VOIKO OLLA?

tykästynyt rapuN

Olen eronnut rapunainen ja kolmissakymmenissä.
Olen muutama vuosi sitten tutustunut jousimies-mieheen. Aikaisemmin on ollut vain hienovaraista flirttiä, mutta satuimme jokin aika sitten ravintolaan yhtäaikaa. Tilanne muuttui totaalisesti..miehen puolelta. Pyysi puhelinnumeroni ja on laittanut viestiä siitä asti joka päivä..useita kertoja. Mies on erittäin huomaavainen ja kirjoittaa kauniisti.
Minusta on alkanut tuntua, että mies on oikeasti ihastunut..VOIKO OLLA, että vapaudentahtoinen jousimies ihastuu rapunaiseen? Välillä puheista ja kirjoituksista paistaa läpi jotain.. En ole miestä ottanut kauhean vakavasti, koska en ole koskaan oiekin uskonut ravun ja jousimiehen yhteiseloon.
Voiko olla syynä se, että en ole enää takertuvainen rapu? Avioliittoni oli kauhea mustasukkaisen miehen vuoksi, joten tietty itsenäisyys ja vapaus on minulle todella tärkeää. Olen jousimiehelle sanonut kokoajan, että mulle on ihan ok, jos tää juttu nyt jää tähän, mutta mies ei halua lopettaa.. Vai onko hänellä vain joku ihmeellinen tarve valloittaa, koska en näytä suuria tunteita. Välillämme on paljon huumoria ja nätit sanat sanon hänelle aina puolihuumorilla..vaikka sisälläni myllertää aivan tajuttoman paljon.. suorastaan sisuskalut tekevät voltin joka kerta kun näen tai kuulen hänestä :)

2

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --neitikevät--

      minä myös rapunainen mutta en lainkaan tyypillinen sellainen omistautuja tai kotihiiri päin vastoin oma tila ja sopiva vapaus on oltava! ja yli kuukauden on tuo upea jouskarimies ampunut amorinnuolia. vähän samaan tyyliin meilläkin mennään että en ole kauhean vakavasti ottanut vaan juuri huumorilla heitellyt takaisin tätä teerenpeliä. suuria tunteita näyttää olevan ilmassa ja joka päivä ollaan yhteyksissä. nautitaan me yhdessä näistä jouskareista mielettömän upeita miehiä varmasti molemmat :) ehkä se voikin olla totta että rapu ja jousimies voikin sopiva yhteen! ei kaikki yksilöt mutta jotkut vaikka muuta sanotaan....eikös poikkeus vahvista säännön :)

      • Rapu täälläkin. Olen ollut mies - Jousimieheni kanssa yhdessä 2,5 vuotta enemmän tai vähemmän vaihtelevasti. Edelleen hän vaan rakastaa minua tulisesti, osoittaa sitä teoilla, sanoilla sekä viesteillä, ja asummekin nyt yhdessä. Itsekin rakastan häntä lujasti, ollaan 50 ja 52 vuotiaita. Ihan hyvin menee, kun muistaa vaan ne rakkaudenosoitukset. Mutta niinhän se pitäisi olla kaikissa suhteissa. Mutta tuntuu kuin me, Rapu ja Jousimies olisimme kuin kuin luodut toisillemme. Ennen riideltiin välillä tulisestikin, mutta nykyään menee hienosti. Osaamme keskustella asiat selviksi. Ja osaamme olla toisillemme hyvänä. Paremmin kaikki menee kuin minun exien kanssa, Vaaka ja Kalat.

        Mottoni hänen kanssaan on ollut ja samalla lentävä lause: "NAUTITAAN ELÄMÄSTÄ JA TOISISTAMME!" Ja sitten taas halitaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2176
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      159
      1751
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      147
      1644
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1234
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe