olipa taas ihanaa käydä

blondeistablondein72hki

fysioterapiassa mutta mikä vielä ihanampaa niin pääpomon kommentti kun sille soitin ja kysyin ensiviikon työvuoroja "Ihanaa kun tulet taas töihin.Tervetuloa"!

Aina kun työntekijät valittaa ettei kiitosta ikinä tule mutta huonot asiat kerrotaan heti niin kukaan ei voi parempaa arvostuksen osoitusta kuin minä olen saanut;).Pomo järjesti ja teki kaikkensa että saaminut sinne takas ja kun emännän kanssa puhuin niin "Kaikki täällä kyselevät koska tulet takaisin" ja "Mä rakastan sua eikä meijän ystävyys tähän lopu" ja "Aina tiesin että kun sinä olet siellä niin uskalsin lähteä hyvillä mielin lomille kun tiesin sinun hoitavan homman" ja se kun molemmat esimiehet sanoivat myös itkeneensä kun luulivat että lääkäri lopullisesti minulta kielsi nuo työt joita tein eli keittiötä ja siivousta nyyh ;D :Onneksi pääsen takas jeeee!

Meillä kaksi tytärtä olleet kipeinä tän viikon mutta huomenna menevät kouluun.

8

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      ulkoilu ja kavereilla kahvittelu ja kohta vielä ihana sauna jonka jälkeen 15v likan tekemä ruoka;))

      • blondeistablondein72hki

        ja soittaa illalla uudestaan eli ei tartte mennä käymään,onneksi.

        15v likan kaveri tuli kahville ja tyttö kohta hammaslääkäriin.

        Ite lähden noin tunnin kuluttua siskoa tapaamaan ja pankkiin.Odottelen sen kanssa kunnes tyttärensä pääsee koulusta sitten he menevät siskoni luo.

        Ukko nyt tutun autokorjaajan luona,jos pääsis vähän halvemmalla ettei tartte uutta akkua ostaa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja soittaa illalla uudestaan eli ei tartte mennä käymään,onneksi.

        15v likan kaveri tuli kahville ja tyttö kohta hammaslääkäriin.

        Ite lähden noin tunnin kuluttua siskoa tapaamaan ja pankkiin.Odottelen sen kanssa kunnes tyttärensä pääsee koulusta sitten he menevät siskoni luo.

        Ukko nyt tutun autokorjaajan luona,jos pääsis vähän halvemmalla ettei tartte uutta akkua ostaa.

        systerillä.Ekana tavattiin Malmin Tissarissa ja käytiin kaupassa sit mentiin sen luo ja nuorin likka jäi sinne sen tytön kanssa viikonlopuksi.

        Oli yllätyksenä kun tulin kotiin likan tekemä mahtava salaatti;)

        Minulla onni ja ilo kun olen saanut noin fantastiset lapset kasvatettua että HALUAVAT ITSE tehdä ruokaa ja haluavat siivota -ei ainakaan tuu sosiaalipummeja- kun osaavat tehdä töitä eivätkä o ruikuttamassa äitiään tekemään ruokaa tai siivoomaan tai maksamaan laskunsa kun en ole kasvattanut lapsiani tyhmiksi eläteiksi jotka eivät tajua mitään eivät osaa mitään eivät tee mitään kun äiti paapoo kaiket päivät siis huh huh -tälläisiä tapauksia miljoonia ja voi lapsi parkoja ja ihan lähelläkin,voi teini parat mikä tulevaisuus edessä- , meil esim likat pärjää erinomaisesti koulussa ja ovat ajattelevia ja laaja ystäväpiiri ja ossaavat tehdä kaiken ja uskaltava puhua ja auttavat ja antavat apuaan,kuten tässä tosin lähellä teini ei uskalla monesti mennä kotiinsa vaan tulee sitten meille mutta tämä perhe esittää täydellistä perhettä,sellaista ei olekkaa siis säälittävää...

        Anteeksi tämä purkaus en ees tiedä mistä lähti;O))

        Meillä oli viimeyön 12v likan kaveri ja 15v tytön poikakaveri.

        Olen 80% onnellisessa asemassa tällä hetkellä;D ;D ;D ;D ;D


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        systerillä.Ekana tavattiin Malmin Tissarissa ja käytiin kaupassa sit mentiin sen luo ja nuorin likka jäi sinne sen tytön kanssa viikonlopuksi.

        Oli yllätyksenä kun tulin kotiin likan tekemä mahtava salaatti;)

        Minulla onni ja ilo kun olen saanut noin fantastiset lapset kasvatettua että HALUAVAT ITSE tehdä ruokaa ja haluavat siivota -ei ainakaan tuu sosiaalipummeja- kun osaavat tehdä töitä eivätkä o ruikuttamassa äitiään tekemään ruokaa tai siivoomaan tai maksamaan laskunsa kun en ole kasvattanut lapsiani tyhmiksi eläteiksi jotka eivät tajua mitään eivät osaa mitään eivät tee mitään kun äiti paapoo kaiket päivät siis huh huh -tälläisiä tapauksia miljoonia ja voi lapsi parkoja ja ihan lähelläkin,voi teini parat mikä tulevaisuus edessä- , meil esim likat pärjää erinomaisesti koulussa ja ovat ajattelevia ja laaja ystäväpiiri ja ossaavat tehdä kaiken ja uskaltava puhua ja auttavat ja antavat apuaan,kuten tässä tosin lähellä teini ei uskalla monesti mennä kotiinsa vaan tulee sitten meille mutta tämä perhe esittää täydellistä perhettä,sellaista ei olekkaa siis säälittävää...

        Anteeksi tämä purkaus en ees tiedä mistä lähti;O))

        Meillä oli viimeyön 12v likan kaveri ja 15v tytön poikakaveri.

        Olen 80% onnellisessa asemassa tällä hetkellä;D ;D ;D ;D ;D

        työpaikalla kahvilla sit auto pesemässä ja Kannelmäessä kaupassa.

        15v likka viettää tänään sen poikakaverin kanssa 1v päiväänsä;O>

        Kohta tulee kaveripariskunta.Heidän kanssaan Dominoon.En haluais mutta pakko;/

        Meil ollut koko viikonlopun 12v tytön 11v kaveri.15v tyttö meikkasi heidät ja lainasi omia vaatteitaan.Likan kaveri monesti sanonut että oispa hänelläkin samanlainen isosisko johon 12v tyttö että hähää mutta kun se on mun sisko;O))))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        työpaikalla kahvilla sit auto pesemässä ja Kannelmäessä kaupassa.

        15v likka viettää tänään sen poikakaverin kanssa 1v päiväänsä;O>

        Kohta tulee kaveripariskunta.Heidän kanssaan Dominoon.En haluais mutta pakko;/

        Meil ollut koko viikonlopun 12v tytön 11v kaveri.15v tyttö meikkasi heidät ja lainasi omia vaatteitaan.Likan kaveri monesti sanonut että oispa hänelläkin samanlainen isosisko johon 12v tyttö että hähää mutta kun se on mun sisko;O))))

        16v tytärtä kotiinsa.Oli aivan ihanaa kun likka oli himassa yön;)

        En ollut kauan kapakassa,tuli yhtäkkiä kamala olo.

        Tutustuin siellä muijaan joka antoi tietonsa ja pitää etsiä se facebookista ja lisätä meseen sit se yritti iskee äijän kun olin lähtenyt.Nauroin kuulin että "ainakin tiedän mistä sut löytää kun et ole himassa" ;D ;D ;D

        Meil oli viimeyön siskon 12v tytöt.Ukko haki ne siskoltani joka oli jättänyt tytöt koko päiväksi kahdestaan;/


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        16v tytärtä kotiinsa.Oli aivan ihanaa kun likka oli himassa yön;)

        En ollut kauan kapakassa,tuli yhtäkkiä kamala olo.

        Tutustuin siellä muijaan joka antoi tietonsa ja pitää etsiä se facebookista ja lisätä meseen sit se yritti iskee äijän kun olin lähtenyt.Nauroin kuulin että "ainakin tiedän mistä sut löytää kun et ole himassa" ;D ;D ;D

        Meil oli viimeyön siskon 12v tytöt.Ukko haki ne siskoltani joka oli jättänyt tytöt koko päiväksi kahdestaan;/

        ja taas toi paska nolasin minut ja etenkin tytttärensä;(((((

        15v likka serkullaan ensi yön.

        ukko eilen vei kaverinsa sairaalaan ja odotti siellä ja tulivat sit meille kahville kun pääsi veke.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja taas toi paska nolasin minut ja etenkin tytttärensä;(((((

        15v likka serkullaan ensi yön.

        ukko eilen vei kaverinsa sairaalaan ja odotti siellä ja tulivat sit meille kahville kun pääsi veke.

        piristi ilmettä mutta mitä toi vitunrumaläskikasa sanoo taas kun vaan ilkeyksiä;((

        Eilen kävi kahvilla naapuri sekä kaveriperhe.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        piristi ilmettä mutta mitä toi vitunrumaläskikasa sanoo taas kun vaan ilkeyksiä;((

        Eilen kävi kahvilla naapuri sekä kaveriperhe.

        toi paska ja silti sillä tietty oikeus olla koneella mutta kuka vaan muu on niin aina riitelee vittuilee ilkeilee puhuu paskaa eikä ajattele kuinka helevtisti itse on.Itsellä monesti useita päiviä etten käy,toi paska joka päivä ja illat ja heti aamulla ja yölläkin ja siitä en sano sille koskaan.

        En kehtaa ton kanssa kulke kun se ei osaa pukeutua,näyttää läskinsä kaikille ja muutenkin järkky eikä osaa käyttäytyä silti en ikinä sano rumasti vaan oon hiljaa mutta toi paska heti kun näki minut "laita pussi päähäs" ym ym
        eli hiukseni aika punaiset nytten ja en kadu,saan blondiksi hiukseni takas aikanaan värin häivyttyä;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe