Aivoihin integroitu mp3 soitin.

Teotwawki

Uusin innovaatiomme on aivoihin laitettava mp3 soitin, jossa on kamera, puhelin ja leivänpaahdin samassa laitteessa. Pienellä kirurgisella toimenpiteellä laitteen saa kiinnitettyä ohimolohkon sisäpuolelle ja sinulla ovat kaikki nämä laitteet heti käytössä. Ainoa kehittelemisen arvoinen asia laitteessa on se, että toistaiseksi olemme saaneet ladatuksi siihen ainoastaan Tapani Kansan hittejä vuodelta 1972.

15

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja nyt kun ne asennetaan ohimolohkon sisäpuolelle niin se ei haittaa ollenkaan lippalakin käyttöä.Kyllä vaan tekniikka harppoo etiäpäin.

• Lippa vinossa ennen ja jälkeen keksinnön?

• ketju oli siirretty tänne. Nooa, tästä tulee maailman menestys vielä, usko tai älä.

• mee pois,,,

Oletko toinen Hande, pysy aloituksissasi äläkä kokoajan aloita uusia! Viet kirjoittajat pois kun ei kukaan viitsi, välitä sinulle ja avauksillesi vastata.?!
      Riittikö merkit? Kun yhdestä hullusta hetki rauha saadaan niin tulee toinen vielä kahjompi tilalle.
      Rauhotu ja mee hetkeksi pois, nyt ei jaksa ....älytöntä et joku saa sapotoida sivua todellakin ala-arvoisilla aloituksilla.

• Telepaatikko

Kun mä näin tuon aloituksen ennen kuin avasin sen niin ajattelin just samalla lailla eli että Teo on kyllä Hande kakkonen.

• asiapipa*

mitään ala-arvoista.
        -Huumoria ymmärtämätön kuitenkin näin saattaa asian tulkita. ;-)
        -Jatka Theo samalla linjalla vain.. Liika tiukkapipoisuus palstalla harmittaa..

• aloitus, jonka olen tälle palstalle tehnyt. Katso Käyttäjän viestit!

• asiapipa* kirjoitti:

mitään ala-arvoista.
        -Huumoria ymmärtämätön kuitenkin näin saattaa asian tulkita. ;-)
        -Jatka Theo samalla linjalla vain.. Liika tiukkapipoisuus palstalla harmittaa..

en anna muutaman häirikön pilata päivääni.

• Anjaniina

riisutun mallin?
      Ei leivänpaahdinta kiitos, minä kun tällä hiilihydraatittomalla?
      Ja onko siinä on/off nappi missä?

• jassumarketta

että sellainen jonakin päivänä vastaan kävelee. Tuota leivänpaahdinta en minäkään haluaisi. Katselin noita Terminator- elokuvia ihan tosissaan, kaikenlaista romua sisällä. Jos ruvetaan ajattelemaan niin onhan keinoniveliä, tekohampaita, kaikenlaisia implantteja ja tahdistimia. Ei siihen kovin kauaa mene:))

• äänikomennolla, kuten tulevaisuuden tietokoneet.

• jassumarketta kirjoitti:

että sellainen jonakin päivänä vastaan kävelee. Tuota leivänpaahdinta en minäkään haluaisi. Katselin noita Terminator- elokuvia ihan tosissaan, kaikenlaista romua sisällä. Jos ruvetaan ajattelemaan niin onhan keinoniveliä, tekohampaita, kaikenlaisia implantteja ja tahdistimia. Ei siihen kovin kauaa mene:))

myynnissä nopeammin kuin huomaatkaan.

• Kyllä leivänpaahdin tuossa on ehdottomasti se kovin sana. Vaan sopinee höyrypäille hyvinkin?

• kovaa kamaa uskovaisille, kun siellä saattaa muutenkin kiehua ohimolohkoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6594
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4472
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3158
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1564
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1349
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1273
    Aihe