Onko täällä muita itävaltalaisen Poliisikoira Rex -sarjan ystäviä? Hauska, leppoisa ja kevyt (vaikka murhia selvitelläänkin) arki-iltojen sarja, jota on mukava katsella iltapäivisin sohvalla makoillen. Hyvää vastapainoa amerikkalais-poliisisarjoille, jotka ovat niin totisia jollakin tavalla.
Poliisikoira Rex
14
581
Vastaukset
- rexi.
maanantaina jatkuu rex sitten italiankielisenä.
- lpotg
mä oon kans rexi fani, oon katellu jo pikkusenakin kaikki rex jaksot ja nytki ne on tullu katottua. Sarja on kyl paljo parempi ku muut poliisisarjat. Rexikin on niin ihana ja lutunen koira :D
- Dirty. Harry
on parempi. Sen pellen seikkailuja on hauska seurata maha kippurassa. Huono vain, että se luulee olevansa kauhean vitsikäs. Kaipa tää on sellaista säälihymyä.
- valk.susi-09
kyllä olen täällä ...rakastan sitä älykästä seheveriä ;))
itelläkin oli sellainen - ärrrrrrrrrsyttävä
polliisikoira reksi on muuten hyvä sarja, mutta se koira on ärsyttävä.
- unohtaja.
ei jaksa katsoa italiankielisenä. eli se siitä.
- tyrannisaurus reksi
italiankieli on kyllä liian kiivastempoista hölpöttämistä. Vähän kuin epsanja, jonka takia en ikinä kattonu Serranon perhettä. Voi harmi, jos rexin joutuu unohtamaan. Hö.
- Anonyymi
Poliisikoira Rex tulee tv:stä syksyllä:
Näin lukee Nelosen verkkosivuilla:
"Poliisikoira Rex (Komissar Rex)
6.9. alkaen tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 15.55"
https://www.nelonen.fi/uutiset/nelonen-median-syksyn-2022-tv-ohjelmisto-...
Onkohan nuo niitä vanhempia jaksoja, jotka on parempia? (1994-2004 vuosien jaksot) - Anonyymi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Poliisikoira_Rex
Hyvä sarja oli. - Anonyymi
Sitten kun tuli italia mukaan niin meni heikompaan suuntaan.
Alkuperäis itävälta saksa oli hyvä. - Anonyymi
Rony Rex.
Pilipalimusiikkia parhainmillaan.
Lahjattomien artistien tekeleitä ihmisille jotka eivät ymmärrä musiikista kertakaikkiaan mitään.
Suosittelen - Anonyymi
Kaada sen päälle punaviinietikkaa!
- Anonyymi
Paras poliisisarja koskaan.
- Anonyymi
juu ja välillä vilahtaa naisen pintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763