peräaukon venytys

ahdas

Tahtoisin kovasti peppuseksiä, mutta ongelma on että sattuu. Peräaukkoni on liian ahdas. On kai muillakin ollut samaa ongelmaa ? Mieheni penis ei ole kovin iso hän olisi ihan villinä tulossa peppuuni mutta kipu on liian kova. Oletteko käyttäneet jotain venytyskonsteja ? Mikä on paras ? Tätä on ehkä käsiteltykin palstalla mutta en jaksa selata kaikkia viestejä läpi. Tavallisen kokoiset dildot ei mene sisään. Kävin lääkärillä, mitään pukamia tai haavaumia ei ollut. Ulostaminen on normaalia. Lääkärille en tohtinut puhua asiasta. Onko jotain rentouttavia voiteita? Pieni dildo menee sisään mutta miten sen saa pidettyä paikoillaan riittävän pitkään ? Luiskahtaa heti ulos. Kauanko pitäisi venyttää että jotain väljyyttä tulisi ? Vain asiallisia vastauksia ja omia kokemuksia pyydän

56

20899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 1979

      Tuo "kipu on liian kova" kertoo siitä, että yritätte "väkisin". Tosin minun kokemukseni mukaan alkuaikoina siinä kyllä on pientä kipua sisääntyöntymisvaiheessa, mutta ei mitään sietämätöntä ja silloin pitää kyllä miehen olla paikoillaan ja antaa paikkojen venyä. Kipu menee ohi n. 5-10 sekunnissa. En tiedä onko tämä kaikkien taiteen sääntöjen mukaan tehty, mutta näin me tehtiin ja ihan ok lopputulos. Nykyisin osaan olla niin rento ja kai sitä lihakset on sen verran venyneet, että sisääntulo ei satu ollenkaan, mutta pieni projekti se aina on, kun onhan se anus kuitenkin aika tiukka. Itse innostuin anaaliseksistä niin paljon, että en meinaa saada siitä tarpeekseni. Se on ehdottomasti suosikkini. "Vaginayhdyntä" jää kirkkaasti kakkoseksi, vaikkakin anaaliyhdyntää ei pysty ihan niin pitkään harrastamaan yhteen kyytiin kuin tuota "normiyhdyntää".

      EI kai sinun tapauksessa ole muuta kuin sormilla hierontaa. Niin kuin tällä palstalla usein neuvotaan. Mies anaalialuetta hieromaan anaaliyhdyntään tarkoitetulla liukuvoiteella ja sitten yksi sormi sisään, taas hierontaa ja kaksi sormea, hierontaa ja kolme sormea. Siis hierotaan niitä sulkijalihaksia peräaukossa hellävaroen ja sitä liukastetta peräsuolen sisä- ja ulkopuolelle, reilusti. Mieluummin liikaa liukastetta kuin liian vähän.

      Meillä tehdään yleensä niin, että ensin mies nuolee minua kunnes saan orgasmin. Sitten siirrymme tähän "normiyhdyntään", jolloin tulen toisen kerran. Sitten suoritetaan kaikki nuo peräaukon hieronnat ja liukasteen laitot ja sitten aukeaakin taivas. Veikkaan, että mieheni kärsivällisyys (antaa minun tulla ensin vähintään kaksi kertaa ennen kuin siirrytään anaalihommiin) on vaikuttanut onnistumiseemme ja siihen, että todella nautin anaaliseksistä. Vastavuoroisesti olen valmis kyllä tekemään melkein mitä vaan mieheni haluaa (tosin en ota suihin peppuseksin jälkeen), kun on niin kultainen ja kärsivällinen. Olen todella rento, kun peppuseksi vaiheeseen päästään.

      Venytys? Pitkä prosessi. Mutta kokeile, että pidät sitä dildoa paikoillaan tai aloita vaikka suolihuuhteluilla. Minä aloittaisin kyllä noilla sulkijalihas hieronnoilla. Samalla tavalla rentoutetaan muitakin lihaksia, hieronnalla.

      Tsemppiä! =)

      • Peppu-Peppi

        Ihan hyviä neuvoja. Kyllä pikkuhiljaa opii ottamaan sisään rentona ja tuntuu todella hyvälle! Eikä se reikä siitä miksikään veny! Me käytettiin aluksi totetteluun plugeja liukkarin kanssa, sellainen 4-senttinen lopuksi, annettiin olla pyllyssä aina jonkun aikaa. Nyt sujuu vaivattomasti ilman niitäkin. Ei kyllä enää vois kuvitellakaan, ettei olis peppuseksiäkin aina joskus.


      • ahdas

        Wau, kateeksi käy - minäkin haluaisin tuollaisen käsittelyn. Mieheni saa kyllä lukea tämän. Ehkä se hosuu liiaksi kun toivoo itsekin pääsevänsä peppuun... Oma mielikuvani on taivaallinen kiihotus anaalikanavassa kalun hitaahkosti liukuessa sisään ja ulos -- kun vaan pääsis siihen. Kiitos


      • nainen 1979
        Peppu-Peppi kirjoitti:

        Ihan hyviä neuvoja. Kyllä pikkuhiljaa opii ottamaan sisään rentona ja tuntuu todella hyvälle! Eikä se reikä siitä miksikään veny! Me käytettiin aluksi totetteluun plugeja liukkarin kanssa, sellainen 4-senttinen lopuksi, annettiin olla pyllyssä aina jonkun aikaa. Nyt sujuu vaivattomasti ilman niitäkin. Ei kyllä enää vois kuvitellakaan, ettei olis peppuseksiäkin aina joskus.

        >Eikä se reikä siitä miksikään veny!>

        En minäkään loppujen lopuksi tiedä venyykö se. Olen vaan kuullut, että jotkut venyttää ja meillä se sujuu niin vaivattomasti nykyisin, että olen miettinyt, että onko se lihas jotenkin venynyt. Pidätyskykyyn se ei ole vaikutttanut millään tavalla, siitä ei ole kyse. "Alkutiukkuus" ei ole hävinnyt, mutta sisääntulo ei ole niin vaikeaa eikä kivuliasta kuin joskus alkuaikoina. Ehkä sitä vaan osaa jo rentoutua niin hyvin. Tietysti kun miettii, niin voisihan joku "elastisuus" lisääntyä. Ehkä joku osaa tähänkin vastata.


      • myös.runkaten

        Ihanan asiallinen kirjoitus, nim kokemusta omaava.


      • nainen 1979 kirjoitti:

        >Eikä se reikä siitä miksikään veny!>

        En minäkään loppujen lopuksi tiedä venyykö se. Olen vaan kuullut, että jotkut venyttää ja meillä se sujuu niin vaivattomasti nykyisin, että olen miettinyt, että onko se lihas jotenkin venynyt. Pidätyskykyyn se ei ole vaikutttanut millään tavalla, siitä ei ole kyse. "Alkutiukkuus" ei ole hävinnyt, mutta sisääntulo ei ole niin vaikeaa eikä kivuliasta kuin joskus alkuaikoina. Ehkä sitä vaan osaa jo rentoutua niin hyvin. Tietysti kun miettii, niin voisihan joku "elastisuus" lisääntyä. Ehkä joku osaa tähänkin vastata.

        Kyllä se sieltä rentouden kautta tulee. Vaimon perse oli valmiiksi pantu panokuntoon, kun aloimme seurustelemaan. Ei ole tarvinnut opetella hommaa alusta asti vaan saanut työntää sinne aina kun haluaa.

        Paras lopputulos tulee kun nainen on ihan rento. Monesti aloitan hieromalla ja hyväilemällä. Kuulee kun hengitys alkaa käymään raskaammaksi. Siirryn alas nuolemaan. Nuolen niin pyllyä kuin pimmpsaakin, kun saan pyllyn märäksi alan varovasti työstään sormea sinne. Öljyä tarvittaessa hieman mukaan. Nuolen niin kauan, että hän tulee. Sitten munaa pilluun ja oikeastaan kumpaan vaan. Kun on aikansa nuollut, ja sormettanut persettä muna menee sinne ihan helposti.

        Joskus menkkojrn aikaan sitten tulee työnnettyä ihan suoraan perseeseen. Hieron häntä usein lusikassa ja öljyn selän ja peppuvaon ja munan. Annan munan seisoi pyllyn raossa ja hieron rauhallisesti selkää niskaa ja hartioita ja annan munan liukua edes takaisin ja välillä terskalla peppureikää kokeillen. Pylly alkaa jossain vaiheessa kiemurtelemaan ja metsästää munan sisäänsä. Jatkan hyväilyä ja hiljalleen työntelee munaa pepun uumeniin ja lasken lastit sinne... tekee molemmille namia.


    • Salla_34
      • hotlipsin

        mainokset kehitellään ihan avauksesta lähtien, ties monesko kerta.


    • tuhma vaimo

      Ensimmäiset kerrat otti todella kipeää. Nykyään ei enää. Olen huomannut että jos itse makaa selällään, tyyny pepun alla tai nostaa jaloilla pepun ylös, niin tuossa asennossa ei ota niin kiepää kuin takaapäin.
      Vaikka nykyään peppuun tuleminen ei ota kipeää, niin takaapäin ottaa.

      Sitten jos peppuun tuleminen ottaa kipeää, pyydän miestäni odottamaan hetken, hengitän pari kertaa syvään sisään-ulos ja sitten taas vähän syvemmälle ja pian se ei enää otakaan kipeää :)

      • talikääpiö

        Meilläkin levitetään pyllyreikää yhä isommilla dildoilla suuremmaksi ja suuremmaksi..
        Mutta vain sen takia että sitä avonaista peräaukkoa on kiihottava katsoa.
        Panen pyllyyn ja otan välillä ulos kattelen avonaista pyllyreikää ja runkkailen.
        Sit taas sisään anukseen.
        Kyllä tekkee hyvvee, kokeilkaa!!


      • keittola

        Tavallinen olutpullo menee helposti muijan pyllyyn.
        Seuraavaks tavoitteena on litran pullo tai tölkki.
        Sitt on kiva ihailla eukon avonaista peräaukkoa iltaisin.
        Sit ei muuta kuin spermat anaaliin.....


      • anuksenvenyttäjä
        keittola kirjoitti:

        Tavallinen olutpullo menee helposti muijan pyllyyn.
        Seuraavaks tavoitteena on litran pullo tai tölkki.
        Sitt on kiva ihailla eukon avonaista peräaukkoa iltaisin.
        Sit ei muuta kuin spermat anaaliin.....

        Mä oon venyttäny anusta 2 vuotta ja nyt menee 12 cm halk tappi iha helposti. Sit oon käyttäny vakuumipumppua et saan sen tulee hyvin esille. Todella mageet kävellä super kireissä farkuissa kadulla tappi pepussa. Näkyy hyvi farkkuje päält.


      • Anonyymi
        anuksenvenyttäjä kirjoitti:

        Mä oon venyttäny anusta 2 vuotta ja nyt menee 12 cm halk tappi iha helposti. Sit oon käyttäny vakuumipumppua et saan sen tulee hyvin esille. Todella mageet kävellä super kireissä farkuissa kadulla tappi pepussa. Näkyy hyvi farkkuje päält.

        Olen kans käyttänyt anaalitappeja muutaman vuoden , ja täytyy sanoa että kyllä tuntuu hyvältä iso tappi anaalissa. Nykyään menee sisälle DocJonnssonin valmistama Ass Master mistä poistin ulkokuoren , halkaisija nyt noin
        10, 5 cm ,myös sama valmistajan Ass Servant tuntuu hyvältä anaalissa , on myös muita tappeja m.m American Bombshell Block Buster joka on myös 10 cm halkaisija ja tosi hyvän tuntuinen , suosittelen.
        M 61 🙂


      • Anonyymi
        talikääpiö kirjoitti:

        Meilläkin levitetään pyllyreikää yhä isommilla dildoilla suuremmaksi ja suuremmaksi..
        Mutta vain sen takia että sitä avonaista peräaukkoa on kiihottava katsoa.
        Panen pyllyyn ja otan välillä ulos kattelen avonaista pyllyreikää ja runkkailen.
        Sit taas sisään anukseen.
        Kyllä tekkee hyvvee, kokeilkaa!!

        Näkyykö paskaa siellä sisällä


      • Anonyymi
        anuksenvenyttäjä kirjoitti:

        Mä oon venyttäny anusta 2 vuotta ja nyt menee 12 cm halk tappi iha helposti. Sit oon käyttäny vakuumipumppua et saan sen tulee hyvin esille. Todella mageet kävellä super kireissä farkuissa kadulla tappi pepussa. Näkyy hyvi farkkuje päält.

        Laita seuraavaksi 🏀


    • se reikä

      venytä persereikääs

    • ukkos

      Venytä vaan se tekee hyvää ja on kiva katsella
      Työnnät sormen vielä pyllyyn niin avot....

    • juliuli

      mekin olemme mieheni kanssa yritetty ja nyt ollaan aluksi totuteltu sormella tai anustapilla jotta perslihakset tottuu siihen että siellä on jotain.. sen jälkeen ollaan voitu ihan kivuttomasti harrastaa.. :) ja voin kertoa kivaa on ;)

    • peppuseksi

      Koko ikäni olen venytelly eikä ole olu mitään haittavaikutuksia. Tällä hetkellä parhaimmillaan sinne menee votkapullo... kuullostaa tosi hurjalta mutta todella nautinnollista. Jatkakaa vaan peppu venyttelyä se on kivaa ...

    • masotyttö

      Käytän isoja tappeja päivittäin erittäin kireissä farkuissa. Oon täissä GinaTricotissa ja makeet kesken päivää vaihtaa vielä isompiin tappeihin, oon saanu monesti orkut. Nautin kivusta samalla kun saan orkut. Monet tykkää kaupas kun neuvon miten saavat vielä tiukemmat farkut päälle.

    • masotyttö

      Oon kyl oikeesti melkonen huora tai lutka, miten vain. Iltasi oon esiintymässä yhessä sex shopissa, jos annan tehdä itelleni melkee mitä vaa. Eilenki mua fistattii molempii reikii ja poltettii tupakalla sormii ja nivusii. Tekijöinä on useasti myös naiset. Nautin siitä tosi paljon ja saan vähän rahaa.

      • treeenmies30

        missä suhun voi törmätä <3!


      • Anonyymi

        ja kukakahan ton uskoo? ollaan kuitenkin suomessa!!!!


      • Anonyymi

        Mistä sut löytää


    • bdman

      Vaseliini on hyvä alkuliukaste. Ensin yhdellä sormella, vähitellen toinen, sitten kolmas. Liukastetta ja rauhallista venyttelyä. Vähitellen sinne mahtuu koko käsi.

    • Fistattu

      Mä oon 16v tyttö ja oon venyttäny peräaukkoo 2 vuotta. Nyt menee helposti miehen käsi sisään. En pysty enää pidättää ja mul paskat valuu housuun melkein aina. Mut vittu se kiihottaa ku kireisii farkkuihin tulee paskaa kunolla sisään. Nautin ku kävelen kadulla ja paskat näkyy.

      • häntaihän

        onkohan ny taas joku tarinoimassa....


      • Olisi hauska kirjoitella...


    • poppex

      OSta Poppersia ja nuuhki sitä. rentouttaa anaalin lihakset ja aiheuttaa polttavan himon saada reiät täyteen

      • Fistattu

        Vittu mu mutsi o ihan pervo saatana. Mä olin koko viikon sen kireis kumeis koulussa isot tapit vitussa ja perseessä. Saatan hyvä ku veti poppersia välil.


      • Sauna2

        Ootteko käyny stadilaiset Kampissa sijaitsevassa Sauna2 gay-saunassa? Kuulemma hiton isokokonen selänpesijä siellä? on kuulemma karmee säätäjä ja jaksaa? onko kokemumuksia?


    • Testattuon

      Liukuvoide ;)

    • ratkaisu_on

      Ei muuta kuin sanot ukollesi että tunkee sen kyrvän väkisin perseeseesi ja nussii sitä rajusti takoen juurta myöten, kunnes purkautuu ja ruiskuttaa täyden lastin lämmintä spermaa syvälle suoleesi.

    • miee100000

      hei. apua. voisko joku tulla panee perseeseen? ja heti!!!

    • miee1000000

      kyllä se perä siitä venyy kun rasvaat ensin hyvin ja se mitä sinne työnnetään pitää tehdä hitaasti....lopulta se muuttuu nautinnoksi!!! kokemusta on ja ihanaa se on

    • pvenyttelija39
    • anusaukkonenä

      Kaikki mitä mitä persereikään lykätään ulkoapäin on ylimääräistä.Ainoastaan pierut ja paskat on tarkoitettu tästä paikasta ulos tulevaksi.Älkää hyvät siskot antako repiä tätä yhtä ja ainoaa paikkaa itsestänne,sillä siitä voi koitua pahoja vaivoja loppu elämäksi.

      • uah

        Taidat olla aika ahdasmielinen ja kapeakatseinen. Kannattais sunkin joskus kokeilla pyllyleikkejä.


    • miehenpilluonperäaukko

      MOI. Olen 46v mies , aloitin peppureijän rassaamisen noin 15vuotiaana. Ei ollut dildoja , huopatussi , hiuslakka pulloja. Kyllä alkoi hiljalleen venymään. ( kesäkurpitsa on hyvä ) Sitten tuli dildot. Pisin dildo on 24cm sisään , 5.5cm - 6.5cm. NYT ON, HALKAISIJALTAAN 7.6CM / SISÄÄN 21CM. Penkkiin pystyyn. 81kg painoa peräaukolle , venytys on taattu. Ulostaminen on "hieman hankalaa" varsinkin pyyhkiminen. Peräsuoli on käsittelyn jälkeen niin turvoksissa et kuseminen on vaivanloista. MUTTA ON KIIHOTTAVAA KUN PERÄAUKKO ON LEVINNYT. Eipä muuta HEIPPA

    • pawe71

      mä voin avata sitä pikkuhiljaa. hyvä siitä tulee whit voil

    • DILDOMIES

      HUOMENTA , IDIOOTTI LÖYLYKAUHAMIES. TEKIS SULLEKKIN HYVÄÄ TYÖNTÄÄ DILDOA PERSEESEEN , VAIHTELUA LÖYLYKAUHAAN. MUUTEN , MONTA MENEE KERRALLA ??????????.

    • Anonyymi

      Osta liikennekartio ja harjoittele sillä.

      • Anonyymi

        Se on varmaan sulle sopiva.Meille ihmisille se on jo liikaa.Mut harjoittele sinä sen kaa kun tunnut tykkäävän.


    • Anonyymi

      En usko että suomessa on yhtäkään naista jonka peppuun mahtuu miehen käsi saatikka kaksi kättä, en usko ennenkuin näen livenä. Salon seudulle voi tulla esittelemään kykyjään naiset.

    • Anonyymi

      meillä ihan sama juttu, vaimoni haluaisi mutta kun sattuu. itse taas olen täysin hetero mutta pidän siitä että NAINEN "käsittelee" peppuani, what we can do?????

    • Rauhassa ja ajankanssa hyvä tulee. Kumpikin saa nauttia

    • Anonyymi

      Vähitellen vaan kokeilemaan aina isommilla ja isommilla. Pese ensin bidesuihkulla moneen kertaan, voit myös ottaa bidesuihkun pään pois niin saa letkun syvemmälle. Sekin on kiva leikki. Nauti ja pidä hauskaa.

      Vakuutan että mitään hattaa näistä peppuleikeistä ei ole vaikka jotkut yrittää pelotella !!

    • Anonyymi

      osta anaalitappi

    • Anonyymi

      Ei tarvii venytystä, kunnon liukastusta kylläkin. En oo erityisen ihastunu mut jokin extrakiva siinä on

    • Anonyymi

      Halpa ja hyvä konsti: Kaupan porkkanahyllystä sopivan kokoisia porkkanoita ja toisesta hyllystä kondomeja ja liukkaria.

    • Anonyymi

      Paljon liukkaria ja isompia objekteja aluksi todella hitaasti niin ettei tunnu kipua. Ensin voi vaikka kokeilla yhdellä sormella sormettamista, sitten kun se tuntuu hyvältä niin kahdella(samalla kun hieroo klitorista) sitten kolmella sormella.

      Kun kolme sormea menee sisälle niin dildon sisälle saamisen ei pitäisi olla mahdottomuus.

      Kunhan muistaa edetä varovaisesti kehon ehdoilla, käyttää liukuvoidetta sekä hidastaa tahtia tai lopettaa hetkeksi heti kun alkaa vähänkin sattumaan epämiellyttävästi niin pitäisi peppujuttujenkin onnistua pillujuttujen lisäksi

    • Anonyymi

      Moi.. Vaimo fistannu mua 4-vuotta melkein joka viikko nyt sen jalkakin menee sisään ,,siis kantapääkin helposti.. paksuin dildo joka menee sisään ykkösellä on 10.66cm paksu...pituus noin 25cm

    • Anonyymi

      hitaasti harjoittelemalla ja suurentamalla pieni kipu kuuluu asiaan ja muuttuu vähitellen nautinnoksi sitten haluatkin vielä isompaa ja nautintoa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      voimakkaalla vibralla oleva dildo pari tuntia pidät päivittäin sisällä opit rentouttamaan peppusi lihakset

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe