Rakas, Jumala. Kiitos, että autat minua ja kumppaniani rahavaikeuksissa. Kiitos, että saamme velkamme maksettua pois. Kiitos, että meille jää kaikesta huolimatta aina rahaa arjen menoihin. Kiitos, aamen.
Apua rahaongelmiin
11
532
Vastaukset
- 9+5
Kiittelet mammonasta, ei ole kovinkaan vakuuttava usko. Kiittäisit mielummin kärsimyksistä, voisit siten oppia tuntemaan oikean nöyryyden ja tien oikeamielisen Jumalan luo.
- pelkkä-
Tulipa kylmä olo ja negatiivinen energia, kun luin viestisi. En tiedä ikääsi. Olen pian 60v. En tiedä sinun kärsimyksistäsi, mutta itsestäni sen verran, etten muista yhtään kivutonta päivää sen jälkeen, kun v.1961 aloitin koulunkäynnin. En pysty millään kiittämään kaikista kärsimyksistäni. Tiedätkö sinä, mitä kipu on? Onko sinua hakattu, kun olit lapsi? Oletko joutunut 5v pedofiilin raiskaamaksi? Onko sinun äitisi orjuuttanut sinut ja piiskannut verille, jos jostain löytyi pölyä? Syyttikö äitisi koskaan sinua nuorempien sisarusten sairastumisesta?? 5v veljeni joi kynsilakanpoistoainetta;acetonia ja joutui sairaalaan. Se oli kuulemma minun vikani.Onko takalistosi ollut niin kipeä piiskan jälkeen, ettet ole pystynyt koulussa kunnolla istumaan ja luokkatoverisi ovat pilkanneet liikehdintääsi ja opettaja tullut kotiin kyselemään, että onko käyttäytymisessä havaittu jotain erikoista levottoman liikehdinnän lisäksi. Onko sinun äitisi syyttänyt sinua siitä, että synnyit ja pilasit äitisi elämän. Sanoiko äitisi murrosikäiselle sinulle, miten ruma olet?? Kielsivätkö vanhempasi sinulta opiskelun mahdollisuuden? Jouduitko huolehtimaan toimeentulostasi jo 16vuotiaana? Oletko sairastanut keuhkokuumeen, aivokalvontulehduksen, reumakuumeen, tuhkarokon ja rokotuksesta saadun isorokon? Tiedätkö, millaisia kipuja aiheuttaa sappirefluksi? Kipu on samantyyppinen kuin sydäninfarktin aiheuttama. Jos olet kokenut puoletkaan kertomastani, saatat tietää, mitä on kärsimys. Voisihan tuohon lisätä köyhyyden ja nälän, ulosottovelat ja vammaiset lapset, työttömyyden, avioeron ja huoraksi leimautumisen. En tiedä, mitä on nöyryys, enkä tunne oikeamielistä Jumalaa. En kiitä, vaan ihmettelen, miksi ylipäätään synnyin kokemaan pelkkää kärsimystä.
- vier. uskonnoton
pelkkä- kirjoitti:
Tulipa kylmä olo ja negatiivinen energia, kun luin viestisi. En tiedä ikääsi. Olen pian 60v. En tiedä sinun kärsimyksistäsi, mutta itsestäni sen verran, etten muista yhtään kivutonta päivää sen jälkeen, kun v.1961 aloitin koulunkäynnin. En pysty millään kiittämään kaikista kärsimyksistäni. Tiedätkö sinä, mitä kipu on? Onko sinua hakattu, kun olit lapsi? Oletko joutunut 5v pedofiilin raiskaamaksi? Onko sinun äitisi orjuuttanut sinut ja piiskannut verille, jos jostain löytyi pölyä? Syyttikö äitisi koskaan sinua nuorempien sisarusten sairastumisesta?? 5v veljeni joi kynsilakanpoistoainetta;acetonia ja joutui sairaalaan. Se oli kuulemma minun vikani.Onko takalistosi ollut niin kipeä piiskan jälkeen, ettet ole pystynyt koulussa kunnolla istumaan ja luokkatoverisi ovat pilkanneet liikehdintääsi ja opettaja tullut kotiin kyselemään, että onko käyttäytymisessä havaittu jotain erikoista levottoman liikehdinnän lisäksi. Onko sinun äitisi syyttänyt sinua siitä, että synnyit ja pilasit äitisi elämän. Sanoiko äitisi murrosikäiselle sinulle, miten ruma olet?? Kielsivätkö vanhempasi sinulta opiskelun mahdollisuuden? Jouduitko huolehtimaan toimeentulostasi jo 16vuotiaana? Oletko sairastanut keuhkokuumeen, aivokalvontulehduksen, reumakuumeen, tuhkarokon ja rokotuksesta saadun isorokon? Tiedätkö, millaisia kipuja aiheuttaa sappirefluksi? Kipu on samantyyppinen kuin sydäninfarktin aiheuttama. Jos olet kokenut puoletkaan kertomastani, saatat tietää, mitä on kärsimys. Voisihan tuohon lisätä köyhyyden ja nälän, ulosottovelat ja vammaiset lapset, työttömyyden, avioeron ja huoraksi leimautumisen. En tiedä, mitä on nöyryys, enkä tunne oikeamielistä Jumalaa. En kiitä, vaan ihmettelen, miksi ylipäätään synnyin kokemaan pelkkää kärsimystä.
Elämäsi on ollut kovaa. Jotkin kokemuksesi ovat minullekin tuttuja, olen sairastanut useita kivuliaita tauteja, mm. aivokalvontulehduksen. Lisäksi olen ollut pahassa onnettomuudessa, joka oli toisen henkilön syytä. En ole tullut hakatuksi lapsena, mutta sen sijaan kokenut lapsena hyvän ja huolehtivaisen vanhempani kuoleman.
Tänne syntymiseen ei tarvita mitään erityisempää syytä. Mutta toivon sinulle hyviä vanhuudenpäiviä, ennen kuolemaasi, jonka jälkeen kärsimyksestäsi ei ole enää muistoakaan. - itsestään !
pelkkä- kirjoitti:
Kyllä meitä on paljon muitakin ihmisiä, jotka ovat kokeneet elämänsä täällä tyhjäksi ja kärsimykseksi, mutta ei minkään kärsimyksen pitäisi kuitenkaan antaa viedä Raamatun Jumalaan uskoa pois, että jos sen antaa tapahtua, niin on kääntynyt palvelemaan pahuutta, että meillä jokaisella on omat kärsimyksemme täällä kestettävänä, että kukaan ei varmasti täällä ilman kärsimystä pysty elämään.
Tuossa kerroit paljon asioita joita olet elämäsi aikana kohdannut, ja täällä maailmassa ja jopa suomessa on paljon muitakin kovia kokeneita, mutta niistä ei haluta niin puhua julkisesti, kun ne ovat olleet ehkäpä niin kauheita kokemuksia, että ne halutaan mieluimmin unohtaa, mutta ne ovat siis kuitenkin joskus tapahtuneita totuuksia, että me niitä kokeneet tiedämme niiden tähden millaista täällä maailmassa voi tosiaan olla, että ne ovat ainakin minulle sellaisia hyviä asioita sen vuoksi, että tiedän mitä voisi oikeastikin koko ajan tapahtua missä päin maailmaa tahansa, että olen tietoinen omien kohdalle sattuneiden asioiden takia, muutenhan en tietäisi moisista lainkaa, että mitä kaikkea voi ihmislapsi täällä elämänsä aikana kokea.
Nämä minun kokemukseni ovatkin ajaneet minua enemmän Raamatun Jumalan tykö, että kun en ihmisiltä ole saanut apua, niin Raamatun Jumalalle olen saanut kaiken vuodattaa, ja siellä tiedetään kaikki asiat joita olen täällä saanut kokea, että olenhan itsekkin tehnyt synnillisiä asioita, että kukaan ei täällä voi synnittömänä elää.
No, kun minulla ei ole kokemusta toisenlaisesta tavasta reagoida omiin elämän tapahtumiin, että olen siis hakeutunut Raamatun Jumalan tykö eikä siis ole kokemusta sellaisesta, että ei olisi hakeutunut ongelmien sattuessa Rukouksin Raamatun Jumalan tykö, niin en osaa sinua tämän kummemmin auttaa, mutta uskomalla Jeesukseen Kristukseen me olemme tehneet Raamatun Jumalan tahdon mukaisen teon, ja sehän on suuri asia, että kun vain jatkamme sillä tiellä, että Jeesus itse sanoo, että meidän tulee olla kestävät uskossamme, että muut ihmiset eivät meidän uskoa voi kestäväksi tehdä, että sen on lähdettävä meistä itsestämme, että rukouksin pyydämme kaikkea mitä tarvitsemme näitä asioita, että kestävyyttä, viisautta ja tälläistä, niin kyllä me tämmöisellä tiellä pääsemme Taivasten Valtakuntaan, että mehän emme voi täysin tietää mitä siellä on, että siellä on ainakin kaikki kärsimykset ohi, että siellä on semmoinen rauha ja lepo, jota emme varmaankaan tässä elämässä ole juuri kokeneet, että meidän omasta henkilökohtaisesta uskosta kaikki on kiinni, että sitä ei kannattaisi tämän maailman rikkauksien tähden heittää pois, että tämän ainakin näin itse olen saanut hoksata, että vaikka mitä tapahtuisi, niin olenhan vielä elossa ollessani saanut kuulla Jeesuksesta, että Hän on tie, totuus ja elämä, että meillä on kaikki mitä tarvitsemme Hänessä, että tämän Hänen löytämisen jälkeen me saamme elää loppuelämämme Hänestä iloiten, että saamme kertoa myös muille Hänestä, ja siis kaikki on hyvin, että kunhan vain olemme kestävät loppuun asti, niin kaikki on silloin parhainpäin ! - 19+
itsestään ! kirjoitti:
Kyllä meitä on paljon muitakin ihmisiä, jotka ovat kokeneet elämänsä täällä tyhjäksi ja kärsimykseksi, mutta ei minkään kärsimyksen pitäisi kuitenkaan antaa viedä Raamatun Jumalaan uskoa pois, että jos sen antaa tapahtua, niin on kääntynyt palvelemaan pahuutta, että meillä jokaisella on omat kärsimyksemme täällä kestettävänä, että kukaan ei varmasti täällä ilman kärsimystä pysty elämään.
Tuossa kerroit paljon asioita joita olet elämäsi aikana kohdannut, ja täällä maailmassa ja jopa suomessa on paljon muitakin kovia kokeneita, mutta niistä ei haluta niin puhua julkisesti, kun ne ovat olleet ehkäpä niin kauheita kokemuksia, että ne halutaan mieluimmin unohtaa, mutta ne ovat siis kuitenkin joskus tapahtuneita totuuksia, että me niitä kokeneet tiedämme niiden tähden millaista täällä maailmassa voi tosiaan olla, että ne ovat ainakin minulle sellaisia hyviä asioita sen vuoksi, että tiedän mitä voisi oikeastikin koko ajan tapahtua missä päin maailmaa tahansa, että olen tietoinen omien kohdalle sattuneiden asioiden takia, muutenhan en tietäisi moisista lainkaa, että mitä kaikkea voi ihmislapsi täällä elämänsä aikana kokea.
Nämä minun kokemukseni ovatkin ajaneet minua enemmän Raamatun Jumalan tykö, että kun en ihmisiltä ole saanut apua, niin Raamatun Jumalalle olen saanut kaiken vuodattaa, ja siellä tiedetään kaikki asiat joita olen täällä saanut kokea, että olenhan itsekkin tehnyt synnillisiä asioita, että kukaan ei täällä voi synnittömänä elää.
No, kun minulla ei ole kokemusta toisenlaisesta tavasta reagoida omiin elämän tapahtumiin, että olen siis hakeutunut Raamatun Jumalan tykö eikä siis ole kokemusta sellaisesta, että ei olisi hakeutunut ongelmien sattuessa Rukouksin Raamatun Jumalan tykö, niin en osaa sinua tämän kummemmin auttaa, mutta uskomalla Jeesukseen Kristukseen me olemme tehneet Raamatun Jumalan tahdon mukaisen teon, ja sehän on suuri asia, että kun vain jatkamme sillä tiellä, että Jeesus itse sanoo, että meidän tulee olla kestävät uskossamme, että muut ihmiset eivät meidän uskoa voi kestäväksi tehdä, että sen on lähdettävä meistä itsestämme, että rukouksin pyydämme kaikkea mitä tarvitsemme näitä asioita, että kestävyyttä, viisautta ja tälläistä, niin kyllä me tämmöisellä tiellä pääsemme Taivasten Valtakuntaan, että mehän emme voi täysin tietää mitä siellä on, että siellä on ainakin kaikki kärsimykset ohi, että siellä on semmoinen rauha ja lepo, jota emme varmaankaan tässä elämässä ole juuri kokeneet, että meidän omasta henkilökohtaisesta uskosta kaikki on kiinni, että sitä ei kannattaisi tämän maailman rikkauksien tähden heittää pois, että tämän ainakin näin itse olen saanut hoksata, että vaikka mitä tapahtuisi, niin olenhan vielä elossa ollessani saanut kuulla Jeesuksesta, että Hän on tie, totuus ja elämä, että meillä on kaikki mitä tarvitsemme Hänessä, että tämän Hänen löytämisen jälkeen me saamme elää loppuelämämme Hänestä iloiten, että saamme kertoa myös muille Hänestä, ja siis kaikki on hyvin, että kunhan vain olemme kestävät loppuun asti, niin kaikki on silloin parhainpäin !on henkistä julmuutta, koska syytät kääntymisestä palvelemaan pahuutta, jos ihminen monien vastoinkäymisten takia lakkaa uskomasta hyvänsuopaan jumalaan. Hän on ehkä rukoillutkin, saamatta apua, ja silloin on normaalin tervettä ajattelua alkaa epäillä raamattua, jossa luvataan uskovaiselle apua hädässä.
- .....
pelkkä- kirjoitti:
Ymmärrän sinua, ymmärtäminen ei auta pelkästään. Mutta ihmisellä on toivoa, anna anteeksi. Minäkin kuvittelin jonain päivänä sylkeväni haudalle. Maallinen elämä ei ole niin tärkeää, ja mehän synnymme uudelleen. Tärkeintä on Jeesus. Vielä sinäkin ymmärrät ja pääset vapaaksi.
- Älä pelkää !
19+ kirjoitti:
on henkistä julmuutta, koska syytät kääntymisestä palvelemaan pahuutta, jos ihminen monien vastoinkäymisten takia lakkaa uskomasta hyvänsuopaan jumalaan. Hän on ehkä rukoillutkin, saamatta apua, ja silloin on normaalin tervettä ajattelua alkaa epäillä raamattua, jossa luvataan uskovaiselle apua hädässä.
No, kyllä Raamatun Jumala näkee jokaisen ihmisen sydämmeen ja ajatusmaailmaan, että mikään ei ole pimennossa Häneltä. Me ihmiset, kun emme näe toisen sydämmeen, niin sen takia meidän on vain kirjoitettava niitä mitä Raamattu meille kertoo asioista, että jos ihminen hylkää Raamatun Jumalan, niin silloin on olemassa tie auki kadotukseen, että jos se päätös kestää ja pitää loppuun saakka, että näin se vain on, että sinun on vain syyttäminen Raamatun jumalaa, että Hän on antanut sinun kärsiä täällä niin ja niin paljon, siihen emme me ihmiset voi mitään sanoa, että se asia on sitten sinun ja Raamatun Jumalan välinen asia.
Meille on annettu vapaatahto, että Raamatun jumala ei pakota ketään mihinkään, että pahantekijäkin saa synnit anteeksi, kun hän hoksaa katua tekosiaan, ja tekee parannuksen elämässään, että haluaa lähteä seuraamaan Jeesusta, että näin se myös menee, että meille kaikille ihmisille on armo olemassa !
Senjälkeen on taas kyse sitten siitä, että mitä ihminen jatkoelämän aikana tekee, että onko hän kestävä loppuun asti, että tämä on aina edessä.
Raamatun Jumala kyllä määrittää sen kuka pääsee Taivasten Valtakunnan porteista sisälle, että siihen meidän ihmisten on tyydyttävä, kun olemme sinne asti päässeet eläen meidän mielestämme oikeanlaista Raamatun Jumalan lapsen elämää, että siellä viimeistään tiedämme millaiset valinnat olemme elämässämme todellisesti tehneet. Kun täällä meidän maailmassa voi elää mallikelpoisesti, ja elää siis hyvää elämää, mutta silti voi olla sisäänpääsy Taivaaseen mahdotonta, että meidän ei ole näistä asioista päättäminen, että sen näkee sitten tulevaisuudessa.
Henkistä julmuutta on sellainen, jos joku haluaa kiduttaa ihmistä tai eläintä, että henkinen julmuus on pahuutta kaikessa kokonaisuudessaan.
Kun minä ihmisenä ilmoitan Raamatun kirjoituksia, että mitä siellä sanotaan ihmisistä, jotka eivät usko Raamatun Jumalaan, niin sekö on henkistä julmuutta ?, että Raamattu onkin pahuuden kirjoitusta, että tähänhän sinun kirjoituksesi viittaa, että silloin on kyseessä kauhea erehdys Raamatun Pyhyydestä, että tähänkö haluat johdattaa ajatuksesi, ja meidän lukijain ajatukset ?
No, minä en ole kanssasi samaa mieltä, että vaikka kuinka täällä kärsin tässä maailmassa, niin en uskostani luovu, että olipa täällä minkälaisia ihmisiä tahansa, jotka eivät kestä Raamatun Jumalan totuutta, niin sellaiset ovat sitten pelkureita, että muuta en tähän sano. - kyllä näin on
Älä pelkää ! kirjoitti:
No, kyllä Raamatun Jumala näkee jokaisen ihmisen sydämmeen ja ajatusmaailmaan, että mikään ei ole pimennossa Häneltä. Me ihmiset, kun emme näe toisen sydämmeen, niin sen takia meidän on vain kirjoitettava niitä mitä Raamattu meille kertoo asioista, että jos ihminen hylkää Raamatun Jumalan, niin silloin on olemassa tie auki kadotukseen, että jos se päätös kestää ja pitää loppuun saakka, että näin se vain on, että sinun on vain syyttäminen Raamatun jumalaa, että Hän on antanut sinun kärsiä täällä niin ja niin paljon, siihen emme me ihmiset voi mitään sanoa, että se asia on sitten sinun ja Raamatun Jumalan välinen asia.
Meille on annettu vapaatahto, että Raamatun jumala ei pakota ketään mihinkään, että pahantekijäkin saa synnit anteeksi, kun hän hoksaa katua tekosiaan, ja tekee parannuksen elämässään, että haluaa lähteä seuraamaan Jeesusta, että näin se myös menee, että meille kaikille ihmisille on armo olemassa !
Senjälkeen on taas kyse sitten siitä, että mitä ihminen jatkoelämän aikana tekee, että onko hän kestävä loppuun asti, että tämä on aina edessä.
Raamatun Jumala kyllä määrittää sen kuka pääsee Taivasten Valtakunnan porteista sisälle, että siihen meidän ihmisten on tyydyttävä, kun olemme sinne asti päässeet eläen meidän mielestämme oikeanlaista Raamatun Jumalan lapsen elämää, että siellä viimeistään tiedämme millaiset valinnat olemme elämässämme todellisesti tehneet. Kun täällä meidän maailmassa voi elää mallikelpoisesti, ja elää siis hyvää elämää, mutta silti voi olla sisäänpääsy Taivaaseen mahdotonta, että meidän ei ole näistä asioista päättäminen, että sen näkee sitten tulevaisuudessa.
Henkistä julmuutta on sellainen, jos joku haluaa kiduttaa ihmistä tai eläintä, että henkinen julmuus on pahuutta kaikessa kokonaisuudessaan.
Kun minä ihmisenä ilmoitan Raamatun kirjoituksia, että mitä siellä sanotaan ihmisistä, jotka eivät usko Raamatun Jumalaan, niin sekö on henkistä julmuutta ?, että Raamattu onkin pahuuden kirjoitusta, että tähänhän sinun kirjoituksesi viittaa, että silloin on kyseessä kauhea erehdys Raamatun Pyhyydestä, että tähänkö haluat johdattaa ajatuksesi, ja meidän lukijain ajatukset ?
No, minä en ole kanssasi samaa mieltä, että vaikka kuinka täällä kärsin tässä maailmassa, niin en uskostani luovu, että olipa täällä minkälaisia ihmisiä tahansa, jotka eivät kestä Raamatun Jumalan totuutta, niin sellaiset ovat sitten pelkureita, että muuta en tähän sano.jumalasi laittaa ikuiseen kidutukseen ne, jotka paljon kärsittyään ja turhaan rukoiltuaan ovat menettäneet uskonsa, niin silloin jumalasi on niin julma, ettei häntä kukaan omassa tunnossaan oikean ja väärän erottava ihminen voi kunnioittaa.
- uskonsa !
kyllä näin on kirjoitti:
jumalasi laittaa ikuiseen kidutukseen ne, jotka paljon kärsittyään ja turhaan rukoiltuaan ovat menettäneet uskonsa, niin silloin jumalasi on niin julma, ettei häntä kukaan omassa tunnossaan oikean ja väärän erottava ihminen voi kunnioittaa.
Raamatun sivuilla on kerrottu kadotuksesta, että se on se toinen paikka minne joutuu, jos ei pääse Taivasten Valtakuntaan, ja siitä, että mitä se kadotus sitten on, niin siitäkin kerrotaan Raamatun sivuilla hyvin eritavalla eri kohdissa, mutta sellainen paikka on olemassa, jonne Jeesukseen Kristukseen uskovat eivät joudu, että sinne menee kaikki ne, jotka eivät halua Häneen uskoa, että tämäkin on Raamatussa selvästi kerrottu.
Sitten on olemassa erilaisia versioita, että millainen kadotus sitten on, ja sinä kerroit sen olevan ikuinen kidutus, ja jos haluat sen uskoa sellaiseksi, niin saat varmasti uskoa niin, mutta että onko se sitten oikeasti juuri sellainen, niin sehän onkin meille ihmisille nyt Raamatun mukaan hieman vaikea asia pitää varmana, että millainen se oikeasti sitten on, että Raamatussa kerrotaan eritavalla eri kohdissa tästä vaivanpaikasta, että jos ei tiedä varmasti millainen se on, niin voiko siitä paljon sitten varmuudella mennä sanomaan mitään missään, että eikö meille riitä se tieto, että se ei ole ainakaan se paikka, jonne Raamatun Jumala meidät tahtoo viedä, että olkoon se lopullinen tuho kaikelle pahalle tai, että se on ikuinen kadotus, niin meille pitäisi riittää se tieto, että sinne ei ainakaan kannata joutua, jos haluaa uskoa Jeesukseen Kristukseen ja Hyvään Armahtavaan Isään, joka tahtoi vain ja ainoastaan ihmisen tekevän hyviä asioita, mutta antoi kuitenkin meille semmoisen koetuksen, että tottelemmeko Hänen käskyään, ja Eeva ei sitten totellut, ja näin me olemme hänen takiaan tässä tilassa, että pahuus on olemassa meitä houkuttelemassa pahantekoon, että sitä meidän on vastustettava siten, että emme lähde sen polkuja kulkemaan, että meidän on vain oltava uskossamme kestävät, että roikkukaamme kaikin mahdollisin tavoin kiinni pelastuksessa, että se on meidän toivomme.
No, me tiedämme Raamatun perusteella, että Raamatun Jumala näkee ja tietää kaiken, että Hänellä on kaikki tieto kaikesta. Ja, kun me annamme sitten Hänen tehdä nämä päätökset, siitä, että mihin me joudumme, niin meidän ei tarvitse muuta pohtia tämän elämän aikana kuin vain yrittää pitää huolta siitä, että emme pahaa tekisi ollenkaan, mutta jos lankeamme tekemään, niin me saamme katua tekojamme, ja ne me saamme anteeksi, että tällätavoin aina saamme uudet alut meidän tämän hetkiselle elämälle, että en ymmärräkkään näitä ihmisiä, jotka eivät tälläiselle tielle halua lähteä mukaan, että miksi he ottavat itselleen sellaisen mielikuvan, että tämä Jeesukseen Kristukseen uskovaisten tie on huono, että tämä tiehän on maailman paras, että kun tätä alkaa oikein tosissaan miettimään, niin mikään ei vedä tälle tielle vertaa !
No, tässä näin ihmisenä ajattelen, että kärsivä tässä ajassa ei kyllä kärsi Taivasten Valtakunnassa, että sinne asti meidän olisi vain kuljettava kaiken julmuudenkin lävitse, ja uskottava, että meidät kyllä nähdään, että mikään maallinen ei saisi uskoamme horjuttaa, että siihen ainakin näin itse uskon.
Raamatun Jumala on oikeudenmukainen, että vaikka mitä vääristyneitä käsityksiä meillä ihmisillä sitten saattaneekaaan muodostua, niin Jumala ei niiden vääristyneiden mielikuvien mukaan muuntaudu, että taitaa vain paha tehdä näitä pahojaan, jos ihmiset ajattelevat mitä ajattelevat, että ihmiset eivät edes tiedä minkä hengen alaisia he kulloinkin ovat. - justalittlebitfaith
pelkkä- kirjoitti:
Joka kärsimyksen keskellä uskaltaa kiittää ja kääntyä korkeimman puoleen saa PIAN avun. Joka nöyränä on ollut monet vuodet ja joutunut kokemaan pelkkää tuskaa. Saa kaikkiin íkäviin kokemuksiinsa nähden ainakin 7 kertaisen kokemuksen päin vastoin. Ja jos ajattelee kuinka paljon sinä olet kokenut vain tuskaa ja jos koko elämäsi ajan niin saat varmasti 7 kertaa elämäsi aikaisen hyvänolon tunteen niskoillesi, kun huomaat kuinka lähellä onkin apu jokaikiseen murheeseemme. Kuten on sanottu, jolla on uskoa edes sinapinsiemenen verran voi siirtää vuoria. Ei Jumala vaadi meiltä liikoja, eikä kauheaa suorittamista ja teeskentelyä nyt varsinkaan. Jumala toivoo meiltä ainoastaan vähän uskoa ja Hän antaa siitä palkkioksi monin kertaisen hinnan.
ei kannata hukata turhanpäiväiseen haikailuun aikaansa kuten juoda vaikkapa kunnon kännit vaan jo nyt kääntyä jumalan puoleen ja saada täyteys Hänen hengestään, joka haluaa olla jokaisen ihmisen elämässä. Se on niin hyvätuntoinen humala, joka uskosta pulppuaa, ettei sitä saa aikaan juominen, siitä seuraa vain krapula ja ankea huominen. Sen hyvän ja parhaan kestävän olon saa aikaan Jumala ja kaunis huominen.
Silloin vielä huomennakin kun heräät huomasit, että kannatti sijoittaa korkeimpaan edes vähäinen määrä uskoaan. Se tuo sinulle monin verroin, kuin suuri kerroin.
- rukousvoima
Etsikää kaikessa ensin Jumalan valtakuntaa, niin sen ohessa saatte myös kaiken maallisenkin.
Siunaten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4463839Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181652- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891444Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991378Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591336- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441049
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047