Joku on vienyt mun KAIKKI sähköpostini !! Mun kansioni oli ihan tyhjä !! Mun kaikki liki 700 viestiini...
*kaikki niille varkaille nykyään kelpaa*
Mut on ryöstetty !! :(
67
493
Vastaukset
- valk.susi-09
et ole tosissasi ;)
nyt lasket leikkiä ;/
en tunne sua että voisin olla varma siksi varmistan ;)- impi-lempi
vaikka oonkin huuhaalla...;)
itse tulostan kaikki sähköpostit, pistän ne kirjekuoreen, johon päälle kirjoitan, keneltä posti on. Sitten niputan ne kuukausittain silkkinauhalla ja laitan ullakolla sijaitsevaan matka-arkkuun. Siinä on jälkipolvilla ihmeteltävää.
- impi-lempi
mikset voinut tota vinkkii antaa aikasemmin...mun kaikki hianot viestit ystäviltäni...kaikki poissa :O/
Mut ryöstettiin apteekissa äsken..
- impi-lempi
milleen sen ny ottaa...kumpi on pikkujuttu...mulla sentään 700 viestii, mitä sulta meni ?? ;)
impi-lempi kirjoitti:
milleen sen ny ottaa...kumpi on pikkujuttu...mulla sentään 700 viestii, mitä sulta meni ?? ;)
Meni että kopsahti ,pikkujuttu jos sulta meni posti multa vaan rahat
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Meni että kopsahti ,pikkujuttu jos sulta meni posti multa vaan rahat
raha on niin vanha keksintö, että sitä pitäisi jo kaikilla olla tarpeeksi, mitäs ny pikkujuttuja murehdit ?? ;))
*vaan mut on jotenkin unohdettu tossa rahan jaossa* impi-lempi kirjoitti:
raha on niin vanha keksintö, että sitä pitäisi jo kaikilla olla tarpeeksi, mitäs ny pikkujuttuja murehdit ?? ;))
*vaan mut on jotenkin unohdettu tossa rahan jaossa*Jos satsku menee apteekkiin Niin huh ...mutta hauskaa päivää menen leppäämään
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Jos satsku menee apteekkiin Niin huh ...mutta hauskaa päivää menen leppäämään
tuo olikin jo ryöstö !!! :O/
- TheEagles
maksavat myös ne sähköpostiisi tulleet laskusi, kun kerran kaiken veivät ;-D
Jotain rotia sentäs....;-)- impi-lempi
onneksi ei ollut mun "virallinen" sähköpostini ;)
- TheEagles
impi-lempi kirjoitti:
onneksi ei ollut mun "virallinen" sähköpostini ;)
vaan epävirallisia laskuja? Ne mitkä eivät päivänvaloa kestä?...Sexshop ja sellaiset..no miksei kestäisi..pitäähän sitä välillä irrotella ja vähän mausteita makuukammariin.. ;-D
- impi-lempi
TheEagles kirjoitti:
vaan epävirallisia laskuja? Ne mitkä eivät päivänvaloa kestä?...Sexshop ja sellaiset..no miksei kestäisi..pitäähän sitä välillä irrotella ja vähän mausteita makuukammariin.. ;-D
hyvin oivallettu ;) Sen lisäksi kaikki hianot, upeet , korvaamattomat viestit, joita olen saanut ystäviltäni :O/
- TheEagles
impi-lempi kirjoitti:
hyvin oivallettu ;) Sen lisäksi kaikki hianot, upeet , korvaamattomat viestit, joita olen saanut ystäviltäni :O/
Siis tarkoitat "hianot" vai hianot... ;-)
ystävät on niin mukavia.......=) - valk.susi-09
impi-lempi kirjoitti:
ei troijalainen joka oli toissapäivänä huuhaalla oikeesti sain sen eristettyä;)))
- valk.susi-09
valk.susi-09 kirjoitti:
ei troijalainen joka oli toissapäivänä huuhaalla oikeesti sain sen eristettyä;)))
voi minun näköä
- impi-lempi
TheEagles kirjoitti:
Siis tarkoitat "hianot" vai hianot... ;-)
ystävät on niin mukavia.......=)Tarkoitan hianot...;)
- impi-lempi
valk.susi-09 kirjoitti:
se mun viestit vei...hävyttömii tollaset Troijalaiset !!
- valk.susi-09
impi-lempi kirjoitti:
se mun viestit vei...hävyttömii tollaset Troijalaiset !!
joku kaappaus ohjelma onko sulla suomi24 posti hakkeri oli liikkeellä;))
on se nimi tuolla ylhäälä vaan en jaksa etsiä;))
täällä huuhaalla tätä on useasti ;)))
laita 24 :LLe viestii niin tiedät mitä voivat ja haluavat tehdä :)
olen ollut poliisiin yhteydessä ;) 24 ensin ja sitten jos ei löydy yhteistyötä;) - impi-lempi
valk.susi-09 kirjoitti:
joku kaappaus ohjelma onko sulla suomi24 posti hakkeri oli liikkeellä;))
on se nimi tuolla ylhäälä vaan en jaksa etsiä;))
täällä huuhaalla tätä on useasti ;)))
laita 24 :LLe viestii niin tiedät mitä voivat ja haluavat tehdä :)
olen ollut poliisiin yhteydessä ;) 24 ensin ja sitten jos ei löydy yhteistyötä;)katotaan ny...
- valk.susi-09
impi-lempi kirjoitti:
katotaan ny...
impi katso oletko laittanut ne roskikseen vaikka olisit ne poistanutkin koko postin niin saat palautettua takaisin... jos koneessasi on vista ..
onko sinulla windows vista käyttöjärjestelmä luot uusiksi ;)))) siis palautat takaisin;
seraava kyssäri onko sulla kotona poika joka on jo 15 :sta kysy siltä hehehh - impi-lempi
valk.susi-09 kirjoitti:
impi katso oletko laittanut ne roskikseen vaikka olisit ne poistanutkin koko postin niin saat palautettua takaisin... jos koneessasi on vista ..
onko sinulla windows vista käyttöjärjestelmä luot uusiksi ;)))) siis palautat takaisin;
seraava kyssäri onko sulla kotona poika joka on jo 15 :sta kysy siltä hehehhKäyn kurkkaamassa löytyskö roskiksesta ;)
- valk.susi-09
impi-lempi kirjoitti:
Käyn kurkkaamassa löytyskö roskiksesta ;)
siis koneen roskiksesta niin juup lempi impi ;)))
minun valokuvat hävisi mystisesti ajoin koneen alkutekijöihin ja kuvat löyty;)
päivitin tietoturvan uusiksi;))
impi oon kohta teillä kuhan vähä aikaa vielä puhut ;) - impi-lempi
valk.susi-09 kirjoitti:
siis koneen roskiksesta niin juup lempi impi ;)))
minun valokuvat hävisi mystisesti ajoin koneen alkutekijöihin ja kuvat löyty;)
päivitin tietoturvan uusiksi;))
impi oon kohta teillä kuhan vähä aikaa vielä puhut ;)mä jo kävin kaikki muut roskikset läpi ;)))
- valk.susi-09
impi-lempi kirjoitti:
mä jo kävin kaikki muut roskikset läpi ;)))
kuolen kohta nauruun ;)
puistele jospa ne tippuisivat jostain voi voi heh - valk.susi-09
impi-lempi kirjoitti:
mä jo kävin kaikki muut roskikset läpi ;)))
ryöstää impin yhteys huuhaalle ;)
- valk.susi-09
puhxxxm kirjoitti:
ompas nätti mirri impillä
keskellä impin mirriä ;)))))))))))))))))
- ????
valk.susi-09 kirjoitti:
keskellä impin mirriä ;)))))))))))))))))
sen pitäis kehua...hyi kun olet ällö
- impi-lempi
valk.susi-09 kirjoitti:
ryöstää impin yhteys huuhaalle ;)
oon siivonnu nyt koko kämpän , mutten löydä mistään niitä viestejä :(
Ja muuten, mistä mirristä te täällä höpisette ?? ;) - impi-lempi
valk.susi-09 kirjoitti:
kuolen kohta nauruun ;)
puistele jospa ne tippuisivat jostain voi voi hehtarkistin, että oot kirjotellut 4 jälkeen ;))
Voi kun joku tulis tekemään tuon saman minun postilaatikkooni.;)
En jaksa koko ajan itsekään niitä poistella, aina tukossa.;)
Hyvää viikonloppua sinullekin.:)
Musan kera tietty.;)
http://www.youtube.com/watch?v=cSiNYNYbKbU&feature=related- impi-lempi
Kyllä mä oisin ite halunnut kattoo mitä poistetaan ja mitä jätetään...*nyyh*
Sullekin oikein mukavaa viikonloppua !! :)
kaikki taitaa olla mahdollista.. toivotaan etta ne palauttaa ne pienen sailömisen jalkeen.
- impi-lempi
se on just tää suomi24...mutta onneksi mulle tärkeet jutut toiseen postiin ...
Pitäkööt, perhana !!
Vähän nyt kaipaisin lisää yksityiskohtia. Esim. kuinkas se sähköpostilaitos on ottanut vastuuta tapahtuneesta?
Mutt älä huoli, jos viesteissäsi oli jotain sensaatiomaista tai noloa, niin kyllä ne joku jollakin sivustolla julkaisee, jolloin saat ne sieltä kopioitua takaisin.- impi-lempi
oot sä sitten fiksu...ei noin saa pelootella :O/
Ja kukaan ei oo ottanut vastuuta mistään...mä vaan tässä kärsin seuraukset... - impi-lempi
puhxxxm kirjoitti:
aina impin mirriä voi kehua:)
Miksi voi ? Aina ?? *ihmettelee*
impi-lempi kirjoitti:
oot sä sitten fiksu...ei noin saa pelootella :O/
Ja kukaan ei oo ottanut vastuuta mistään...mä vaan tässä kärsin seuraukset...No seuraavaksi tietenkin pitää kysyä, että saitko varkaiden tuntomerkit talteen? Näitkö esim. rekisterinumeroa tms.?
- impi-lempi
tuttumies kirjoitti:
No seuraavaksi tietenkin pitää kysyä, että saitko varkaiden tuntomerkit talteen? Näitkö esim. rekisterinumeroa tms.?
mitään en oo nähnyt....:(
- valk.susi-09
impi on keksitty näitä vamuusvälineitäkin;)
varmuuskopio olis ihan hyvä;)- impi-lempi
Oon mä semmosista kuullut joskus juttuu...mä semmosista mitään ymmärrä...ja sen huomaa, kämppä täynnä muksuja ;) Vai mistä sä puhuit ??
- haggerix
Iski impi-lempin koneelle vieden kaiken. Käys kohta vilkaisemassa pakkitiliäs:)
Paljonko maksat että palautan kaiken?- lempi-impi
ainaki 2000e
- impi-lempi
et se sää ollut...;)) Mutta joku teki täydellisen tyhjennyksen kyllä....
Impille on jo varmaankin selvinnyt kadonneiden viestien kohtalo..?
Multakin on menny jotain korvaamatonta, olivat meinaan suolipostissa johon en muistanu kirjautua tarpeeks usein.. pikkasen kyrsi.. se on muistaakseni kolme viikkoo ja kaikki häipyy.- impi-lempi
Oisko noin...en oo ollut tarpeeksi ahkera postissa kävijä ?? Siitä on kyllä muutama viikko, kun siellä oon käynyt, mutta silti...toi on raukkamaista hävittää toisen posti !!
- R3portteri
-Katosko jotain pahaa?
-Jos, katos, niin hyvä niin? ! 7000 viestiä on pahempi? hmm,?- impi-lempi
osaan mäkin ajatella positiivisesti...onneksi todella ei ollut 7000 !!! ;))))
Ja ei pahaa kadonnut, hyvää vaan...mulla mitään pahaa siellä oo ollukkaan ;)
no mistäs ne on viety ,. täältä suomi24:stäkö ,..,. no enpä sitten ihmettele ,.,
- impi-lempi
täältä ne on kadonnut, suomi24:sta...mutta pitäköön ja lukekoot...kun eivät levittele niitä ;)))
- Salainen ihailijasi
Pelästyin jo, että Sinut on joku ehtinyt ryöstämään muijakseen tai haaremiin. Sellaiset aikeet täälläkin, mutta kun meillä Hämeen puolessa ei ole noihin lajeihin oikein geenejä äkkilähtöihin.
Niitä viestejä katoaa valtavasti vähän jokaiselta. Älä välitä, totu maan tai operaattorin tapaan. Maan tapa on Ruotsin kunkun Maunu Ladonlukon muutama sata vuotta sitten säätämä lain veroiseksi ja koskee myös Ruotsin valtakunnan itäistä Finland nimistä maakuntaa. Vieläkin lukee Suomen Laki I alkulehdillä. Sitä kaikki asianosaiset noudattakoot.- impi-lempi
muijaksi jo aikoja sitten...nyt vaan noita posteja ihmettelen , hämmästelen, kummastelen ;))
- ..
impi-lempi kirjoitti:
muijaksi jo aikoja sitten...nyt vaan noita posteja ihmettelen , hämmästelen, kummastelen ;))
jonkun tuttu sen teki muuten ei ole mahdollista
.. kirjoitti:
jonkun tuttu sen teki muuten ei ole mahdollista
tajua kuinka tää suomi24:n postisysteemi toimii? No, ei voi mitään. Vouhota rauhassa.
- Heissumies
Mannehan se sielläkin taas on ollut.
- impi-lempi
Mitä hemmettii se tekee mun sähköposteilla ?? ;)
- ..
impi-lempi kirjoitti:
Mitä hemmettii se tekee mun sähköposteilla ?? ;)
vie sampille
tai pitää ite
ylläpito asialla - impi-lempi
.. kirjoitti:
vie sampille
tai pitää ite
ylläpito asiallaylläpidon touhuja varmaan...aaveelta sain jo aiemmin faktaa, miksi postit katoaa...
impi-lempi kirjoitti:
ylläpidon touhuja varmaan...aaveelta sain jo aiemmin faktaa, miksi postit katoaa...
edes sä tajusit..;)
- ..
impi-lempi kirjoitti:
ylläpidon touhuja varmaan...aaveelta sain jo aiemmin faktaa, miksi postit katoaa...
joku tuntee seriffin
- impi-lempi
a-v kirjoitti:
edes sä tajusit..;)
Mutta nää nyt jotkut vaan alotti aiheesta uudelleen ;))
- impi-lempi
.. kirjoitti:
joku tuntee seriffin
että seriffi poistelee viestejä ;)
impi-lempi kirjoitti:
Mutta nää nyt jotkut vaan alotti aiheesta uudelleen ;))
se on sellasta kun ei tajuta, vouhotetaan vaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185593- 163045
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6292144Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1492012Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701402Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421385Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31168Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061116Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641087