Poliisikoira Rex

dr.rd

Onko täällä muita itävaltalaisen Poliisikoira Rex -sarjan ystäviä? Hauska, leppoisa ja kevyt (vaikka murhia selvitelläänkin) arki-iltojen sarja, jota on mukava katsella iltapäivisin sohvalla makoillen. Hyvää vastapainoa amerikkalais-poliisisarjoille, jotka ovat niin totisia jollakin tavalla.

14

714

Äänestä

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rexi.

maanantaina jatkuu rex sitten italiankielisenä.

• lpotg

mä oon kans rexi fani, oon katellu jo pikkusenakin kaikki rex jaksot ja nytki ne on tullu katottua. Sarja on kyl paljo parempi ku muut poliisisarjat. Rexikin on niin ihana ja lutunen koira :D

• Dirty. Harry

on parempi. Sen pellen seikkailuja on hauska seurata maha kippurassa. Huono vain, että se luulee olevansa kauhean vitsikäs. Kaipa tää on sellaista säälihymyä.

• valk.susi-09

kyllä olen täällä ...rakastan sitä älykästä seheveriä ;))
      itelläkin oli sellainen

• ärrrrrrrrrsyttävä

polliisikoira reksi on muuten hyvä sarja, mutta se koira on ärsyttävä.

• unohtaja.

ei jaksa katsoa italiankielisenä. eli se siitä.

• tyrannisaurus reksi

italiankieli on kyllä liian kiivastempoista hölpöttämistä. Vähän kuin epsanja, jonka takia en ikinä kattonu Serranon perhettä. Voi harmi, jos rexin joutuu unohtamaan. Hö.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Sitten kun tuli italia mukaan niin meni heikompaan suuntaan.
      Alkuperäis itävälta saksa oli hyvä.

• Anonyymi

Rony Rex.
      Pilipalimusiikkia parhainmillaan.
      Lahjattomien artistien tekeleitä ihmisille jotka eivät ymmärrä musiikista kertakaikkiaan mitään.
      Suosittelen

• Anonyymi

Kaada sen päälle punaviinietikkaa!

• Anonyymi

Paras poliisisarja koskaan.

• Anonyymi

juu ja välillä vilahtaa naisen pintaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      777
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      551
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe