Matkaoppaat on hyvä ohjelma!

aitoa!!

Ihmeen hyvä ohjelma ja hyvin saatu etelänmatkan tunnelma mukaan.
Olisihan se tylsää katsoa, jos mukana ei olisi joitain "ongelma-asiakkaita" ja muita konfliktejä.
Tosi hyvin toteutettu idea ja moni saa käsityksen matkailusta etelään ja osaa varautua vastaaviin tilanteisiin ilman, että kaikki olisi vain täysin ongelmatonta... toivottavasti on , mutta hyvä tietää varautua ja tässä
näkee ihan järekviäkin ongelmia ja turhia valituksia... jotkut asiat tässä ohjelmassa ovat olleet varmaan monille tuttuja


Mahtavaa viihdettä kerrankin ja vielä Suomalaisten tekemänä ...Hyvä nelonen!

7

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjelma...

      tosi hyvä

      • tulikyyhkykyykyttaja

        Komppaan 100 prosenttisesti!!
        Aivan mahtava, kuinka viihdyttavaa onkaan katsella suomalaisten orvellysta ja matkaoppaiden arkea:)

        Erittain hyvana puolena voisin sanao deturin hyvan oloisen asiakaspalvelun, ei minun paketti matkoilla ole
        tullut moista vastaa muilla yhtioilla...


      • ei-örveltäjä
        tulikyyhkykyykyttaja kirjoitti:

        Komppaan 100 prosenttisesti!!
        Aivan mahtava, kuinka viihdyttavaa onkaan katsella suomalaisten orvellysta ja matkaoppaiden arkea:)

        Erittain hyvana puolena voisin sanao deturin hyvan oloisen asiakaspalvelun, ei minun paketti matkoilla ole
        tullut moista vastaa muilla yhtioilla...

        Minä yhdyn edellisiin puhujiin, aivan loistava ohjelma! Ja Deturin oppailta on todellakin saanut parasta palvelua. Sata kertaa mieluummin katson tätä matkaoppaista kertovaa ohjelmaa kuin sairaalan arkea kuvaavaa realitysarjaa; monta kertaa viihdyttävämpi pläjäys, minun mielestäni... =)


    • zfhzsdfhxfghxfgjhxfg

      Tätäkö on mainostettu jo joulukuusta alkaen ja taamikuussa niin voimaperäisesti, että ohjelma tulee ulos korvista jo ennen kuin se alkoi. Kuikakohan paljon ohjelmassa esiintyvä matkatoimisto on sarjaa rahoittanut, ainakin se saa valtavasti "ilmaista" mainosta.

      En ole koskaan osallistunut "etelän" pakettimatkoille ja jos meno on todellakin tuollaisa, en tule koskaan osallistumaankaan. Mitä järkeä on esim. maksaa matkasta, jos koko jan ollaan niin änkyräkännissä, ettei matkasa muisteta mitään.

    • J

      Olen koukussa!
      Eikä se ainakaan haittaa että ohjelmassa on ihan hyvännäköisiä matkaoppaita ;)

    • kiitos ei....

      oppaiden palkat oikein maksaa. Jokaiselle turistille on joku paapomassa ja pitämässä kädestä, aikuisia ihmisiä. Kyllä siellä noi turistit ovat alemman kastin porukkaa.

      • Katsoja x

        Muutama opas ja satoja suomalaismatkaajia. Sitten muutama ongelmatapaus vie kaiken ajan.
        Oppaiden palkoista on turha tulla huutelemaan, kun ne on pääosin reippaasti alle 1000 euroa kuukaudessa, mitä ilmeisimmin jotain 600 - 800 euron välillä.
        Asunto on työnantajan puolesta, mutta millainen asunto? Joillakin on asunto samassa talossa asiakkaiden kanssa, eli ei ikinä pääse vapaalle eikä irti asiakkaista. Yhdetkin oppaat näkyy asuvan hotellin pesuhuoneessa, sillä niiden asunnossa on talon ainoa pesukone. Siinä sitä kadehdittavaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe