AINA KUN KOKOOMUS ON

ihmeellist'ä

HALLITUKSESSA niin KOTIMAA SUOMI NEITO on SYVÄLLÄ SUOSSA..ei todellakaan porvarit osaa maata JOHTAA.
porvareita on LIIKAA tuolla eduskunnassa ja se TODELLAKIN ajaa VALTIONTALOUDEN ALAS...
näkeehän tuon valtion firmoissa joissa IRTISANOTAAN työläisiä sen kun ehditään ...kun mietii kuinka paljon veromarkkoja on laitettu esim.paperitehtaisiin tai peruskouluihin joita kunnat myy edes vastuisesti joppareille...

62

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+2+

      Se on tuo hallitus peli metkaa, joskus jopa
      annetaan vapaa ehtoisesti toisille tilaa
      esim EU:n menoaikana, tuskin nyt kuitenkaan
      tämä lama oli tiedossa paljon etukäteen vasta
      joskus 2007 lopussa saatto n ähdä merkkejä.

      • menetystä

        kokoomus osaa kurjistaa.


    • 409u mube mt

      Yivoimloita onhan meillä noita, 1 taikka viis hallitusa ei niistä viis, pääämiistiterikin lähteevaikkaa linnaaannan!

    • -----------------

      Kokoomus tulee suomelle AIVAN LIIAN KALLIIKSI ......
      POTKUT kokoomukselle , kansa NOUSUUN .....
      PORVARIT YKSIN maksakoon suomen päätähuimaavat velat , tavallinen kansa ei osallistu ....

    • jyrkis k

      Saatamme aina kansakunnan kriisiin

    • patiojyrki

      yllättänyt

    • Foordcapri

      SDP voisi vaihtaa nimensä. Uusi lyhenne voisi olla KAKA ( Kateus ja -kaunapuolue).
      Demarin mielestä kaikki on itseltä pois, jos jollain toisella on jotakin.

      • osaamiskeskus

        Nimittäin Kusipäitten Osaamis Keskus.


      • Pikkuporvarin tööt

        jonkun muun oma, ja sieltä siis pois. Porvari ei ole osannut, eikä osaa muuta kuin varastaa.


      • 1+2
        Pikkuporvarin tööt kirjoitti:

        jonkun muun oma, ja sieltä siis pois. Porvari ei ole osannut, eikä osaa muuta kuin varastaa.

        tunnuslausehan on:"Sen minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa."


    • Jaakkis90

      oletko ikinä pysähtynyt miettimään mitä tapahtuisi jos tehtaista ei ketään irtisanottaisi ja kaikille maksettaisiin hyvää palkkaa vaikeina laman aikoina? NO mä voin kertoo! tehdas/yhtiö konkkaan ja kaikki pihalle! ELI! osa työläisistä saman tien pellolle VAI kaikki lopulta kotiisiksi ja äideiksi! tosi loistavaa seki!

      • 24/7 nälkänen

        Jos kaikille maksettais...siinäpä se.
        Miksi sitä vain joillekin täytyy lykätä oikein kottikärryllä, oikeudenmukaisuudesta tässä on kyse ja eriarvoistamisesta, niukempikin jaettava riittää kaikille jos se oikein jaetaan.


      • ingen kommunist

        En muuta voi sanoa... Etkö saatanan juntti ymmärrä, että valtakunnan johtavat roistot vain käyttävät tilannetta hyväkseen täyttääkseen omat taskunsa lopettamalla tehtaita Suomessa ja siirtämällä tuotantoa halvan työvoiman maihin. Konnat ovat sorvanneet bonuskäytännön sellaiseksi, että teollisuusjohto saa lisää fyrkkaa "pienen" palkkansa päälle jokaisesta irtisanomisesta. Ja mikä karmeinta, tämänhetkiset ministerimme ovat suurimmaksi osin mukana juonessa - esim. Kemijärvi.


      • Pölhö Kustaa

        Syö sää vielä aamupuurosi 15 vuotta.


    • huoraan

      suoraan

    • pienet tulot

      on suuret kulut. Eivät ole tottuneet elämään tavallisen kansan tapaan. Olisi aika heidänkin tipahtaa maan tasalle.

    • Evastuu

      Taitamattomuuden ja tuhlauksen tulos.

    • saisin

      jos luokses tulla

    • sikiääpi

      näitä kokkareita

    • EPÄOIKEUDEN MUKAINEN

      että kansa verovarat/suomi on jotenkin jokin FIRMA jossa velkaa voi OTTAA kun ei tarvitse ITSE MAKSAA...
      kun maksumiehinä toimii VERONMAKSAJAT ELI TAVALLINEN KANSALAINEN häntä voi rahastaa MIELIN MÄÄRIN...

    • tummppusuora

      vietävänä

    • lakkoja

      velkaa

      • sulkee..

        Lakimies Räty


    • kokoomuslisä

      näyttä työtaistelut lisääntyvät

    • pukkaa?

      turhia kokkareita

    • jykälakko

      veronkorotuksia,leikkauksia ja lakkoja

    • sekaisin(kok)

      markkinat

    • meneillään

      Vaaran vuodet

    • on,on

      rahoo

    • tuhlata

      rahoja on fantastista

      • maa on syntinen laul

        Kokoomus pitää lamasta, silloin on helppo suorittaa omaisuuden uusjako. Tämän laman jälkeen sitä ei voi enää tehdä, koska palkansaajilla ei ole enää mitään annettavaa.
        Kokoomus sietää palkansaajia vain sen verran mitä niistä kurjista on hyötyä elinkeinoelämälle, en yhtään ihmettilisi, jos kokoomuksen nuori siipi antaisi seuraavaksi lausunnon että kaikki vanhukset joista ei ole hyötyä työmarkkinoilla pitäisi "poistaa muonavahvuudesta", siis vähän saman tapaan kuin he tappaisivat saimaan norpatkin.
        Kokoomuslaisuus perustuu aina ahneuteen ja halu hyväksikäyttää toisia ihmisiä.


    • tuhlata

      osataan

    • risukasalle

      taas hintaa

      • tyhmyys tiivistyy

        LAUTTA KASASTA tai VAALIRAHOISTA JAKAMINEN ..
        nyt tehty risupaketti TODELLAKIN leikkaa HYVIONTIPALVELUJEN TUOTTOA..
        jostakin pitää LEIKKATA todellakin tuo RISUPAKETILLE TUOMA SUMMA...TAI SITTEN NOSTAA VEROTUSTA JA KEKSI UUSIA VEROJA KUIN RASVAVERO....


    • ylimiellinen

      Alaston totuus tuli ilmi. Katainen tankkasi jotain vanhaa opeteltua perusvastaustaan, joka ei liittynyt edes kysymykseen.

      • kroisos ei kreikkala

        alkaa korvatkin vihertää,huolestuttavaa pukkako lahopäästä.

        millä konsteilla vielä koittavatkaan soinin äänivyöryn teilata.

        mielenkiinnolla odotan 2011-vaaleja.


    • Ainainenko?

      Ainai

    • talousosaamista

      vastuuta,ei

    • aina,aina

      mokaa

    • kuin Kreikassa
      • 123+

        aina unta.


    • Lukoomuksen kooseri

      Tyhjänostaja Katainen ja ilmanostaja Heinonen pahimmat luuserit.

    • H Ö L Ö M Ö Ä

      400 000 työtöntä. Katainen ottanut jokaiselle velkaa 13 000 euroa.

      • TUSKAN HIKI LISÄÄNTY

        13 000e kansalle vain. KATAISELLE JOKA LISÄÄ TODELLAKIN PAHOINVOITI TÄHÄN MAAHAN.
        rahat menee muille maille ja ahneille porvareille..
        aina kun valtionvarain ministeri ottaa velkaa niin tietää että veronmaksajien TUSKA lisääntyy VAIN.....


    • mokkaavatkin?

      ne aina

    • balls of fire

      katainen haluaa verta kentälle... eli hänelle pitäisi antaa mitä hän haluaa... "roskasakin" pitäis lopettaa keskenään rähinöinti ja kääntyä noita kusipäitä vastaan, se on niin yksinkertaista..

    • elätiikok

      Elä toisten rahoilla.

      • EROA JO JYRKI

        että kokoomus lisää kulutusveroa ja VALTION VEROTULOT VÄHENEE...
        kun ihmiset eivät osta kuin leipää,maitoa..ja sellaista millä vain elää....
        NÄIN KOTIMAINEN OSTOVOIMA VÄHENEE.....


    • parturit

      leikkaamme

    • taloudenpidossa

      taitoa

    • Niinistökin

      teki

    • ulkopolitiikalle

      vaarallisia myös

    • Jyrki Moka

      Aina kun kokomus on ,niin mokakia tulee.

    • tos pajhall

      haesoopi

    • tautista

      niin

    • limboja

      tosi

    • 13 500 e

      13 500 e

    • kms+keva

      sijotuksia

    • emme osaa

      kokoomuksessa ole siinä mitään ihmeellistä.

    • mummokin

      aina sanoi

    • Aina kun

      Aina

    • rulaa

      relaamme

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe