Uusin innovaatiomme on aivoihin laitettava mp3 soitin, jossa on kamera, puhelin ja leivänpaahdin samassa laitteessa. Pienellä kirurgisella toimenpiteellä laitteen saa kiinnitettyä ohimolohkon sisäpuolelle ja sinulla ovat kaikki nämä laitteet heti käytössä. Ainoa kehittelemisen arvoinen asia laitteessa on se, että toistaiseksi olemme saaneet ladatuksi siihen ainoastaan Tapani Kansan hittejä vuodelta 1972.
Aivoihin integroitu mp3 soitin.
15
206
Vastaukset
Ja nyt kun ne asennetaan ohimolohkon sisäpuolelle niin se ei haittaa ollenkaan lippalakin käyttöä.Kyllä vaan tekniikka harppoo etiäpäin.
- mee pois,,,
Oletko toinen Hande, pysy aloituksissasi äläkä kokoajan aloita uusia! Viet kirjoittajat pois kun ei kukaan viitsi, välitä sinulle ja avauksillesi vastata.?!
Riittikö merkit? Kun yhdestä hullusta hetki rauha saadaan niin tulee toinen vielä kahjompi tilalle.
Rauhotu ja mee hetkeksi pois, nyt ei jaksa ....älytöntä et joku saa sapotoida sivua todellakin ala-arvoisilla aloituksilla.- Telepaatikko
Kun mä näin tuon aloituksen ennen kuin avasin sen niin ajattelin just samalla lailla eli että Teo on kyllä Hande kakkonen.
- asiapipa*
mitään ala-arvoista.
-Huumoria ymmärtämätön kuitenkin näin saattaa asian tulkita. ;-)
-Jatka Theo samalla linjalla vain.. Liika tiukkapipoisuus palstalla harmittaa.. asiapipa* kirjoitti:
mitään ala-arvoista.
-Huumoria ymmärtämätön kuitenkin näin saattaa asian tulkita. ;-)
-Jatka Theo samalla linjalla vain.. Liika tiukkapipoisuus palstalla harmittaa..en anna muutaman häirikön pilata päivääni.
- Anjaniina
riisutun mallin?
Ei leivänpaahdinta kiitos, minä kun tällä hiilihydraatittomalla?
Ja onko siinä on/off nappi missä?- jassumarketta
että sellainen jonakin päivänä vastaan kävelee. Tuota leivänpaahdinta en minäkään haluaisi. Katselin noita Terminator- elokuvia ihan tosissaan, kaikenlaista romua sisällä. Jos ruvetaan ajattelemaan niin onhan keinoniveliä, tekohampaita, kaikenlaisia implantteja ja tahdistimia. Ei siihen kovin kauaa mene:))
jassumarketta kirjoitti:
että sellainen jonakin päivänä vastaan kävelee. Tuota leivänpaahdinta en minäkään haluaisi. Katselin noita Terminator- elokuvia ihan tosissaan, kaikenlaista romua sisällä. Jos ruvetaan ajattelemaan niin onhan keinoniveliä, tekohampaita, kaikenlaisia implantteja ja tahdistimia. Ei siihen kovin kauaa mene:))
myynnissä nopeammin kuin huomaatkaan.
mutta vaan kuukauden kayttoa varten.
http://www.youtube.com/watch?v=LBHN4vxHfP8 :-)Kyllä leivänpaahdin tuossa on ehdottomasti se kovin sana. Vaan sopinee höyrypäille hyvinkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273