Eli paljonko maksais tilata mieluiten virosta, mutta voitte myös kertoa paljonko ruotsista tietokoneeseen erityinen hiiri, kun en mistään muualta löytäny niin voisiko joku kertoa n. hinnan. Eli laatikko olis varmaan sellane alle 1KG painava..
Kiitos jo etukäteen !!
Virosta/Ruotsista tilaaminen netissä !!!
9
2536
Vastaukset
- jakalev
maksab 45 kroni
- mt
Virosta kun ostat,mitä tulee paketissa..ja jos ei toimi? en osta kun turvallisilta markkinoilta
- Minämä
Mikä sulla ei toimii? Kunnon toimitus Postipank pelaa hyvin ja kaikki on OK.
- nallepöö
missäs sellaiset on? anttila suomessa? :P
- Quido
Hei! Tässä sinulle turvallinen postipalvelu Virosta Suomeen!
http://www.smartpost.ee/et/eraklient/paki-saatmine-soome.html - Nigger.........
ovat yhtä luotettavia kuin Nigerialaiset.
- suomipoikajee
muutkin v**** kun suomalaiset, miten ihmeessä ne voi edes elää niissä omissa maissaan kun kaikki vaan kusettaa toisiaan? onneks suomessa ei kukaan tee näin. jos haluut jotain, osta esim. suomi24 torilta tms, äläkä kysele lähetä aina rahat tilille etukäteen! KAIKKI suomalaiset on aina rehellisiä, muut ei. kyl tää kantsii pitää mieles!
ai ni.. vaan n.30-40 maata kiertäny ja eniten ehkä suomes kusetettu, kun tulee rehellisiin ihmisiin luotettua, vaan ei onneks enää.. venäläisetkin on rehellisempiä tai vit*n nigerialaiset(no ei sentään;)) - pohjolan kisu
Olen menettänyt rahani verkkokauppaostossa jo kaksi kertaa ja enää en tilaa. Puolisi oli aivan hermona myös kun rahaa katosi tilitä. Luottokortti piti kuolettaa kun alkoi tulla omituisia ostoja ympämaailmaa jota en itse ollut tehnyt. Toinen oli suomalainen ja toinen ulkomainen verkkokauppa.
- assss
pohjolan kisu kirjoitti:
Olen menettänyt rahani verkkokauppaostossa jo kaksi kertaa ja enää en tilaa. Puolisi oli aivan hermona myös kun rahaa katosi tilitä. Luottokortti piti kuolettaa kun alkoi tulla omituisia ostoja ympämaailmaa jota en itse ollut tehnyt. Toinen oli suomalainen ja toinen ulkomainen verkkokauppa.
laittanut niihin linkkejä tänne?
Maailmalla on paljon tekaistuja nettikauppoja, mm. Kiinassa. Olen nähnyt jonkun mustan listankin.
Useimmiten oikean kaupan erottaa huijarikaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628142Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai476066Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.435832- 1132346
- 1212208
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav831780Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita641772- 1321693
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1291585Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401136