sen kun kalju lakimies nousi Charlotten sängystä karvaisine selkineen ja Charlotte vakuutteli (ei kovin uskottavasti) että "tämä on sitten vain pelkkä seksisuhde eikä muuta" ja lakimies vastasi "aivan kuten haluat" tms.
Ihan lopussa Samanta tyrkkäsi Carrien käteen lentoliput ja Valiumia ja ne asteli ulos limoon matkalla lentokentälle.
Menikö tämä nyt oikein, onko muilla lisättävää tai korjattavaa?- Anna
Kiitos kovasti tuosta! Sen Charloten ja karvaselän kohtauksen näinkin..eipä siinä hirveesti sitten lopussa ehtinyt tapahtua, kiinnosti vaan että saiko C kihon kellistettyä!:)
Kiitti sulle ja aurinkoista kevättä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 932983
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201674
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364