Tänään sitten minulle selvisi näiden ihmeparantumisien myytti.
Asiakkaani joka on lääkäri paljasti että hänkin suorittaa noita ihmeitä tuon tuosta.
Keuhkosyöpä potilas tuli vastaanotolle ja lääkärin tutkittua hänet niin ihme oli tapahtunut potilaalla olikin enää angiina, joten penisiliini kuuri ja terveeksi tuli.
Todellisuudessa tälläkin potilaalla oli ennen tutkimusta Suomen yleisin sairaus. Sen nimi on Lääkärikirja sekä luulosairaus.
Näitä samoja tapauksia lienee uskisten ihmeparantumiset.
Katoavat sairaudet.
2
158
Vastaukset
- muttei ole totta
Mutta joskus totuus on jopa taruakin ihmeellisempää!
Juuri näin. Esimerkiksi aivojen käsittämätön kyky itsesuggestioon on paljon ihmeellisempi asia kuin mitkään ihmeparannustarut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399