kenellä on kokemusta heidän toimistaan. ovatko kovinkin kalliita. mainostavat palvelujaan kovasti.
onko hyviä kokemuksia tai sitten päinvastaisia. kaikki tiedot ovat tervetulleita.
yritysfakta
3
2852
Vastaukset
- Anonyymi
Yrityksen ollessa vaikeuksissa niin että Yritysfakta soittaa ja tämä myyntimies kertoo vuolaasti miten he auttavat niin kannattaa puhelun jälkeen ajatella todella rauhassa. Tämä myyntimies katoaa kuin tuhkatuuleen jos haluat enemmän tietää asiasta. Kaikki se millä houkuttelee yrittäjän ns. ansaan ei pidä paikkansa. He kertovat ja lähettävät tarjouksen siitä miten he hoitavat saneerauksen. Meidän kohdalla he tosiaan tarjosivat muistaakseni n. 4000 euron hintaan. Mikään sähköpostilla hoidetuista asioista ei jälkeenpäin pitänyt ja jatkon he siirtävät lakitoimistolle ym. Summa on kymmenkertainen siitä että pääset saneeraukseen. Sitä he eivät kertoneet eivätkä soittopyynnöistä huolimatta ottaneet enää yhteyttä. Sanoisin että tarkkana olkaa näitten saneeraus tarjousten kanssa. Silloin kun joku lupaa auttaa niin hälytyskellojen pitäisi soida. Verottaja ja pankki sanoivat että nyt teitä on vedätetty kunnolla. apua ei tullut vaan yhä syvemmälle vaivuttiin
- Anonyymi
Tämä on niin totta, kaikki mitä lupasivat oli pelkkää paskapuhetta ja yksikään asia ei pitänyt paikkaansa, jouduin entistä syvemmälle suohon eikä heillä ole mitään vastuuta. Kyseinen firma toimii vain kusettamalla yrittäjiä jotka ovat ahdingossa.
- Anonyymi
samoja kokemuksia, Lupaavat paljon, On kallis ja kiinnostus loppuu kun saavat rahansa. En todellakaan suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603