Virosta/Ruotsista tilaaminen netissä !!!

Mikk0KOk

Eli paljonko maksais tilata mieluiten virosta, mutta voitte myös kertoa paljonko ruotsista tietokoneeseen erityinen hiiri, kun en mistään muualta löytäny niin voisiko joku kertoa n. hinnan. Eli laatikko olis varmaan sellane alle 1KG painava..

Kiitos jo etukäteen !!

9

2623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakalev

maksab 45 kroni

• mt

Virosta kun ostat,mitä tulee paketissa..ja jos ei toimi? en osta kun turvallisilta markkinoilta

• Minämä

Mikä sulla ei toimii? Kunnon toimitus Postipank pelaa hyvin ja kaikki on OK.

• nallepöö

missäs sellaiset on? anttila suomessa? :P

• Quido
    • Nigger.........

ovat yhtä luotettavia kuin Nigerialaiset.

• suomipoikajee

muutkin v**** kun suomalaiset, miten ihmeessä ne voi edes elää niissä omissa maissaan kun kaikki vaan kusettaa toisiaan? onneks suomessa ei kukaan tee näin. jos haluut jotain, osta esim. suomi24 torilta tms, äläkä kysele lähetä aina rahat tilille etukäteen! KAIKKI suomalaiset on aina rehellisiä, muut ei. kyl tää kantsii pitää mieles!

ai ni.. vaan n.30-40 maata kiertäny ja eniten ehkä suomes kusetettu, kun tulee rehellisiin ihmisiin luotettua, vaan ei onneks enää.. venäläisetkin on rehellisempiä tai vit*n nigerialaiset(no ei sentään;))

• pohjolan kisu

Olen menettänyt rahani verkkokauppaostossa jo kaksi kertaa ja enää en tilaa. Puolisi oli aivan hermona myös kun rahaa katosi tilitä. Luottokortti piti kuolettaa kun alkoi tulla omituisia ostoja ympämaailmaa jota en itse ollut tehnyt. Toinen oli suomalainen ja toinen ulkomainen verkkokauppa.

• assss
        pohjolan kisu kirjoitti:

Olen menettänyt rahani verkkokauppaostossa jo kaksi kertaa ja enää en tilaa. Puolisi oli aivan hermona myös kun rahaa katosi tilitä. Luottokortti piti kuolettaa kun alkoi tulla omituisia ostoja ympämaailmaa jota en itse ollut tehnyt. Toinen oli suomalainen ja toinen ulkomainen verkkokauppa.

laittanut niihin linkkejä tänne?
        Maailmalla on paljon tekaistuja nettikauppoja, mm. Kiinassa. Olen nähnyt jonkun mustan listankin.
        Useimmiten oikean kaupan erottaa huijarikaupasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3869
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3485
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3320
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2628
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1522
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1496
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1104
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1066
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1006
    Aihe