Iso kannu olutta

Maroolofi

Saako Suomessa missään baarissa tilattua kannullista olutta? Että siittä vois siten kaadella laseihin itse pöydässä.

7

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen Rossolainen

      Ettäkö missään, mutta.
      About 5-7 vuotta sitten Rosso-ketju kokeili juttua. Tilattiin komeet kannut ja mainostettiin, vuoden aikana settiä myytiin n. 10 kannullista.

      Ei ollut hyvä kikka.

      • podsafup9eaf

        Suomalaiset on niin itaraa porukkaa että jokaisen pitää saada istua oman tuoppinsa äärellää.. ei voi jakaa... joku pöydässä voisi saada enemmän olutta kuin itse...


      • E. Scrooge
        podsafup9eaf kirjoitti:

        Suomalaiset on niin itaraa porukkaa että jokaisen pitää saada istua oman tuoppinsa äärellää.. ei voi jakaa... joku pöydässä voisi saada enemmän olutta kuin itse...

        Joo... ollaan me suomalaiset kyllä niiiin huonoja aina kaikessa.

        Vai voisiko huonoon menekkiin olla syynä se, ettei väljähtänyttä ja kannussa seisonutta olutta ole yhtä kiva juoda kuin tuoretta?


      • automaattimies
        podsafup9eaf kirjoitti:

        Suomalaiset on niin itaraa porukkaa että jokaisen pitää saada istua oman tuoppinsa äärellää.. ei voi jakaa... joku pöydässä voisi saada enemmän olutta kuin itse...

        Taidat sinä olla se reppana täällä? Käypä joskus sinäkin oikeissa olutmaissa kuten Saksassa tai Belgiassa ja katso kuinka moni juo oluensa isosta kannusta. Ei kukaan. Piheyden kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.


    • lef

      Ainakin Tampereella Gastropub Sohosta saa joitakin oluita tilattua kahden(?) litran kannuissa, kunhan ei itse juo kaikkea.

    • imepillilläkusibulkk

      jos perinteistä bulkkipaskaa lagerinlitkua juo niin kai se sille on ihan sama vaikka kannusta kaateliskin. Nehän on muutenkin ylikarbonoitua kamaa että kannukaataminen sais hiilihappotasoja edes vähän järkevämmälle tasolle, tosin sitten katoaisi se viimeinenkin vissyvesi fiilis jota bulkkipaska on ja tuntuisi että joisi pelkkää vettä. Kai se on haluttavaakin perinteiselle nuorelle joka ei halua maistaa mitään ainoastaan vetää kännit.


      Olut sensijaan kuuluu kaataa pullosta tai hanasta oikeanlaiseen lasiin johon muodostuu myös juuri oikeanlainen vaahtokruunu. Enkä minä yleensä ravintolassa illan aikana tilaa kahta kertaa samaa olutta.

    • rhä

      Olisivatko he viime viestin jälkeen kuluneen neljän vuoden aikana jo tämän oppineet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe