alan olla aika väsynyt

vitun vittu

aloitin amfetmiinin käytön noin vuosi sitten ihan viihdekäyttönä viikonloppuisin , ja nyt huomaan että käytän sitä jo viikottain :/ olen sosiaalialan opiskelija ja hyvästä perheestä vanhammillani on paljon odotuksia minusta että valmistun ammattiin pian ja alan tehdä töitä hullunlailla ja ehkäpä muutan viellä toislle paikkakunnallekin töiden perässä.. tää kaksoiselämä alkaa väsyttään aika pahasti oon pystynyt pitämään kulissit kunossa sukulaisiin ja vanhenpiini he eivät tiedä mitään mutta nyt on koulu sen verran vitullaan ja lirpakkaa ja kaikkee muutakin menee aika paljon en tiedä mitä tekisin kerronko vaan vanhemmilleni että käytän huumeita ja en tule valmistumaan miksikään?? jos tekisin sen niin tiedän että vanhempani murtuisivat totaalisesti ja en halua nähdä sitä! mikään ei enään kiinnosta mikä ennen oli kiinostavaa ja kivaa vanhat kaverit ovat kadonneet ja paarit ei kiinosta yhtään!

en pysty enään olemaan selvä jos lopetan pirin hetkeksi niin on pakko syödä hitaita ja polttaa savuja mitä teen olen aika väsynyt? ja niinä päivinä kun olen "selvä" pyörii kama kokoajan mielessä.

5

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malice

      Se tulee olemaan vanhemmille tosi kova paikka. Mutta mikäli annat tilanteen vain jatkua, ja asioiden laita paljastuu vasta sitten kun olet saanut itsesi vielä pahempaan kiipeliin, eikö se olisi heille vieläkin pahempi isku? Varsinkin jos tieto tulee muuta kautta, ei sinulta itseltäsi. Luulen että jossain vaiheessa vanhempasi ymmärtävät arvostaa sitä, että uskallat kertoa heille ongelmastasi. Sen myös luulisi lisäävän heidän uskoaan siihen, että ymmärrät tilanteesi vakavuuden ja haluat siihen muutosta.

      Kun nyt olet huomannut etteivät asiat ole hyvin, on aika toimia.