on ihan sama osaako se laulaa, kun miestuomarit vaan tuijottaa, etenkin se nuorempi mies, jotenkin aika säälittävää
jos naisella on ulkonäköä
4
259
Vastaukset
- jookko
Tuomareiden olisi hyvä olla kastraatteja tälläisissä kisoissa.
- Aaaarrrggg!
Mä oon just samaa mieltä!!! Se näköjään riittää X-Factorissa, et on ulkonäköö. Lauluääntä ei tarvi olla, nii jatkoon pääsee.
- täyttä elämää
Eihän sitä käy kieltäminen, että mieluummin sitä katsoo kaunista kuin rumaa (rumuuskin on käsite, kuten hämäläiset keskimäärin, tämä ei ole rasismia toivott., vaan tosiasia), mutta että.
Tyyppiesimerkki, kun Sub on muut palkkaavat puolisuomalaisia vaan sen ulkonäön takia, kauniimpi ihonväri ja parempilaatuiset hiukset. Usein olisivat muuten musikaalisempiakin, mutta nyt näyttävät puuttuvan tästä kisasta - missä syy?
Miksi pitää haalia harrastelijoita ja hyllyttää kokonaan musiikinopiskelijat, joissa todella olisi ainesta. Klassisen koulutuksen saanut muuntuu kyllä poppiinkin, kuten juuri Linda.
- Roosamaaria
Vai ei muka naiset tuijota hyvännäköisiä miehiä. Minä ainakin tuijotan jos mies on lisäksi muutenkin mukavanoloinen eikä mikään maailman napa. Ääntäkin pitää olla mutta ei se hyvä ulkonäkö koskaan pahasta ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976