Onko täällä muita itävaltalaisen Poliisikoira Rex -sarjan ystäviä? Hauska, leppoisa ja kevyt (vaikka murhia selvitelläänkin) arki-iltojen sarja, jota on mukava katsella iltapäivisin sohvalla makoillen. Hyvää vastapainoa amerikkalais-poliisisarjoille, jotka ovat niin totisia jollakin tavalla.
Poliisikoira Rex
14
681
Vastaukset
- rexi.
maanantaina jatkuu rex sitten italiankielisenä.
- lpotg
mä oon kans rexi fani, oon katellu jo pikkusenakin kaikki rex jaksot ja nytki ne on tullu katottua. Sarja on kyl paljo parempi ku muut poliisisarjat. Rexikin on niin ihana ja lutunen koira :D
- Dirty. Harry
on parempi. Sen pellen seikkailuja on hauska seurata maha kippurassa. Huono vain, että se luulee olevansa kauhean vitsikäs. Kaipa tää on sellaista säälihymyä.
- valk.susi-09
kyllä olen täällä ...rakastan sitä älykästä seheveriä ;))
itelläkin oli sellainen - ärrrrrrrrrsyttävä
polliisikoira reksi on muuten hyvä sarja, mutta se koira on ärsyttävä.
- unohtaja.
ei jaksa katsoa italiankielisenä. eli se siitä.
- tyrannisaurus reksi
italiankieli on kyllä liian kiivastempoista hölpöttämistä. Vähän kuin epsanja, jonka takia en ikinä kattonu Serranon perhettä. Voi harmi, jos rexin joutuu unohtamaan. Hö.
- Anonyymi
Poliisikoira Rex tulee tv:stä syksyllä:
Näin lukee Nelosen verkkosivuilla:
"Poliisikoira Rex (Komissar Rex)
6.9. alkaen tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 15.55"
https://www.nelonen.fi/uutiset/nelonen-median-syksyn-2022-tv-ohjelmisto-...
Onkohan nuo niitä vanhempia jaksoja, jotka on parempia? (1994-2004 vuosien jaksot) - Anonyymi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Poliisikoira_Rex
Hyvä sarja oli. - Anonyymi
Sitten kun tuli italia mukaan niin meni heikompaan suuntaan.
Alkuperäis itävälta saksa oli hyvä. - Anonyymi
Rony Rex.
Pilipalimusiikkia parhainmillaan.
Lahjattomien artistien tekeleitä ihmisille jotka eivät ymmärrä musiikista kertakaikkiaan mitään.
Suosittelen - Anonyymi
Kaada sen päälle punaviinietikkaa!
- Anonyymi
Paras poliisisarja koskaan.
- Anonyymi
juu ja välillä vilahtaa naisen pintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens2324173Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1913745EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt3152939Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2702446Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812046Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin721936Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva481896Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.691804Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b611597Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu771542