vilperi57

misska

No moi!
Mihin hotellin päädyit?
Oletko kenties lähellä Regina Maria?
Mielettömän mukavaa matkaa sinulle!

54

422

Vastaukset

• on hotlan nimi ja sijaitsee keskellä "ei mitään", eli Mas Palomasin itäreunassa; kilsan verran matkaa Faro 2:n ostariin ja jos suoraan pääsis, niin kartan mukaan saman verran Kuparipannuun. Tietä myöten matka sitten kolminkertaistuu. Kunhan tässä taas saa vähän inspistä niin pitäisi päivittää tuota "blogia" pikkasen, kun nyt jotenkin tää hotlankin wlan-yhteys skulaa. :)

• Onko blogia tulossa?

• misska kirjoitti:

Onko blogia tulossa?

Joo heti ensi viikolla on tulossa. On ollut hieman kiirutta mutta nyt alkaa helpottaa.
      t. Vilperi57

• Niin joo.

• Mikä sen hotlan nimi oli siellä granilla.

• Eläkepappa ihan villinä nyt nostattelee vanhoja viestiketjuja. On se ihan mahoton trolli toi Eläkepappa.

• Minä näitä nostelen. Pappa kuulemma lähti kotoaan kaupungille kauppaan ostamaan kiljutarpeita. Se ei kehtaa omaan kyläkauppaan kuulemma tilata pikahiivaa.

T: Antigue

• Jättäkää te idiootit Vilperivainaa jo rauhaan!

• Ai ne on Antique ja Eläkepappa kun nostelee näitä vanhoja ketjuja trollaus mielessä koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata

• Ai Antiguen ja Eläkepapan pitäs jättää Vilparivainaa rauhaan. Olishan se pitänyt arvata.

• Karhu RuokaRavintolassa on 5* keittiö. Jyrki Sukula kokkaamassa tai vähintäänkin yhtä bueno kokki....

• KarhuRavintola tarjoilee 5 ☆ skumppaa ja 5☆ gognakkeja 5 ☆ piffin ja 5 ☆ greme bruleen herkuttelijoille! Sen parempaa saa maailmasta hakea, eikä löydy ei! Taas huomen illalla menen naattimaan tätä 5 ☆ gurmeeta. Tulkaa kaikki! Varatkkaa pöytä ettei seisten tarvii syöpötellä! Hovimestari ohjaa pöytiin. Musiikki glassista, kaunista tajunnan räjäyttävää =)

• IRONIA on mahtava taiteenlaji! Siitä 5 ☆¡!

• Hei te trollajat, kävisukö mitenkään että jättäisitte nämä jo edesmenneidne ystäviemme palstat rauhaan, tehkää vaikka uusi trollipaikka välillä.

• Luuletko että ne pyytämällä lopettavat? Päinvastoin. Vauhti sen kun kiihtyy.

• Ai se on Eläkepappa kun trollaa palstalla koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata

• No heippa! Täällä mikään eläkepappa tai antique trollaa. Yks kaheli vaan jaksaa tuota tuubaansa vuosi toisensa jälkeen toistaa. Mikähän moisen häiriökäyttäytymisen on laukaissut??

• Kyllä se on persepappa ja anaaliantsu kun täällä trollaa. Kun heistä ei ole sisällön tuotantoon niin siksi he häiriköivät meidän asiakeskustelijoiden sisällön tuotantoa. Mahotonta trollausta taas kerran noilta kahdelta

• Ai ne on Antique ja Eläkepappa kun trollaa palstalla koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata

• Heh ja hehheh! Täyttä tuubaa onnettomalta!

• Olisiko näin? Muistini mukaan nämä mainitut rekisteröityneet kirjoittajat paljastivat kerran jonkun ahkeran kirjoittajan täysin huijariksi. Ts. kirjoittaja ei ollut koskaan käynyt Kanarialla. Ja siitäkö on nyt seurannut vuosikausien järjetön kosto kirjoittelu.?
    T. Hispaano

• AI ne oli Antique ja Eläkepappa kun todistivat trollin huijariksi. Epäilen mutta olisihan se pitänyt arvata

• AI se oli Antique kun tuollasia nimellä Polemista. Olisihan se pitänyt arvata

• Niin, ja arvatkaa, onko tämä viimeinen Hispaano, se aloittanut Hispaano? Hyviä unia itsekullekin!

• AI se oli Antigue ja Eläkepappa kun trollasi nimellä Hispaano. Olisihan se pitänyt arvata.

• Juuripa niin! He, rekisteröityneet kirjoittajat, paljastivat erään kahelin multinickin. Pitäisikö tämän onnettoman jo lopettaa surkeutensa?
    T. FREESOUL

• Muistan saman. Aika lempeästi he kuitenkin sivalsivat tätä onnetonta. Eiköhän hänen ole jo aika painaa leuka rintaansa ja syöksyä kohti uusia pettymyksiä. Tuosta nolauksesta on sentään jo vuosia eikä sen muistavia ole enää kovinkaan monta sataa.
    T: Aina matkalla

• Jep, jep. Kyllä, näinhän se meni myös minun muistini mukaan.
    T. Canario

• Ai näinkö sen menikin.
      Olisihan se pitänyt arvata.

• Antigue ja Eläkepappa taas trollaavat palstalla. Olisihan se pitänyt arvata. Ihan mahotonta trollausta taas noilta kahdelta

• Tyyppi näköjään vahvistaa toistuvasti oman hölmöytensä!
    T: Vakioasuja

• Ai ne on Antique ja Eläkepappa kun vahvistaa toistuvasti tyhmyyttään. Eipä ollut yllätys

• Mikähän on tyypin seuraava kommentti? Yllätyskö, kenties ...
    T: Canaryman

• Ai ne on persepappa ja anaaliantsu kun taas trollaavat palstalla. Olisihan se pitänyt arvata

• Ai se on Eläkepappa kun trollaa palstalla koko ajan eikä lopeta vaikka me asiakirjoittajat niin haluaisimme. Olisihan se pitänyt arvata

• Hyi, tuhma. Ei saa käyttää toisen nimimerkkiä.
    T. se ensimmäinen: Canaryman

• Ai nyt trolli Eläkepappa alkaa haukkumaan asiakirjoittajia kuten haukkui Inglesin eläkeläiset. Olisihan se pitänyt arvata

• Taas väärin! Ei Eläkepapalla ole mitään tekemistä näiden viestien kanssa. Eikä sinua ole millään tavalla haukuttu vaan lempeästi nuhdeltu. Nuhtelun toivotaan parantavan käytöstäsi täällä palstalla.
      T. se ensimmäinen: Canaryman

• Paljastiko ne rekisteröityneet kirjoittajan sen granin huijarin. Kukahan se sitten lienee ollut.

• Siitä on jo vuosia . Nimeä ei tietenkään saatu selville. Mutta tämä länkytys on jatkunut niistä ajoista saakka joten kova paikka se on ollut kirjoittajalle.
      T. Hispaano

• Antigue ja Eläkepappa ovat tosiaan häirinneet meitä sisällön tuottajia palstalla vuosikausia. Ihan mahotonta trollausta taas noilta kahdelta siitä lähtien kun paljastuivat tulkeiksi. Ei mikään yllätys kelleen

• Muistan tämän hyvin. Antigue ja Eläkepappa aloittivat palstan häiriköinnin kun he jäivät kiinni virtuaali matkoistaan. Minä selvitin tuon totuuden ja sen jälkeen nuo kaksi ovat häiriköineet meitä sisällön tuottajia jatkuvilla Kuparipannu trollauksilla ja haukkumalla kaikki eläkeläiset palstalla. vuosia on kulunut ja sama mahoton meno jatkuu. Kelle oli yllätys että juuri persepappa ja anaaliantsu ovat palstan ainoat ammattitrollit. Mulle ei ,tiesin sen jo kauan aikaa sitten

• Anonyymi kirjoitti:

Muistan tämän hyvin. Antigue ja Eläkepappa aloittivat palstan häiriköinnin kun he jäivät kiinni virtuaali matkoistaan. Minä selvitin tuon totuuden ja sen jälkeen nuo kaksi ovat häiriköineet meitä sisällön tuottajia jatkuvilla Kuparipannu trollauksilla ja haukkumalla kaikki eläkeläiset palstalla. vuosia on kulunut ja sama mahoton meno jatkuu. Kelle oli yllätys että juuri persepappa ja anaaliantsu ovat palstan ainoat ammattitrollit. Mulle ei ,tiesin sen jo kauan aikaa sitten

Niin siis kumpi noista olet vai molemmat?

• Kyllä on kypsä tapaus.

• Olen käynyt siinä hotlassa granilla tai ainakin niillä nurkilla että se siitä.

• Vilperi kuulemma kuollut jo aikoja sitten. RIP

• Anonyymi kirjoitti:

Vilperi kuulemma kuollut jo aikoja sitten. RIP

Toinen Vilperi kuollut mutta toinen tiettävästi elossa vaikkei tänne kirjoittelekaan.

• Ei nyt ihan läheää kuitenkaan.

• Ei läheää lainkaan.

• Tiesitkö, että hekilöt on viisastuneet ja että pasta ei ole enää pilalla.

• Minä paskansin kerran aamuyöllä Kasbah ostoskeskuksessa erään satunnaisesti valitun ravintolan eteen. Kukaan ei nähnyt. Mitäs siihen sanotte? Tehkääpä sama.

• Ihan äimistyneenä olen, En ikinä uskaltaisi tehdä samaa.

• Minä olin Regina Marissa.

• Näitkö Vilperiä?

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.