Muslimimaissa alkoholi on kiellettyä, mutta kannbis on melko yleisessä käytössä.
Länsimaissa yleensä kannabis on kiellettyä, mutta alkoholi taas sallittua.
Voimmeko nyt päätellä jotakin noiden aineiden vaikutuksista yhteiskunnan kehitykseen ja menestykseen.
Kannabis vs. Alkoholi
53
201
Vastaukset
- nåin kai
aine, ihmisen aivotoiminnalle. Kohtuullinen määrä alkoholia on terveyttä edistävä.
Täällähän hampparit ylistävät THC:tä joka on niissä molemmissa vaikuttava aine.
Noin yhteiskuntien kehitystä tarkastellen, näyttää alkoholi olevan parempi kun katsotaan kansantaloutta ja demokratian astetta. Myös keksintöjen määrä näyttää huomattavasti suuremmalta alkoholialueilla.- jo vain
buddy-love kirjoitti:
Täällähän hampparit ylistävät THC:tä joka on niissä molemmissa vaikuttava aine.
Noin yhteiskuntien kehitystä tarkastellen, näyttää alkoholi olevan parempi kun katsotaan kansantaloutta ja demokratian astetta. Myös keksintöjen määrä näyttää huomattavasti suuremmalta alkoholialueilla.kannabiksen mainetta yritetään saada paremmaksi. Olisi kai järkevämpää, jos se olisi apteekkitavaraa, eikä kriminaalien hallinnassa.
- 11+15
jo vain kirjoitti:
kannabiksen mainetta yritetään saada paremmaksi. Olisi kai järkevämpää, jos se olisi apteekkitavaraa, eikä kriminaalien hallinnassa.
tai joku muu joka hyötyy laittomuudesta. En kyllä mitään muuta syytä käsitä tuolla kannabisvihalle.
11+15 kirjoitti:
tai joku muu joka hyötyy laittomuudesta. En kyllä mitään muuta syytä käsitä tuolla kannabisvihalle.
Minä myynkin kahvia.
- jeah rihgt.
buddy-love kirjoitti:
Täällähän hampparit ylistävät THC:tä joka on niissä molemmissa vaikuttava aine.
Noin yhteiskuntien kehitystä tarkastellen, näyttää alkoholi olevan parempi kun katsotaan kansantaloutta ja demokratian astetta. Myös keksintöjen määrä näyttää huomattavasti suuremmalta alkoholialueilla.meinaatko että viinassa ja hampussa on sama vaikuttava aine? miks sitten viina sallitaan?
voi vittu mitä "logiikkaa" jeah rihgt. kirjoitti:
meinaatko että viinassa ja hampussa on sama vaikuttava aine? miks sitten viina sallitaan?
voi vittu mitä "logiikkaa"Hassis tehdään hampusta.
- olipa uutta.
buddy-love kirjoitti:
Hassis tehdään hampusta.
tosin tuossa mihin otin kantaa sanot toisin.
- 13+13
kaikki on kiinni Islamista.
- joo kos
kannabiksesta.
- 18+5
joo kos kirjoitti:
kannabiksesta.
noin 50 miljoonaa heistä on kokeillut kannabista? Ja saman tasonen määrä polttaa varmasti vieläkin. Alankomaat ei ole muslimimaiden tasolla vaikka kannabis onkin laillista.
Asia nyt vaan on että Islam on myrkkyä valtiolle. Naiset ei pääse kouluun on jo yks kompastuskivi, täällä länsimaissa akat on käyny kouluja varmaan jo edellisen vuosisadankin samaan aikaan kun lähi-idässä eivät käy vieläkään. Hyvä ottaa huomioon että siellä on ollut ennemmin asutusta kuin täällä Suomessa.
Ruotsi oli ennen rauhaisa valtio, siellä saa seurata ihan ihka aitoa esimerkkiä kun muslimit yritetään sulauttaa kantaväestöön Malmössä.
Vastasin vaikka oletkin melko varmasti peelo, järkeä saa käyttää. 18+5 kirjoitti:
noin 50 miljoonaa heistä on kokeillut kannabista? Ja saman tasonen määrä polttaa varmasti vieläkin. Alankomaat ei ole muslimimaiden tasolla vaikka kannabis onkin laillista.
Asia nyt vaan on että Islam on myrkkyä valtiolle. Naiset ei pääse kouluun on jo yks kompastuskivi, täällä länsimaissa akat on käyny kouluja varmaan jo edellisen vuosisadankin samaan aikaan kun lähi-idässä eivät käy vieläkään. Hyvä ottaa huomioon että siellä on ollut ennemmin asutusta kuin täällä Suomessa.
Ruotsi oli ennen rauhaisa valtio, siellä saa seurata ihan ihka aitoa esimerkkiä kun muslimit yritetään sulauttaa kantaväestöön Malmössä.
Vastasin vaikka oletkin melko varmasti peelo, järkeä saa käyttää.Huomannut että USA on menossa koko ajan huonompaan suuntaan.
Kannabis on väitteesi mukaan yleistynyt siellä.
Siispä tässä on yhtenevyys.- hou houu
buddy-love kirjoitti:
Huomannut että USA on menossa koko ajan huonompaan suuntaan.
Kannabis on väitteesi mukaan yleistynyt siellä.
Siispä tässä on yhtenevyys.aivoja Euroopasta ja Aasiasta, koska oma kansa on narkomaaneja tyhmää.
- 6+8
päätellä tästä muuta kuin sen, että alkoholi tappaa järjettömiä määriä ihmisiä esim. Suomessa, kannabikseen sen sijaan ei voi kuolla. Buddy-love on hyvä esimerkki alkoholin aiheuttamasta aivojen sulamisesta, veikkaan että kukaan ei enään jaksa vääntää kanssasi tästä kannabis aiheesta.
- 19+19
Vaikea ottaa asioista itse selkoa sen jälkeen kun on käynyt koulun TT tunneilla jossa ei muuta osata tehdäkkään kun demonisoida joka huumetta.
- kuka muistaa?
siitä oli iltalehdissä juttu kuinka kengän pohjaan tarttunut mikroskooppinen hassis pala aiheutti tuomion
salakuljetuksesta. kyseessä oli niin pieni hippu ettei siitä voinut saada mitään oloja. siis oli alle 0,01 grammaa että aika heikkoo siitä on savut väsätä.- nuuska-muiggunen
Ankarasti laitontahan se on ainakin osassa muslimimaita. Mutta tietääkseni esim. marokossa hashiksen polttaminen on hyvinkin tavanomaista, eikä kukaan juurikaan kiinnitä siihen edes huomiota. Buddy-love yrittää ilmeisesti tuoda esille aloituksessaan että kannabiksen käyttäjät ovat väkivaltaisia (muslimimaihin viitaten), mutta sen väittelyn hän on jo hävinnyt, ennen kuin kerkeää sontaista suutaan sen enempää edes avaamaan.
Koska molemmat vie yhtä nopesti ja paljon helvettiin ettäs tiedät !! Ota Jeesus vastaan niin pääset riippuvuudesta mikä tuhoa sua iankaikkisesti!
- 32+9
ei aiheuta riippuvuutta, eikä ole vaarallista. Jumala loi kannabiksen, joten mitä te kiihkouskovaiset jaksatte aina mussuttaa.
- raivoraitis.
Kummatkin aineet vaikuttavat huonontavasti kehitykseen
- 3+11
32+9 kirjoitti:
ei aiheuta riippuvuutta, eikä ole vaarallista. Jumala loi kannabiksen, joten mitä te kiihkouskovaiset jaksatte aina mussuttaa.
kuka joutuu helvettiin ja kuka ei? Jättäisin tuollaset puheet ihan sellasille joille ne kuuluvat, kuka siellä taivaassa sitten portsarina onkaan.
32+9 kirjoitti:
ei aiheuta riippuvuutta, eikä ole vaarallista. Jumala loi kannabiksen, joten mitä te kiihkouskovaiset jaksatte aina mussuttaa.
Kukas loi tämän:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Strykniini
Ei tuokaan aiheuta yhtään riippuvuutta.- ,,..,.,,..,.,.,
raivoraitis. kirjoitti:
Kummatkin aineet vaikuttavat huonontavasti kehitykseen
sinä sen voit tietää, kun olet raivoraitis? Kaiken maailma urveloita sitä...
,,..,.,,..,.,., kirjoitti:
sinä sen voit tietää, kun olet raivoraitis? Kaiken maailma urveloita sitä...
Olemme hyviä tarkkailemaan ympäristöämme ja näkeehän molempia kaduilla.
- antihamppari
buddy-love kirjoitti:
Olemme hyviä tarkkailemaan ympäristöämme ja näkeehän molempia kaduilla.
Miksei hampparit nyt hoe "alkoholin psykoosiriski on nelinkertainen"
- hulajoo
antihamppari kirjoitti:
Miksei hampparit nyt hoe "alkoholin psykoosiriski on nelinkertainen"
No mutta niinhän se on. Kiitos kun muistutit, alkonarkki.
- puti-löve
buddy-love kirjoitti:
Kukas loi tämän:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Strykniini
Ei tuokaan aiheuta yhtään riippuvuutta.ehdottomasti strykniiniä, se olisi sinulle parasta kamaa.
puti-löve kirjoitti:
ehdottomasti strykniiniä, se olisi sinulle parasta kamaa.
Ettei vain olisi valheellista valistusta.
Aina kannattaa heti epäillä jos joku jotain ainetta kehuu.- 8+9
buddy-love kirjoitti:
Ettei vain olisi valheellista valistusta.
Aina kannattaa heti epäillä jos joku jotain ainetta kehuu.gramma riittää tappamaan kymmenen ihmistä, niin suosittelen sinulle kahta.
8+9 kirjoitti:
gramma riittää tappamaan kymmenen ihmistä, niin suosittelen sinulle kahta.
Kyllä minun älyni vähintään 20 vastaa ja annoksen pitää siis olla reilu.
Toisaalta saatan myös olla niin viisas etten ryhdy epämääräisiin aineisiin.- kuin sä.
buddy-love kirjoitti:
Kyllä minun älyni vähintään 20 vastaa ja annoksen pitää siis olla reilu.
Toisaalta saatan myös olla niin viisas etten ryhdy epämääräisiin aineisiin.niin se pitää kieltää.
kuin sä. kirjoitti:
niin se pitää kieltää.
Jos sillä päästään myös niistä haitallisemmista eroon.
- ....................
me taitelemme oikeuksiemme puolesta, me taistelemme netissä, lehtien mielipide palstoilla, me taistelemme kaduilla ( ei fyysisesti ) me taistelemme globaalisti, me taistelemme järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan, me taistelemme oikeudesta päihtyä viinaa miedommalla aineella.
emmekä me koskaan antaudu, sillä totuus on meidän puolellamme ja se tulee voittamaan.- a
Aika rajuja tutkimuksia kannabiksen aiheuttamista riskeistä:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=246560
Ei toi kannabis nyt mitään vaaratonta oo.
- qert3
et ilmeisesti ole tajunnut olenkaan oikeaa palstanvalintaa, tämä on uusille uutisille takoitettu palsta ei muulle, esim. kannabiskeskustelulle, sille on ihan omat palstansa, suomalaiset tosiaan vaikuttavat melko tyhmiltä, kun eivät edes tuota yksinkertaista asiaa kykene käsittämään. Ihme pissiksiä ja vajakkeja palsta väärällään.
buddy-love kirjoitti:
Olen palstalla ja jo se on uutinen.
(palvokaa minua)Mitä enemmän tulee noita hyökkäyksiä ja solvaamista, niin sen suuremman vaikutuksen olet tehnyt vastapuoleen eli ota ne kunnianosoituksena.
eräs_ kirjoitti:
Mitä enemmän tulee noita hyökkäyksiä ja solvaamista, niin sen suuremman vaikutuksen olet tehnyt vastapuoleen eli ota ne kunnianosoituksena.
Mutta eihän näistä ole edes haukkumaan kunnolla. Tässä on niille mallia siitä millaisia minulle pitää lähettää ja tämä onkin jo kehystettynä eteisen seinällä:
"Vaikka sinun feministikupan mädättämään ns. "aivoosi" ei mahdu se että kaikille ei mene läpi tuo pelleilysi niin totean muutaman faktan.
Ensinnäkin, kuinka säälittävä nainen täytyy olla että nussii nikkinsä jostain Eddie Murphyn leffasta? Toisekseen, en kunnioita naisia jotka vittuilevat netissä esiintyen miehinä. Kolmanneksi, sinulla ei ole mitään annettavaa maailmalle, joten voit vaikka mennä hyppimään naru kaulassa parvekkeelta, JUST NYT!
Nyrkkiä sietäisit saada turpaasi. Oi, oi.....oho...nyt sanoin pahasti....kohta tulleepi polliisi....nyt tarkkana....VITTU KOHTA LÄHTEE SAATANA LIPPAALLINEN SEKÄ KYTILLE ETTÄ SULLE VITUN MITÄTTÖMYYS!!!
Haista sinä mitättömyys oma vittus. Olet turha. "- 1+1
buddy-love kirjoitti:
Olen palstalla ja jo se on uutinen.
(palvokaa minua)pieni pippelisi on pystyssä jatkuvasta, järjettömästä trollaamisesta?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli - ...................,
buddy-love kirjoitti:
Mutta eihän näistä ole edes haukkumaan kunnolla. Tässä on niille mallia siitä millaisia minulle pitää lähettää ja tämä onkin jo kehystettynä eteisen seinällä:
"Vaikka sinun feministikupan mädättämään ns. "aivoosi" ei mahdu se että kaikille ei mene läpi tuo pelleilysi niin totean muutaman faktan.
Ensinnäkin, kuinka säälittävä nainen täytyy olla että nussii nikkinsä jostain Eddie Murphyn leffasta? Toisekseen, en kunnioita naisia jotka vittuilevat netissä esiintyen miehinä. Kolmanneksi, sinulla ei ole mitään annettavaa maailmalle, joten voit vaikka mennä hyppimään naru kaulassa parvekkeelta, JUST NYT!
Nyrkkiä sietäisit saada turpaasi. Oi, oi.....oho...nyt sanoin pahasti....kohta tulleepi polliisi....nyt tarkkana....VITTU KOHTA LÄHTEE SAATANA LIPPAALLINEN SEKÄ KYTILLE ETTÄ SULLE VITUN MITÄTTÖMYYS!!!
Haista sinä mitättömyys oma vittus. Olet turha. "siis nainen? Sehän selittääkin jo paljon, ja sitä olen epäillytkin. Hullu mikä hullu jokatapauksessa. Viestiesi taso on entisestään laskenut iltaa kohden, ilmeisesti se korreloi suoraan nauttimasi alkoholimäärän kanssa.
- psfh
buddy-love kirjoitti:
Mutta eihän näistä ole edes haukkumaan kunnolla. Tässä on niille mallia siitä millaisia minulle pitää lähettää ja tämä onkin jo kehystettynä eteisen seinällä:
"Vaikka sinun feministikupan mädättämään ns. "aivoosi" ei mahdu se että kaikille ei mene läpi tuo pelleilysi niin totean muutaman faktan.
Ensinnäkin, kuinka säälittävä nainen täytyy olla että nussii nikkinsä jostain Eddie Murphyn leffasta? Toisekseen, en kunnioita naisia jotka vittuilevat netissä esiintyen miehinä. Kolmanneksi, sinulla ei ole mitään annettavaa maailmalle, joten voit vaikka mennä hyppimään naru kaulassa parvekkeelta, JUST NYT!
Nyrkkiä sietäisit saada turpaasi. Oi, oi.....oho...nyt sanoin pahasti....kohta tulleepi polliisi....nyt tarkkana....VITTU KOHTA LÄHTEE SAATANA LIPPAALLINEN SEKÄ KYTILLE ETTÄ SULLE VITUN MITÄTTÖMYYS!!!
Haista sinä mitättömyys oma vittus. Olet turha. "mutta ei sinustakaan ole kuitenkaan omalla nimelläsi tuota paskaasi länkyttämään, joten ei paljon kannata pullistella.
minua pitelee enemmän tämä nykyinen lainsäädäntö, sinua taas vain pelkuruus oman sairaan käytöksesi mukanaan tuomista todennäköisistä ongelmista, kun paljastuu kuka vitun pipariripuli sekoilee jatkuvasti.
siinä käy äkkiä kuten tolvasen pojille.
lupaan sen. 1+1 kirjoitti:
pieni pippelisi on pystyssä jatkuvasta, järjettömästä trollaamisesta?
http://fi.wikipedia.org/wiki/TrolliTrollit harvoin trolaavat asiallisin ja todistetuin väittein.
Koska olet nähnyt tieteellisiin tutkimuksiin vetoavan trollin.
Koska trolli on muka ollut läheskään yhtä korkealla älyllisellä tasolla kuin minä.
Ja trollit eivät koskaan ole Galaktisia Sankareita...................., kirjoitti:
siis nainen? Sehän selittääkin jo paljon, ja sitä olen epäillytkin. Hullu mikä hullu jokatapauksessa. Viestiesi taso on entisestään laskenut iltaa kohden, ilmeisesti se korreloi suoraan nauttimasi alkoholimäärän kanssa.
Kyllä Buddy-love on ihan oikea mies, että väärin meni taas.
..................., kirjoitti:
siis nainen? Sehän selittääkin jo paljon, ja sitä olen epäillytkin. Hullu mikä hullu jokatapauksessa. Viestiesi taso on entisestään laskenut iltaa kohden, ilmeisesti se korreloi suoraan nauttimasi alkoholimäärän kanssa.
En ole koskaan ollut humalassa.
Ja ihan turha yrittää päätellä mitään.eräs_ kirjoitti:
Kyllä Buddy-love on ihan oikea mies, että väärin meni taas.
Raukat ihan sekaisin, mutta eihän niiltä tietysti voi kaikkea vaatia.
psfh kirjoitti:
mutta ei sinustakaan ole kuitenkaan omalla nimelläsi tuota paskaasi länkyttämään, joten ei paljon kannata pullistella.
minua pitelee enemmän tämä nykyinen lainsäädäntö, sinua taas vain pelkuruus oman sairaan käytöksesi mukanaan tuomista todennäköisistä ongelmista, kun paljastuu kuka vitun pipariripuli sekoilee jatkuvasti.
siinä käy äkkiä kuten tolvasen pojille.
lupaan sen.Saisinko konkreettisempia uhkauksia.
(ihan liian hämärrää ja epämääräistä, eihän tuolla säikytä pihtiputaan mummoakaan)- naurajasi
buddy-love kirjoitti:
Trollit harvoin trolaavat asiallisin ja todistetuin väittein.
Koska olet nähnyt tieteellisiin tutkimuksiin vetoavan trollin.
Koska trolli on muka ollut läheskään yhtä korkealla älyllisellä tasolla kuin minä.
Ja trollit eivät koskaan ole Galaktisia Sankareita.ihan oikeesti tietää mitä kamaa vedät, hauskaa näyttää ainakin olevan kun luulet peräti olevasi huippuälykäs galaktinen sankari. Etkö sinä apteekkityöntejä ollut, vai oliko sekin vain joku huumehouruinen juttu? Noh, apteekkityöntekijöiden on varmasti helppo varastaa hyvät mömmöt duunista.
- psfh
buddy-love kirjoitti:
Saisinko konkreettisempia uhkauksia.
(ihan liian hämärrää ja epämääräistä, eihän tuolla säikytä pihtiputaan mummoakaan)ei se ollut uhkaus, se oli vain toteamus pelkuudestasi ja häiriintyneestä nettikäytöksestäsi joka johtaisi ongelmiin, jos kirjottaisit omalla nimelläsi.
siksi et kirjoita, joten olet pelkuri, joka esittää kovaa jätkää kun uskaltaa netin kätköstä mesota kuin seinähullu.
minä vain tiedän mitä tapahtuu, jos ripuloit omalla nimelläsi tyypillistä jonninjoutavuuttasi riittävästi. psfh kirjoitti:
ei se ollut uhkaus, se oli vain toteamus pelkuudestasi ja häiriintyneestä nettikäytöksestäsi joka johtaisi ongelmiin, jos kirjottaisit omalla nimelläsi.
siksi et kirjoita, joten olet pelkuri, joka esittää kovaa jätkää kun uskaltaa netin kätköstä mesota kuin seinähullu.
minä vain tiedän mitä tapahtuu, jos ripuloit omalla nimelläsi tyypillistä jonninjoutavuuttasi riittävästi.Ja hampparit ovat rauhaa rakastavia ihmisiä ja kannabis rauhoittaa heitä vielä entisestäänkin.
Onko tuossa nyt mielestäsi jokin ristiriita kun vertaat sitä itseesi.
Ja mikä sinun nimesi mahtaakaan olla.naurajasi kirjoitti:
ihan oikeesti tietää mitä kamaa vedät, hauskaa näyttää ainakin olevan kun luulet peräti olevasi huippuälykäs galaktinen sankari. Etkö sinä apteekkityöntejä ollut, vai oliko sekin vain joku huumehouruinen juttu? Noh, apteekkityöntekijöiden on varmasti helppo varastaa hyvät mömmöt duunista.
En ole työssä apteekissa.
Olen myös aina ollut täysin raitis ja aion myös pysyä.- psfh
buddy-love kirjoitti:
Ja hampparit ovat rauhaa rakastavia ihmisiä ja kannabis rauhoittaa heitä vielä entisestäänkin.
Onko tuossa nyt mielestäsi jokin ristiriita kun vertaat sitä itseesi.
Ja mikä sinun nimesi mahtaakaan olla.mitä minä sanoin?
sanoin, että olet pelkuri, joka tietoisesti aamusta alkaen ja päivä toisensa jälkeen häiriköi netissä ja ilmeisesti aika paljonkin.
minä nyt en ole täällä ollut kuin hetken, siis täällä hiekkalaatikollasi, mutta sen olen huomannut, että sinut kuitenkin tunnetaan yleensä negatiivisessa mielessä, joten olet ilmeisesti tunnettu häirikkö.
ja kun joka paikasssa vellovaa keskinkertaista verbaalista paskakasaa riittävän kauan joutuu joku katselemaan, se voidaan joskus jopa levittää pois silmistä.
loogista.
kun sinut tunnetaan häirikkönä ja itsekin sillä maineellasi leuhkit, niin kai sen nyt tajuat, mitä siitä voi seurata, mutta minua asia ei niin kiinnosta.
kaikkien (ja itsesi) onneksi olet siis vain nettihäirikköpelkuri, sellainen netissa väijyvä ja ilmeisen väistämätön lapamato, joka vain saastuttaa paikkoja henkisellä paskallaan.
tämän siitä saa, kun nykyään tietokoneen omistaminen ei ole enää mikään tae sivistyksestä tai älykkyydestäkään, mitä se ennen vielä oli.
minun nimeni on irrelevantti, koska en ole nettihäirikkö sinun tapaasi, ja jonka ainoa ilmeinen tarkoitus on häiriköidä ja leikkiä ns. älyllistä keskustelua, joka ei häiriköinnistä eroa millään tavalla.
ja kyllä - tämä on viimeinen viestini sinulle, kun - kuten sanottua - ollaan vähän eri sarjassa kuitenkin. psfh kirjoitti:
mitä minä sanoin?
sanoin, että olet pelkuri, joka tietoisesti aamusta alkaen ja päivä toisensa jälkeen häiriköi netissä ja ilmeisesti aika paljonkin.
minä nyt en ole täällä ollut kuin hetken, siis täällä hiekkalaatikollasi, mutta sen olen huomannut, että sinut kuitenkin tunnetaan yleensä negatiivisessa mielessä, joten olet ilmeisesti tunnettu häirikkö.
ja kun joka paikasssa vellovaa keskinkertaista verbaalista paskakasaa riittävän kauan joutuu joku katselemaan, se voidaan joskus jopa levittää pois silmistä.
loogista.
kun sinut tunnetaan häirikkönä ja itsekin sillä maineellasi leuhkit, niin kai sen nyt tajuat, mitä siitä voi seurata, mutta minua asia ei niin kiinnosta.
kaikkien (ja itsesi) onneksi olet siis vain nettihäirikköpelkuri, sellainen netissa väijyvä ja ilmeisen väistämätön lapamato, joka vain saastuttaa paikkoja henkisellä paskallaan.
tämän siitä saa, kun nykyään tietokoneen omistaminen ei ole enää mikään tae sivistyksestä tai älykkyydestäkään, mitä se ennen vielä oli.
minun nimeni on irrelevantti, koska en ole nettihäirikkö sinun tapaasi, ja jonka ainoa ilmeinen tarkoitus on häiriköidä ja leikkiä ns. älyllistä keskustelua, joka ei häiriköinnistä eroa millään tavalla.
ja kyllä - tämä on viimeinen viestini sinulle, kun - kuten sanottua - ollaan vähän eri sarjassa kuitenkin.Olemme eri sarjassa, sillä olen todellisuudessa botti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419
