"On moneenlaisia ateisteja vihreä=ateisti kommari=ateisti saatananpalvoja-ateisti agnos-ateisti ja monet monet muut autojlijat sun kompostipitäjät jotka ovat ateistejä.."
-Savonarola
Päivän quote
16
240
Vastaukset
Erittäin hyvä huomio, nyt mä näkisin että aletaan olla asian ytimessä.
Joskin saatananpalvoja-ateistiksi itseään kutsuvaa kehottaisin vielä miettimään maailmankuvansa koherenttiutta. :)Saatananpalvoja ei mielestäni voi olla ateisti.
Sehän vaatii uskoa saatanaan, ja ateisti nimenomaan ei usko.- goddeloos
Toisaalta turvallisempaa se on uskoa saatanaan kuin jumalaan, saatana on tappanut vain n. 10 ihmistä, jumala tuhansia, satojatuhansia, miljoonia :)
En sit sano että se on viisaampaa! parempi on olla uskomatta kokonaan mihinkään mielikuvitusolentoon:p - itse valehtelit
goddeloos kirjoitti:
Toisaalta turvallisempaa se on uskoa saatanaan kuin jumalaan, saatana on tappanut vain n. 10 ihmistä, jumala tuhansia, satojatuhansia, miljoonia :)
En sit sano että se on viisaampaa! parempi on olla uskomatta kokonaan mihinkään mielikuvitusolentoon:pSiihen uskovat eivät ole onnellisia, vaan jos he liittyvät mukaan Satananpalvontakulttiin, he eivät pääse siitä millään enää eroon. Vain vahvasti Jeesukseen uskomalla, ja silloin menee tietysti kaikki kaverit.Saatananpalvontaan liittyy rituaalisurmaamista, joka kohdistuu välillä myös eläimiin, väität että tähän vuosituhanteen asti Satana olis tappanut vain kymmenen ihmistä? Se on valhe. Parempi olla vapaa kuin liittää itsensä syvästi kiinni johonkin, josta ei pääse enää irti millään.
- goddeloos
itse valehtelit kirjoitti:
Siihen uskovat eivät ole onnellisia, vaan jos he liittyvät mukaan Satananpalvontakulttiin, he eivät pääse siitä millään enää eroon. Vain vahvasti Jeesukseen uskomalla, ja silloin menee tietysti kaikki kaverit.Saatananpalvontaan liittyy rituaalisurmaamista, joka kohdistuu välillä myös eläimiin, väität että tähän vuosituhanteen asti Satana olis tappanut vain kymmenen ihmistä? Se on valhe. Parempi olla vapaa kuin liittää itsensä syvästi kiinni johonkin, josta ei pääse enää irti millään.
"Siihen uskovat eivät ole onnellisia, vaan jos he liittyvät mukaan Satananpalvontakulttiin, he eivät pääse siitä millään enää eroon. Vain vahvasti Jeesukseen uskomalla, ja silloin menee tietysti kaikki kaverit.Saatananpalvontaan liittyy rituaalisurmaamista, joka kohdistuu välillä myös eläimiin, väität että tähän vuosituhanteen asti Satana olis tappanut vain kymmenen ihmistä? Se on valhe. Parempi olla vapaa kuin liittää itsensä syvästi kiinni johonkin, josta ei pääse enää irti millään."
- Mistä näitä sikiää!?!? - x-fakta
jotka ovat ateisteja eivät kristittyjen näkemyksen mukaan ole "eronneet saatanasta" joten he ovat saatananpalvojia eli satanisteja.
- uskis
itse valehtelit kirjoitti:
Siihen uskovat eivät ole onnellisia, vaan jos he liittyvät mukaan Satananpalvontakulttiin, he eivät pääse siitä millään enää eroon. Vain vahvasti Jeesukseen uskomalla, ja silloin menee tietysti kaikki kaverit.Saatananpalvontaan liittyy rituaalisurmaamista, joka kohdistuu välillä myös eläimiin, väität että tähän vuosituhanteen asti Satana olis tappanut vain kymmenen ihmistä? Se on valhe. Parempi olla vapaa kuin liittää itsensä syvästi kiinni johonkin, josta ei pääse enää irti millään.
Jaa, miksi otat nimimerkiksesi "itse valehtelit"?
Meni maku lukea juttuasi, kun olet noin saatanan itseiroininen, jo nimimerkkivalinnassasi.
- antisavis
missä näin?
vihdoinkin osaan asettaa itseni puoleentoista oikeaan lokeroon. Olen autoilija-ateisti ympäri vuoden ja kompostipitäjä-ateisti lumettomaan aikaan. Tosin olen kyllä ajatellut hommata lämpöeristetyn kompostin, niin että voisin olla kompostipitäjäkin ympärivuotisesti. Olen kyllä kuullut myös sisävesilaivan kapteeni -ateistista. Olisikohan se kiva homma?
- Foulheart
Päivän toinen lainaus:
"On monenlaisa uskovaisia: Alkkis-uskovaisia, narkkari-uskovaisia, rikkollisia uskovaisia ja monia muita pedofiili/nekrofiili/luomuviili uskovaisia."
- Foulheart- Foulheart
Ja vielä lisäys sille henkilölle joka on aina laittamassa minua hoitoon. Ei, en ole hullu. "Lainasin" itseäni tarkoituksella.
- loukkaat totuutta
Uskoon tulevat eivät yleensä ole alkoholisteja, narkkiksia, rikollisia, pedofiilejä, enkä tajua miksi edes väität sellaista? Niitä pedofiilejä jää poliisien haaviin vuodessa satoja, ja oli televisiossa sellainen ohjelmakin kuin : Pedon jäljillä, eivätkä ne pedofiilit olleet uskovaisia.
loukkaat totuutta kirjoitti:
Uskoon tulevat eivät yleensä ole alkoholisteja, narkkiksia, rikollisia, pedofiilejä, enkä tajua miksi edes väität sellaista? Niitä pedofiilejä jää poliisien haaviin vuodessa satoja, ja oli televisiossa sellainen ohjelmakin kuin : Pedon jäljillä, eivätkä ne pedofiilit olleet uskovaisia.
"Niitä pedofiilejä jää poliisien haaviin vuodessa satoja, ja oli televisiossa sellainen ohjelmakin kuin : Pedon jäljillä, eivätkä ne pedofiilit olleet uskovaisia."
Mistä sä sen tiedät? Olen katsonut samaa srjaa pari kertaa, eikä ne siinä kerro mitä ne on.loukkaat totuutta kirjoitti:
Haha!!! Why don't you have a seat over there.
Kyllä niistä kiinnijääneistä varmaan puolet aina vakuutteli, että eivät ole pahalla asialla ja ovat uskovia miehiä.
Että eläpä puhu paskaa.- Foulheart
loukkaat totuutta kirjoitti:
Viesti viestiltä käy yhä selvemmäksi että uskovaisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua.
Jos vertaat aloitus viestiin niin ymmärrät tämänkin jutun.
Ai niin ja vuosi sitten oli televisiossa sellainen ohjelma kuin satanisikommunistinatsin jäljillä. Kaikki kiinni jääneet olivat uskovaisia. Yhtään ateistia ei siellä ollut. Ja vielä pappejakin oli seassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153815Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261444- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3121236Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi601165Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721120- 441075
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86885
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48828