mukaan Miehen päivä. Siis herätys kaikki Miehet. Mitäs tehdään ? Pannaanko ihan ranttaliks tahi sitten ei.
Prkl-tänäänhän on almanakan
9
133
Vastaukset
- Sinulle annettu:
LAULA tuosta aariaa itsellesi:
Hän säät ja ilmat säätää
ja aallot tainnuttaa
ja hyisen hallan häätää
ja viljan vartuttaa.
Hän onneen meidät ohjaa,
jos joutuu johdantaan.
Sen rakkauden pohjaa
ken pystyy koskaan tutkimaan? ette pane. Ja siihen riittää syyksi se ettei almanakasta löydy nimeä "Nainen". Prkl.
Vaikka kukapa sellasta kersalleen antaiskaan.- joopatis !
Sori en tunne kyllä yhtään miestäkään , siis Mies nimistä heppua. Päiväkodissa olis aika hurjaa kun huudettas et Mies hiljaa ...ja niin edelleen ..ehehe
joopatis ! kirjoitti:
Sori en tunne kyllä yhtään miestäkään , siis Mies nimistä heppua. Päiväkodissa olis aika hurjaa kun huudettas et Mies hiljaa ...ja niin edelleen ..ehehe
tunne määkään. Jos viittis, vois kuuklettaa ton nimen ja kattoo, montako niitä on. Onhan se ihan miehekäs nimi, suorastaan macho.. mut silti..;)
- Yx Pässi
Ei sitten panna-ranttaliksi. Kyllähän siinä selvä ero on kun on Nisten Päivä. Silloin sitä kyllä juhlitaan viimosen päälle, shamppanja virtaa ja timangit kiiltelee. No, kuten me kaikki suomalaiset miehet tiedämme niin me olemme varsin vaatimattomia mutta onneksi kauniita,
Yx Pässi kirjoitti:
Ei sitten panna-ranttaliksi. Kyllähän siinä selvä ero on kun on Nisten Päivä. Silloin sitä kyllä juhlitaan viimosen päälle, shamppanja virtaa ja timangit kiiltelee. No, kuten me kaikki suomalaiset miehet tiedämme niin me olemme varsin vaatimattomia mutta onneksi kauniita,
vaatimattomia mut kauniita;)
Mä en tykkää samppakaljasta enkä timangeista.. enkä mä juhli naistenpäivää.. mä varmaan tarttisin vähän syväluotaavaa luonnekasvatusta ja selkäsaunan.
- uteliasuuno
Tunteeko kukaan Mies -nimistä miestä?
löytyy tunnetuin Mies etunimen omistava henkilö, ei tosin suomalainen)
ja tuo naisten päivä on unohdettu kokonaan mun osaltani. Yhen kerrna jokin aika sitte ostin laumalle naisia ruusun jokaiselle, ja tulos, kitinä siitä miksi niitä oli vain yksi per nuppi ja muutama mutina lisää miksi ostin niille muille ruusun kans?.
Yritä täsä sitten olla miellyttävä((((, prskeles! Nii Kerta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1204540Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv662619Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91146- 66872
- 21853
- 41835
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67807Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789